quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef garreth82 het volgende:
Hij stond op en zou langs me lopen, maar struikelde (zogenaamd) en viel bovenop me.
Ja... ik zat met m'n benen languit in een soort zitzak, hij deed net alsof'ie met z'n voet achter de tafelpoot bleef hangen.quote:
bi om precies te zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:41 schreef Kindervriend het volgende:
Bah, je lijkt wel 'n homo, TS.
dat was dus ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:05 schreef 2walletjes het volgende:
Damn, waarom lees ik dit...
tevens: smaakte lekker? iets wat al de gehele dag bij deze temp in z'n broek loopt te 'schimmelen', wat heb je nu? mond en klauwzeer?
hij was geloof ik nog niet zolang bezig, smaakte niet verkeerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:08 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
dat was dus ook mijn eerste gedachte
dan geloof je't toch lekker niet? kan mij 't schelenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef paul34 het volgende:
Wat een ongeloofelijk nep verhaal zeg
Ga ze opwachten onderaan de steiger zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:07 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik heb een stijve gekregen van dit verhaalik wou dit dit mij ook zou overkomen
Ik meende het heel serieusquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:15 schreef 2walletjes het volgende:
[..]
Ga ze opwachten onderaan de steiger zou ik zeggen
Oftewel je hebt misbruik gemaakt van de hardwerkende man, vrouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:44 schreef Xennia het volgende:
Nee, maar ik heb wel eens een glazenwasser met mijn meest hulpeloze blik naar binnen gelokt om klusjes te doen (bed in elkaar zetten, gordijnrails ophangen, schilderijtjes ophangen). In ruil daarvoor kreeg hij natuurlijk ook een glaasje fris.
Ik dacht dus echt dat het door een vrouw geschreven was... maar ik ben na de 5de herhaling van "harde paal" gestopt met lezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Als een vrouw dit verhaal nou had geschreven was het denk ik leuker geweest
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef garreth82 het volgende:
met m'n vingers begon ik 'm in z'n kontgaatje te vingeren.
quote:
verkapt?!?!?!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:03 schreef LENUS het volgende:
verkapt-ik-kom-uit-de-kast-topique
bah ik lust geen bier, lekker colaatje gaat er echter altijd wel in!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:14 schreef piere het volgende:
Je hebt daarna toch wel een biertje gedronken he?
Daar heb je toch heel treffend een deel van de essentie van het homo-zijn in een zin gevangen hoor. Echt knapquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
Mannen die iemands fallus in de mond nementotally gay
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:17 schreef garreth82 het volgende:
[..]
bah ik lust geen bier, lekker colaatje gaat er echter altijd wel in!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Kan je de volgende keer niet ff een waarschuwing in de titel zetten, dat het een bilridder-topic is![]()
Zetten jullie dan voortaan even een waarschuwing in de TT als jullie een hetro topic plaatsen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Kan je de volgende keer niet ff een waarschuwing in de titel zetten, dat het een bilridder-topic is![]()
Dat is dan overbodig, aangezien alle homo-topics al voorzien zijn van een kenmerkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef garreth82 het volgende:
[..]
Zetten jullie dan voortaan even een waarschuwing in de TT als jullie een hetro topic plaatsen?![]()
nu weer ontopic...
Vrouwen hebben ook billen hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef tuiterdespuiter het volgende:
geneukt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:00 schreef Butterscotch het volgende:
Pictures or it didn't happen!
Ik heb hetzelfde meegemaakt als Ero. 's ochtends wakker worden, muziekje aan beetje swingend kamer aan kant maken (eerste verdieping). Dan naar buiten kijken om zowat een hartverzakking te krijgen omdat een oude kerel met pet en poets spul in de hand naar je staat te zwaaien![]()
Ik denkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Oude man met pet en poets spullen.... wat denk je zelf?![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef Furious het volgende:
Waarom heb ik hier op geklikt.
nee was het maar waar. maar normaal gesproken duik ik niet met jan-en-alle-man het bed in (ik wou zeggen de kast in, maar daar komen weer van die onzin reacties op)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
Maak je nog wel eens vaker zulke dingen mee, TS?
vind ik niet erg hoor, dit was meer dan genoegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:55 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Damn en hij heeft jou niet eens ff klaargemaakt, wat een ego!![]()
je krijgt niet van elk seksueel contact zonder condoom meteen aids hoorquote:En nu maar hopen dat je geen aids ofzo hebt.![]()
Je moeder!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:38 schreef dJ-Zcore het volgende:
Vieze vuile kutnicht.
Maar zeg nou eerlijk, heb je je daarna nog ff gerukt om te ontladen........quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:06 schreef garreth82 het volgende:
vind ik niet erg hoor, dit was meer dan genoeg
Waarom moet ik net jouw opmerking lezenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:54 schreef Marczilla het volgende:
Ik krijg spontaan een stijve van dit verhaal, mijne is dan weer 21 cm............
Waarom heb ik uberhaupt het verhaaltje uitgelezen, toch benieuwd of het toch niet stiekem een vrouw was.
je-bedoelt-12-kuchquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:54 schreef Marczilla het volgende:
Ik krijg spontaan een stijve van dit verhaal, mijne is dan weer 21 cm............
Waarom heb ik uberhaupt het verhaaltje uitgelezen, toch benieuwd of het toch niet stiekem een vrouw was.
nee, niet eensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maar zeg nou eerlijk, heb je je daarna nog ff gerukt om te ontladen........![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef Furious het volgende:
Waarom heb ik hier op geklikt.
Geef nou maar toe viespeukquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Oude man met pet en poets spullen.... wat denk je zelf?![]()
Je hebt wel een stijve hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Dude, wil je in het verolg even voor de TT [HOMO] zetten. bvd.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Sjakie01 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef garreth82 het volgende:
Zetten jullie (hetro's) dan voortaan even een waarschuwing in de TT als jullie een hetro topic plaatsen?![]()
bvd
Ja daag,quote:
idd niet leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja daag,Jullie lijden aan een ziekte ik niet.
(niet leuk)
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat was een sarcastisch grapje zoals ik in mijn post aanduidde.quote:
ik ben oprecht blij voor je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef garreth82 het volgende:
ik ben 'm vanmiddag tegengekomen in de stad (de glazenwasser) en damn wat zag'ie er weer lekker uit.
Iets gezegd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef garreth82 het volgende:
ik ben 'm vanmiddag weer tegengekomen in de stad (de glazenwasser) en damn wat zag'ie er weer lekker uit.
waarschijnlijk dat de achterkant nog gedaan moet wordenquote:
In de heterowereld komt dat alleen voor in pr0n.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef garreth82 het volgende:
maar is de hele Fok! community nou echt zo preuts of zijn er hier echt geen mensen die het met de glazenwasser, pizzakoerier, monteur, postbode of klusjesman o.i.d. hebben gedaan (tja dat kun je ook preuts noemen)
hij stond in z'n hoogwerker en kneep "perongeluk" z'n spons uit naast z'n emmer.quote:
Ik heb mijn buurmeisje nog nieteens geneukt, laat staan de pizzabezorger...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef garreth82 het volgende:
maar is de hele Fok! community nou echt zo preuts of zijn er hier echt geen mensen die het met de glazenwasser, pizzakoerier, monteur, postbode of klusjesman o.i.d. hebben gedaan (tja dat kun je ook preuts noemen)
Zeker zo'n hele lange natte homo knipoog met tongetje erbij enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef garreth82 het volgende:
[..]
hij stond in z'n hoogwerker en kneep "perongeluk" z'n spons uit naast z'n emmer.
hij knipoogde een keer en ik liep met een dikke grijns verder
nou dat valt nou ook wel mee toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
In de heterowereld komt dat alleen voor in pr0n.
Ok, in mijn wereld komt dat alleen voor in pr0nquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nou dat valt nou ook wel mee toch?
nee hoor een snelle knipoog met een big smile (oh ja, en hij pakte z'n kruis nog ff vast)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:05 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeker zo'n hele lange natte homo knipoog met tongetje erbij enzo.
No offence
en toen stond jou derde been al weer omhoog zeker......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nee hoor een snelle knipoog met een big smile (oh ja, en hij pakte z'n kruis nog ff vast)![]()
Had z'n nummer gevraagd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nee hoor een snelle knipoog met een big smile (oh ja, en hij pakte z'n kruis nog ff vast)![]()
niet meteen, maar toen ik verder liep en even aan ons onderonsje terug dacht welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
en toen stond jou derde been al weer omhoog zeker......![]()
Gewoon nog zo'n onderonsje regelen........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef garreth82 het volgende:
[..]
niet meteen, maar toen ik verder liep en even aan ons onderonsje terug dacht wel![]()
![]()
tsssja....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Gewoon nog zo'n onderonsje regelen........![]()
krijg ik dan een btw bon? dan kan ik 't aftrekkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Voor 780 euro trek ik een glazenwasserskostuum aan en mag je me aftrekken.
Nee. Zwart geld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef garreth82 het volgende:
[..]
krijg ik dan een btw bon? dan kan ik 't aftrekken
goed ideequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:58 schreef Geqxon het volgende:
Maar hoe ga je die weer vinden? Door bij je vriend langs te gaan en per ongeluk uit het raam te vallen?
Je bedoelt net als die jongen in je fotoboek.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:38 schreef dJ-Zcore het volgende:
Vieze vuile kutnicht.
Dit keer keihard anaal?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef garreth82 het volgende:
ik heb 'm gezegd dat ze van binnen nog ff gedaan moeten wordenmisschien toch nog een vervolg?
![]()
en .......quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef garreth82 het volgende:
[..]
hahaha ik heb niet eens gezegd wanneer m'n vriend (EEN vriend) op vakantie gaat
precies....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:50 schreef garreth82 het volgende:
[..]
hij woont schijnbaar in de stad dus ik zal 'm vast nog wel een keer tegenkomen binnenkort.
ooit vast wel es, maar nu nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Je bent bi, maar wilt je piemel niet in een lekker kontje steken?
krijg ik ook studenten korting? net als bij de bios? (ben maar een heeeele arme student)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Voor 780 euro trek ik een glazenwasserskostuum aan en mag je me aftrekken.
Dan gaat er net als bij de bios 4 euro vanaf.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:33 schreef garreth82 het volgende:
[..]
krijg ik ook studenten korting? net als bij de bios? (ben maar een heeeele arme student)
ja maar ik tel voor 190 personenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan gaat er net als bij de bios 4 euro vanaf.
waar zie jij het woord belachelijk of iets van die strekking?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:34 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje. Waarom kom je er nu ineens op terug? Eerst vond je het belachelijk.
Ik denk www.homoverhalenvanhomosdiegraaganaaluitgewoondwillenworden.nl/glazenwasser/quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:51 schreef KonnieKipke het volgende:
van geileverhalen.nl zeker?
Moet jij niet naar http://come.to/bekrompenhomofoob/bijnagrappig/index.html ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk www.homoverhalenvanhomosdiegraaganaaluitgewoondwillenworden.nl/glazenwasser/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |