goed ideequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:58 schreef Geqxon het volgende:
Maar hoe ga je die weer vinden? Door bij je vriend langs te gaan en per ongeluk uit het raam te vallen?
Je bedoelt net als die jongen in je fotoboek.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:38 schreef dJ-Zcore het volgende:
Vieze vuile kutnicht.
Dit keer keihard anaal?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef garreth82 het volgende:
ik heb 'm gezegd dat ze van binnen nog ff gedaan moeten wordenmisschien toch nog een vervolg?
![]()
en .......quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef garreth82 het volgende:
[..]
hahaha ik heb niet eens gezegd wanneer m'n vriend (EEN vriend) op vakantie gaat
precies....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:50 schreef garreth82 het volgende:
[..]
hij woont schijnbaar in de stad dus ik zal 'm vast nog wel een keer tegenkomen binnenkort.
ooit vast wel es, maar nu nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Je bent bi, maar wilt je piemel niet in een lekker kontje steken?
krijg ik ook studenten korting? net als bij de bios? (ben maar een heeeele arme student)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Voor 780 euro trek ik een glazenwasserskostuum aan en mag je me aftrekken.
Dan gaat er net als bij de bios 4 euro vanaf.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:33 schreef garreth82 het volgende:
[..]
krijg ik ook studenten korting? net als bij de bios? (ben maar een heeeele arme student)
ja maar ik tel voor 190 personenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan gaat er net als bij de bios 4 euro vanaf.
waar zie jij het woord belachelijk of iets van die strekking?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:34 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje. Waarom kom je er nu ineens op terug? Eerst vond je het belachelijk.
Ik denk www.homoverhalenvanhomosdiegraaganaaluitgewoondwillenworden.nl/glazenwasser/quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:51 schreef KonnieKipke het volgende:
van geileverhalen.nl zeker?
Moet jij niet naar http://come.to/bekrompenhomofoob/bijnagrappig/index.html ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk www.homoverhalenvanhomosdiegraaganaaluitgewoondwillenworden.nl/glazenwasser/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |