nee was het maar waar. maar normaal gesproken duik ik niet met jan-en-alle-man het bed in (ik wou zeggen de kast in, maar daar komen weer van die onzin reacties op)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
Maak je nog wel eens vaker zulke dingen mee, TS?
vind ik niet erg hoor, dit was meer dan genoegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:55 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Damn en hij heeft jou niet eens ff klaargemaakt, wat een ego!![]()
je krijgt niet van elk seksueel contact zonder condoom meteen aids hoorquote:En nu maar hopen dat je geen aids ofzo hebt.![]()
Je moeder!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:38 schreef dJ-Zcore het volgende:
Vieze vuile kutnicht.
Maar zeg nou eerlijk, heb je je daarna nog ff gerukt om te ontladen........quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:06 schreef garreth82 het volgende:
vind ik niet erg hoor, dit was meer dan genoeg
Waarom moet ik net jouw opmerking lezenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:54 schreef Marczilla het volgende:
Ik krijg spontaan een stijve van dit verhaal, mijne is dan weer 21 cm............
Waarom heb ik uberhaupt het verhaaltje uitgelezen, toch benieuwd of het toch niet stiekem een vrouw was.
je-bedoelt-12-kuchquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:54 schreef Marczilla het volgende:
Ik krijg spontaan een stijve van dit verhaal, mijne is dan weer 21 cm............
Waarom heb ik uberhaupt het verhaaltje uitgelezen, toch benieuwd of het toch niet stiekem een vrouw was.
nee, niet eensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maar zeg nou eerlijk, heb je je daarna nog ff gerukt om te ontladen........![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef Furious het volgende:
Waarom heb ik hier op geklikt.
Geef nou maar toe viespeukquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Oude man met pet en poets spullen.... wat denk je zelf?![]()
Je hebt wel een stijve hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Dude, wil je in het verolg even voor de TT [HOMO] zetten. bvd.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Sjakie01 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef garreth82 het volgende:
Zetten jullie (hetro's) dan voortaan even een waarschuwing in de TT als jullie een hetro topic plaatsen?![]()
bvd
Ja daag,quote:
idd niet leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja daag,Jullie lijden aan een ziekte ik niet.
(niet leuk)
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat was een sarcastisch grapje zoals ik in mijn post aanduidde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |