abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 16:01:19 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40274477
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ze was, volgens haar, al 10 weken zwanger en wil nu weer een week nadenken? Ligt het aan mij, of is ze gewoon tijd aan het rekken, zodat het straks te laat is voor een abortus?
Ja dat ligt aan jou, ze kan tot 24 weken een abortus ondergaan
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:02:11 #127
116446 frankium
111111111
pi_40274503
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Tja, daar verschillen we van mening, geeft niet moet kunnen.
Mijn mening is dat als een man op de hoogte wordt gesteld van het feit dat hij vader is/wordt en het staat vast dat het kind van hem is, er toch enige verantwoording van hem gevraagd kan worden, of hij het nu wel of niet wil of kan gebruiken, feit is dat er met wederzijds goedkeuren (als het goed is, maar dat is een heel ander verhaal) sex is geweest, een gevolg kan zijn dat de vrouw dan zwanger wordt.
Begrijp me niet verkeerd, in dit geval vind ik dat TS op een ellendige manier voor het blok wordt gezet en dat zij echt niet lekker bezig is maar nogmaals it takes 2 to tango en het kind wordt imho de dupe als de man niet zijn verantwoording neemt.
en zo is het maar net
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 16:02:28 #128
42184 crew  DaMart
pi_40274515
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja dat ligt aan jou, ze kan tot 24 weken een abortus ondergaan
Ik dacht dat de grens bij 3 maanden/12 weken lag.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:02:31 #129
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_40274516
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ze was, volgens haar, al 10 weken zwanger en wil nu weer een week nadenken? Ligt het aan mij, of is ze gewoon tijd aan het rekken, zodat het straks te laat is voor een abortus?
Quote uit deel 1:
Hoe is zwangerschapsafbreking wettelijk geregeld in Nederland?
In Nederland kan een vrouw wanneer zij ongewenst zwanger is haar zwangerschap laten beëindigen. Volgens de wet is dit mogelijk voor zwangerschappen die niet langer hebben geduurd dan 24 weken. In de praktijk wordt veelal een termijn aangehouden van 21 weken en enkele dagen. Een reden hiervoor is dat artsen er zeker van willen zijn dat zij binnen de termijn blijven. In gevallen waarin de noodsituatie van de vrouw een medische oorzaak heeft, wordt de zwangerschap uiterlijk in de 24e week uitgevoerd. De behandeling vindt plaats in klinieken en ziekenhuizen die een vergunning hebben volgens de Wet Afbreking Zwangerschap (WAZ).

Ze heeft daarvoor nog 11 weken de tijd.....
be nice or go away
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 16:03:46 #130
42184 crew  DaMart
pi_40274566
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Quote uit deel 1:
Hoe is zwangerschapsafbreking wettelijk geregeld in Nederland?
In Nederland kan een vrouw wanneer zij ongewenst zwanger is haar zwangerschap laten beëindigen. Volgens de wet is dit mogelijk voor zwangerschappen die niet langer hebben geduurd dan 24 weken. In de praktijk wordt veelal een termijn aangehouden van 21 weken en enkele dagen. Een reden hiervoor is dat artsen er zeker van willen zijn dat zij binnen de termijn blijven. In gevallen waarin de noodsituatie van de vrouw een medische oorzaak heeft, wordt de zwangerschap uiterlijk in de 24e week uitgevoerd. De behandeling vindt plaats in klinieken en ziekenhuizen die een vergunning hebben volgens de Wet Afbreking Zwangerschap (WAZ).

Ze heeft daarvoor nog 11 weken de tijd.....
Ah, ok. 12 weken of 21... alleen de volgorde is anders.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:04:17 #131
145755 kahaarin
pi_40274586
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:00 schreef MUUS het volgende:

[..]

Precies, dat zei ik al eerder in dit topic.

Als het kind geboren wordt en hij niet naar het kind omkijkt = schuldgevoel. Kind de dupe.
Als het kind geboren wordt en hij voedt het kind mee op = TS de dupe.

Er is geen winnende partij in dit verhaal. Da's het hele treurige.
Er is idd geen oplossing die ideaal is voor alle partijen.
be nice or go away
pi_40274588
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik dacht dat de grens bij 3 maanden/12 weken lag.
Nee, maar verreweg de meeste abortussen vinden wel plaats in de eerste twaalf weken. Late abortussen zijn behoorlijk zeldzaam.
pi_40274647
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso al retedom dat ze geen pil gebruikte en dat hij dat accepteerde, magoed, da's een ander verhaal.
Tsja, maar daarmee heeft hij dus voor dit risico gekozen.
Dat was mijn hele punt
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Maar feit blijft dat TS wel genaaid wordt door die vrouw, da's niet erg netjes van haar.
Ja inderdaad.
pi_40274692
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Tsja, maar daarmee heeft hij dus voor dit risico gekozen.
Dat was mijn hele punt
Dat is ook wel een beetje zo. Ik zou nooit met alleen condoom accoord gaan als ik een man was die per se geen kinderen wilde. Mij te onbetrouwbaar.
pi_40274706
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Er is idd geen oplossing die ideaal is voor alle partijen.
Zij heeft nog zo'n 5 jaar om haar leventje weer op orde te krijgen, een leuke partner te vinden en daarmee een kindje te maken.

Lijkt mij een ideale oplossing, niet?
pi_40274758
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Zij heeft nog zo'n 5 jaar om haar leventje weer op orde te krijgen, een leuke partner te vinden en daarmee een kindje te maken.

Mij ook. Maja. Sommige mensen hebben nu eenmaal iets tegen abortus enzo.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:11:37 #137
145755 kahaarin
pi_40274816
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Voor TS wel, maar als ze dat niet wil dan staat hij met zijn kloten voor het blok, om me maar eens plastisch uit te drukken.
be nice or go away
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:13:03 #138
145755 kahaarin
pi_40274856
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, maar verreweg de meeste abortussen vinden wel plaats in de eerste twaalf weken. Late abortussen zijn behoorlijk zeldzaam.
Maar niet onmogelijk, het is alleen lichamelijk voor haar een zwaardere procedure.
En meestal zijn vrouwen er voor die tijd wel uit of ze idd abortus willen.
be nice or go away
pi_40274961
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mij ook. Maja. Sommige mensen hebben nu eenmaal iets tegen abortus enzo.
Ja dat soort mensen heb je ook nog inderdaad..
Snap ze ergens wel, maar het gaat me te ver als ze zwanger raken door een verkrachting en dan niet laten aborteren.

Dat soort types snap ik dan werkelijk niet.. Dan kwel je jezelf voor de rest van je leven met een levende herinnering aan die gruwel..
pi_40275072
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:11 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Voor TS wel, maar als ze dat niet wil dan staat hij met zijn kloten voor het blok, om me maar eens plastisch uit te drukken.
Zij wil graag een kindje voor haar 35e. Ik mag aannemen dat iemand een kindje toch het liefst uit liefde geboren laat worden en met een partner het kan opvoeden.

Zo niet, dan kies je mijns inziens toch liever voor een anonieme zaaddonor (als het je dus alleen om het kindje gaat)?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:26:11 #141
145755 kahaarin
pi_40275336
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Zij wil graag een kindje voor haar 35e. Ik mag aannemen dat iemand een kindje toch het liefst uit liefde geboren laat worden en met een partner het kan opvoeden.

Zo niet, dan kies je mijns inziens toch liever voor een anonieme zaaddonor (als het je dus alleen om het kindje gaat)?
Ideaal gezien wel, maar daar is TS niet mee geholpen als ze toch dit kindje wil houden, misschien heeft zij wel een beetje het laatste kans gevoel, ze wil nog een kind en ze is nu zwanger.....
Blijft zuur dit.
be nice or go away
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:35:02 #142
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_40275617
ik heb dit ver haal even gevolgt.

Voor de TS.
Mocht ze het lelijk gaan maken, aan wat ik zo hoor gaat het die kant op.
lijkt het me niet al te moeilijk geloofwaardigheid af te breken to onder 0.
met wat ik begrijp van je is het nou niet de stabielste persoonlijkheid.

bewaar al je SMS-je etc print je telefoon liijsten uit zodat je tijdstippen etc hebt.
tevens neem een gesprek op met haar waar je deze punten aanhaalt eens kijken wat ze te melden heeft als ze er alleen met jou over heeft.( En ja je mag mensen ten alle tijde afluisteren alleen afhankelijk van hoe belastend het gesprek is of het in de rechtbank gebruikt kan worden.)

DNA kan alleen worden afgenomen door een dwangbevel, of als jij het vrijwillig afstaat.

eens kijken hoe sterk je dan staat.

dit klinkt voor mij namelijk als dat ze je erin geluist heeft.

succs

Mijn laaste EX, heeft een soort gelijk iets gedaan toen ze een tweede kind wou van haar toenmalige vriend is ze zonder het hem te zeggen gestopt....2 maandje later was ze zwanger. das gewoon Nasty!!! kind is nou trouwens 8 jaar

[ Bericht 12% gewijzigd door Stuiter_en_Co op 28-07-2006 16:55:15 ]
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_40276337
Maar heb je nu eigenlijk al bewijs gezien dat ze daadwerkelijk zwanger is? Zo niet, dan zou ik even langs gaan met een testje en haar dat ter plekke laten doen. Als ze echt 10 weken zwanger is zal die test positief zijn.

Dit is al het 2e topic over deze situatie en ik heb nog nergens kunnen lezen dat je 100% zeker weet dat ze zwanger is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:03:56 #144
145755 kahaarin
pi_40276533
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Cyan het volgende:
Maar heb je nu eigenlijk al bewijs gezien dat ze daadwerkelijk zwanger is? Zo niet, dan zou ik even langs gaan met een testje en haar dat ter plekke laten doen. Als ze echt 10 weken zwanger is zal die test positief zijn.

Dit is al het 2e topic over deze situatie en ik heb nog nergens kunnen lezen dat je 100% zeker weet dat ze zwanger is.
TS is op stage in het buitenland, dat is ook het lullige aan deze situatie, hij kan niet weg wegens vergaderingen over zijn scriptie.
be nice or go away
pi_40276781
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:03 schreef kahaarin het volgende:

[..]

TS is op stage in het buitenland, dat is ook het lullige aan deze situatie, hij kan niet weg wegens vergaderingen over zijn scriptie.
Daar heb ik dan overheen gelezen.

Dat verklaart trouwens wel het een en het ander. Ze manipuleert je tot en met. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze helemaal niet zwanger is maar dat ze erop kickt om op deze manier aandacht van je te krijgen. Let maar op: Binnen no time heeft ze een miskraam gehad en ben jij degene die haar mag troosten.

Natuurlijk bestaat de mogelijkheid nog dat ze wel zwanger is en dat ze op deze manier probeert om je niet kwijt te raken.

Mijn advies: Reageer niet meer op haar smsjes/telefoontjes/mailtjes en ga zodra je de kans hebt langs met een zwangerschapstest. Weigert ze die te doen of komt ze dan met een verhaal op de proppen over een miskraam dan weet je genoeg en dan zou ik zeggen: Exit!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:11:03 #146
145755 kahaarin
pi_40278280
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:12 schreef Cyan het volgende:

[..]

Daar heb ik dan overheen gelezen.

Dat verklaart trouwens wel het een en het ander. Ze manipuleert je tot en met. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze helemaal niet zwanger is maar dat ze erop kickt om op deze manier aandacht van je te krijgen. Let maar op: Binnen no time heeft ze een miskraam gehad en ben jij degene die haar mag troosten.

Natuurlijk bestaat de mogelijkheid nog dat ze wel zwanger is en dat ze op deze manier probeert om je niet kwijt te raken.

Mijn advies: Reageer niet meer op haar smsjes/telefoontjes/mailtjes en ga zodra je de kans hebt langs met een zwangerschapstest. Weigert ze die te doen of komt ze dan met een verhaal op de proppen over een miskraam dan weet je genoeg en dan zou ik zeggen: Exit!
Denk je dat er nog wel toekomst in zit na dit gedoe?
zoiezo exit en hopen dat het met een sisser afloopt lijkt me eerder het plan.
be nice or go away
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:12:34 #147
73284 Fokker200
Is that so...
pi_40278325
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef milagro het volgende:

[..]

zeik toch niet, man, ik bedoel enkel dat die reactie van haar in dat smsje zo ridicuul is, dat je zou gaan denken dat het verzonnen is,
Ik zeik niet, lieverd. Je schreef, en dat stoort mij terecht, dat TS het hele verhaal mogelijk verzonnen had:
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef milagro het volgende:

of dit hele topic is een lulverhaal of dat wijf spoort echt totaal niet
Je gelooft dus nu blijkbaar toch meer in je 2e mogelijkheid: dat wijf spoort totaal niet, is niet zwanger, en chanteert de TS mogelijk met een gefingeerde zwangerschap. Dan zijn we het eens.

@TS: Zie je wel, je vriendin blijft contact met je zoeken. Jij hebt de controle. Gebruik het. En kom als de donder naar Nederland. Dit is veel belangrijker dan die scriptie.
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_40278809
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:12 schreef Fokker200 het volgende:

[..]

Ik zeik niet, lieverd. Je schreef, en dat stoort mij terecht, dat TS het hele verhaal mogelijk verzonnen had:
[..]

Je gelooft dus nu blijkbaar toch meer in je 2e mogelijkheid: dat wijf spoort totaal niet, is niet zwanger, en chanteert de TS mogelijk met een gefingeerde zwangerschap. Dan zijn we het eens.

@TS: Zie je wel, je vriendin blijft contact met je zoeken. Jij hebt de controle. Gebruik het. En kom als de donder naar Nederland. Dit is veel belangrijker dan die scriptie.
Je moet gewoon geen conclusies trekken die niet klopen, en je niet met mij bemoeien verder.
Ik weet zelf prima hoe ik de dingen bedoel, meneer, dus bek.
God wat gruwel ik van dat toontje van je
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:36:12 #149
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40278910
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:31 schreef milagro het volgende:

[..]

"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40279005
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen conclusies trekken die niet klopen, en je niet met mij bemoeien verder.
God wat gruwel ik van dat toontje van je
Tel tot tien en haal diep adem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')