quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Janet Jackson.
Toch sneu.
En van wie zijn deze onderdanen, mét cellulitis?![]()
[afbeelding]
Scarlett Johansson!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja omg waar gaat het over, bijna iedere vrouw met een normaal vetpercentage op de dijen heeft zo cellulitis. Zie dit liever dan Nicole Richie en co.
Game on!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Noem je dat al cellulitus?Ik denk dat iedere vrouw die écht cellulitus heeft, droomt van zulke dijen
Die vind ik nog niet eens echt onflatteus.quote:
dat is bijna een van de beste foto's die ik van haar heb gezien het afgelopen jaar! Normaal mag ik haar niet zo maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die vind ik nog niet eens echt onflatteus.
Het is dan ook een foto van 2004.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:14 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
dat is bijna een van de beste foto's die ik van haar heb gezien het afgelopen jaar! Normaal mag ik haar niet zo maar![]()
Ik weet dat er een website bestaat met alleen maar celebs zonder make-up. Maar hoe die heet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:23 schreef Dante_A het volgende:
Ah, dit is hét topic om het te vragen! Weet iemand waar ik die foto kan vinden waar je kunt zien dat Penelope Cruz een vrij pokdalige huid heeft zonder make-up?
Dat verklaart dan ook een hele hoopquote:
Feed her! Please!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:13 schreef Inca het volgende:
http://i7.tinypic.com/219xqqb.jpg
Keira Knightley
Oké, dit is te dun vind ik, volgens mij is ze dunner dan ik.quote:
Daar loopt tegenwoordig iedere boerenpungel al mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef -ladybird- het volgende:
Die bril!
hebben we het over deze micha barton ? http://www.imdb.com/name/nm0059215/quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Micha Barton
Ja en het is haar toch echt hoor....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:18 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
hebben we het over deze micha barton ? http://www.imdb.com/name/nm0059215/
want die herken ik echt niet in de fotos wat je gepost had
Wat? Krijgen Hollywood-sterren ook zwarte voeten als ze zonder schoenen rondlopen? Wat onflatteus!quote:
Ze moet gewoon fatsoenlijke schoenen kopen en dan krijgt ze ook geen zwarte voeten. Wel onflatteus dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:32 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Wat? Krijgen Hollywood-sterren ook zwarte voeten als ze zonder schoenen rondlopen? Wat onflatteus!![]()
![]()
Zijn nieuwe hoofdrol is Saddam Hoessein in de arabische remake van "The Great Dictator"?quote:
Toe maar.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef ValenciaHola het volgende:
Paris hilton in st tropez
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die eerste twee zijn inderdaad erg, maar met die laatste is niks mis mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef ValenciaHola het volgende:
Paris hilton in st tropez
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onflatteus? D'r tieten staan nog rechtop (siliconen of nietquote:
Ik heb het wel eens eerder gezien, ja. Weet alleen niet meer of dat in dit topic was. Het was trouwens niet alleen met celebs, ook onbekenden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Hebben jullie een link naar een website waar ze foto's van celebs laten zien voor en na het soepen? is dat al eens eerder in deze serie topics genoemd?
...Maar!......ze heeft duidelik geen platvoeten!..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:32 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Wat? Krijgen Hollywood-sterren ook zwarte voeten als ze zonder schoenen rondlopen? Wat onflatteus!![]()
![]()
Was in één van de reeksen inderdaad gelinkt. Maar in welke ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens eerder gezien, ja. Weet alleen niet meer of dat in dit topic was. Het was trouwens niet alleen met celebs, ook onbekenden.
Ja precies! dat kan ook, dat je een mouseover moest gebruiken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef Copycat het volgende:
Was in één van de reeksen inderdaad gelinkt. Maar in welke ...
Wel geinig: als je over de foto's gaat met je muis, zie je de veranderingen direct.
Dit is de site, maar ik kan inderdaad nergens doorklikken. http://www.glennferon.com/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:04 schreef Nuna het volgende:
Volgens mij doet die site het niet meer. Het was namelijk een site van Glenn Feron en het heette: The Art of Retouching.
Je hebt gelijk, maar het ging er mij om waarom ze in haar bikini-broekje aan het kijken wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Onflatteus? D'r tieten staan nog rechtop (siliconen of niet), d'r buik is haske strak (nee niet van de botox
)
Ze kijkt alleen niet rechtop
Ik mocht willen dat ik er zo uit zag eind 40![]()
Zo beter ?quote:
Waar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die mond!! het zou bijna de aandacht van dr tieten afleiden..
Haha een etalagepop.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef The_Voice_Within het volgende:
Victoria Beckham
Het lijkt wel een wassenbeeld.
[afbeelding]
de nieuwe jordan?....eerder de nieuwe Marijke Ferrari....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef The_Voice_Within het volgende:
Sabrina Sabrok
De nieuwe Jordan.
[afbeelding]
Victoria Beckham
Het lijkt wel een wassenbeeld.
[afbeelding]
Dat is een haas.quote:
.... die tiet....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Cindy Crawford.
quote:
Da's in dezelfde club.quote:
Reden van vermomming lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:57 schreef ValenciaHola het volgende:
Barbara streisand
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Url kopiëren & plakken --> http://f10.putfile.com/main/8/21602391370.jpg
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2006 08:53:15 ]
En op de eerstvolgende cd-hoes of in de eerstvolgende clip heeft ze dankzij de wonderen der techniek natuurlijk weer een perfecte wespentaille, wacht maar af.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef MadGuy het volgende:
Mariah Carey is ook op toernee.
Hm ja. Goed.Echt, een paar extra kilo's maakt geen hol uit, we zijn niet allemaal perfect en ik de minste van alles. Maar een stylist had haar kunnen vertellen dat er sexy kleding is die je voordeliger doet uitkomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of is ze zwanger? Dat is dan weer leuk voor d'r.![]()
Die zijn ook allemaal op de gezellige hoeren en sloerenparty van Kid Rock & de Vleesboom geweest. Lekker classy feestje was datquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Da's in dezelfde club.
Goede booze daar iig..
Heb die linker kerel nou zn lul vastquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die zijn ook allemaal op de gezellige hoeren en sloerenparty van Kid Rock & de Vleesboom geweest. Lekker classy feestje was dat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tering inderdaad zeg!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:35 schreef apestaartje het volgende:
Die armen!
Het is meer een bad headday.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Nuna het volgende:
Julia Roberts heeft een bad hairday
[afbeelding]
Roberts refuses to wash hairquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
\quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef Syytön het volgende:
Britney in de Glamour, mét en zonder retouch.
[afbeelding]
Origineel
[afbeelding]
Bewerkt
http://www.teddyandmoo.com/blog/?p=5951
En zó ben je 5 kilo kwijtquote:
Maak dan gewoon een goede foto!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Origineel
[afbeelding]
Bewerkt
Same herequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef ChrisJX het volgende:
Ik moest gisteravond aan dit topic denken
In America's Next Top Model werd de visgraten in spe uitgelegd dat je áltijd moet zorgen dat je er goed en charmant uitziet, omdat je elk moment gekiekt kunt worden door een fotograaf
Deze kikkers hebben we maar al te vaak gezien...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Nadia11 het volgende:
Ik weet niet of deze zijn geplaatst maar bij deze dan.....
[[url=http://img175.imageshack.us/img175/7508/aliciakeyssweatyarmpitsim9.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img508.imageshack.us/img508/9625/maggiearmpitsij6.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img175.imageshack.us/img175/1702/natalieportanpicksassce5.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bad hair day ? Dat lijkt meer op een bijstandsmoeder bij de Aldi. (Maar dan zou die kar weer niet zo vol zitten).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
Hier een gewone candid, die ook geshopt wordtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Origineel
[afbeelding]
Bewerkt
WTFquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef schatje het volgende:
De dochter van Hulk Hogan, Brooke.
[afbeelding]
*proest*quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Die eerste is wel echt: de foto is te bewonderen in het juni nummer van de Engelse Glamour.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:48 schreef MadGuy het volgende:
Wel een hele slechte Photoshop dan. Is die eerste ook wel echt?
Dit is ook wel heel oud, toen Britney nog 19 was ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:04 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Hier een gewone candid, die ook geshopt wordt![]()
[afbeelding]
Wat is er mis met Mary Kate? In lange tijd niet zo'n mooie foto van haar gezien...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:06 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie en Tyra Banks (vooral dat hoofd van Tyra is niet erg flatteus...)
[afbeelding]
Maggie Gyllenhaal (die er 20 jaar ouder uitziet dan ze is)
[afbeelding]
Mary-Kate Olsen
Het blijft een gedrochtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wat is er mis met Mary Kate? In lange tijd niet zo'n mooie foto van haar gezien...![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ze zou niet misstaan achter Amsterdam CS. Alleen het geldbakje ontbreekt nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wat is er mis met Mary Kate? In lange tijd niet zo'n mooie foto van haar gezien...![]()
19? Welnee, laat 2004.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dit is ook wel heel oud, toen Britney nog 19 was ofzo
Mary-Kate ziet er toch niet uit? Het lijkt wel of ze haar haar in geen maanden een knip- noch wasbeurt heeft gegeven.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wat is DAT nou weer?? Blijft dat voor altijd zitten??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Nee, het heet een grill en is tegenwoordig helemaal hip onder de hiphoppers. Vraag me niet waarom, want het ziet er echt vreselijk uit maar zal wel weer met de *blingbling* te maken hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:43 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Wat is DAT nou weer?? Blijft dat voor altijd zitten??![]()
Oh... my god... die knieënquote:
Wahahaa.. je avatarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:54 schreef Marie_jo het volgende:
Hihi er lezen er hier veel perezhilton en pinkisthenewblog etc geloof ik.. ben er zelf ook verslaafd aan![]()
Jij staat hardstikke leuk op foto's!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef scrub_nurse het volgende:
en dan denk ik dat ik onflatteus op foto's sta...![]()
Cokedeuken!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:52 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Jum lekker die deuken in haar neus..![]()
Ik vind die Jessica Simpson meer en meer op een kerel lijken, die wenkbrauwen staan ook in een heel onnatuurlijke houding...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:42 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Jessica simpson.. ik vind haar eng op deze foto![]()
[afbeelding]
Nicole Ritchi... die benen![]()
Wie is trouwens die dude die Nicole aan het handje heeft?! Dat is geen DJ AM hoor!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:42 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Jessica simpson.. ik vind haar eng op deze foto![]()
[afbeelding]
Nicole Ritchi... die benen![]()
die zijn allang uit elkaar man onder welke steen heb jij gezetuhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wie is trouwens die dude die Nicole aan het handje heeft?! Dat is geen DJ AM hoor!
ze zijn weer bij elkaar...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
die zijn allang uit elkaar man onder welke steen heb jij gezetuh![]()
Hij schijnt er inmiddels vanaf te zijn en dat gewicht ook weer kwijt te zijn.quote:
Nergens, jij? Dat is aan-uit-aan-uit en de laatste keer dat ik tsjekte was het aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
die zijn allang uit elkaar man onder welke steen heb jij gezetuh![]()
Jij kent ze persoonlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nergens, jij? Dat is aan-uit-aan-uit en de laatste keer dat ik tsjekte was het aan.
Dat geloof je zelf toch niet, hè?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef Nadia11 het volgende:
Kate Bosworth oftewel Kate Bone
[afbeelding]
Wat niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet, hè?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
Pho-to-shop.
Laat maar zien, dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef Nadia11 het volgende:
dus ze is in het echt niet zo? Ik heb laatst foto's van haar gezien en daar was ze vrij mager!
Common sense should do the trick.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef Nadia11 het volgende:
dus ze is in het echt niet zo? Ik heb laatst foto's van haar gezien en daar was ze vrij mager!
Wat dun!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:03 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding] één flinke nies en t meisje waait weg... Arme Orlando moet op een zak botten liggen...Tsjongejonge eet wat meisje!
Die zien uit alsof ze zo van een botoxfeestje afkomen ..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:37 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Ik vond dit net op een gamesforum, maar dit is toch echt niks...
BRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gatverredamme. Een lopend lijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:03 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding] één flinke nies en t meisje waait weg... Arme Orlando moet op een zak botten liggen...Tsjongejonge eet wat meisje!
Dat hebben fans van Orlando Bloom gedaan zodat hij breder lijkt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
ik denk dat dit echt gefotoshopped is. Anders zouden we er denk ik al wat van hebben gehoord op bijv. perezhilton.com
Ze kan het beter op de lens van de fotograaf smeren. Misschien dat ze dan wat flatteuzer op de foto staatquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:43 schreef ChrisJX het volgende:
Waar smeren ze die vaseline nou opKoop een labello, ipv een pot mee te sjouwen
Nou dit scheelt wel heel erg veel, zo is het zelfs een lekker ding! zo te zien zijn beide foto's (al dan niet geshopt) van dezelfde dag.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb Kate Bosworth even voor jullie onderzocht... Zo ziet ze er dus in het echt uit![]()
[afbeelding]
nog steeds dun, maar niet zo extreem![]()
Best lullig om hem zo te gaan volgen. Ja, ik weet dat hij fout was, maar hij heeft nu z'n straf, maar die paparazzi maken het alleen maar erger.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef Borin het volgende:
Boy George + taakstraf =![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
\quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:
wat had boy george ook alweer op zn geweten?
Ik vind dit fotograferen en achtervolgen idd ook erg ver gaan, maar daar zullen de papparazzi wel schijt aan hebben...........
Onze Britney! Heeft tegenwoordig Gothzwart haarquote:
Dat sowieso, maar ik herken haar gewoon... gezicht, zwanegre buik, frappucinoquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zie daar totaal geen britney in. Hoe herken je haar dan? Heeft ze ook een tattoo op haar onderbuik ofzo?
Raar gezicht zo.quote:
Inderdaad, het is toch de enige echte onvervalste Britney.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik herken haar gewoon... gezicht, zwanegre buik, frappucinoMaar het is ze echt hoor.
Wat een zeugquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
Miss Piggy Charlotte Church
[afbeelding]
Dat valt op de rechter foto nog wel mee vind ik, sterker nog, daar is het wel een lekker ding!quote:
ik vind het ziekelijk dun en om te kotsen zo lelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef ellos het volgende:
nu komen er zeker weer reacties dat ze veel te dun is?
Ik vind het mooi en niet onflatteus, maar ik schijn een raar lichaamsbeeld te hanteren.
Liever zonder bikini!! Echt wel, geef mij maar beetje meer vlees...heerlijk!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:02 schreef weathergirl het volgende:
Ieder zijn smaak, maar ik zie veel liever Church in bikini dan Richie
...toch niet verkeerd..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:24 schreef Venderwel het volgende:
Als je dan toch Topless ligt te zonnen mevr. Church en je hebt het topje van je bikni niet bij je, doe dan niet zo krampachtig:
[afbeelding]
Nou ik vind heel slank (zoals bijv. de meisjes van ANTM) ook heel mooi, mooier dan mollig, maar ik vind Nicole Ritchie toch nèt iets te dun, paar kilo mag er wel bij van mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef ellos het volgende:
Ik vind het mooi en niet onflatteus, maar ik schijn een raar lichaamsbeeld te hanteren.
Uhuh..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:02 schreef weathergirl het volgende:
Ieder zijn smaak, maar ik zie veel liever Church in bikini dan Richie
Dit is volgens mij een aardig oude foto hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:21 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Uhuh..![]()
Daarbij vind ik Nicole een stuk krampachtiger uitzien dan Charlotte![]()
God wat moet die meid zich slecht voelen.. zo skinny en dan gaan rennen![]()
Dat intresseert me niet.. het ziet/ zag er niet uit...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een aardig oude foto hoor
Volgens mij niet, maar daar ben ik niet zeker van. D'r gezicht ziet er nog wel goed uit, de rest is alleen zo akelig mager.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een aardig oude foto hoor
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:03 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Idd, het is namelijk een plank zonder ook maar enige vorm erin.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef ellos het volgende:
Als je mager bent kun je juist beter rennen hoor, anders moet je al je massa meesleuren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:21 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Uhuh..![]()
Daarbij vind ik Nicole een stuk krampachtiger uitzien dan Charlotte![]()
God wat moet die meid zich slecht voelen.. zo skinny en dan gaan rennen![]()
Dat kun je nu niet zien, dat zit meestal in de oksels.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Litteken linksonder [voornoemde uier]?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Spees_Eend het volgende:
De nieuwe coupe van Pink![]()
![]()
[afbeelding]
Ik vind haar op zich niet lelijk! Alleen, ze heeft nogal een aparte 'stij'lquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze wil NOG lelijker worden dan ze al was? Het is haar gelukt
![]()
Lesbo is bah???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Frappelsien het volgende:
Volgens mij is ze dat ook... alleen weet ze dat nog niet...
Bah
Deze pic kom ik net tegen op een site met pics die gephotoshopt worden voor pro-ana websites. Sites die anorexia verheerlijken. Erg triest dat dit soort pics daarvoor gebruikt worden eigenlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef Nadia11 het volgende:
Kate Bosworth oftewel Kate Bone
[afbeelding]
Volgens mij is Pink getrouwdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Frappelsien het volgende:
Volgens mij is ze dat ook... alleen weet ze dat nog niet...
Bah
Hou er rekening mee dat artiesten bewerkt worden in videoclipsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:38 schreef Stansfield het volgende:
De laatste tijd zijn er weinig foto's meer van fergi van de black eyed peas en ik moet zeggen dat ze er in die nieuwste clip ook erg goed uitziet.
Fergie - 29 Juliquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat artiesten bewerkt worden in videoclips![]()
Deze (uit dezelfde reeks) ogen nog erger. Naar verluidt zijn ze splinternieuw.quote:
quote:
Nou ik denk echt dat ze dat expres doet, want dat broekje is gewoon maat 38 of 40 ofzo. Je kunt echt wel -zelfs in haar maat- een passend broekje vinden hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef KRS het volgende:
Jeeeeeeeeeeeezus..... Dat bikinebroekje van Nicole Richie flubbert gewoon aan de vóórkant!!!!!
Hoe kríjgt ze het voor elkaar???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |