proficiat natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
lang zal ik leven in de gloria
in de gloria (bis)
![]()
Daar dacht ik stiekem ook aanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Met slagroom kan je leuke dingen doen.
Jij hebt tenminste klimaat-beheersingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
net de temperatuur hier op kantoor gechecked
de idioten hebben het klimaat ingesteld op 19 graden
brrr
Niets kan tippen aan festini perenijs. Gij heiden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
fruitjoy....gisteren voor het eerst gegeten.. lekker..![]()
Zwaai heeft een piemeltje.quote:
Je wordt een ouwe lulquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
ik heb de stoere doch volwassen leeftijd van 32 bereikt....
We hebben in het hele gebouw 2 lokalen met airco. Cursistenlokalen. Nu het zo druk is ben ik dus maar de tweede in gegaan. 24 graden 14.gifquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste klimaat-beheersing
En geheel in de lijn der verwachtingen maakt het verkleinwoordje het object niet extra knuffelbaar.quote:
Verslaafdequote:
maar voor sommige mensen wel behapbaarderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
En geheel in de lijn der verwachtingen maakt het verkleinwoordje het object niet extra knuffelbaar.
Het staat dus nu bovenaan mn boodschappenlijstje... NU WIL IK HET WETEN!...proeven..dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan festini perenijs. Gij heiden.
Een kennis van me is net uit de kast gekomen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
En geheel in de lijn der verwachtingen maakt het verkleinwoordje het object niet extra knuffelbaar.
Grote vent!quote:
zwaai komt al een tijdje in r&p. Iets met ex mod zijn en zoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Grote vent!![]()
sorry ,geen idee..ik kijk niet altijd naar profielen en foto's.. zoals de rest
![]()
alsof ik alles lees...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
zwaai komt al een tijdje in r&p. Iets met ex mod zijn en zo
Mod zijn is zoooo 2004quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
zwaai komt al een tijdje in r&p. Iets met ex mod zijn en zo
daarom staat er ook exquote:
ik heb t liever warmer dan kouderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste klimaat-beheersing
Vraag het in feedback en maak vrienden met Scorpionquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef JoeyT het volgende:
En? Al een nieuwe MOD?
nee...niet meer..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Pheno het volgende:
Niet?
Ja, jij. Hou nou eens rekening met je collega'squote:
euhm... jij bent toch degene die alles bijleestquote:
de rest hier ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, jij. Hou nou eens rekening met je collega's.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, onze hoop in bange dagenquote:
Je grote vriend Coolguy misschien?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef JoeyT het volgende:
En? Al een nieuwe MOD?
tis wat hé?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, onze hoop in bange dagen
Gooi dan een slote op dat Kasta topic... Domme snol dat t is...quote:
nu niet meerquote:
Graag... Dan was dat topic wellicht dichtquote:
Jij komt erop terug dat je R&P niet aan zou durven?quote:
Onderschat Kasta ook niet met z'n oeverloze monologen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gooi dan een slote op dat Kasta topic... Domme snol dat t is...
Waar dat durven vandaan komt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij komt erop terug dat je R&P niet aan zou durven?.
Kasta is tof.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gooi dan een slote op dat Kasta topic... Domme snol dat t is...
Dát. Plus dat God hier geen mod is. Plus dat ik in al mijn wijsheid heb besloten dat dit laatste topic gewoon vol mag lopenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Onderschat Kasta ook niet met z'n oeverloze monologen...![]()
Ik snap niet eens dat mensen die lappen met tekst lezen, maar van zijn kant kan ik t nog voorstellen. Niets grappiger dan mensen die denken je door te hebben. Maar die BT is zo'n super irri wijf. 6 topics vollullen over niets...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderschat Kasta ook niet met z'n oeverloze monologen...![]()
Met DT!! GODT!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát. Plus dat God hier geen mod is. Plus dat ik in al mijn wijsheid heb besloten dat dit laatste topic gewoon vol mag lopen.
Oh ja, nu zie ik hetquote:
Jouw wijsheid wordt steeds meer discutabel... T heeft iig niets meer te maken met het op niveau houden van R&P waar je je normaal gesproken zo achter verschuilt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát. Plus dat God hier geen mod is. Plus dat ik in al mijn wijsheid heb besloten dat dit laatste topic gewoon vol mag lopen.
Hoe ging die quote ook alweer?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet eens dat mensen die lappen met tekst lezen, maar van zijn kant kan ik t nog voorstellen. Niets grappiger dan mensen die denken je door te hebben. Maar die BT is zo'n super irri wijf. 6 topics vollullen over niets...
Heb je 't nou tegen CC?quote:
Hehheehe die is leukquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ging die quote ook alweer?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Blijkbaar leest een fiks aantal users dat topic maar wat graag, gezien de snelheid waarmee we van deel 1 naar deel 6 zijn gegaan. En voor die users doen we het allemaalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef JoeyT het volgende:
Jouw wijsheid wordt steeds meer discutabel... T heeft iig niets meer te maken met het op niveau houden van R&P waar je je normaal gesproken zo achter verschuilt.
Ik ken een reeks die nog een stuk sneller gingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar leest een fiks aantal users dat topic maar wat graag, gezien de snelheid waarmee we van deel 1 naar deel 6 zijn gegaan. En voor die users doen we het allemaal.
Ik dacht alleen voor BT, aan dat topic te zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar leest een fiks aantal users dat topic maar wat graag, gezien de snelheid waarmee we van deel 1 naar deel 6 zijn gegaan. En voor die users doen we het allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |