quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Janet Jackson.
Toch sneu.
En van wie zijn deze onderdanen, mét cellulitis?![]()
[afbeelding]
Scarlett Johansson!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja omg waar gaat het over, bijna iedere vrouw met een normaal vetpercentage op de dijen heeft zo cellulitis. Zie dit liever dan Nicole Richie en co.
Game on!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Noem je dat al cellulitus?Ik denk dat iedere vrouw die écht cellulitus heeft, droomt van zulke dijen
Die vind ik nog niet eens echt onflatteus.quote:
dat is bijna een van de beste foto's die ik van haar heb gezien het afgelopen jaar! Normaal mag ik haar niet zo maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die vind ik nog niet eens echt onflatteus.
Het is dan ook een foto van 2004.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:14 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
dat is bijna een van de beste foto's die ik van haar heb gezien het afgelopen jaar! Normaal mag ik haar niet zo maar![]()
Ik weet dat er een website bestaat met alleen maar celebs zonder make-up. Maar hoe die heet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:23 schreef Dante_A het volgende:
Ah, dit is hét topic om het te vragen! Weet iemand waar ik die foto kan vinden waar je kunt zien dat Penelope Cruz een vrij pokdalige huid heeft zonder make-up?
Dat verklaart dan ook een hele hoopquote:
Feed her! Please!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:13 schreef Inca het volgende:
http://i7.tinypic.com/219xqqb.jpg
Keira Knightley
Oké, dit is te dun vind ik, volgens mij is ze dunner dan ik.quote:
Daar loopt tegenwoordig iedere boerenpungel al mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef -ladybird- het volgende:
Die bril!
hebben we het over deze micha barton ? http://www.imdb.com/name/nm0059215/quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Micha Barton
Ja en het is haar toch echt hoor....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:18 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
hebben we het over deze micha barton ? http://www.imdb.com/name/nm0059215/
want die herken ik echt niet in de fotos wat je gepost had
Wat? Krijgen Hollywood-sterren ook zwarte voeten als ze zonder schoenen rondlopen? Wat onflatteus!quote:
Ze moet gewoon fatsoenlijke schoenen kopen en dan krijgt ze ook geen zwarte voeten. Wel onflatteus dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:32 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Wat? Krijgen Hollywood-sterren ook zwarte voeten als ze zonder schoenen rondlopen? Wat onflatteus!![]()
![]()
Zijn nieuwe hoofdrol is Saddam Hoessein in de arabische remake van "The Great Dictator"?quote:
Toe maar.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef ValenciaHola het volgende:
Paris hilton in st tropez
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die eerste twee zijn inderdaad erg, maar met die laatste is niks mis mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef ValenciaHola het volgende:
Paris hilton in st tropez
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onflatteus? D'r tieten staan nog rechtop (siliconen of nietquote:
Ik heb het wel eens eerder gezien, ja. Weet alleen niet meer of dat in dit topic was. Het was trouwens niet alleen met celebs, ook onbekenden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Hebben jullie een link naar een website waar ze foto's van celebs laten zien voor en na het soepen? is dat al eens eerder in deze serie topics genoemd?
...Maar!......ze heeft duidelik geen platvoeten!..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:32 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Wat? Krijgen Hollywood-sterren ook zwarte voeten als ze zonder schoenen rondlopen? Wat onflatteus!![]()
![]()
Was in één van de reeksen inderdaad gelinkt. Maar in welke ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens eerder gezien, ja. Weet alleen niet meer of dat in dit topic was. Het was trouwens niet alleen met celebs, ook onbekenden.
Ja precies! dat kan ook, dat je een mouseover moest gebruiken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef Copycat het volgende:
Was in één van de reeksen inderdaad gelinkt. Maar in welke ...
Wel geinig: als je over de foto's gaat met je muis, zie je de veranderingen direct.
Dit is de site, maar ik kan inderdaad nergens doorklikken. http://www.glennferon.com/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:04 schreef Nuna het volgende:
Volgens mij doet die site het niet meer. Het was namelijk een site van Glenn Feron en het heette: The Art of Retouching.
Je hebt gelijk, maar het ging er mij om waarom ze in haar bikini-broekje aan het kijken wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Onflatteus? D'r tieten staan nog rechtop (siliconen of niet), d'r buik is haske strak (nee niet van de botox
)
Ze kijkt alleen niet rechtop
Ik mocht willen dat ik er zo uit zag eind 40![]()
Zo beter ?quote:
Waar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die mond!! het zou bijna de aandacht van dr tieten afleiden..
Haha een etalagepop.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef The_Voice_Within het volgende:
Victoria Beckham
Het lijkt wel een wassenbeeld.
[afbeelding]
de nieuwe jordan?....eerder de nieuwe Marijke Ferrari....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef The_Voice_Within het volgende:
Sabrina Sabrok
De nieuwe Jordan.
[afbeelding]
Victoria Beckham
Het lijkt wel een wassenbeeld.
[afbeelding]
Dat is een haas.quote:
.... die tiet....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Cindy Crawford.
quote:
Da's in dezelfde club.quote:
Reden van vermomming lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:57 schreef ValenciaHola het volgende:
Barbara streisand
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Url kopiëren & plakken --> http://f10.putfile.com/main/8/21602391370.jpg
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2006 08:53:15 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |