Dat heb ik nou met plat Amsterdams en Trijntje Oosterhuis haar Poldernederlands "ik hau fffan jau"quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar krijg ik zo'n slappe van zeg. Was ook eens een reportage over een fries topmodel.. Douske ofzo? Super mooie meid... maar dan ook echt mooi. Ze begint met praten en ik met huilen![]()
Wat heb je met brommers dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet als je mee gaat brommers kiekn.![]()
Je weet niet waar "brommers kiekn" voor staat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:51 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wat heb je met brommers dan?![]()
En ik moet 'm eerst nog verzekeren enzo en even m'n rijbewijs scoren.
Ik zie dat je duidelijk niet op de hoogte bent van het idioom "brommers kiek'n".quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:51 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wat heb je met brommers dan?![]()
En ik moet 'm eerst nog verzekeren enzo en even m'n rijbewijs scoren.
Ik had het kunnen weten he. Zo een broekie uit het westen des landsch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je duidelijk niet op de hoogte bent van het idioom "brommers kiek'n".
Nu heb je Twist weer teleurgesteld.
Als het niet staat voor 'brommers kijken' heb ik inderdaad geen idee. Al doet die laatste smiley me wel wat vermoeden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je weet niet waar "brommers kiekn" voor staat?
![]()
Of kiek'n, wat dat betreftquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Laten we het er op houden dat er zeker geen brommers aan te pas hoeven komen.!
Geyl! Denk ik.quote:
Ik ga het alsnog zelf maar wel proberen. Veel succesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik verveel me en ik ben moe, maar slapen wil niet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Hmm.quote:
Same here... en ben geilquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Bedankt en slaap lekker,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga het alsnog zelf maar wel proberen. Veel succes.
Morgen m'n A, volgende week m'n B. Daarna m'n motor (C?)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga nou maar eerst je rijbewijs halen.
Dat zou een negatieve invloed hebben ben ik bang.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Drank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |