ik ben oprecht blij voor je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef garreth82 het volgende:
ik ben 'm vanmiddag tegengekomen in de stad (de glazenwasser) en damn wat zag'ie er weer lekker uit.
Iets gezegd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef garreth82 het volgende:
ik ben 'm vanmiddag weer tegengekomen in de stad (de glazenwasser) en damn wat zag'ie er weer lekker uit.
waarschijnlijk dat de achterkant nog gedaan moet wordenquote:
In de heterowereld komt dat alleen voor in pr0n.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef garreth82 het volgende:
maar is de hele Fok! community nou echt zo preuts of zijn er hier echt geen mensen die het met de glazenwasser, pizzakoerier, monteur, postbode of klusjesman o.i.d. hebben gedaan (tja dat kun je ook preuts noemen)
hij stond in z'n hoogwerker en kneep "perongeluk" z'n spons uit naast z'n emmer.quote:
Ik heb mijn buurmeisje nog nieteens geneukt, laat staan de pizzabezorger...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef garreth82 het volgende:
maar is de hele Fok! community nou echt zo preuts of zijn er hier echt geen mensen die het met de glazenwasser, pizzakoerier, monteur, postbode of klusjesman o.i.d. hebben gedaan (tja dat kun je ook preuts noemen)
Zeker zo'n hele lange natte homo knipoog met tongetje erbij enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef garreth82 het volgende:
[..]
hij stond in z'n hoogwerker en kneep "perongeluk" z'n spons uit naast z'n emmer.
hij knipoogde een keer en ik liep met een dikke grijns verder
nou dat valt nou ook wel mee toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
In de heterowereld komt dat alleen voor in pr0n.
Ok, in mijn wereld komt dat alleen voor in pr0nquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nou dat valt nou ook wel mee toch?
nee hoor een snelle knipoog met een big smile (oh ja, en hij pakte z'n kruis nog ff vast)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:05 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeker zo'n hele lange natte homo knipoog met tongetje erbij enzo.
No offence
en toen stond jou derde been al weer omhoog zeker......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nee hoor een snelle knipoog met een big smile (oh ja, en hij pakte z'n kruis nog ff vast)![]()
Had z'n nummer gevraagd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nee hoor een snelle knipoog met een big smile (oh ja, en hij pakte z'n kruis nog ff vast)![]()
niet meteen, maar toen ik verder liep en even aan ons onderonsje terug dacht welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
en toen stond jou derde been al weer omhoog zeker......![]()
Gewoon nog zo'n onderonsje regelen........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef garreth82 het volgende:
[..]
niet meteen, maar toen ik verder liep en even aan ons onderonsje terug dacht wel![]()
![]()
tsssja....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Gewoon nog zo'n onderonsje regelen........![]()
krijg ik dan een btw bon? dan kan ik 't aftrekkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Voor 780 euro trek ik een glazenwasserskostuum aan en mag je me aftrekken.
Nee. Zwart geld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef garreth82 het volgende:
[..]
krijg ik dan een btw bon? dan kan ik 't aftrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |