Oh... my god... die knieënquote:
Wahahaa.. je avatarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:54 schreef Marie_jo het volgende:
Hihi er lezen er hier veel perezhilton en pinkisthenewblog etc geloof ik.. ben er zelf ook verslaafd aan![]()
Jij staat hardstikke leuk op foto's!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef scrub_nurse het volgende:
en dan denk ik dat ik onflatteus op foto's sta...![]()
Cokedeuken!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:52 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Jum lekker die deuken in haar neus..![]()
Ik vind die Jessica Simpson meer en meer op een kerel lijken, die wenkbrauwen staan ook in een heel onnatuurlijke houding...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:42 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Jessica simpson.. ik vind haar eng op deze foto![]()
[afbeelding]
Nicole Ritchi... die benen![]()
Wie is trouwens die dude die Nicole aan het handje heeft?! Dat is geen DJ AM hoor!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:42 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Jessica simpson.. ik vind haar eng op deze foto![]()
[afbeelding]
Nicole Ritchi... die benen![]()
die zijn allang uit elkaar man onder welke steen heb jij gezetuhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wie is trouwens die dude die Nicole aan het handje heeft?! Dat is geen DJ AM hoor!
ze zijn weer bij elkaar...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
die zijn allang uit elkaar man onder welke steen heb jij gezetuh![]()
Hij schijnt er inmiddels vanaf te zijn en dat gewicht ook weer kwijt te zijn.quote:
Nergens, jij? Dat is aan-uit-aan-uit en de laatste keer dat ik tsjekte was het aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
die zijn allang uit elkaar man onder welke steen heb jij gezetuh![]()
Jij kent ze persoonlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nergens, jij? Dat is aan-uit-aan-uit en de laatste keer dat ik tsjekte was het aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |