Waar ga je dan heen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat Hilversum kut is. Op de mac store na
Niet altijd...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Damn, het leven gaat dus niet altijd over rozen![]()
Dat ja!quote:
_Arual_ had nog een G3, dus die staat nu naast de andere computers. Aangesloten en geupdate voor zover mogelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen?
(en heb jij een Mac?)
Jij zet Aarti in de diepvriesquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:20 schreef webspider het volgende:
Kouwe kut.
Dan is ze gelijk afgekoeldquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zet Aarti in de diepvries
Nou ja, ze wilde toch een ijsje
En waarom is het een voordeel omdat jij in Utrecht woont?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef Verbal het volgende:
Hilversum heeft zijn voor- en nadelen. Mijn aanwezigheid is een groot voordeel...
V.
En hoe kom jij bij de logicatartende conclusie dat ik in Utrecht woonquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En waarom is het een voordeel omdat jij in Utrecht woont?
In Amersfoort is ook een Mac winkel, ben er vandaag nog geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef Pheno het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk richting Q. in Amersfoort
Kwijlen of kopen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
In Amersfoort is ook een Mac winkel, ben er vandaag nog geweest.
Alsof line dancing zo'n archievement is op de jaarlijkse hobby markt, cowboy..quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:19 schreef Verbal het volgende:
...en het is voor mij bijna een fulltime-taak dat te compenseren
V.
Dat zeg ik... fulltime-job, hombrequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Alsof line dancing zo'n archievement is op de jaarlijkse hobby markt, cowboy..
Verkeerd gelezequote:Op donderdag 27 juli 2006 20:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
En hoe kom jij bij de logicatartende conclusie dat ik in Utrecht woon
V.
Mijn cvquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
Okee okee... enkele Oerfok!kers komen uit Hilversum. Wat hebben jullie nog meer gepresteerd?
Goed idee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
Moet de TT even niet aangepast worden in "Bier en Tieten"? Dan loopt 't sneller vermoed ik
Ja die dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Anansi Boys? Die is net uit in vertaling.
Ik doe het nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
Moet de TT even niet aangepast worden in "Bier en Tieten"? Dan loopt 't sneller vermoed ik
+1 Goede voorspelling.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vermoed dat als je "Hilversum is" weghaalt het ook al sneller loopt
Zeker zeker... Moet wel wat werken maar da's maar een paar uurtjes en kan lekker uitslapenquote:
Uitslapen is goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker zeker... Moet wel wat werken maar da's maar een paar uurtjes en kan lekker uitslapen
Dat klopt jaquote:
Ja hallo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
halloquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe ist met de dozen?quote:
werkquote:
*lief kijkt* showhie!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:25 schreef Chowi het volgende:
SJEEEEKSUUUUN.
Hoe is het er dan mee, dan, dan, dan?quote:
Altijd goed als ik aan jou denk zoals nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe is het er dan mee, dan, dan, dan?.
Pindarotsjes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd goed als ik aan jou denk zoals nu
En daar dan pindarotsje?
Nou nou nou.... rustig an heurquote:
Ik heb et ook warmquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pindarotsjes..
En ik heb het warm.
Enhoi
nixxx!
te warm voor geilheidquote:
Warm zeker ?quote:
Kom, we gaan een SuperSoaker-gevecht houden!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb et ook warm
Niet gek met pc aan op me kamer maar toch
En waterbalonnen.... Die doen het altijd goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom, we gaan een SuperSoaker-gevecht houden!
Ik vind het goed. En ik wacht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:33 schreef jackson het volgende:
[..]
En waterbalonnen.... Die doen het altijd goed![]()
Yes, ik heb 'm net binnen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Christine las ik laatst dat je toch kaartkje had besteld voor de uit?
Check...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
Het is warm trouwens. Voor het geval dat niet duidelijk mocht zijn.
Goh, bedankt! Ik begon al bijna te twijfelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
Het is warm trouwens. Voor het geval dat niet duidelijk mocht zijn.
Ik bel je zo even. Dan spreken we wat afquote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goh, bedankt! Ik begon al bijna te twijfelen.
watje, zweten moet jequote:
nixxx moet!quote:
Ik heb hem nog niet horen rinkelennn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik bel je zo even. Dan spreken we wat af
heerlijk, om bezweet te sexenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
Neuken?quote:
Nu ga ik niet meer bellen ook. Hoerquote:
idd.. en pinguins hebben geen zweetklierenquote:
Alsof je zonder die opmerking wel ging bellen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Nu ga ik niet meer bellen ook. Hoer![]()
Opening 2 en jij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Yes, ik heb 'm net binnen.
Met welke lichting ga jij mee?
Damn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Nu ga ik niet meer bellen ook. Hoer![]()
Tof.quote:
opening 2...quote:
Wat is je probleemquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof je zonder die opmerking wel ging bellen.
Je wilde dat ik niet zo bellen heh ?! Argh...quote:
Kan je zelf nog niet eens een foto maken ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:41 schreef liefie_ het volgende:
ik heb wauwie nieuwe schoenen
ik ga morgen proberen of iemand een foto van ze kan maken want ze zijn zo wauwie
Óch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Je wilde dat ik niet zo bellen heh ?! Argh...![]()
nee hoor.. teveel slechte invloeden van hier..quote:
het is liefie_ , die kan van een draadloos netwerk een draadnetwerk makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kan je zelf nog niet eens een foto maken ?
helaas, ik ookquote:
Ik bel je wel wakker over een paar uur. Slaperig klink je wel geilquote:
Geef mij maar weer de schuld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor.. teveel slechte invloeden van hier..
Zonder ergens aan te zittenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is liefie_ , die kan van een draadloos netwerk een draadnetwerk maken
het is de schuld van Q!!!!!quote:
oh, ik dacht dat je mocht kiezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dnek jij ook? t staat op je kaartje toch of welke lichting bedoelde je dan?
weer watjequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef nixxx het volgende:
en dat ik ga slapen ook!
1 zal wel al volzitten misschien kunnen wij iig wat langer blijven liggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je mocht kiezen![]()
ik zit idd ook bij 2
Krijg nou wat.... zoiets zegt die knaap van die mcdondals reclame ook. Maar dan vagerquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
De modder kan de smaracht dan wel verbergen, hij kan hem niet vuil maken.
uitslapenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1 zal wel al volzitten misschien kunnen wij iig wat langer blijven liggen![]()
smaragdquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
De modder kan de smaracht dan wel verbergen, hij kan hem niet vuil maken.
Joh, dacht je dat ik dat zelf had verzonnen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijg nou wat.... zoiets zegt die knaap van die mcdondals reclame ook. Maar dan vager![]()
met "ch" is tofferquote:
het is de hittequote:
Het duurt nog wel even voor ik in slaap val, hoor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik bel je wel wakker over een paar uur. Slaperig klink je wel geil
Hehehe 's ochtends vroeg? tis ene ideequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
uitslapen.
of alvast indrinken ergens.
Nee, maar ik zet em elke keer harder als die 2e vent wat gaat zeggen maar had er nog niet zoveel chocalde van gemaakt als jij nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, dacht je dat ik dat zelf had verzonnen?.
Dan weet ik datquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor ik in slaap val, hoor!
Hij zegt het niet erg duidelijk, nee... maar het is te verstaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar ik zet em elke keer harder als die 2e vent wat gaat zeggen maar had er nog niet zoveel chocalde van gemaakt als jij nu![]()
Waar spreken we af?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hehehe 's ochtends vroeg? tis ene idee
Als je uit Den Haag komt versta je een hoop, of er gewoond hebtquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij zegt het niet erg duidelijk, nee... maar het is te verstaan.
Mijn mixje is iets interessanter dan alleen dat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je uit Den Haag komt versta je een hoop, of er gewoond hebt![]()
Brabant!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn mixje is iets interessanter dan alleen dat.
Drents, Fries, Brabants en Haags door elkaar..
Heel raar dat je de eerste 3 keer heel wat anders leestquote:
nep breezahquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
heb geen webcam bij me en geen digifototoestel
vandaar
Jah want die brabanders lullen allemaal onzin... dus versta je de rest van de wereld dan ook wel aardigquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Joah. Ik versta dus alles. Zelfs Afrikaans.
Zal ik dan fries gaan praten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Joah. Ik versta dus alles. Zelfs Afrikaans.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel raar dat je de eerste 3 keer heel wat anders leest![]()
Daar krijg ik zo'n slappe van zeg. Was ook eens een reportage over een fries topmodel.. Douske ofzo? Super mooie meid... maar dan ook echt mooi. Ze begint met praten en ik met huilenquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar krijg ik zo'n slappe van zeg. Was ook eens een reportage over een fries topmodel.. Douske ofzo? Super mooie meid... maar dan ook echt mooi. Ze begint met praten en ik met huilen![]()
Dan kan je meteen stoppenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk neuken ook, gaat ze in het fries tegen je praten![]()
Doutzen Kroesquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar krijg ik zo'n slappe van zeg. Was ook eens een reportage over een fries topmodel.. Douske ofzo? Super mooie meid... maar dan ook echt mooi. Ze begint met praten en ik met huilen![]()
quote:
Zegquote:
Het zal de hitte zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:04 schreef Pheno het volgende:
Ik lach om een maikuul topic
ik hoop hetquote:
Anders dokterquote:
zekers, maar dan moet die dokter zich eerst inlezenquote:
Mail je em ffquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
zekers, maar dan moet die dokter zich eerst inlezen
ik denk dat de posthistorie van die lamlul al iets teveel is om te lezenquote:
Misschien kan je een samenvatting makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat de posthistorie van die lamlul al iets teveel is om te lezen
Misschien kunnen ze je houden daarquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef liefie_ het volgende:
ik ga lekker naar disney waarschijnlijk
morgen naar het reisbureau
was het maar waarquote:
welke van de parkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef liefie_ het volgende:
ik ga lekker naar disney waarschijnlijk
morgen naar het reisbureau
Ja, of schoonmaaksterquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was het maar waar
werd ik tinkerbel of zo
ik dacht eerder aan Balou de Beer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was het maar waar
werd ik tinkerbel of zo
allebijquote:
lange ij is ook veel mooier!quote:
een kuiken is dan ook gewoon een vogel in vermomming twist! trap er nou niet in!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar daar komen toch heul geen kuikentjes uit!
Oh bah vogels.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een kuiken is dan ook gewoon een vogel in vermomming twist! trap er nou niet in!
quote:
Mine mine mine mine mine.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh en Dickies.. Dickhead bedoel ik, godverdomme, m'n brievenbus wat doe je?
Ik heb alleen American Gods gelezen en vermijd Good Omens, dus misschien is dit wel watquote:
Ben je boos op mequote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog wel brommers kiekn.!
Dat heb ik nou met plat Amsterdams en Trijntje Oosterhuis haar Poldernederlands "ik hau fffan jau"quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat heb je met brommers dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet als je mee gaat brommers kiekn.![]()
Je weet niet waar "brommers kiekn" voor staat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:51 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wat heb je met brommers dan?![]()
En ik moet 'm eerst nog verzekeren enzo en even m'n rijbewijs scoren.
Ik zie dat je duidelijk niet op de hoogte bent van het idioom "brommers kiek'n".quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:51 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wat heb je met brommers dan?![]()
En ik moet 'm eerst nog verzekeren enzo en even m'n rijbewijs scoren.
Ik had het kunnen weten he. Zo een broekie uit het westen des landsch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je duidelijk niet op de hoogte bent van het idioom "brommers kiek'n".
Nu heb je Twist weer teleurgesteld.
Als het niet staat voor 'brommers kijken' heb ik inderdaad geen idee. Al doet die laatste smiley me wel wat vermoeden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je weet niet waar "brommers kiekn" voor staat?
![]()
Of kiek'n, wat dat betreftquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Laten we het er op houden dat er zeker geen brommers aan te pas hoeven komen.!
Geyl! Denk ik.quote:
Ik ga het alsnog zelf maar wel proberen. Veel succesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik verveel me en ik ben moe, maar slapen wil niet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Hmm.quote:
Same here... en ben geilquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Bedankt en slaap lekker,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga het alsnog zelf maar wel proberen. Veel succes.
Morgen m'n A, volgende week m'n B. Daarna m'n motor (C?)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga nou maar eerst je rijbewijs halen.
Dat zou een negatieve invloed hebben ben ik bang.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Drank.
Maak dan straks nog wat extra foto's voor mijn album!quote:
Dat verdien je niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:23 schreef Dickies het volgende:
[..]
Maak dan straks nog wat extra foto's voor mijn album!![]()
Dat verwachtte ik alquote:
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:24 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al![]()
Hoe kan ik het goed maken?
Spannendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.![]()
Eerst nog fokking 7 uur werken...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:49 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:49 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Dat wel, maar niet als je ogen elke twee minuten een minuut dicht vallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:26 schreef Q. het volgende:
Werken is toch tof?
quote:
neequote:
Het is zelfs al 3,5 uur later!quote:
Bijdehandjes voor ontbijt gehad?quote:
sorry. Gisteren is het wel al die tijd geweest, misschien een troost voor je?quote:
Dat klopt! Je hebt gelijk! Dan heb ik er ook wel vertrouwen in dat die vandaag weer voorbij komtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
sorry. Gisteren is het wel al die tijd geweest, misschien een troost voor je?
Nee, ik probeer alleen de 'het is vrijdag, dus het niveau mag omlaag' stemming erin te krijgen!quote:
Ik heb dat vertrouwen ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat klopt! Je hebt gelijk! Dan heb ik er ook wel vertrouwen in dat die vandaag weer voorbij komt
is het niveau hier dan wel eens hoog?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik probeer alleen de 'het is vrijdag, dus het niveau mag omlaag' stemming erin te krijgen!
Relatief gezien wel, absoluut gezien nooit!quote:
Net alsof ik relatie-tips zou geven.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:53 schreef AirwiN het volgende:
De ironie, Pheno die in dit topic tips geeft hoe je vrienden kan maken...
Juist!quote:
dat viel wel mee, maar geen zin om eruit te komenquote:
Gelukkig heeft het wel een beetje geregend zodat het wat was afgekoeldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat viel wel mee, maar geen zin om eruit te komen
de ironie hoe mensen alles geloven wat je op een forum zegtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:53 schreef AirwiN het volgende:
De ironie, Pheno die in dit topic tips geeft hoe je vrienden kan maken...
Daarom kom ik hier zo vaak.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ironie hoe mensen alles geloven wat je op een forum zegt
als je het maar met een doekje schoonmaaktquote:
Dat is niet ironisch, dat is gewoon domquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ironie hoe mensen alles geloven wat je op een forum zegt
natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet ironisch, dat is gewoon dom.
of je moet de Alanis Morissette definitie van ironisch gebruiken natuurlijk
Doe de stofzuiger!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je het maar met een doekje schoonmaakt
brommersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:49 schreef Dickies het volgende:
Ik ga vanmiddag ook nog m'n brommercertificaat halen. Niet dat ik geleerd heb of een boek heb. Ga er maar vanuit dat de regels hetzelfde zijn![]()
quote:
Ik heb sinds 2 dagen een schakelbrommer. Eigenlijk is het meer een kleine motorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
brommers
Nuttig als je je rijbewijs binnenkort gaat halen
Juffrouw C.!quote:
Heiden.quote:
Ik zal het proberen zo te zienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2 dagen een schakelbrommer. Eigenlijk is het meer een kleine motor4 versnellingen en loopt 70 ofzo. Geen ding voor kampers in ieder geval.
Volgende week donderdag rij ik af, maar als ik zak moet ik weer gaan wachten. Vandaag was er nog plek voor brommertheorie, anders ook pas weer eind augustus. Zie het als 'verdubbel je kansen'![]()
and proud of itquote:
hij was ook niet voor jou... maar voor mij..quote:
Je moet, onverlaat.quote:
Daar was ik al bang voor ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hij was ook niet voor jou... maar voor mij... een dubbele senseo sydney...of misschien voor Frezer. die doe ik daar misschien ook nog een plezier mee...
Vast niet. Frezer houdt van koffie tenslottequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
een dubbele senseo sydney...of misschien voor Frezer. die doe ik daar misschien ook nog een plezier mee...
senseoquote:
hij zegtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vast niet. Frezer houdt van koffie tenslotte.
het is dan ook een slijmbalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hij zegt! met uitroepteken.. lekker puh!!
![]()
Zie mijn editquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hij zegt! met uitroepteken.. lekker puh!!
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
wat uiteraard niet wil zeggen dat hij het niet zal accepteren om een wit voetje bij je te halen, waarna de inhoud van het kopje geleidelijk de plantenbak in verdwijnt
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
wat uiteraard niet wil zeggen dat hij het niet zal accepteren om een wit voetje bij je te halen, waarna de inhoud van het kopje geleidelijk de plantenbak in verdwijnt
doe maar..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Maar ik vind Senseo echt wel te pruimen hoor. Bovendien ben ik zelf te lam om koffie op de ouderwetse manier te maken,
.
, kan ik mijn onderschrift maar beter wijzigen in "show me te Senseo"?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef _Cara_ het volgende:
nou dat doet ie dan goed..! ik blij... hij blij!!![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
doe maar...kun je ook nog uit smaken kiezen...
![]()
quote:"Is it possible to get a cup of coffee flavored coffee any- more in this country? What happened with coffee? Did I miss a meeting? They have every other flavor but coffee flavored coffee. They have mochaccino, frappaccino, cappuccino, al pacino... Coffee doesn't need a menu, it needs a cup."
quote:
quote:
Een stukje uit de tweede one man show van Denis Leary. Haalt het helaas niet bij de eerste, maar dit stukje ging me nauw aan het hartquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Ik herken het wel, maar waarvan weet ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |