Ssst!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ik dacht alleen voor BT, aan dat topic te zien.
Eindig je het topic ook met: Bedankt voor het vermaak BT, ik zou geen psycholoog worden want je weet niet waar je over lult.quote:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je het altijd hebt over R&P als serieus subforum. Maar wanneer jouw subjectieve blik het weer eens anders ziet, probeer je met grappige opmerkingen te verbloemen dat dat serieuze aspect eigenlijk geen fuck uitmaakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was verkapte slowchat en zie ... we zitten in onverbloemde slowchat.
quote:
Ik vind het zelfs een prima topic voor R&P, vooral vanuit psychologisch punt bekeken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom zou iedereen dat topic toch dicht gooien?![]()
Als het topic je niet bevalt dan lees je het toch niet.
Er moet op FOK! toch ruimte zijn voor een lolletje / minder serieus topic?
Het blijkt toch aan te slaan aangezien ze al in deel zoveel zitten.
Cc kan dat wel even door het slotje heen posten, dan is direct duidelijk wie het laatste woord heeftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eindig je het topic ook met: Bedankt voor het vermaak BT, ik zou geen psycholoog worden want je weet niet waar je over lult.
?
Mwoah. Je kunt veel over die bijna afgelopen reeks zeggen, maar niét dat er niet inhoudelijk en serieus in wordt gepost.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je het altijd hebt over R&P als serieus subforum, maar dat wanneer jouw subjectieve blik het weer eens anders ziet je met grappige opmerkingen probeert te verbloemen dat dat serieuze aspect eigenlijk geen fuck uitmaakt.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh, you will be. You will be.
Van mij hoeft ook niet de hele reeks dicht, maar dit deel. T slaat gewoon nergens meer op. Meer van hetzelfde... Alleen maar hetzelfde... T gaat nu gewoon een bash BT topic wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Je kunt veel over die bijna afgelopen reeks zeggen, maar niét dat er niet inhoudelijk en serieus in wordt gepost.
Misschien heb je overheen gelezen, maar dit is dus het laatste deel. Waarom zouden we een groot deel van de users hun plezier ontnemen door er nu voortijdig een slotje op te gooien?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van mij hoeft ook niet de hele reeks dicht, maar dit deel. T slaat gewoon nergens meer op. Meer van hetzelfde... Alleen maar hetzelfde... T gaat nu gewoon een bash BT topic worden
Omdat dit jouw 'serieuze' subforum is...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heb je overheen gelezen, maar dit is dus het laatste deel. Waarom zouden we een groot deel van de users hun plezier ontnemen door er nu voortijdig een slotje op te gooien?
Ten eerste is het niet 'mijn' subforum en ten tweede is er ook in R&P ruimte voor een gebbetje op zijn tijdquote:
Ah, een pro-Joods forum dusquote:
Ik heb besloten om mee te posten... Is ie wat sneller vol...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten eerste is het niet 'mijn' subforum en ten tweede is er ook in R&P ruimte voor een gebbetje op zijn tijd.
Ik ben heel blij voor jequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb besloten om mee te posten... Is ie wat sneller vol...![]()
ga je de voor en nadelen van single zijn daar opnoemen, dan haken mensen weer aan en is het zo volquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mee te posten... Is ie wat sneller vol...![]()
Het was inderdaad erg benauwd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef nozem het volgende:
Ik ben vannacht zeker tien jaar ouder geworden. Werkelijk alles heb ik beleefd. Alles wat ik kan verzinnen heb ik meegemaakt. Iedereen die ik ooit heb ontmoet is voorbijgekomen. Van mijn vroegste jeugd tot nu. Het was een compleet, maar zeer surrealistisch overzicht van mijn leven waarbij ook een voorzichtige blik in de toekomst niet geschuwd werd. Vervelend was het niet, maar een weldadige nachtrust kun je het met de beste wil van de wereld niet noemen.
Sjongejonge zeg. Ik ben er nog steeds beduusd van.
hehehe,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga je de voor en nadelen van single zijn daar opnoemen, dan haken mensen weer aan en is het zo vol
sex, zet die maar bij de nadelen tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe,
Jongens ff uit ander oogpunt. BT heeft een relatie met ED... Hoe zou het zijn als ze single waren? Laten we eerst kijken wat de voor en nadelen zijn van het singleschap. Eeerste punt sex:
Moet dit niet in het andere topic?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe,
Jongens ff uit ander oogpunt. BT heeft een relatie met ED... Hoe zou het zijn als ze single waren? Laten we eerst kijken wat de voor en nadelen zijn van het singleschap. Eeerste punt sex:
We kunnen het ook over jouw sexleven daar hebbenquote:
Ik wil het over niemands sexleven hebben, andermands sexleven is niet boeiend.. ik wil een ijsje...zelfs een perenijsje..om af te koelen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kunnen het ook over jouw sexleven daar hebben
Cc is uiteraard eeuwig jongquote:
dat topic moet toch volquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wil het over niemands sexleven hebben, andermands sexleven is niet boeiend.. ik wil een ijsje...zelfs een perenijsje..om af te koelen..
ohquote:
Ok, dan hebben we het wel over jouw sexleven. Geef eens een voorzetje?quote:
Ik ben nog geen emo, en irreëel perenijsje tegen gekomen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat topic moet toch vol
Perenijsjes, zou kasta daar gelukkig van worden?
Ik wel!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben nog geen emo, en irreëel perenijsje tegen gekomen!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wil het over niemands sexleven hebben, andermands sexleven is niet boeiend.. ik wil een ijsje...zelfs een perenijsje..om af te koelen..
je zou inmiddels beter moeten weten..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, dan hebben we het wel over jouw sexleven. Geef eens een voorzetje?.
Ach, wat maakt dat nou uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je zou inmiddels beter moeten weten..![]()
wat ik intussen wel weet, mijn keukentafel is ongeschikt.(heb ik me laten vertellen). hijs van glas...
![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik dit onderwerp ooit eerder ter sprake heb gebrachtquote:
Nu heb ik "documentaires" gezien waarbij er uitstekend gebruik werd gemaakt van de extra camerastandpunten die je met een glazen tafel in kan nemenquote:wat ik intussen wel weet, mijn keukentafel is ongeschikt.(heb ik me laten vertellen). hijs van glas...
scherven brengen geluk?quote:
Aan je naam te zien zes jaar ouder dan jijquote:
Gooi 'em in de zon! Dat zal 'em leren!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wel!
Dwars liggend kut perenijsje![]()
Nou ja, in betreffende situatie ook?quote:
Een kwestie van lezen wat mensen zeggen. en je bent een beetje op de hoogte..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Ik kan me niet herinneren dat ik dit onderwerp ooit eerder ter sprake heb gebracht.
uiterst interessant..quote:Nu heb ik "documentaires" gezien waarbij er uitstekend gebruik werd gemaakt van de extra camerastandpunten die je met een glazen tafel in kan nemen.
nee lijkt me niet.. de lol is er dan ook snel vanaf denk ik..quote:
Sommigen houden wel van een beetje pijn hoor,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee lijkt me niet.. de lol is er dan ook snel vanaf denk ik..
Toevallig is me naam ook nog eens 6 jaar ouder dan ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan je naam te zien zes jaar ouder dan jij.
ja.. sommige..ieder het zijne ..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sommigen houden wel van een beetje pijn hoor,.
Je zal niet de jongste zijn. Maar dromedaris dan maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef Viper_74 het volgende:
Toevallig is me naam ook nog eens 6 jaar ouder dan ik
In dat geval, lama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |