Weet je iedereen noemt haar wel ik weet niet wat, ik vind jou echt een grote schoft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:03 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Hmmm Vaag.. Krijg nu net een smsje waarin staat dat ze weet dat ik alles zou doen om dit kind weg te laten halen :S Dus kan ze me net zo goed mijn zin geven. Ze laat het weghalen en ik zou dan geen reden meer hebben om bij haar te blijven....
Dus ze ZEGT nu dat ze het weg laat halen. Dus nu toch nog maar even lief en aardig doen tegen haar??
Ik denk eerlijk gezegd dat dit een poging van haar is om je te lijmen. Een nogal doorzichtige, als je het mij vraagt en in hoeverre ze het daadwerkelijk doet als je er op in gaat is een hele grote vraag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:03 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Hmmm Vaag.. Krijg nu net een smsje waarin staat dat ze weet dat ik alles zou doen om dit kind weg te laten halen :S Dus kan ze me net zo goed mijn zin geven. Ze laat het weghalen en ik zou dan geen reden meer hebben om bij haar te blijven....
Dus ze ZEGT nu dat ze het weg laat halen. Dus nu toch nog maar even lief en aardig doen tegen haar??
dat wijf spoort niet, ze gebruikt haar zwangerschap als onderhandelingsmiddel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:03 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Dat zou idd zo maar eens kunnen. Dat ze het als uiterste redmiddel voor de relatie zag en nu ze het deksel op de neus krijgt, volgt er een andere tactiek.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:13 schreef kriele het volgende:
Of ze is nooit zwanger geweest. Een compleet bullshit verhaal. Dat is ook nog mogelijk.
idd, zo is een kennis van mij aan het lijntje gehouden, met succes, en moest er op een gegeven moment een miskraam gefingeerd worden, serieus.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:13 schreef kriele het volgende:
Of ze is nooit zwanger geweest. Een compleet bullshit verhaal. Dat is ook nog mogelijk.
dit is nu misschien een optie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:27 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
Je schrijft dat ze het kind wellicht bereid is weg te laten halen, als jij maar bij haar blijft. Ik vind, in het belang van het kind en jouw eigen toekomst, dat je haar in die waan mag brengen. Wees lief voor haar de komende dagen en weken, vermijd ruzies en vertel haar dat je gek op haar bent. Breng een cadeautje mee volgende week of verras haar met een leuk uitje. Doe net alsof je vindt dat er misschien toch een toekomst is voor jullie. Maar zeg wel dat een kind op dit moment nog te vroeg is.
Nadat ze het weg heeft laten halen, (niet dezelfde dag nog) kun je afscheid van haar nemen.
live over de clearblue heen laten zeiken, weet je binnen eenminuut waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:21 schreef kriele het volgende:
Ts, als ik jou was zou ik eens vragen naar de uitslag of een doktersverklaring van een zwangerschapstest. Zal je zien in wat voor bochten ze zich wringt als ik gelijk heb.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:21 schreef kriele het volgende:
Ts, als ik jou was zou ik eens vragen naar de uitslag of een doktersverklaring van een zwangerschapstest. Zal je zien in wat voor bochten ze zich wringt als ik gelijk heb.
Duh, mensen hebben geen bordje op hun hoofd "ik ben labiel en manipulatief".quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent dus pas gisteren tot de conclusie gekomen dat ze labiel en manipulatief is?
Het spijt me hoor maar ik vind jou ook een beetje dubieus.
Deze conclusie's trek je pas op het moment dat ze zwanger is terwijl het jou niet zo goed uitkomt![]()
Ik neuk niet na 1 dag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jij kende al je neukpartners zeker van haver tot gort na je eerste dagje samen?![]()
quote:
Oh ja, dat heb je zo doorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef frankium het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig val ik op zelfverzekerde dames. Niet op labiele *&^&%. En dat heb ik meestal al na een klein gesprekje door..![]()
![]()
Komop, een beetje kerel heeft daar een filter voor. Of ze moet wel héél lekker zijn. Ben eigenlijk wel benieuwd of het vriendinnetje van TS heel lekker is, of dat ie er op kickt om een MILF te neuken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef kriele het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je zo doorGeloof me, je hebt er actrices bij!
Normaal zou ik het ook helemaal met je eens zijn MITS het allemaal in goed overleg is gegaan (wat mij wel mogelijk moet lijken wanneer je een relatie hebt) maar in dit geval vind ik het toch wel erg dubbel...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:41 schreef Siegfried het volgende:
Damn, zou me inderdaad niets verbazen als ze nooit zwanger is geweest.
Ik raad je aan om haar gewoon even te laten..
Máár ik vind wel dat als ze zwanger is en ze besluit het te houden dat je je verantwoordelijkheid moet nemen.
ja., zo gaat het toch vaak bij niet door beide geplande zwangerschappen, he, de man heeft weinig te willen, want het is tenslotte "haar lichaam!!!!!!!!!" en je "mag haar niet dwingen tot een abortus" want dat zou wel eens "heel trauimatisch kunnen zijn" en dit is misschien wel haar "enige en laatste kans" en als ze het weg zou laten halen heeft ze dan voor altijd "vreselijke spijt" en bovendien had jij "haar maar niet moeten neuken, want je weet toch dat je dat risico loopt" en al zou ze hem erin geluisd hebben dan nog is het ook "jouw kind en daar mag je je handen niet vanaf trekken".quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Normaal zou ik het ook helemaal met je eens zijn MITS het allemaal in goed overleg is gegaan (wat mij wel mogelijk moet lijken wanneer je een relatie hebt) maar in dit geval vind ik het toch wel erg dubbel...
Zij belsuit alles maar in haar eentje alsof ze het kindje ook in haar eentje verwerkt zou hebben en alsof hij hoog en laag kan springen maar er toch niets over te zeggen heeft.
Ja precies, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:41 schreef Siegfried het volgende:
Damn, zou me inderdaad niets verbazen als ze nooit zwanger is geweest.
Ik raad je aan om haar gewoon even te laten..
Máár ik vind wel dat als ze zwanger is en ze besluit het te houden dat je je verantwoordelijkheid moet nemen. Zelf zou ik het ook klote vinden (zelfde situatie met studie e.d.) maar je weet waar je aan begint als je met elkaar naar bed gaat. OK, je gebruikt een voorbehoudsmiddel maar dat is dus niet 100% veilig. Gaat er dan uiteindelijk iets mis, dan volstaat het niet om te zeggen "ja maar ik gebruikte een condoom, dus ik wilde dit niet". Natuurlijk wilde je het niet, maar het is wel een gevolg.
Ik denk dat je vantevoren binnen een relatie daar al gesprekken over zou moeten hebben. "Wat nu als..?" Blijkt daaruit dat zij het niet weg zou laten halen dan is aan jou de keus of je nog langer met haar het bed induikt
Maar eh.. Sterkte
Zou niet graag in jouw schoenen staan
Maar als iemand nu gewoon tegen een abortus is?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Normaal zou ik het ook helemaal met je eens zijn MITS het allemaal in goed overleg is gegaan (wat mij wel mogelijk moet lijken wanneer je een relatie hebt) maar in dit geval vind ik het toch wel erg dubbel...
Zij belsuit alles maar in haar eentje alsof ze het kindje ook in haar eentje verwerkt zou hebben en alsof hij hoog en laag kan springen maar er toch niets over te zeggen heeft.
Ik bedoel, kijk nou.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:03 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nee, even negeren tot je 1 op 1 met haar kunt praten, als ze echt zwanger is dan zijn de hormonen nu aan het opspelen, als ze spelletjes speelt dan is dat ook sneller duidelijk als je haar spreekt en kan ze zich nergens meer achter verschuilen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:03 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Als vaststaat dat hij de vader is ja, het kind kan er toch ook niets aan doen dat het de wereld in wordt geschopt, it takes 2 to tango.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:27 schreef Isegrim het volgende:
Niet alles gelezen enzo, maar kan een man gedwongen worden om voor een kind te betalen, ook als hij dat kind nooit heeft gewild? Dat zou ik namelijk uitermate oneerlijk vinden. Dat kreng heeft hem erin geluisd en als zij zo nodig nog een koter wil, dan zorgt ze er ook maar mooi zelf voor.
Dat zal wel, dit betekent wel dat een vrouw altijd de macht heeft om een man een kind aan te naaien. Ik vind dat een oneerlijke verdeling. Als die man het kind nooit heeft gewild, dan zou het wat mij betreft ook niet zijn verantwoordelijkheid moeten zijn. Als een vrouw geen kind wil, kan een man haar immers ook niet dwingen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als vaststaat dat hij de vader is ja, het kind kan er toch ook niets aan doen dat het de wereld in wordt geschopt, it takes 2 to tango.
Ze hadden afgesproken dat ze geen kinderen wilden. Ze gebruikte geen pil. Toen ze zwanger was, wilde ze opeens wel kinderen. Ze heeft dus tegen hem gelogen. Of ze heeft zich bedacht, maar dan nog is het wat mij betreft niet zijn verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:32 schreef Siegfried het volgende:
Hoezo heeft zij hem erin geluisd?
Hij gebruikte een condoom.. Wat voor rol speelt zij daarin dan?
Haar reactie nu is allerminst netjes inderdaad.. Maar zie niet hoe ze hem erin geluisd heeft?
Als hij het kind niet erkent, kan ze niet ineens geld gaan eisen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:27 schreef Isegrim het volgende:
Niet alles gelezen enzo, maar kan een man gedwongen worden om voor een kind te betalen, ook als hij dat kind nooit heeft gewild? Dat zou ik namelijk uitermate oneerlijk vinden. Dat kreng heeft hem erin geluisd en als zij zo nodig nog een koter wil, dan zorgt ze er ook maar mooi zelf voor.
Ook niet als via een DNA-test wordt vastgesteld dat hij de verwekker is? Kun je zo'n test als vrouw afdwingen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als hij het kind niet erkent, kan ze niet ineens geld gaan eisen.
Hoe is dat dan niet zijn verantwoordelijkheid?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze hadden afgesproken dat ze geen kinderen wilden. Ze gebruikte geen pil. Toen ze zwanger was, wilde ze opeens wel kinderen. Ze heeft dus tegen hem gelogen. Of ze heeft zich bedacht, maar dan nog is het wat mij betreft niet zijn verantwoordelijkheid.
Als zij zonder zijn inspraak besluit om dat kind te houden, dan hoeft hij niet op de blaren te zitten. Mij lijkt dat volkomen logisch, maar blijkbaar denken de meeste anderen daar anders over.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:38 schreef Siegfried het volgende:
Waar lees je dat ze dat afgesproken hadden?
Hij wist dat zij nog een keer een kind wilde, maar ze gebruikten condoom.
Je kunt een kind niet willen, ok.. Maar wil je daar zeker van zijn dat moet je niet neuken, of je moet je laten steriliseren. Een condoom gebruiken kan ook, maar dan moet je weten dat je dus een risico neemt. Het staat heel duidelijk in de bijsluiter. Dus neuk je met condoom en gaat het mis, dan moet je op de blaren zitten
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:31 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Heb haar even gesproken en ze heeft met haar moeder gepraat en besloten dat ze nog even moet nadenken. Ik ga dus niet pushen op het moment maar zal dus volgende week wel langsgaan om dit te bespreken/mee gaan naar ziekenhuis. Uiteraard ga ik voor dat laatste.. In de mean time als ik gecontacteerd word dan blijf ik netjes en eruug braaf..
Hij heeft het nooit gewild en hij zou dus voor een abortus kiezen. Als zij dat niet wil, prima, maar dan zorgt ze er maar mooi zelf voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe is dat dan niet zijn verantwoordelijkheid?
Hij heeft ook zijn bijdrage geleverd hoor!
En als hij nu zonder haar inspraak maar besluit dat hij niets met het kind te maken wil hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als zij zonder zijn inspraak besluit om dat kind te houden, dan hoeft hij niet op de blaren te zitten. Mij lijkt dat volkomen logisch, maar blijkbaar denken de meeste anderen daar anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |