duurt net zo lang als het typen, hoor, de ergenisquote:
Mensen lezen toch vaak wat ze willen lezen... Da's het lastige van zo'n forum, al die misverstanden en egootjes die elkaar maar niet kunnen / willen naderen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:46 schreef milagro het volgende:
[..]
duurt net zo lang als het typen, hoor, de ergenis
no worries dus, ik kan er gewoon slecht tegen als ik iets typ, iemand meent daar iets in te lezen, ik het nog eens uitleg, en dat dan gewoon opzij geschoven wordt, flikker op, zeg, ga je vriendin bezwangeren of zo
mooiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mensen lezen toch vaak wat ze willen lezen... Da's het lastige van zo'n forum, al die misverstanden en egootjes die elkaar maar niet kunnen / willen naderen...
Tot zover de spirituele beschouwing van vandaag.
Welnee, omdat ze toch zwanger is kan je nu wel nueken zonder condoom....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:12 schreef Cyan het volgende:
Dat verklaart trouwens wel het een en het ander. Ze manipuleert je tot en met. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze helemaal niet zwanger is maar dat ze erop kickt om op deze manier aandacht van je te krijgen. Let maar op: Binnen no time heeft ze een miskraam gehad en ben jij degene die haar mag troosten.
Die 12 weken komt waarschijnlijk van het feit dat tot die tijd de natuurlijk zelf kan besluiten tot spontane abortus. Dat gebeurd regelmatig dat het kind niet levensvatbaar is en dat het lichaam dan spontaan er mee stopt. (Schoonzusje is net 12 weken zwanger vandaar dat ik dit weetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de grens bij 3 maanden/12 weken lag.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef milagro het volgende:
[..]
mooi
on topic dus maar weer : TS, laat haar idd even een testje doen waar jij bij bent, probeert ze daar onderuit te komen, dan weet je genoeg
en wat dat erkennen betreft (of niet erkennen) er is volgens mij in Nederland geen alimentatieplicht, maar een alimentatierecht, ergo de moeder moet/kan alimentatie eisen, maar zolang jij geen inkomen hebt, valt er niets te eisen en kan een rechter dus jou ook niet de plicht opleggen, heb jij wel een inkomen dan kan de rechter dat dus wel doen.
gaat de moeder echter geen gebruik maken van dat recht, ben jij niets verplicht, en uiteraard al helemaal niet als je het kind niet wil erkennen of de moeder jou niet toestaat het te erkennen, want die toestemming is aan haar, niet aan jou.
althans zo dacht ik dat het zat.
Misschien omdat hij toch niet het kind aan zijn/haar lot wil overlaten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Waarom wil hij dat zelf ook eigenlijk? Ik bedoel, als eenmaal bekend is dat hij echt de vader is, is de kans groter dat hij gedwongen wordt om ervoor op te draaien.
Zal ze toch zowiezo wel hebben gehad?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:45 schreef Leah het volgende:
Euhm, als ze weten dat vriendin van TS al 10 weken zwanger is, zal er ws een echo gemaakt zijn. Anders kun je nl niet zo expliciet vaststellen dat het tien weken is (zeker niet als ze claimt nog ongeteld geweest te zijn).
Dus TS, vraag even of ze je de echo mailt/opstuurt![]()
Ze heeft nog 14 weken dus daarover geen zorgen. Die week kan ook slaan op de wettelijke bedenktijd die een arts op moet leggen voor de abortus plaatsvindt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was, volgens haar, al 10 weken zwanger en wil nu weer een week nadenken? Ligt het aan mij, of is ze gewoon tijd aan het rekken, zodat het straks te laat is voor een abortus?
Voor vleesbomen krijg je inderdaad een echo. Een kennis van mij had eens een vleesboom en die kreeg toen een miskraam. Dus TS, wees voorbereid op de 'oorzaken' waarmee ze op de proppen kan komen als er geen baby blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Zal ze toch zowiezo wel hebben gehad?
Ze ging immers naar het ziekenhuis voor verwijdering van een vleesboom, toch?
Ik neem aan dat ze niet zomaar op de gok gaan opereren?
Dan zou je goed stom zijn, want dan verwacht ik nog wel een deel 3 van dit verhaalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik denk niet dat het een goed idee zou zijn als ik net 2 dagen na een miskraam tegelijk mijn schwanz weer zou laten kennismaken met haar doos of van wie dan ook..
Vaak werkt het beter -en minder pijnlijk- om die pleister er in een keer af te trekken ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:42 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Dus daarna ga ik zoals ik net al zei weer afbouwen dus..
Oeh, 9/11 conspiracy.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Isegrim het volgende:
Het lijkt alsof je werkelijk gelooft dat ze een miskraam heeft gehad...?
Zij kan het wel maken om jou emotioneel te chanteren, vind je?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Snap ik ook wel maar om nou tegelijk weer zout in haar wond te gaan gooien daar ben ik niet zo zeker van. Slimste is om tegelijk met de noorderzon te vertrekken, maar dat kan ik toch niet maken of wel soms???
Ik had vanmorgen toen ik dat sms'je las/voicemail hoorde m'n koffer al gepakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef ItsAllOutThere het volgende:
maar dat kan ik toch niet maken of wel soms???
Maar je moet er wel degelijk voor betalen.. Alleen wanneer het kind afstand doet van de vader vervallen die plichten. En dat kan nog wel even duren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:17 schreef Cyan het volgende:
Oke jij hebt je keuze al gemaakt: Jij wil het kind niet en je wilt ook geen verantwoording.
Dat weet ze en ze kan nu zelf vast wel bedenken wat de gevolgen zijn. Iemand die je stuurt: "Bedankt voor de baby" komt trouwens op mij over als iemand die, of je erin heeft geluisd om een 2e kind te krijgen al dan niet om te proberen om jou aan zich te binden of iemand die op deze manier hoopt dat je haar niet verlaat en zo de nodige aandacht probeert te krijgen.
Stel dat ze echt zwanger is van jou, je bent niet verplicht om het kind te erkennen of het te willen. Maar verbreek dan ook al het contact en richt je op je toekomst en opleiding.
Stel dat ze het verzint of zwanger is van een ander, dan zou ik snel rennen! Want met zo iemand zou ik niets te maken willen hebben.
Duh!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Snap ik ook wel maar om nou tegelijk weer zout in haar wond te gaan gooien daar ben ik niet zo zeker van. Slimste is om tegelijk met de noorderzon te vertrekken, maar dat kan ik toch niet maken of wel soms???
Dit is echt hypocriet want dat weet je nooooit zeker. Ik heb geen ervaring, maar je hoort overal dat ZEGGEN dat je zult aborteren en het daadwerkelijk DOEN als je zwanger bent heel verschillende dingen zijn. TS heeft gewoon gigantische pech gehad OF hij is erin geluisd (even voortgaand dat ze wél zwanger was), iets wat jou net zo hard had kunnen overkomen. Daarnaast kan je volgens mij heel makkelijk een paar maanden nodig hebben om er bij een meid achter te komen dat ze een beetje ... apart is. Beweren dat je daar een radar voor hebt (of dat mannen daar een radar voor hebben) is nonsens.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:44 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Hij heeft dat risico genomen en helaas pech gehad. Dan moet je ook een vent zijn en je verantwoordelijkheid nemenAnders had je dus niet moeten neuken, of een meisje moeten zoeken dat er ook niet aan toe was en het bij een dergelijk ongelukje wél weg zou laten halen.
Chris Rock zegt in zijn stand-up dat een man twee opties heeft om te reageren als zijn vriendin onverwacht zwanger blijkt:quote:Begrijp me niet verkeerd. Ik moet er zelf ook niet aan denken om al vader te worden. Als mijn vriendinnetje zwanger zou worden dan zou ik haar ten zeerste aanraden om abortus te plegen.
Maar mocht zij daar niet voor kiezen, tsja.. Dan heb ik pech en moet ik dus wel degelijk op de blaren zitten
Valt dat niet ook stiekem te controleren bij de vriendinnen en dokters? Bij nachtdiensten is er toch maar één dokter? Aan de andere kant... Je wilt nokken, wat boeit het ook verder...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef kriele het volgende:
Precies wat ik al dacht. Die is nooit zwanger geweest. Midden in de nacht 'zogenaamd' naar de dokter geweest.....Yeah rightIk had haar hiermee geconfronteerd. Dan krijg je eerst een stuk theater van jewelste. Zo erg zelfs dat je gelooft dat ze echt een miskraam heeft gehad. Maar uiteindelijk zal ze het toegeven.
Maar hoe dan ook; Wegwezen met warp 9!![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Daar heb ik dan overheen gelezen.
Dat verklaart trouwens wel het een en het ander. Ze manipuleert je tot en met. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze helemaal niet zwanger is maar dat ze erop kickt om op deze manier aandacht van je te krijgen. Let maar op: Binnen no time heeft ze een miskraam gehad en ben jij degene die haar mag troosten.
Zie je wel!!! Precies zoals ik je voorspelt had!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef ItsAllOutThere het volgende: Blijkt nou.. ze zegt dat ze op de weg terug opeens nattigheid voelde en nadat vannacht de dokter haar onderzocht heeft heeft ze dus een miskraam gehad.
Ik weet niet wie het al eerder gezegd heeft dat zij over een week "plots" een miskraam heeft.. maar big ups to ..... (fill in nickname)
Je hebt echt een enorm bord voor je kop, hier werd in detail beschreven hoe het ging verlopen en nog voel je je niet genaaid... Heb je medelijden en wil je geen zout in de wond strooien...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@isegrim.. Ik ben morgen pas bij haar dus tot zo ver geloof ik er nog wel in en we zullen morgen zien.. Was meer hoe ze praatte wat mij deed geloven maar eerst zelf aanwezig zijn en uitzoeken maar dat kan morgen pas..
Waarom niet? Ze was niet echt zwanger namelijk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Hoe lang was ze zwanger? Als dit bv net een week was dan merk je, behalve klein beetje bloed, niets van een miskraam. Het gebeurt zelf heel erg vaak dat vrouwen niet eens hebben geweten dat ze zwanger zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:04 schreef Aventura het volgende:
Wat een verhaal. Ze heeft duidelijk niet echt een miskraam gehad. Genoeg gelurkt in OUD om te weten dat als je een miskraam hebt (kan trouwens wel uren en dagen duren) de huisarts dan weinig voor je kan doen en hij of zij komt daar zéker het bed niet voor uit. Wegwezen!
Meer dan 10 weken als ik het goed begreep, dat zei de arts tenminste naar aanleiding van een echo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe lang was ze zwanger? Als dit bv net een week was dan merk je, behalve klein beetje bloed, niets van een miskraam. Het gebeurt zelf heel erg vaak dat vrouwen niet eens hebben geweten dat ze zwanger zijn geweest.
Inderdaad, maar bij 10 weken is dat verschil veel groter?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was zes weken zwanger toen ik een miskraam kreeg en toen zei de huisarts dat ik alleen hoefde bellen als ik teveel bloed verloor of me erg raar ging voelen.
Ja lijkt me wel, het groeit heel snel in die tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bij 10 weken is dat verschil veel groter?
Precies, i know...je kan zo 2 dagen plat liggen!! En je moet ook een echo laten maken om te controleren of alles weg is ivm met ontstekingen. Bij mij is het blijven hangen en ik heb nog weer een 'chemische curitage' gehad..en nog een heel verhaal eraan vast.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:04 schreef Aventura het volgende:
Wat een verhaal. Ze heeft duidelijk niet echt een miskraam gehad. Genoeg gelurkt in OUD om te weten dat als je een miskraam hebt (kan trouwens wel uren en dagen duren) de huisarts dan weinig voor je kan doen en hij of zij komt daar zéker het bed niet voor uit. Wegwezen!
Ik hoefde geen echo te maken hoor,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:16 schreef Veroniek het volgende:
[..]
Precies, i know...je kan zo 2 dagen plat liggen!! En je moet ook een echo laten maken om te controleren of alles weg is ivm met ontstekingen. Bij mij is het blijven hangen en ik heb nog weer een 'chemische curitage' gehad..en nog een heel verhaal eraan vast.
Het is echt niet even van "Whoeps, daar gaat het!"..
Mensen die over zoiets liegen![]()
![]()
![]()
Het hangt er ook wel vanaf hoever je bent natuurlijk. Ik zat op 8 weken en het hangt ook van je lichaam af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoefde geen echo te maken hoor,
Maar dat schijnen meerdere mensen vreemd te vinden hoor.
Ik heb ook niet plat gelegen maar het was ook inderdaad niet van "ploep daar gaat het!".![]()
Dat heb ik van meer mensen gehoord inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef Veroniek het volgende:
[..]
Het hangt er ook wel vanaf hoever je bent natuurlijk. Ik zat op 8 weken en het hangt ook van je lichaam af.
Maar ik vind het ook redelijk slordig dat jij geen echo moest laten maken..mijn huisarts heeft mij dat toen ook niet laten weten, ik heb het ook van andere te horen gekregen toen. Van de verloskundige moest ik ook een aantal keren terug komen.
Ik heb erg geluk gehad dat ik het wel heb laten doen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik weet niet wie het al eerder gezegd heeft dat zij over een week "plots" een miskraam heeft.. maar big ups to ..... (fill in nickname)
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:51 schreef MUUS het volgende:
Die is helemaal niet zwanger, volgens mij joh.. Die schudt dadelijk een miskraam uit haar mouw
Kahaarin, hoe zou je dat invulling moeten geven?? Om je als echte vader niet te bemoeien met de opvoeding, maar wel deel uit te maken van het leven van je kindquote:Misschien omdat hij toch niet het kind aan zijn/haar lot wil overlaten?
Hij wil het niet opvoeden, dat wil niet zeggen dat hij compleet geen deel wil uitmaken van het leven van zijn kind, na dit alles zal zijn vriendin ook wel zijn ex zijn lijkt me zo.
Als je mijn opmerking ziet in context namelijk als antwoord op mensen die zeggen dat ts weg moest gaan en zeggen dat het haar keuze is dus dat ze dan maar kan barsten, ts had zelf een opmerking van: als het kind echt van mij is dan zal ik er voor zijn maar opvoeden samen met de moeder en huisje boompje beestje spelen was hij nog niet aan toe.quote:Op maandag 21 augustus 2006 05:36 schreef Sander_K het volgende:
[..]
Kahaarin, hoe zou je dat invulling moeten geven?? Om je als echte vader niet te bemoeien met de opvoeding, maar wel deel uit te maken van het leven van je kindlijkt mij een hele lastige situatie iig, zal de moeder dan niet zeggen dat je alleen de lusten wil en niet de lasten bijvoorbeeld. Ik schat in dat als ik zoiets zou willen, dat moederlief direct naar de rechter stapt om een g.v.v. procedure te starten.. (dna-test via rechter afdwingen, ofwel verplichte erkenning) Misschien zie ik het ook wel erg zwart-wit
maar zo'n "tussen-oplossing" brengt naar mijn idee alleen maar ellende met zich mee.
Maar heb je nu al bewijs gezien dat ze echt zwanger is?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:32 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik snap niet waarom maar ik kon de afgelopen tijd heel mijn account niet in en ik zag mijn topic ook helemaal nergens meer terug. search zag hem ook niet.. maar ja.. zal wel.
Update..?? Nou ze is dus nog wel zwanger naar eigen zeggen, maar aangezien ik de afgelopen tijd ERUG lief ben geweest gaat daar deze week dus verandering in komen. Dus nog even afwachten.. Ja ik weet het. Het is echt heel vaag gegaan, maar ik heb me gehouden aan het advies van een poster hier dus ik speel nog even mee..
Ik update hier weer zodra ik kan.
Untouchables schrijft:quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef MikeyMo het volgende:
nou is ze weer wel zwanger... wat een grap!
Ik snap er geen jota meer van.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:32 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik snap niet waarom maar ik kon de afgelopen tijd heel mijn account niet in en ik zag mijn topic ook helemaal nergens meer terug. search zag hem ook niet.. maar ja.. zal wel.
Update..?? Nou ze is dus nog wel zwanger naar eigen zeggen, maar aangezien ik de afgelopen tijd ERUG lief ben geweest gaat daar deze week dus verandering in komen. Dus nog even afwachten.. Ja ik weet het. Het is echt heel vaag gegaan, maar ik heb me gehouden aan het advies van een poster hier dus ik speel nog even mee..
Ik update hier weer zodra ik kan.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Het wordt een beetje gênant nu.Wegwezen en wel heel gauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |