Ja dat ligt aan jou, ze kan tot 24 wekenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was, volgens haar, al 10 weken zwanger en wil nu weer een week nadenken? Ligt het aan mij, of is ze gewoon tijd aan het rekken, zodat het straks te laat is voor een abortus?
en zo is het maar netquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, daar verschillen we van mening, geeft niet moet kunnen.
Mijn mening is dat als een man op de hoogte wordt gesteld van het feit dat hij vader is/wordt en het staat vast dat het kind van hem is, er toch enige verantwoording van hem gevraagd kan worden, of hij het nu wel of niet wil of kan gebruiken, feit is dat er met wederzijds goedkeuren (als het goed is, maar dat is een heel ander verhaal) sex is geweest, een gevolg kan zijn dat de vrouw dan zwanger wordt.
Begrijp me niet verkeerd, in dit geval vind ik dat TS op een ellendige manier voor het blok wordt gezet en dat zij echt niet lekker bezig is maar nogmaals it takes 2 to tango en het kind wordt imho de dupe als de man niet zijn verantwoording neemt.
Ik dacht dat de grens bij 3 maanden/12 weken lag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat ligt aan jou, ze kan tot 24 wekeneen abortus ondergaan
Quote uit deel 1:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was, volgens haar, al 10 weken zwanger en wil nu weer een week nadenken? Ligt het aan mij, of is ze gewoon tijd aan het rekken, zodat het straks te laat is voor een abortus?
Ah, ok. 12 weken of 21... alleen de volgorde is anders.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Quote uit deel 1:
Hoe is zwangerschapsafbreking wettelijk geregeld in Nederland?
In Nederland kan een vrouw wanneer zij ongewenst zwanger is haar zwangerschap laten beëindigen. Volgens de wet is dit mogelijk voor zwangerschappen die niet langer hebben geduurd dan 24 weken. In de praktijk wordt veelal een termijn aangehouden van 21 weken en enkele dagen. Een reden hiervoor is dat artsen er zeker van willen zijn dat zij binnen de termijn blijven. In gevallen waarin de noodsituatie van de vrouw een medische oorzaak heeft, wordt de zwangerschap uiterlijk in de 24e week uitgevoerd. De behandeling vindt plaats in klinieken en ziekenhuizen die een vergunning hebben volgens de Wet Afbreking Zwangerschap (WAZ).
Ze heeft daarvoor nog 11 weken de tijd.....
Er is idd geen oplossing die ideaal is voor alle partijen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik al eerder in dit topic.
Als het kind geboren wordt en hij niet naar het kind omkijkt = schuldgevoel. Kind de dupe.
Als het kind geboren wordt en hij voedt het kind mee op = TS de dupe.
Er is geen winnende partij in dit verhaal. Da's het hele treurige.
Nee, maar verreweg de meeste abortussen vinden wel plaats in de eerste twaalf weken. Late abortussen zijn behoorlijk zeldzaam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de grens bij 3 maanden/12 weken lag.
Tsja, maar daarmee heeft hij dus voor dit risico gekozen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al retedom dat ze geen pil gebruikte en dat hij dat accepteerde, magoed, da's een ander verhaal.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Maar feit blijft dat TS wel genaaid wordt door die vrouw, da's niet erg netjes van haar.
Dat is ook wel een beetje zo. Ik zou nooit met alleen condoom accoord gaan als ik een man was die per se geen kinderen wilde. Mij te onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Tsja, maar daarmee heeft hij dus voor dit risico gekozen.
Dat was mijn hele punt
Zij heeft nog zo'n 5 jaar om haar leventje weer op orde te krijgen, een leuke partner te vinden en daarmee een kindje te maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is idd geen oplossing die ideaal is voor alle partijen.![]()
Mij ook. Maja. Sommige mensen hebben nu eenmaal iets tegen abortus enzo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zij heeft nog zo'n 5 jaar om haar leventje weer op orde te krijgen, een leuke partner te vinden en daarmee een kindje te maken.
Lijkt mij een ideale oplossing, niet?
Voor TS wel, maar als ze dat niet wil dan staat hij met zijn kloten voor het blok, om me maar eens plastisch uit te drukken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zij heeft nog zo'n 5 jaar om haar leventje weer op orde te krijgen, een leuke partner te vinden en daarmee een kindje te maken.
Lijkt mij een ideale oplossing, niet?
Maar niet onmogelijk, het is alleen lichamelijk voor haar een zwaardere procedure.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, maar verreweg de meeste abortussen vinden wel plaats in de eerste twaalf weken. Late abortussen zijn behoorlijk zeldzaam.
Ja dat soort mensen heb je ook nog inderdaad..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mij ook. Maja. Sommige mensen hebben nu eenmaal iets tegen abortus enzo.
Zij wil graag een kindje voor haar 35e. Ik mag aannemen dat iemand een kindje toch het liefst uit liefde geboren laat worden en met een partner het kan opvoeden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor TS wel, maar als ze dat niet wil dan staat hij met zijn kloten voor het blok, om me maar eens plastisch uit te drukken.
Ideaal gezien wel, maar daar is TS niet mee geholpen als ze toch dit kindje wil houden, misschien heeft zij wel een beetje het laatste kans gevoel, ze wil nog een kind en ze is nu zwanger.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zij wil graag een kindje voor haar 35e. Ik mag aannemen dat iemand een kindje toch het liefst uit liefde geboren laat worden en met een partner het kan opvoeden.
Zo niet, dan kies je mijns inziens toch liever voor een anonieme zaaddonor (als het je dus alleen om het kindje gaat)?
TS is op stage in het buitenland, dat is ook het lullige aan deze situatie, hij kan niet weg wegens vergaderingen over zijn scriptie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Cyan het volgende:
Maar heb je nu eigenlijk al bewijs gezien dat ze daadwerkelijk zwanger is? Zo niet, dan zou ik even langs gaan met een testje en haar dat ter plekke laten doen. Als ze echt 10 weken zwanger is zal die test positief zijn.
Dit is al het 2e topic over deze situatie en ik heb nog nergens kunnen lezen dat je 100% zeker weet dat ze zwanger is.
Daar heb ik dan overheen gelezen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
TS is op stage in het buitenland, dat is ook het lullige aan deze situatie, hij kan niet weg wegens vergaderingen over zijn scriptie.
Denk je dat er nog wel toekomst in zit na dit gedoe?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Daar heb ik dan overheen gelezen.
Dat verklaart trouwens wel het een en het ander. Ze manipuleert je tot en met. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze helemaal niet zwanger is maar dat ze erop kickt om op deze manier aandacht van je te krijgen. Let maar op: Binnen no time heeft ze een miskraam gehad en ben jij degene die haar mag troosten.
Natuurlijk bestaat de mogelijkheid nog dat ze wel zwanger is en dat ze op deze manier probeert om je niet kwijt te raken.
Mijn advies: Reageer niet meer op haar smsjes/telefoontjes/mailtjes en ga zodra je de kans hebt langs met een zwangerschapstest. Weigert ze die te doen of komt ze dan met een verhaal op de proppen over een miskraam dan weet je genoeg en dan zou ik zeggen: Exit!![]()
Ik zeik niet, lieverd. Je schreef, en dat stoort mij terecht, dat TS het hele verhaal mogelijk verzonnen had:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef milagro het volgende:
[..]
zeik toch niet, man, ik bedoel enkel dat die reactie van haar in dat smsje zo ridicuul is, dat je zou gaan denken dat het verzonnen is,
Je gelooft dus nu blijkbaar toch meer in je 2e mogelijkheid: dat wijf spoort totaal niet, is niet zwanger, en chanteert de TS mogelijk met een gefingeerde zwangerschap. Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef milagro het volgende:
of dit hele topic is een lulverhaal of dat wijf spoort echt totaal niet
Je moet gewoon geen conclusies trekken die niet klopen, en je niet met mij bemoeien verder.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:12 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, lieverd. Je schreef, en dat stoort mij terecht, dat TS het hele verhaal mogelijk verzonnen had:
[..]
Je gelooft dus nu blijkbaar toch meer in je 2e mogelijkheid: dat wijf spoort totaal niet, is niet zwanger, en chanteert de TS mogelijk met een gefingeerde zwangerschap. Dan zijn we het eens.
@TS: Zie je wel, je vriendin blijft contact met je zoeken. Jij hebt de controle. Gebruik het. En kom als de donder naar Nederland. Dit is veel belangrijker dan die scriptie.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik weet zelf prima hoe ik de dingen bedoel, meneer, dus bek.
Tel tot tien en haal diep adem.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen conclusies trekken die niet klopen, en je niet met mij bemoeien verder.
Ik weet zelf prima hoe ik de dingen bedoel, meneer, dus bek.
God wat gruwel ik van dat toontje van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |