Waar ga je dan heen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat Hilversum kut is. Op de mac store na
Niet altijd...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Damn, het leven gaat dus niet altijd over rozen![]()
Dat ja!quote:
_Arual_ had nog een G3, dus die staat nu naast de andere computers. Aangesloten en geupdate voor zover mogelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen?
(en heb jij een Mac?)
Jij zet Aarti in de diepvriesquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:20 schreef webspider het volgende:
Kouwe kut.
Dan is ze gelijk afgekoeldquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zet Aarti in de diepvries
Nou ja, ze wilde toch een ijsje
En waarom is het een voordeel omdat jij in Utrecht woont?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef Verbal het volgende:
Hilversum heeft zijn voor- en nadelen. Mijn aanwezigheid is een groot voordeel...
V.
En hoe kom jij bij de logicatartende conclusie dat ik in Utrecht woonquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En waarom is het een voordeel omdat jij in Utrecht woont?
In Amersfoort is ook een Mac winkel, ben er vandaag nog geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef Pheno het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk richting Q. in Amersfoort
Kwijlen of kopen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
In Amersfoort is ook een Mac winkel, ben er vandaag nog geweest.
Alsof line dancing zo'n archievement is op de jaarlijkse hobby markt, cowboy..quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:19 schreef Verbal het volgende:
...en het is voor mij bijna een fulltime-taak dat te compenseren
V.
Dat zeg ik... fulltime-job, hombrequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Alsof line dancing zo'n archievement is op de jaarlijkse hobby markt, cowboy..
Verkeerd gelezequote:Op donderdag 27 juli 2006 20:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
En hoe kom jij bij de logicatartende conclusie dat ik in Utrecht woon
V.
Mijn cvquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
Okee okee... enkele Oerfok!kers komen uit Hilversum. Wat hebben jullie nog meer gepresteerd?
Goed idee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
Moet de TT even niet aangepast worden in "Bier en Tieten"? Dan loopt 't sneller vermoed ik
Ja die dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Anansi Boys? Die is net uit in vertaling.
Ik doe het nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
Moet de TT even niet aangepast worden in "Bier en Tieten"? Dan loopt 't sneller vermoed ik
+1 Goede voorspelling.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vermoed dat als je "Hilversum is" weghaalt het ook al sneller loopt
Zeker zeker... Moet wel wat werken maar da's maar een paar uurtjes en kan lekker uitslapenquote:
Uitslapen is goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker zeker... Moet wel wat werken maar da's maar een paar uurtjes en kan lekker uitslapen
Dat klopt jaquote:
Ja hallo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
halloquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe ist met de dozen?quote:
werkquote:
*lief kijkt* showhie!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:25 schreef Chowi het volgende:
SJEEEEKSUUUUN.
Hoe is het er dan mee, dan, dan, dan?quote:
Altijd goed als ik aan jou denk zoals nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe is het er dan mee, dan, dan, dan?.
Pindarotsjes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd goed als ik aan jou denk zoals nu
En daar dan pindarotsje?
Nou nou nou.... rustig an heurquote:
Ik heb et ook warmquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pindarotsjes..
En ik heb het warm.
Enhoi
nixxx!
te warm voor geilheidquote:
Warm zeker ?quote:
Kom, we gaan een SuperSoaker-gevecht houden!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb et ook warm
Niet gek met pc aan op me kamer maar toch
En waterbalonnen.... Die doen het altijd goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom, we gaan een SuperSoaker-gevecht houden!
Ik vind het goed. En ik wacht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:33 schreef jackson het volgende:
[..]
En waterbalonnen.... Die doen het altijd goed![]()
Yes, ik heb 'm net binnen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Christine las ik laatst dat je toch kaartkje had besteld voor de uit?
Check...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
Het is warm trouwens. Voor het geval dat niet duidelijk mocht zijn.
Goh, bedankt! Ik begon al bijna te twijfelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
Het is warm trouwens. Voor het geval dat niet duidelijk mocht zijn.
Ik bel je zo even. Dan spreken we wat afquote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goh, bedankt! Ik begon al bijna te twijfelen.
watje, zweten moet jequote:
nixxx moet!quote:
Ik heb hem nog niet horen rinkelennn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik bel je zo even. Dan spreken we wat af
heerlijk, om bezweet te sexenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
Neuken?quote:
Nu ga ik niet meer bellen ook. Hoerquote:
idd.. en pinguins hebben geen zweetklierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |