Daar heb je toch heel treffend een deel van de essentie van het homo-zijn in een zin gevangen hoor. Echt knapquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
Mannen die iemands fallus in de mond nementotally gay
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:17 schreef garreth82 het volgende:
[..]
bah ik lust geen bier, lekker colaatje gaat er echter altijd wel in!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Kan je de volgende keer niet ff een waarschuwing in de titel zetten, dat het een bilridder-topic is![]()
Zetten jullie dan voortaan even een waarschuwing in de TT als jullie een hetro topic plaatsen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Kan je de volgende keer niet ff een waarschuwing in de titel zetten, dat het een bilridder-topic is![]()
Dat is dan overbodig, aangezien alle homo-topics al voorzien zijn van een kenmerkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef garreth82 het volgende:
[..]
Zetten jullie dan voortaan even een waarschuwing in de TT als jullie een hetro topic plaatsen?![]()
nu weer ontopic...
Vrouwen hebben ook billen hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef tuiterdespuiter het volgende:
geneukt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:00 schreef Butterscotch het volgende:
Pictures or it didn't happen!
Ik heb hetzelfde meegemaakt als Ero. 's ochtends wakker worden, muziekje aan beetje swingend kamer aan kant maken (eerste verdieping). Dan naar buiten kijken om zowat een hartverzakking te krijgen omdat een oude kerel met pet en poets spul in de hand naar je staat te zwaaien![]()
Ik denkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Oude man met pet en poets spullen.... wat denk je zelf?![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef Furious het volgende:
Waarom heb ik hier op geklikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |