Nee, ik probeer alleen de 'het is vrijdag, dus het niveau mag omlaag' stemming erin te krijgen!quote:
Ik heb dat vertrouwen ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat klopt! Je hebt gelijk! Dan heb ik er ook wel vertrouwen in dat die vandaag weer voorbij komt
is het niveau hier dan wel eens hoog?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik probeer alleen de 'het is vrijdag, dus het niveau mag omlaag' stemming erin te krijgen!
Relatief gezien wel, absoluut gezien nooit!quote:
Net alsof ik relatie-tips zou geven.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:53 schreef AirwiN het volgende:
De ironie, Pheno die in dit topic tips geeft hoe je vrienden kan maken...
Juist!quote:
dat viel wel mee, maar geen zin om eruit te komenquote:
Gelukkig heeft het wel een beetje geregend zodat het wat was afgekoeldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat viel wel mee, maar geen zin om eruit te komen
de ironie hoe mensen alles geloven wat je op een forum zegtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:53 schreef AirwiN het volgende:
De ironie, Pheno die in dit topic tips geeft hoe je vrienden kan maken...
Daarom kom ik hier zo vaak.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ironie hoe mensen alles geloven wat je op een forum zegt
als je het maar met een doekje schoonmaaktquote:
Dat is niet ironisch, dat is gewoon domquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ironie hoe mensen alles geloven wat je op een forum zegt
natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet ironisch, dat is gewoon dom.
of je moet de Alanis Morissette definitie van ironisch gebruiken natuurlijk
Doe de stofzuiger!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je het maar met een doekje schoonmaakt
brommersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:49 schreef Dickies het volgende:
Ik ga vanmiddag ook nog m'n brommercertificaat halen. Niet dat ik geleerd heb of een boek heb. Ga er maar vanuit dat de regels hetzelfde zijn![]()
quote:
Ik heb sinds 2 dagen een schakelbrommer. Eigenlijk is het meer een kleine motorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
brommers
Nuttig als je je rijbewijs binnenkort gaat halen
Juffrouw C.!quote:
Heiden.quote:
Ik zal het proberen zo te zienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2 dagen een schakelbrommer. Eigenlijk is het meer een kleine motor4 versnellingen en loopt 70 ofzo. Geen ding voor kampers in ieder geval.
Volgende week donderdag rij ik af, maar als ik zak moet ik weer gaan wachten. Vandaag was er nog plek voor brommertheorie, anders ook pas weer eind augustus. Zie het als 'verdubbel je kansen'![]()
and proud of itquote:
hij was ook niet voor jou... maar voor mij..quote:
Je moet, onverlaat.quote:
Daar was ik al bang voor ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hij was ook niet voor jou... maar voor mij... een dubbele senseo sydney...of misschien voor Frezer. die doe ik daar misschien ook nog een plezier mee...
Vast niet. Frezer houdt van koffie tenslottequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
een dubbele senseo sydney...of misschien voor Frezer. die doe ik daar misschien ook nog een plezier mee...
senseoquote:
hij zegtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vast niet. Frezer houdt van koffie tenslotte.
het is dan ook een slijmbalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hij zegt! met uitroepteken.. lekker puh!!
![]()
Zie mijn editquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hij zegt! met uitroepteken.. lekker puh!!
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
wat uiteraard niet wil zeggen dat hij het niet zal accepteren om een wit voetje bij je te halen, waarna de inhoud van het kopje geleidelijk de plantenbak in verdwijnt
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
wat uiteraard niet wil zeggen dat hij het niet zal accepteren om een wit voetje bij je te halen, waarna de inhoud van het kopje geleidelijk de plantenbak in verdwijnt
doe maar..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Maar ik vind Senseo echt wel te pruimen hoor. Bovendien ben ik zelf te lam om koffie op de ouderwetse manier te maken,
.
, kan ik mijn onderschrift maar beter wijzigen in "show me te Senseo"?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef _Cara_ het volgende:
nou dat doet ie dan goed..! ik blij... hij blij!!![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
doe maar...kun je ook nog uit smaken kiezen...
![]()
quote:"Is it possible to get a cup of coffee flavored coffee any- more in this country? What happened with coffee? Did I miss a meeting? They have every other flavor but coffee flavored coffee. They have mochaccino, frappaccino, cappuccino, al pacino... Coffee doesn't need a menu, it needs a cup."
quote:
quote:
Een stukje uit de tweede one man show van Denis Leary. Haalt het helaas niet bij de eerste, maar dit stukje ging me nauw aan het hartquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Ik herken het wel, maar waarvan weet ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |