Opening 2 en jij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Yes, ik heb 'm net binnen.
Met welke lichting ga jij mee?
Damn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Nu ga ik niet meer bellen ook. Hoer![]()
Tof.quote:
opening 2...quote:
Wat is je probleemquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof je zonder die opmerking wel ging bellen.
Je wilde dat ik niet zo bellen heh ?! Argh...quote:
Kan je zelf nog niet eens een foto maken ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:41 schreef liefie_ het volgende:
ik heb wauwie nieuwe schoenen
ik ga morgen proberen of iemand een foto van ze kan maken want ze zijn zo wauwie
Óch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Je wilde dat ik niet zo bellen heh ?! Argh...![]()
nee hoor.. teveel slechte invloeden van hier..quote:
het is liefie_ , die kan van een draadloos netwerk een draadnetwerk makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kan je zelf nog niet eens een foto maken ?
helaas, ik ookquote:
Ik bel je wel wakker over een paar uur. Slaperig klink je wel geilquote:
Geef mij maar weer de schuld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor.. teveel slechte invloeden van hier..
Zonder ergens aan te zittenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is liefie_ , die kan van een draadloos netwerk een draadnetwerk maken
het is de schuld van Q!!!!!quote:
oh, ik dacht dat je mocht kiezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dnek jij ook? t staat op je kaartje toch of welke lichting bedoelde je dan?
weer watjequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef nixxx het volgende:
en dat ik ga slapen ook!
1 zal wel al volzitten misschien kunnen wij iig wat langer blijven liggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je mocht kiezen![]()
ik zit idd ook bij 2
Krijg nou wat.... zoiets zegt die knaap van die mcdondals reclame ook. Maar dan vagerquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
De modder kan de smaracht dan wel verbergen, hij kan hem niet vuil maken.
uitslapenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1 zal wel al volzitten misschien kunnen wij iig wat langer blijven liggen![]()
smaragdquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
De modder kan de smaracht dan wel verbergen, hij kan hem niet vuil maken.
Joh, dacht je dat ik dat zelf had verzonnen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijg nou wat.... zoiets zegt die knaap van die mcdondals reclame ook. Maar dan vager![]()
met "ch" is tofferquote:
het is de hittequote:
Het duurt nog wel even voor ik in slaap val, hoor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik bel je wel wakker over een paar uur. Slaperig klink je wel geil
Hehehe 's ochtends vroeg? tis ene ideequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
uitslapen.
of alvast indrinken ergens.
Nee, maar ik zet em elke keer harder als die 2e vent wat gaat zeggen maar had er nog niet zoveel chocalde van gemaakt als jij nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, dacht je dat ik dat zelf had verzonnen?.
Dan weet ik datquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor ik in slaap val, hoor!
Hij zegt het niet erg duidelijk, nee... maar het is te verstaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar ik zet em elke keer harder als die 2e vent wat gaat zeggen maar had er nog niet zoveel chocalde van gemaakt als jij nu![]()
Waar spreken we af?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hehehe 's ochtends vroeg? tis ene idee
Als je uit Den Haag komt versta je een hoop, of er gewoond hebtquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij zegt het niet erg duidelijk, nee... maar het is te verstaan.
Mijn mixje is iets interessanter dan alleen dat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je uit Den Haag komt versta je een hoop, of er gewoond hebt![]()
Brabant!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn mixje is iets interessanter dan alleen dat.
Drents, Fries, Brabants en Haags door elkaar..
Heel raar dat je de eerste 3 keer heel wat anders leestquote:
nep breezahquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
heb geen webcam bij me en geen digifototoestel
vandaar
Jah want die brabanders lullen allemaal onzin... dus versta je de rest van de wereld dan ook wel aardigquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Joah. Ik versta dus alles. Zelfs Afrikaans.
Zal ik dan fries gaan praten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Joah. Ik versta dus alles. Zelfs Afrikaans.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel raar dat je de eerste 3 keer heel wat anders leest![]()
Daar krijg ik zo'n slappe van zeg. Was ook eens een reportage over een fries topmodel.. Douske ofzo? Super mooie meid... maar dan ook echt mooi. Ze begint met praten en ik met huilenquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar krijg ik zo'n slappe van zeg. Was ook eens een reportage over een fries topmodel.. Douske ofzo? Super mooie meid... maar dan ook echt mooi. Ze begint met praten en ik met huilen![]()
Dan kan je meteen stoppenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk neuken ook, gaat ze in het fries tegen je praten![]()
Doutzen Kroesquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar krijg ik zo'n slappe van zeg. Was ook eens een reportage over een fries topmodel.. Douske ofzo? Super mooie meid... maar dan ook echt mooi. Ze begint met praten en ik met huilen![]()
quote:
Zegquote:
Het zal de hitte zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:04 schreef Pheno het volgende:
Ik lach om een maikuul topic
ik hoop hetquote:
Anders dokterquote:
zekers, maar dan moet die dokter zich eerst inlezenquote:
Mail je em ffquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
zekers, maar dan moet die dokter zich eerst inlezen
ik denk dat de posthistorie van die lamlul al iets teveel is om te lezenquote:
Misschien kan je een samenvatting makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat de posthistorie van die lamlul al iets teveel is om te lezen
Misschien kunnen ze je houden daarquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef liefie_ het volgende:
ik ga lekker naar disney waarschijnlijk
morgen naar het reisbureau
was het maar waarquote:
welke van de parkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef liefie_ het volgende:
ik ga lekker naar disney waarschijnlijk
morgen naar het reisbureau
Ja, of schoonmaaksterquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was het maar waar
werd ik tinkerbel of zo
ik dacht eerder aan Balou de Beer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was het maar waar
werd ik tinkerbel of zo
allebijquote:
lange ij is ook veel mooier!quote:
een kuiken is dan ook gewoon een vogel in vermomming twist! trap er nou niet in!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar daar komen toch heul geen kuikentjes uit!
Oh bah vogels.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een kuiken is dan ook gewoon een vogel in vermomming twist! trap er nou niet in!
quote:
Mine mine mine mine mine.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh en Dickies.. Dickhead bedoel ik, godverdomme, m'n brievenbus wat doe je?
Ik heb alleen American Gods gelezen en vermijd Good Omens, dus misschien is dit wel watquote:
Ben je boos op mequote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog wel brommers kiekn.!
Dat heb ik nou met plat Amsterdams en Trijntje Oosterhuis haar Poldernederlands "ik hau fffan jau"quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat heb je met brommers dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet als je mee gaat brommers kiekn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |