abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:43:20 #101
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_40273839
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat zal wel, dit betekent wel dat een vrouw altijd de macht heeft om een man een kind aan te naaien. Ik vind dat een oneerlijke verdeling. Als die man het kind nooit heeft gewild, dan zou het wat mij betreft ook niet zijn verantwoordelijkheid moeten zijn. Als een vrouw geen kind wil, kan een man haar immers ook niet dwingen.
Daar ben ik het op zich mee eens, maar waar staat het kind dan in jouw verhaal?
be nice or go away
pi_40273853
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:38 schreef Siegfried het volgende:
Waar lees je dat ze dat afgesproken hadden?
Hij wist dat zij nog een keer een kind wilde, maar ze gebruikten condoom.
Het gebruiken van voorbehoedmiddelen is een impliciete afspraak om geen kindertjes te maken.

Zou ik ongewenst en onverhoopt zwanger raken en besluiten dat ik dat kind wil (de kans hierop is overigens niet groot ), dan zou mijn vriend daar totaal niet achterstaan en ik zou hem zéker niet dwingen om op te draaien voor de kosten.
pi_40273881
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Daar ben ik het op zich mee eens, maar waar staat het kind dan in jouw verhaal?
Ik denk niet dat het bezwaarlijk is als een kind bij één ouder opgroeit. Miljoenen kinderen groeien bij één ouder op.
pi_40273895
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:40 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als zij zonder zijn inspraak besluit om dat kind te houden, dan hoeft hij niet op de blaren te zitten. Mij lijkt dat volkomen logisch, maar blijkbaar denken de meeste anderen daar anders over.
Tuurlijk wel
Hij heeft dat risico genomen en helaas pech gehad. Dan moet je ook een vent zijn en je verantwoordelijkheid nemen Anders had je dus niet moeten neuken, of een meisje moeten zoeken dat er ook niet aan toe was en het bij een dergelijk ongelukje wél weg zou laten halen.
Hij wist vantevoren dat zij nog een kinderwens had..

Begrijp me niet verkeerd. Ik moet er zelf ook niet aan denken om al vader te worden. Als mijn vriendinnetje zwanger zou worden dan zou ik haar ten zeerste aanraden om abortus te plegen.
Maar mocht zij daar niet voor kiezen, tsja.. Dan heb ik pech en moet ik dus wel degelijk op de blaren zitten
pi_40273904
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:40 schreef joeltje het volgende:
Nou Muus, dat vraag ik me af. Ik denk dat de vader weldegelijk een plicht heeft te zorgen voor zijn nageslacht, maar dat gaat iig niet zonder juridisch getouwtrek...
Als een man het kind niet erkent, hoeft hij er niet voor te betalen. Een vrouw kan dan wel iedereen noemen als vader. Brad Pitt! Michael Jackson! Piet Veerman!

Niet erkennen = niet hoeven zorgen voor. Wettelijk gezien dan hè.

En ik vraag me af hoeveel mensen DNA testen gaan afdwingen en dan alsnog hun gelijk krijgen in de rechtbank. Dat kost bakken met geld namelijk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_40273925
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:42 schreef senesta het volgende:

[..]

En als hij nu zonder haar inspraak maar besluit dat hij niets met het kind te maken wil hebben?
Als er de afspraak bestaat dat ze geen kinderen willen en zij verandert ineens van mening, dan staat hij gewoon in zijn recht. Het is iets anders als er sprake is van een geplande en door beide partijen gewilde zwangerschap natuurlijk.
pi_40273978
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:42 schreef senesta het volgende:

[..]

En als hij nu zonder haar inspraak maar besluit dat hij niets met het kind te maken wil hebben?
Ze kan hem niet dwingen het kind te erkennen.
Oi!
pi_40274036
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het gebruiken van voorbehoedmiddelen is een impliciete afspraak om geen kindertjes te maken.

Zou ik ongewenst en onverhoopt zwanger raken en besluiten dat ik dat kind wil (de kans hierop is overigens niet groot ), dan zou mijn vriend daar totaal niet achterstaan en ik zou hem zéker niet dwingen om op te draaien voor de kosten.
Dat vind ik ook heel netjes, en ik denk ook dat dat de manier is zoals het zou moeten gaan in een relatie.
Je doet er ook goed aan om erover gesproken te hebben. Zodat je weet hoe een ander er tegenover staat.

Maar als je wéét dat de ander het wel wil, dan moet je zelf een keuze maken. Of je neemt het risico, of niet. En ik vind ook zeker niet dat zij hem moet gaan dwingen, maar ik vind dat hij eigenlijk zijn verantwoordelijkheid zou moeten nemen.

Een condoom is ook voor het tegengaan van de overdracht van SOA's. Dus dat hoeft geen impliciete afspraak te zijn. Evenals de pil, die door veel meiden geslikt wordt om hun cyclus de reguleren.
pi_40274063
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:44 schreef Siegfried het volgende:
Maar mocht zij daar niet voor kiezen, tsja.. Dan heb ik pech en moet ik dus wel degelijk op de blaren zitten
Je vindt dat niet oneerlijk, dat jij zou moeten boeten voor een besluit dat het jouwe niet is en dat jij nooit hebt gewild?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:51:02 #110
145755 kahaarin
pi_40274116
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:44 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het bezwaarlijk is als een kind bij één ouder opgroeit. Miljoenen kinderen groeien bij één ouder op.
Tja, daar verschillen we van mening, geeft niet moet kunnen.
Mijn mening is dat als een man op de hoogte wordt gesteld van het feit dat hij vader is/wordt en het staat vast dat het kind van hem is, er toch enige verantwoording van hem gevraagd kan worden, of hij het nu wel of niet wil of kan gebruiken, feit is dat er met wederzijds goedkeuren (als het goed is, maar dat is een heel ander verhaal) sex is geweest, een gevolg kan zijn dat de vrouw dan zwanger wordt.
Begrijp me niet verkeerd, in dit geval vind ik dat TS op een ellendige manier voor het blok wordt gezet en dat zij echt niet lekker bezig is maar nogmaals it takes 2 to tango en het kind wordt imho de dupe als de man niet zijn verantwoording neemt.
be nice or go away
pi_40274140
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je vindt dat niet oneerlijk, dat jij zou moeten boeten voor een besluit dat het jouwe niet is en dat jij nooit hebt gewild?
In hoeverre is het oneerlijk als we er vantevoren over gesproken hebben. Zij geeft aan morele bezwaren te hebben tegen abortus.
Tsja, dan ligt de keuze bij mij.. Doe ik het toch, en gaat het mis dan heb ik dat indirect dus wel gewild.
Of in ieder geval het risico genomen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:53:20 #112
145755 kahaarin
pi_40274195
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:47 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, dat klopt.
Maar zou hij het leuk vinden dat er een kind van hem rondloopt waar hij niets van weet en niet kent.
Lijkt me ook een zwaar rotgevoel, dat moet je wel kunnen weglopen en niet omkijken.
be nice or go away
pi_40274207
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef Siegfried het volgende:

[..]

In hoeverre is het oneerlijk als we er vantevoren over gesproken hebben. Zij geeft aan morele bezwaren te hebben tegen abortus.
Tsja, dan ligt de keuze bij mij.. Doe ik het toch, en gaat het mis dan heb ik dat indirect dus wel gewild.
Of in ieder geval het risico genomen.
Okee, als je dat weet, dan is het anders. Ik heb het vooral over de gevallen waarin een vrouw duidelijk aangeeft geen kinderen te willen, maar na ontdekking van een zwangerschap ineens van gedachten verandert. In zo'n geval zou ik me, als ik de man in kwestie was, enorm genaaid voelen.
pi_40274219
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Mijn mening is dat als een man op de hoogte wordt gesteld van het feit dat hij vader is/wordt en het staat vast dat het kind van hem is, er toch enige verantwoording van hem gevraagd kan worden, of hij het nu wel of niet wil of kan gebruiken, feit is dat er met wederzijds goedkeuren (als het goed is, maar dat is een heel ander verhaal) sex is geweest, een gevolg kan zijn dat de vrouw dan zwanger wordt.
Begrijp me niet verkeerd, in dit geval vind ik dat TS op een ellendige manier voor het blok wordt gezet en dat zij echt niet lekker bezig is maar nogmaals it takes 2 to tango en het kind wordt imho de dupe als de man niet zijn verantwoording neemt.
Volgens mij zijn wij het eens
pi_40274233
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:53 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nee, dat klopt.
Maar zou hij het leuk vinden dat er een kind van hem rondloopt waar hij niets van weet en niet kent.
Lijkt me ook een zwaar rotgevoel, dat moet je wel kunnen weglopen en niet omkijken.
In hoeverre is iets jouw kind als je er verder niets mee te maken hebt? Een spermadonor heeft daar ook geen last van (lijkt mij dan).
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:57:07 #116
145755 kahaarin
pi_40274312
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

In hoeverre is iets jouw kind als je er verder niets mee te maken hebt? Een spermadonor heeft daar ook geen last van (lijkt mij dan).
Die heeft ook nooit iets met de moeder van doen gehad of het is vantevoren afgesproken dat hij alleen de producent van het sperma is, dit gaat om een bevruchting binnen een relatie, gevoelsmatig ligt dat voor mij anders.
be nice or go away
pi_40274314
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Okee, als je dat weet, dan is het anders. Ik heb het vooral over de gevallen waarin een vrouw duidelijk aangeeft geen kinderen te willen, maar na ontdekking van een zwangerschap ineens van gedachten verandert. In zo'n geval zou ik me, als ik de man in kwestie was, enorm genaaid voelen.
Eens.
Maar in het geval van TS wist hij van de kinderwens van zijn vriendin

Al naait ze hem er op deze manier wel een beetje bij.
Toch is het natuurlijk niet haar fout dat ze er pas na 10 weken achter komt (als het dus al waar is..).
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 15:57:19 #118
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40274321
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:47 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, ik heb alleen een beetje moeite met het beeld dat mensen van haar schetsen alleen gebaseert op aannames.
Zo makkelijk hoeft het niet te zijn om een kind weg te laten halen, het is geen tv die je terug brengt omdat je partner het niet met de koop eens is.
Ik zou nooit een kind weg kunnen laten halen omdat het even niet uitkomt.
Verder is het zover ik weet nog steeds een ongelukje, de rest zijn allemaal aannames, waarom iemand gaan behandelen naar wat je denkt dat iemand gedaan heeft.
Als zij onverwacht zwanger is geraakt terwijl ze nog wel graag een kindje had gewild is zij toch net zo goed een slachtoffer?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40274351
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die heeft ook nooit iets met de moeder van doen gehad of het is vantevoren afgesproken dat hij alleen de producent van het sperma is, dit gaat om een bevruchting binnen een relatie, gevoelsmatig ligt dat voor mij anders.
Hmtja. Ik ben nogal rationeel in die dingen. Al weet je natuurlijk nooit hoe je je zou voelen in een situatie die je nog nooit hebt meegemaakt.
pi_40274391
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef senesta het volgende:
Als zij onverwacht zwanger is geraakt terwijl ze nog wel graag een kindje had gewild is zij toch net zo goed een slachtoffer?
Die zin snap ik even niet.
pi_40274410
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het grote verschil daarmee is dat een spermadonor er juist voor kiest om belangeloos vrouwen met kinderwens te helpen die om de een of andere manier niet zwanger raken van hun partner (m/v).
Beide partijen kiezen er in deze voor om elkaar niet te kennen, en verder geen verplichtingen naar elkaar toe te hebben.

Binnen een relatie liggen deze verhoudingen geheel anders.
pi_40274411
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Eens.
Maar in het geval van TS wist hij van de kinderwens van zijn vriendin

Al naait ze hem er op deze manier wel een beetje bij.
Toch is het natuurlijk niet haar fout dat ze er pas na 10 weken achter komt (als het dus al waar is..).
Ik vind het sowieso al retedom dat ze geen pil gebruikte en dat hij dat accepteerde, magoed, da's een ander verhaal.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:59:36 #123
145755 kahaarin
pi_40274418
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:54 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Volgens mij zijn wij het eens

Maar feit blijft dat TS wel genaaid wordt door die vrouw, da's niet erg netjes van haar.
be nice or go away
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 15:59:38 #124
42184 crew  DaMart
pi_40274419
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:31 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Heb haar even gesproken en ze heeft met haar moeder gepraat en besloten dat ze nog even moet nadenken. Ik ga dus niet pushen op het moment maar zal dus volgende week wel langsgaan om dit te bespreken/mee gaan naar ziekenhuis. Uiteraard ga ik voor dat laatste.. In de mean time als ik gecontacteerd word dan blijf ik netjes en eruug braaf..
Ze was, volgens haar, al 10 weken zwanger en wil nu weer een week nadenken? Ligt het aan mij, of is ze gewoon tijd aan het rekken, zodat het straks te laat is voor een abortus?
pi_40274462
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:53 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nee, dat klopt.
Precies, dat zei ik al eerder in dit topic.

Als het kind geboren wordt en hij niet naar het kind omkijkt = schuldgevoel. Kind de dupe.
Als het kind geboren wordt en hij voedt het kind mee op = TS de dupe.

Er is geen winnende partij in dit verhaal. Da's het hele treurige.
Oi!
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 16:01:19 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40274477
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ze was, volgens haar, al 10 weken zwanger en wil nu weer een week nadenken? Ligt het aan mij, of is ze gewoon tijd aan het rekken, zodat het straks te laat is voor een abortus?
Ja dat ligt aan jou, ze kan tot 24 weken een abortus ondergaan
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:02:11 #127
116446 frankium
111111111
pi_40274503
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef kahaarin het volgende:

[..]

en zo is het maar net
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 16:02:28 #128
42184 crew  DaMart
pi_40274515
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja dat ligt aan jou, ze kan tot 24 weken een abortus ondergaan
Ik dacht dat de grens bij 3 maanden/12 weken lag.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:02:31 #129
145755 kahaarin
pi_40274516
quote:

[..]

Quote uit deel 1:
Hoe is zwangerschapsafbreking wettelijk geregeld in Nederland?
In Nederland kan een vrouw wanneer zij ongewenst zwanger is haar zwangerschap laten beëindigen. Volgens de wet is dit mogelijk voor zwangerschappen die niet langer hebben geduurd dan 24 weken. In de praktijk wordt veelal een termijn aangehouden van 21 weken en enkele dagen. Een reden hiervoor is dat artsen er zeker van willen zijn dat zij binnen de termijn blijven. In gevallen waarin de noodsituatie van de vrouw een medische oorzaak heeft, wordt de zwangerschap uiterlijk in de 24e week uitgevoerd. De behandeling vindt plaats in klinieken en ziekenhuizen die een vergunning hebben volgens de Wet Afbreking Zwangerschap (WAZ).

Ze heeft daarvoor nog 11 weken de tijd.....
be nice or go away
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 16:03:46 #130
42184 crew  DaMart
pi_40274566
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Quote uit deel 1:
Hoe is zwangerschapsafbreking wettelijk geregeld in Nederland?
In Nederland kan een vrouw wanneer zij ongewenst zwanger is haar zwangerschap laten beëindigen. Volgens de wet is dit mogelijk voor zwangerschappen die niet langer hebben geduurd dan 24 weken. In de praktijk wordt veelal een termijn aangehouden van 21 weken en enkele dagen. Een reden hiervoor is dat artsen er zeker van willen zijn dat zij binnen de termijn blijven. In gevallen waarin de noodsituatie van de vrouw een medische oorzaak heeft, wordt de zwangerschap uiterlijk in de 24e week uitgevoerd. De behandeling vindt plaats in klinieken en ziekenhuizen die een vergunning hebben volgens de Wet Afbreking Zwangerschap (WAZ).

Ze heeft daarvoor nog 11 weken de tijd.....
Ah, ok. 12 weken of 21... alleen de volgorde is anders.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:04:17 #131
145755 kahaarin
pi_40274586
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:00 schreef MUUS het volgende:

[..]

Precies, dat zei ik al eerder in dit topic.

Als het kind geboren wordt en hij niet naar het kind omkijkt = schuldgevoel. Kind de dupe.
Als het kind geboren wordt en hij voedt het kind mee op = TS de dupe.

Er is geen winnende partij in dit verhaal. Da's het hele treurige.
Er is idd geen oplossing die ideaal is voor alle partijen.
be nice or go away
pi_40274588
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, maar verreweg de meeste abortussen vinden wel plaats in de eerste twaalf weken. Late abortussen zijn behoorlijk zeldzaam.
pi_40274647
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso al retedom dat ze geen pil gebruikte en dat hij dat accepteerde, magoed, da's een ander verhaal.
Tsja, maar daarmee heeft hij dus voor dit risico gekozen.
Dat was mijn hele punt
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Maar feit blijft dat TS wel genaaid wordt door die vrouw, da's niet erg netjes van haar.
Ja inderdaad.
pi_40274692
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Tsja, maar daarmee heeft hij dus voor dit risico gekozen.
Dat was mijn hele punt
Dat is ook wel een beetje zo. Ik zou nooit met alleen condoom accoord gaan als ik een man was die per se geen kinderen wilde. Mij te onbetrouwbaar.
pi_40274706
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Er is idd geen oplossing die ideaal is voor alle partijen.
Zij heeft nog zo'n 5 jaar om haar leventje weer op orde te krijgen, een leuke partner te vinden en daarmee een kindje te maken.

Lijkt mij een ideale oplossing, niet?
pi_40274758
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Zij heeft nog zo'n 5 jaar om haar leventje weer op orde te krijgen, een leuke partner te vinden en daarmee een kindje te maken.

Mij ook. Maja. Sommige mensen hebben nu eenmaal iets tegen abortus enzo.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:11:37 #137
145755 kahaarin
pi_40274816
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Voor TS wel, maar als ze dat niet wil dan staat hij met zijn kloten voor het blok, om me maar eens plastisch uit te drukken.
be nice or go away
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:13:03 #138
145755 kahaarin
pi_40274856
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, maar verreweg de meeste abortussen vinden wel plaats in de eerste twaalf weken. Late abortussen zijn behoorlijk zeldzaam.
Maar niet onmogelijk, het is alleen lichamelijk voor haar een zwaardere procedure.
En meestal zijn vrouwen er voor die tijd wel uit of ze idd abortus willen.
be nice or go away
pi_40274961
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mij ook. Maja. Sommige mensen hebben nu eenmaal iets tegen abortus enzo.
Ja dat soort mensen heb je ook nog inderdaad..
Snap ze ergens wel, maar het gaat me te ver als ze zwanger raken door een verkrachting en dan niet laten aborteren.

Dat soort types snap ik dan werkelijk niet.. Dan kwel je jezelf voor de rest van je leven met een levende herinnering aan die gruwel..
pi_40275072
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:11 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Voor TS wel, maar als ze dat niet wil dan staat hij met zijn kloten voor het blok, om me maar eens plastisch uit te drukken.
Zij wil graag een kindje voor haar 35e. Ik mag aannemen dat iemand een kindje toch het liefst uit liefde geboren laat worden en met een partner het kan opvoeden.

Zo niet, dan kies je mijns inziens toch liever voor een anonieme zaaddonor (als het je dus alleen om het kindje gaat)?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:26:11 #141
145755 kahaarin
pi_40275336
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Zij wil graag een kindje voor haar 35e. Ik mag aannemen dat iemand een kindje toch het liefst uit liefde geboren laat worden en met een partner het kan opvoeden.

Zo niet, dan kies je mijns inziens toch liever voor een anonieme zaaddonor (als het je dus alleen om het kindje gaat)?
Ideaal gezien wel, maar daar is TS niet mee geholpen als ze toch dit kindje wil houden, misschien heeft zij wel een beetje het laatste kans gevoel, ze wil nog een kind en ze is nu zwanger.....
Blijft zuur dit.
be nice or go away
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:35:02 #142
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_40275617
ik heb dit ver haal even gevolgt.

Voor de TS.
Mocht ze het lelijk gaan maken, aan wat ik zo hoor gaat het die kant op.
lijkt het me niet al te moeilijk geloofwaardigheid af te breken to onder 0.
met wat ik begrijp van je is het nou niet de stabielste persoonlijkheid.

bewaar al je SMS-je etc print je telefoon liijsten uit zodat je tijdstippen etc hebt.
tevens neem een gesprek op met haar waar je deze punten aanhaalt eens kijken wat ze te melden heeft als ze er alleen met jou over heeft.( En ja je mag mensen ten alle tijde afluisteren alleen afhankelijk van hoe belastend het gesprek is of het in de rechtbank gebruikt kan worden.)

DNA kan alleen worden afgenomen door een dwangbevel, of als jij het vrijwillig afstaat.

eens kijken hoe sterk je dan staat.

dit klinkt voor mij namelijk als dat ze je erin geluist heeft.

succs

Mijn laaste EX, heeft een soort gelijk iets gedaan toen ze een tweede kind wou van haar toenmalige vriend is ze zonder het hem te zeggen gestopt....2 maandje later was ze zwanger. das gewoon Nasty!!! kind is nou trouwens 8 jaar

[ Bericht 12% gewijzigd door Stuiter_en_Co op 28-07-2006 16:55:15 ]
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_40276337
Maar heb je nu eigenlijk al bewijs gezien dat ze daadwerkelijk zwanger is? Zo niet, dan zou ik even langs gaan met een testje en haar dat ter plekke laten doen. Als ze echt 10 weken zwanger is zal die test positief zijn.

Dit is al het 2e topic over deze situatie en ik heb nog nergens kunnen lezen dat je 100% zeker weet dat ze zwanger is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:03:56 #144
145755 kahaarin
pi_40276533
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Cyan het volgende:
Maar heb je nu eigenlijk al bewijs gezien dat ze daadwerkelijk zwanger is? Zo niet, dan zou ik even langs gaan met een testje en haar dat ter plekke laten doen. Als ze echt 10 weken zwanger is zal die test positief zijn.

Dit is al het 2e topic over deze situatie en ik heb nog nergens kunnen lezen dat je 100% zeker weet dat ze zwanger is.
TS is op stage in het buitenland, dat is ook het lullige aan deze situatie, hij kan niet weg wegens vergaderingen over zijn scriptie.
be nice or go away
pi_40276781
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:03 schreef kahaarin het volgende:

[..]

TS is op stage in het buitenland, dat is ook het lullige aan deze situatie, hij kan niet weg wegens vergaderingen over zijn scriptie.
Daar heb ik dan overheen gelezen.

Dat verklaart trouwens wel het een en het ander. Ze manipuleert je tot en met. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze helemaal niet zwanger is maar dat ze erop kickt om op deze manier aandacht van je te krijgen. Let maar op: Binnen no time heeft ze een miskraam gehad en ben jij degene die haar mag troosten.

Natuurlijk bestaat de mogelijkheid nog dat ze wel zwanger is en dat ze op deze manier probeert om je niet kwijt te raken.

Mijn advies: Reageer niet meer op haar smsjes/telefoontjes/mailtjes en ga zodra je de kans hebt langs met een zwangerschapstest. Weigert ze die te doen of komt ze dan met een verhaal op de proppen over een miskraam dan weet je genoeg en dan zou ik zeggen: Exit!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:11:03 #146
145755 kahaarin
pi_40278280
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:12 schreef Cyan het volgende:

[..]

Dat verklaart trouwens wel het een en het ander. Ze manipuleert je tot en met. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze helemaal niet zwanger is maar dat ze erop kickt om op deze manier aandacht van je te krijgen. Let maar op: Binnen no time heeft ze een miskraam gehad en ben jij degene die haar mag troosten.

Natuurlijk bestaat de mogelijkheid nog dat ze wel zwanger is en dat ze op deze manier probeert om je niet kwijt te raken.

Mijn advies: Reageer niet meer op haar smsjes/telefoontjes/mailtjes en ga zodra je de kans hebt langs met een zwangerschapstest. Weigert ze die te doen of komt ze dan met een verhaal op de proppen over een miskraam dan weet je genoeg en dan zou ik zeggen: Exit!
Denk je dat er nog wel toekomst in zit na dit gedoe?
zoiezo exit en hopen dat het met een sisser afloopt lijkt me eerder het plan.
be nice or go away
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:12:34 #147
73284 Fokker200
Is that so...
pi_40278325
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef milagro het volgende:

[..]

zeik toch niet, man, ik bedoel enkel dat die reactie van haar in dat smsje zo ridicuul is, dat je zou gaan denken dat het verzonnen is,
Ik zeik niet, lieverd. Je schreef, en dat stoort mij terecht, dat TS het hele verhaal mogelijk verzonnen had:
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef milagro het volgende:

of dit hele topic is een lulverhaal of dat wijf spoort echt totaal niet
Je gelooft dus nu blijkbaar toch meer in je 2e mogelijkheid: dat wijf spoort totaal niet, is niet zwanger, en chanteert de TS mogelijk met een gefingeerde zwangerschap. Dan zijn we het eens.

@TS: Zie je wel, je vriendin blijft contact met je zoeken. Jij hebt de controle. Gebruik het. En kom als de donder naar Nederland. Dit is veel belangrijker dan die scriptie.
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_40278809
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:12 schreef Fokker200 het volgende:

[..]

Ik zeik niet, lieverd. Je schreef, en dat stoort mij terecht, dat TS het hele verhaal mogelijk verzonnen had:
[..]

Je gelooft dus nu blijkbaar toch meer in je 2e mogelijkheid: dat wijf spoort totaal niet, is niet zwanger, en chanteert de TS mogelijk met een gefingeerde zwangerschap. Dan zijn we het eens.

@TS: Zie je wel, je vriendin blijft contact met je zoeken. Jij hebt de controle. Gebruik het. En kom als de donder naar Nederland. Dit is veel belangrijker dan die scriptie.
Je moet gewoon geen conclusies trekken die niet klopen, en je niet met mij bemoeien verder.
Ik weet zelf prima hoe ik de dingen bedoel, meneer, dus bek.
God wat gruwel ik van dat toontje van je
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:36:12 #149
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40278910
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:31 schreef milagro het volgende:

[..]

"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40279005
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen conclusies trekken die niet klopen, en je niet met mij bemoeien verder.
God wat gruwel ik van dat toontje van je
Tel tot tien en haal diep adem.
pi_40279157
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:40 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Tel tot tien en haal diep adem.
duurt net zo lang als het typen, hoor, de ergenis
no worries dus, ik kan er gewoon slecht tegen als ik iets typ, iemand meent daar iets in te lezen, ik het nog eens uitleg, en dat dan gewoon opzij geschoven wordt, flikker op, zeg, ga je vriendin bezwangeren of zo
pi_40279289
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:46 schreef milagro het volgende:

[..]

duurt net zo lang als het typen, hoor, de ergenis
no worries dus, ik kan er gewoon slecht tegen als ik iets typ, iemand meent daar iets in te lezen, ik het nog eens uitleg, en dat dan gewoon opzij geschoven wordt, flikker op, zeg, ga je vriendin bezwangeren of zo
Mensen lezen toch vaak wat ze willen lezen... Da's het lastige van zo'n forum, al die misverstanden en egootjes die elkaar maar niet kunnen / willen naderen...

Tot zover de spirituele beschouwing van vandaag.
pi_40279514
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mensen lezen toch vaak wat ze willen lezen... Da's het lastige van zo'n forum, al die misverstanden en egootjes die elkaar maar niet kunnen / willen naderen...

Tot zover de spirituele beschouwing van vandaag.
mooi

on topic dus maar weer : TS, laat haar idd even een testje doen waar jij bij bent, probeert ze daar onderuit te komen, dan weet je genoeg

en wat dat erkennen betreft (of niet erkennen) er is volgens mij in Nederland geen alimentatieplicht, maar een alimentatierecht, ergo de moeder moet/kan alimentatie eisen, maar zolang jij geen inkomen hebt, valt er niets te eisen en kan een rechter dus jou ook niet de plicht opleggen, heb jij wel een inkomen dan kan de rechter dat dus wel doen.
gaat de moeder echter geen gebruik maken van dat recht, ben jij niets verplicht, en uiteraard al helemaal niet als je het kind niet wil erkennen of de moeder jou niet toestaat het te erkennen, want die toestemming is aan haar, niet aan jou.

althans zo dacht ik dat het zat.
pi_40279551
Ooit er aan gedacht dat geen enkel voorbehoedsmiddel 100 % veilig is? Er is altijd een kans dat je zwanger word als je sex hebt. Of je het nou veilig doet of niet. Ze hoeft dus niet vreemd te zijn gegaan. Mooi dom ook om met je vriend veilig te vrijen en met je lover onveilig.
Onderschriftloos
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:06:30 #155
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40279575
quote:

Welnee, omdat ze toch zwanger is kan je nu wel nueken zonder condoom....
Is ze volgende maand echt zwanger...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40281147
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die 12 weken komt waarschijnlijk van het feit dat tot die tijd de natuurlijk zelf kan besluiten tot spontane abortus. Dat gebeurd regelmatig dat het kind niet levensvatbaar is en dat het lichaam dan spontaan er mee stopt. (Schoonzusje is net 12 weken zwanger vandaar dat ik dit weet )En tot hoe lang de doktoren de natuur een handje mogen helpen is al eerder beschreven hier.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:18:14 #157
145755 kahaarin
pi_40281499
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef milagro het volgende:

[..]

mooi

on topic dus maar weer : TS, laat haar idd even een testje doen waar jij bij bent, probeert ze daar onderuit te komen, dan weet je genoeg

en wat dat erkennen betreft (of niet erkennen) er is volgens mij in Nederland geen alimentatieplicht, maar een alimentatierecht, ergo de moeder moet/kan alimentatie eisen, maar zolang jij geen inkomen hebt, valt er niets te eisen en kan een rechter dus jou ook niet de plicht opleggen, heb jij wel een inkomen dan kan de rechter dat dus wel doen.
gaat de moeder echter geen gebruik maken van dat recht, ben jij niets verplicht, en uiteraard al helemaal niet als je het kind niet wil erkennen of de moeder jou niet toestaat het te erkennen, want die toestemming is aan haar, niet aan jou.

althans zo dacht ik dat het zat.
Je hebt helemaal gelijk!
Maarze kan wel proberen via de rechter te laten uitzoeken of hij echt de vader is, maar dat wil TS ook dus dat komt mooi uit.
Als zijn situatie dan in de toekomst gaat veranderen, lees: hij geld gaat verdienen dan kan ze geld gaan eisen, maar die berekening gaat over het bruto maandloon, dus zonder toeslagen en secundaire voorwaarden, scheelt weer.
be nice or go away
pi_40282119
Waarom wil hij dat zelf ook eigenlijk? Ik bedoel, als eenmaal bekend is dat hij echt de vader is, is de kans groter dat hij gedwongen wordt om ervoor op te draaien.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:44:57 #159
145755 kahaarin
pi_40282178
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Waarom wil hij dat zelf ook eigenlijk? Ik bedoel, als eenmaal bekend is dat hij echt de vader is, is de kans groter dat hij gedwongen wordt om ervoor op te draaien.
Misschien omdat hij toch niet het kind aan zijn/haar lot wil overlaten?
Hij wil het niet opvoeden, dat wil niet zeggen dat hij compleet geen deel wil uitmaken van het leven van zijn kind, na dit alles zal zijn vriendin ook wel zijn ex zijn lijkt me zo.
be nice or go away
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:45:27 #160
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40283784
Euhm, als ze weten dat vriendin van TS al 10 weken zwanger is, zal er ws een echo gemaakt zijn. Anders kun je nl niet zo expliciet vaststellen dat het tien weken is (zeker niet als ze claimt nog ongeteld geweest te zijn).
Dus TS, vraag even of ze je de echo mailt/opstuurt
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 21:48:42 #161
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40283876
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 21:45 schreef Leah het volgende:
Euhm, als ze weten dat vriendin van TS al 10 weken zwanger is, zal er ws een echo gemaakt zijn. Anders kun je nl niet zo expliciet vaststellen dat het tien weken is (zeker niet als ze claimt nog ongeteld geweest te zijn).
Dus TS, vraag even of ze je de echo mailt/opstuurt
Zal ze toch zowiezo wel hebben gehad?
Ze ging immers naar het ziekenhuis voor verwijdering van een vleesboom, toch?
Ik neem aan dat ze niet zomaar op de gok gaan opereren?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:52:10 #162
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40283967
Lijkt mij ook, maar ik had het nog niet voorbij zien komen, vandaar.
Los van wat ik verder van deze hele discussie vind (arm, arm kindje, je zal d'r maar geboren worden), heeft ie dan iig "bewijs" van de zwangerschap. Kan zij geen echo produceren (TS, let even op de datum, dat het niet de echo van de eerste is ), heeft ie iig redenen om aan te nemen dat ze niet zwanger zou kunnen zijn.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40284961
te spannend tvp
pi_40346206
nog wat gebeurt in het weekeind?
pi_40346949
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2006 11:28:46 ]
pi_40352430
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:28 schreef janimie het volgende:
te spannend tvp
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_40372320
tvp echt wel
pi_40372388
TraVaPalalala
pi_40382092
quote:

[..]

Ze heeft nog 14 weken dus daarover geen zorgen. Die week kan ook slaan op de wettelijke bedenktijd die een arts op moet leggen voor de abortus plaatsvindt.
pi_40382232
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef senesta het volgende:

[..]

Zal ze toch zowiezo wel hebben gehad?
Ze ging immers naar het ziekenhuis voor verwijdering van een vleesboom, toch?
Ik neem aan dat ze niet zomaar op de gok gaan opereren?
Voor vleesbomen krijg je inderdaad een echo. Een kennis van mij had eens een vleesboom en die kreeg toen een miskraam. Dus TS, wees voorbereid op de 'oorzaken' waarmee ze op de proppen kan komen als er geen baby blijkt te zijn.
pi_40382884
en?en? en???
is er al wat gebeurt??
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:23:21 #172
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40383244
dik gefucked!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:26:05 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40383322
Voordat ook deze volloopt met allerlei update requests, gaat ook hier een voorlopig slotje op.
Is TS weer online en heeft ie een update, kan hij dat in R&P Feedback zonder SC melden en halen we het slotje er weer net zo makkelijk vanaf.

En op verzoek van TS dus weer open ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Copycat op 03-08-2006 14:20:37 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40450590
Thanks Copycat.

Anywayz.. ze is zo rond 11 uur met wat vriendinnen weg gegaan voor een avondje uit.. Goed.. ( ben nog altijd aardig) veel plezier en tot morgen dan maar. Krijg ik dus die nacht een aantal smsjes en oproepen maar merkte dit pas vanochtend.

Blijkt nou.. ze zegt dat ze op de weg terug opeens nattigheid voelde en nadat vannacht de dokter haar onderzocht heeft heeft ze dus een miskraam gehad. Ok ik hoor hier niet blij om te zijn maar stiekem ben ik dat toch wel een beetje hoor..

Dus een miskraam afgelopen nacht en nu heeft ze veel pijn en is ze zwak. Een vriendin van haar gaat haar een beetje verzorgen.
Dan blijf ik nog steeds een beetje aardig en ga morgen nog wel naar haar toe en blijf ik eventjes.

Beetje helpen en daarna ga ik dat dan wel weer afbouwen.

Ik weet niet wie het al eerder gezegd heeft dat zij over een week "plots" een miskraam heeft.. maar big ups to ..... (fill in nickname)

Ik ga maar even verder werken en I'll keep you updated on the progress... Tot nu toe alvast bedankt voor wijze raad en steun.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:35:39 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40450639
Die miskraam is inderdaad wel een gevalletje too convenient ...

Maar hoe staat het er nu voor met de relatie? Is die nu al voor allebei de partijen over ende uit?
pi_40450653
Het komt je in ieder geval goed uit
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40450688
Ok. Tip van Roellio:

"GA NIET !!!! meer met haar naar bed".

Ga bij die geflipte chick weg en dan ben je voor altijd van het gezeik af. Tot in de pruimentijd.
pi_40450827
Ik denk niet dat het een goed idee zou zijn als ik net 2 dagen na een miskraam tegelijk mijn schwanz weer zou laten kennismaken met haar doos of van wie dan ook..
pi_40450836
Dus daarna ga ik zoals ik net al zei weer afbouwen dus..
pi_40450840
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik denk niet dat het een goed idee zou zijn als ik net 2 dagen na een miskraam tegelijk mijn schwanz weer zou laten kennismaken met haar doos of van wie dan ook..
Dan zou je goed stom zijn, want dan verwacht ik nog wel een deel 3 van dit verhaal
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:44:02 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40450895
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:42 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Dus daarna ga ik zoals ik net al zei weer afbouwen dus..
Vaak werkt het beter -en minder pijnlijk- om die pleister er in een keer af te trekken ...
pi_40450945
Het lijkt alsof je werkelijk gelooft dat ze een miskraam heeft gehad...?
pi_40451006
Snap ik ook wel maar om nou tegelijk weer zout in haar wond te gaan gooien daar ben ik niet zo zeker van. Slimste is om tegelijk met de noorderzon te vertrekken, maar dat kan ik toch niet maken of wel soms???
pi_40451012
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Isegrim het volgende:
Het lijkt alsof je werkelijk gelooft dat ze een miskraam heeft gehad...?
Oeh, 9/11 conspiracy.
Misschien was het inderdaad een smoes om te zeggen dat ze zwanger was.
pi_40451035
@isegrim.. Ik ben morgen pas bij haar dus tot zo ver geloof ik er nog wel in en we zullen morgen zien.. Was meer hoe ze praatte wat mij deed geloven maar eerst zelf aanwezig zijn en uitzoeken maar dat kan morgen pas..
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:48:46 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40451055
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Snap ik ook wel maar om nou tegelijk weer zout in haar wond te gaan gooien daar ben ik niet zo zeker van. Slimste is om tegelijk met de noorderzon te vertrekken, maar dat kan ik toch niet maken of wel soms???
Zij kan het wel maken om jou emotioneel te chanteren, vind je?

Met de noorderzon vertrekken is misschien het andere uiterste, maar waarom een dag langer in een desastreuze relatie blijven hangen?
pi_40451068
Tot vanavond.. ik ga verder werken,.
pi_40451703
quote:
maar dat kan ik toch niet maken of wel soms???
Ik had vanmorgen toen ik dat sms'je las/voicemail hoorde m'n koffer al gepakt.

Vage borderline gevallen die je met een nep-zwangerschap emotioneel proberen te chanteren nog medelijden schenken ook. Het zal lekker worden.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:02:28 #189
73284 Fokker200
Is that so...
pi_40453524
Dit is het beste nieuws van de dag!
Of je vriendin nu gelogen heeft of niet, jouw toekomst is gered en die van je kind in a way ook.

Je zou nog een strikvraag kunnen bedenken om erachter te komen of ze die zwangerschap nou verzonnen had of niet. Aan de andere kant: Who cares, haal je spullen bij haar op en laat nooit meer iets van je horen aan dat labiele, chanterende vrouwmensch.
Today is a gift, that's why it's called the present
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:07:21 #190
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40453688
wat een soap En net zo onwerkelijk, iets te toevallig heh?
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:09:57 #191
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_40453772
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:17 schreef Cyan het volgende:
Oke jij hebt je keuze al gemaakt: Jij wil het kind niet en je wilt ook geen verantwoording.

Dat weet ze en ze kan nu zelf vast wel bedenken wat de gevolgen zijn. Iemand die je stuurt: "Bedankt voor de baby" komt trouwens op mij over als iemand die, of je erin heeft geluisd om een 2e kind te krijgen al dan niet om te proberen om jou aan zich te binden of iemand die op deze manier hoopt dat je haar niet verlaat en zo de nodige aandacht probeert te krijgen.

Stel dat ze echt zwanger is van jou, je bent niet verplicht om het kind te erkennen of het te willen. Maar verbreek dan ook al het contact en richt je op je toekomst en opleiding.

Stel dat ze het verzint of zwanger is van een ander, dan zou ik snel rennen! Want met zo iemand zou ik niets te maken willen hebben.
Maar je moet er wel degelijk voor betalen.. Alleen wanneer het kind afstand doet van de vader vervallen die plichten. En dat kan nog wel even duren.
pi_40453883
quote:
Duh!

Bedankt voor het telefoontje schat, enneh:
twee violen en een trommel en een fluit
pi_40453889
Er is geen kind, dus die discussie is oud nieuws.
pi_40455106
Precies wat ik al dacht. Die is nooit zwanger geweest. Midden in de nacht 'zogenaamd' naar de dokter geweest.....Yeah right Ik had haar hiermee geconfronteerd. Dan krijg je eerst een stuk theater van jewelste. Zo erg zelfs dat je gelooft dat ze echt een miskraam heeft gehad. Maar uiteindelijk zal ze het toegeven.

Maar hoe dan ook; Wegwezen met warp 9!
pi_40456636
Goed, dit komt me dus erg bekend voor allemaal.

Snelle schets: vriend+vriendin. Vriend wil nog een tijdje "samen" genieten, vriendin wil toch wel erg graag kinderen.

- Plots is vriendin zwanger. We ketsen in principe altijd zonder condoom dus tsjah.. Ze is wel aan de pil maar die dingen gebeuren blijkbaar. Onze ouders verteld: slechte reacties. We hadden ook nog geen woning destijds dus dat maakte het allemaal wat moeilijk enzo. Tijdens vakantie ging vriendin naar toilet en kwam terug met melding: miskraam gehad. Ben niet gaan kijken ofzo, ik geloofde het wel en was net als Ts stiekem wel opgelucht.

- Huis gekocht. Mooi plekje met veel ruimte etc etc. Mijn kinderwens is nog steeds erg laag, vriendin wil erg graag.

- Drie maanden na aankoop is vriendin weer zwanger ............ Ik heb waarschijnlijk superzaad.
Dit keer heeft ze het niet weg laten halen en er was ook geen discussie over mogelijk. Ik zat met veel dezelfde problemen als TS: niet willen binden, geen geld, geen tijd, gewoon niet het juiste moment.

- Negen maanden later word je dan pappa en ik moet zeggen, het valt reuze mee. Het is een schat van een dochter die ik voor geen goud had willen missen of nog wil missen.

Maar toch knaagt er iets bij me.. Vertrouw het zaakje ook niet helemaal maar ja, kindje is nu al 1 jaar en ik ben er stapelgek op. Toch kan ik slecht omgaan met het feit dat ik mogelijk besodemieterd ben, erin geluist. Hoe vaak kun je "per ongeluk" zwanger worden als je stellig volhoudt elke avond de pil te slikken. Heb haar ook meerdere keren gezegd dat ik de gang van zaken niet geloof, maar ja, bewijs het maar eens ..

Als je echt geen kinderen wilt, uitkijken dus, anders probeert ze het gewoon een tweede keer misschien.

Maar het kan dus ook goed uitpakken, ik ben er nu dolgelukkig mee en vind het wel fijn om een redelijk jonge vader te zijn. (Neuk trouwens wel ALTIJD met condoom nu, zonder uitzondering .., de volgende kleine wil ik namelijk wel op een iets geschikter moment).
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:47:38 #196
146230 Liewec
70's movies rule
pi_40456794
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:44 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
Hij heeft dat risico genomen en helaas pech gehad. Dan moet je ook een vent zijn en je verantwoordelijkheid nemen Anders had je dus niet moeten neuken, of een meisje moeten zoeken dat er ook niet aan toe was en het bij een dergelijk ongelukje wél weg zou laten halen.
Dit is echt hypocriet want dat weet je nooooit zeker. Ik heb geen ervaring, maar je hoort overal dat ZEGGEN dat je zult aborteren en het daadwerkelijk DOEN als je zwanger bent heel verschillende dingen zijn. TS heeft gewoon gigantische pech gehad OF hij is erin geluisd (even voortgaand dat ze wél zwanger was), iets wat jou net zo hard had kunnen overkomen. Daarnaast kan je volgens mij heel makkelijk een paar maanden nodig hebben om er bij een meid achter te komen dat ze een beetje ... apart is. Beweren dat je daar een radar voor hebt (of dat mannen daar een radar voor hebben) is nonsens.

De enige manier is niet neuken (ook jouw eerder genoemde 'steriliseren' is niet genoeg, want eerder wordt al een voorbeeld gegeven van mensen die ook toén een kind kregen en ik ken zelf een voorbeeld van een vrouw die onvruchtbaar is verklaard en nu 3 kinderen heeft) en het laatste wat ik heb gehoord over neuken is dat het een oerdrift is, vergelijkbaar met de behoefte tot eten, die dus zo ongeveer niet te onderdrukken is. Het beste wat je dan kan doen is zorgen dat je neukt met alle mogelijke bescherming tegen zwanger raken, en dat heeft TS gedaan. Ik bedoel, wat moet je dan, bij het meisje waar je een relatie mee hebt bij blijven staan om te zien dat ze de pil slikt?? Dan moet je ook voordat je met condoom met een meid het bed induikt vragen om een SOA-verklaring, gedateerd van NA het moment dat je date is begonnen (ze kan nl. best gister getest zijn en vanochtend ff met de baas gehumpt hebben).

Kortom... Op basis van wat TS ons schetst, heeft hij wel gedaan wat hij kon. Het enige 'verwijtbare' is dat ie met een meid naar bed is geweest waarbij ie geen kinderen wil, maar ja, daar ben ik ook schuldig aan en ik denk velen met mij...
quote:
Begrijp me niet verkeerd. Ik moet er zelf ook niet aan denken om al vader te worden. Als mijn vriendinnetje zwanger zou worden dan zou ik haar ten zeerste aanraden om abortus te plegen.
Chris Rock zegt in zijn stand-up dat een man twee opties heeft om te reageren als zijn vriendin onverwacht zwanger blijkt:
(1) 'Geweldig! Ik ben zo blij! We gaan samen dat kindje opvoeden!'
(2) 'Dus... wat ga je doen?'

Ik denk dat ie gelijk heeft
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:57:00 #197
146230 Liewec
70's movies rule
pi_40457012
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef kriele het volgende:
Precies wat ik al dacht. Die is nooit zwanger geweest. Midden in de nacht 'zogenaamd' naar de dokter geweest.....Yeah right Ik had haar hiermee geconfronteerd. Dan krijg je eerst een stuk theater van jewelste. Zo erg zelfs dat je gelooft dat ze echt een miskraam heeft gehad. Maar uiteindelijk zal ze het toegeven.

Maar hoe dan ook; Wegwezen met warp 9!
Valt dat niet ook stiekem te controleren bij de vriendinnen en dokters? Bij nachtdiensten is er toch maar één dokter? Aan de andere kant... Je wilt nokken, wat boeit het ook verder...
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_40457042
ItsAllOutThere, heeft haar dokter haar ook opdracht gegeven hier een echo van te laten maken? Of heeft de dokter dat gedaan?
C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
pi_40464730
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef ItsAllOutThere het volgende: Blijkt nou.. ze zegt dat ze op de weg terug opeens nattigheid voelde en nadat vannacht de dokter haar onderzocht heeft heeft ze dus een miskraam gehad.
Ik weet niet wie het al eerder gezegd heeft dat zij over een week "plots" een miskraam heeft.. maar big ups to ..... (fill in nickname)
Zie je wel!!! Precies zoals ik je voorspelt had!
pi_40471372
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@isegrim.. Ik ben morgen pas bij haar dus tot zo ver geloof ik er nog wel in en we zullen morgen zien.. Was meer hoe ze praatte wat mij deed geloven maar eerst zelf aanwezig zijn en uitzoeken maar dat kan morgen pas..
Je hebt echt een enorm bord voor je kop, hier werd in detail beschreven hoe het ging verlopen en nog voel je je niet genaaid... Heb je medelijden en wil je geen zout in de wond strooien...

Face it, ze heeft tegen je gelogen. Ze heeft je op zo'n wijze gemanipuleerd dat je bij haar bleef, om een faked zwangerschap. Dude dat je de borden langs de weg in knipperend neon licht met de boodschap: RUN WHILE YOU STILL CAN FORREST! niet ziet gaat boven mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')