Mosselen, da's pas goorquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies. Goor.
[..]
Met hollandaise roombotersaus
Gefrituurde mosselen mogen ook wel trouwens
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Bier? ja lekker
Bier of mosselenquote:
Dat had ik niet verwacht.quote:
Weet niet of dat lekker is hoor bier met mosselenquote:
Mosselen in bier schijnt wel hip te zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of dat lekker is hoor bier met mosselen
Ik ook niet, maar ik vind mosselen zowiezo niet lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of dat lekker is hoor bier met mosselen
Breezah ?quote:
Welke mosselen hebben we het nu overquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mosselen in bier schijnt wel hip te zijn.
Dat zeg je nu jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind mosselen zowiezo niet lekker.
Zeeuwse mosselen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke mosselen hebben we het nu over
Wel een beetje hoor.quote:
Die kleintjes?quote:
Er is zelfs bier wat speciaal gebrouwen is om mosselen in te kokenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mosselen in bier schijnt wel hip te zijn.
Breezermeisjes gaan ook naar McDonalds.quote:
Dat zeggen ze jaquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is zelfs bier wat speciaal gebrouwen is om mosselen in te koken
Maar dat is dan weer niet te zuipen
Ik heb altijd nog honger als ik bij de Mek bij geweest.quote:
Oja daar kom ik wellicht eens per jaar als het niet minder isquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Breezermeisjes gaan ook naar McDonalds.![]()
Ja en?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog honger als ik bij de Mek bij geweest.![]()
En dat glas is ook gewoon lelijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
right, het is dus echt de bedoeling dat het opdrinkt
Je kan er beter mosselen in koken
Ook met een plaatje van een gore mossel eropquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou ja, zulke glazen zijn er wel meer
Ik ga f douchen
Goed ideequote:
Nee, zo'n kelkmodel bedoel ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook met een plaatje van een gore mossel erop. Die zijn dan ook lelijk
.
Ik doe meequote:
Bier zit in glas, glazen vuilmaken is overbodigquote:
Dat heeft iedereenquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moet van bier alleen altijd zo ongelofelijk zeiken![]()
Normaal ga ik 2 a 3 keer per dag na een baar slokken bier moet ik al 2 ker binnen een uur ofzoquote:
Goed voor de doorstromingquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Normaal ga ik 2 a 3 keer per dag na een baar slokken bier moet ik al 2 ker binnen een uur ofzo
Interessantquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Alcohol remt de productie van ADH. ADH staat voor Anti Diurethrisch Hormoon. Dat is een hormoon wat er normaal gesproken voor zorgt dat alles wat je er bovenaan inkiept, rustig door de blaas opgevangen en vastgehouden wordt, tot de boel redelijk vol begint te raken, en dan moet je. Wordt dat hormoon niet meer aangemaakt, dan is het simpel: oven erin = onder eruitEn omdat je bier nou eenmaal (qua hoeveelheid) sneller weghakt dan bijvoorbeeld wijn of sterk, is dat effect bij bier het sterkste
En wat ga je daar aan doenquote:
Ja, in de huiskamer...met 6 ofzo...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef classpc het volgende:
[..]
In de huiskamer? Of een grotere gelegenheid?
Jullie vervelen?quote:
Orgie aan het plannenquote:
hahaha, nee, ging over een kleine LAN Party, kreeg ineens visite, dus had nie tijd om het gesprek af te makenquote:
Dan hoef je alleen maar je grote tenen los te schroevenquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Interessant. Ik geloof alleen dat ik om andere redenen dat biertje had moeten laten staan... Zakt meteen mijn benen in en slaat kennelijk mijn blaas over
.
of asl in scary movie uit je vingerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen maar je grote tenen los te schroeven *O Is ook handiger op de fiets en zo
Waarom is dat handiger op de fiets?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen maar je grote tenen los te schroevenIs ook handiger op de fiets en zo
Jammerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha, nee, ging over een kleine LAN Party, kreeg ineens visite, dus had nie tijd om het gesprek af te maken![]()
wel meer dan van andere vloeistoffen dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet meer dan van andere vloeistoffen, maar als je eenmaal gaat dan blijf je lopen
Wist ik, ik lees terugquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha, nee, ging over een kleine LAN Party, kreeg ineens visite, dus had nie tijd om het gesprek af te maken![]()
Maar omdat ik het uitstel dus niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel meer dan van andere vloeistoffen dusHoewel je het tot op zekere hoogte wel kunt trainen
neequote:Op woensdag 26 juli 2006 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat leuks verder?
welquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
doe niet zo geleerd fles
Das idd niet leuk neequote:
quote:
Doe je wel zo'n rood-met-bruine wollen trui aan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Mocht er toevallig eerdaags een bericht staan dat een Volendamse postbezorgster een klant heeft vermoord die de onschuldige opmerking 'lekker weertje hè postbode' of 'Zo, zo.... Bruin worden en er nog geld voor krijgen ook' maakte (vanonder zijn parasolletje met een koel drankje binnen handbereik), dan kun je er met een gerust hart vanuit gaan dat ik dat geweest ben.
doe ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Mocht er toevallig eerdaags een bericht staan dat een Volendamse postbezorgster een klant heeft vermoord die de onschuldige opmerking 'lekker weertje hè postbode' of 'Zo, zo.... Bruin worden en er nog geld voor krijgen ook' maakte (vanonder zijn parasolletje met een koel drankje binnen handbereik), dan kun je er met een gerust hart vanuit gaan dat ik dat geweest ben.
Mjah, als je een orgie wilt, moeten we effe wat mensen verzamelen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Wist ik, ik lees terug. Maar ik vond 'm te leuk om te laten lopen
.
Rood met kakkie ofzo. Die doe ik dus mooi niet aan, zelfs de polo's nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je wel zo'n rood-met-bruine wollen trui aan?![]()
Of was je nou meer van het oranje-wit?
jij noemt het klanten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Mocht er toevallig eerdaags een bericht staan dat een Volendamse postbezorgster een klant heeft vermoord .....
Hebben ze geen badpakken in huisstijl? Of bikinisetjes?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Rood met kakkie ofzo. Die doe ik dus mooi niet aan, zelfs de polo's niet. Veul te warm
.
Zo worden ze genoemd, weet jij een betere termquote:
gleufhoudersquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo worden ze genoemd, weet jij een betere term.
Da's weer een beetje teveel van het goeiequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze geen badpakken in huisstijl? Of bikinisetjes?
"Oeh postbode, heeft u ook iets voor mijn brievenbusje? Dan heb ik iets voor die van u"
nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo worden ze genoemd, weet jij een betere term.
Verwarrendquote:
Ik weet wel zeker dat Pat zich ook weleens met jouw gleuf bezighoudtquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Verwarrend. In ons geval is Pat nl. de huurder van het huis, de officiele gleufhouder dus... Toch weet ik zeker dat ik ook een officiele gleufhouder ben
.
maar daar gaan geen poststukken in, neem ik aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Verwarrend. In ons geval is Pat nl. de huurder van het huis, de officiele gleufhouder dus... Toch weet ik zeker dat ik ook een officiele gleufhouder ben
.
Het zijn klanten van de TPG, en ik ben vertegenwoordiger van de TPG... Ofzo... Wellicht... Misschienquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet.
Maar tenzij ze jou betalen voor goederen/diensten zijn het eigenlijk niet jouw klanten
ze houden vast beiden die gleuf wel een vastquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Pat zich ook weleens met jouw gleuf bezighoudt
Najaaaa zeg wat een PRAAT weer![]()
idd, ze moeten blij zijn dat ze post krijgen, hoe ze ook hetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zijn klanten van de TPG, en ik ben vertegenwoordiger van de TPG... Ofzo... Wellicht... Misschien.
Ach, weet ik veel... Veel te warm voor moeilijk gedoe.
Dat zou niet eerlijk zijn, dan heeft hij er tweequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Pat zich ook weleens met jouw gleuf bezighoudt
Najaaaa zeg wat een PRAAT weer![]()
Een juiste aannamequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar daar gaan geen poststukken in, neem ik aan``
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd, ze moeten blij zijn dat ze post krijgen, hoe ze ook heten
dan duurt je ronde wel gelijk een paar uur langer als je overal ff 'op de koffie' gaatquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
En een slokje aan een oververhitte postbezorger zou ze ook niet misstaan eigenlijk
.
Oosten dus nix...fuckzooi...quote:De kans op onweer is met name voor het zuidwesten van het land groot (meer dan 90%) en de conditionele kans op zwaar onweer (moet vermenigvuldigd worden met de kans op 1 ontlading om de absolute kans op zwaar onweer te krijgen) ligt voor de noordwestelijke helft van het land op ongeveer 50%. Dat brengt de absolute kans op zwaar onweer voor het zuidwesten van het land op ongeveer 45%.
Ik heb het dan ook over 'een slokje water' en niet over 'op de koffie gaan'. Bovendien zou het aanbod mensen al sieren (ik heb zelf een fles water mee nl.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan duurt je ronde wel gelijk een paar uur langer als je overal ff 'op de koffie' gaat
Das best rot voor je iddquote:
ik hoop dat je wegspoeltquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best rot voor je idd
*doet regendans
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn, dan heeft hij er twee. Hij hangt 'm dan maar in zijn officiele gleuf... Oh... Dat ben ik zeker technisch gesproken ook
.
als ie leeg is mag je 'm toch wel vullen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over 'een slokje water' en niet over 'op de koffie gaan'. Bovendien zou het aanbod mensen al sieren (ik heb zelf een fles water mee nl.).
Oh ja, moet mijn rubberen bootje even klaarleggen alvastquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik zie hem al met zijn stengel in zo'n groene PTTbox aan de straat
Kapseist aka Poseidon hoop ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, moet mijn rubberen bootje even klaarleggen alvast
Ik heb zelfs dat nog niet aangeboden gekregenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ie leeg is mag je 'm toch wel vullen?
Piet Paulusma heeft ut over overstromingen die kneus... ja ja.. de caravans zwemmen in de maas en de dijken houden ut weer es nie?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
een flink pak regen zou bestokee zijn ja. Als het nou eens de komende 8 uur lekker een millimeter of 20 per uur zou regenen..
Dan zou er best een hoop mis gaan op zichMaar we hebben wel weer wat water
Loopt op een ijsblokje ala Titanic wellichtquote:
mjah, jammer dat je nie in mijn wijk looptquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs dat nog niet aangeboden gekregen.
Omhoogkomende riooldeksels vind jij geen overstromingen of zo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Piet Paulusma heeft ut over overstromingen die kneus... ja ja.. de caravans zwemmen in de maas en de dijken houden ut weer es nie?![]()
Paulusma heeft duidelijk last van de warmte...
Hij kan beter die naast de voordeur nemen (van de binnenkant af), die heeft haren en het scheelt binnen poetswerkquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik zie hem al met zijn stengel in zo'n groene PTTbox aan de straat
Toch dapper als je zo ver met je rubberboot richting New York komtquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Loopt op een ijsblokje ala Titanic wellicht.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, jammer dat je nie in mijn wijk loopt![]()
ik zou dat wel doen! je kreeg ook een dubbel-likkerijsje
Das niet erg, dan kan ik met mijn onderzeeer verderquote:
Bij een overstroming spoelt alles weg, vast wel ergens een vrieskist die openbreekt en zijn lading ijsblokjes verliestquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch dapper als je zo ver met je rubberboot richting New York komt
Nee...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omhoogkomende riooldeksels vind jij geen overstromingen of zo?
Hmm. je weet hoe de Kursk geeindigd is hequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet erg, dan kan ik met mijn onderzeeer verder
Nou, ik kan me voorstellen dat voor zo'n harde brievenbus wel prettig zouden kunnen zijn (en daar hadden we het dus over Flesquote:
Rubberonderzeeerquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet erg, dan kan ik met mijn onderzeeer verder
Dat waren russen jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm. je weet hoe de Kursk geeindigd is he![]()
Hee, dat biertje mag dan een beetje verkeerd gevallen zijn, maar je kunt me natuurlijk niet alles wijsmaken... Da' kan dus gewoon nietquote:
Zo'n soort extreme tarzan met 3 Business class stoelen en een home cinema setje aan boordquote:
Kapitein Nemo hequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, dat biertje mag dan een beetje verkeerd gevallen zijn, maar je kunt me natuurlijk niet alles wijsmaken... Da' kan dus gewoon niet. Hij had het eerst over een rubberbootje en hij is natuurlijk Inspector Gadget of Macgyver niet
.
slijmbalquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, jammer dat je nie in mijn wijk loopt![]()
ik zou dat wel doen! je kreeg ook een dubbel-likkerijsje
Jij welquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
slijmbal
jij hebt vast je postbode nog niet uitgenodigd
trustequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga iig slapen mn bed in
Eens kijken of daar nog wat spannends te beleven is
Veel plezierquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga iig slapen mn bed in
Eens kijken of daar nog wat spannends te beleven is
Hmm... MacGyver speelt ook in StarGate... misschien kunnen ze hem ook in StarGate Atlantis met rubberonderzeeers aan de slag laten gaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, dat biertje mag dan een beetje verkeerd gevallen zijn, maar je kunt me natuurlijk niet alles wijsmaken... Da' kan dus gewoon niet. Hij had het eerst over een rubberbootje en hij is natuurlijk Inspector Gadget of Macgyver niet
.
Wat ga je kijken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga nog ff film kijken en dan slapen
morgen wellicht de stats rond de lunch op t werk
quote:
Ah zo,quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Marc.. ik ben vroeg inderdaad.. ik moet wat dingen opruimen voordat ik wil gaan relaxen.. dus ik moet verhaaltjes uploaden, wat files downloaden waaraan ik wil werken en zo..
Smorgensquote:
Was moeilijk te vinden zekerquote:
Spannend wel zo te horenquote:
Hoiquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:15 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
En ik ga ff koffie halen..een dubbele..
naar iets speciaals?quote:
ff Fok!ken dan maar...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
korte hoi
de persoon waar ik een afspraak mee had, vroeg een half uurtje uitstel
hoi marc..quote:
Ah.. nou das mooi! Good Luck!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Naar Hoofddorp een (sollicitatie)gesprek
Utrecht Hoofddorp zal ik de stoptrein pakken? of een intercity en het laatste stukje stoptrein?quote:
dan hebben wij minstens recht op een LANGE hoiquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
korte hoi
de persoon waar ik een afspraak mee had, vroeg een half uurtje uitstel
IC naar schiphol en dan de stoptrein is ongeveer drieduizend keer zo snel als de "directe" stoptrein (die omrijdt via Hilversum en tachtig duizend miljoen miljard ontelbaar keer stopt)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht Hoofddorp zal ik de stoptrein pakken? of een intercity en het laatste stukje stoptrein?
dan nemen we diequote:Op donderdag 27 juli 2006 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IC naar schiphol en dan de stoptrein is ongeveer drieduizend keer zo snel als de "directe" stoptrein (die omrijdt via Hilversum en tachtig duizend miljoen miljard ontelbaar keer stopt)
of een lange doei?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan hebben wij minstens recht op een LANGE hoi
dat verhaal krijg jij straks misschien nog eens te horen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
hij staat nu in de deuropening te kletsen met een andere collega
vakantie-gezever
Kan ookquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoi marc..![]()
Koffie klaar..lekker dat doet goed!
Vandaag heb ik een bordje met "Handle with Care "omhangen...![]()
Duivendrecht spoor 4.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht Hoofddorp zal ik de stoptrein pakken? of een intercity en het laatste stukje stoptrein?
Interesseer jij je ook voor treinen-gedoe in het buitenland? naamplaatsen en zo verzamel je?quote:
In het buitenland schiet ik ookgraag stationsnaambordjes jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Interesseer jij je ook voor treinen-gedoe in het buitenland? naamplaatsen en zo verzamel je?
ja dat klopt..quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was toch ook al heel voorzichtig
Oh die is al klaar?quote:
*geeft knuffelquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja dat klopt..![]()
Maar vandaag heb ik het moeilijk.. niet verder vragen.!
Bovendien heb ik brak geslapen..mn haren doen me pijn op mn kop.. en ik ben huilerig.. godverdegodver.. (en als ik vloek.. dan wil dat al héul veul zeggen..)
Ben je dan ook al echt ver geweest.?.. ik bedoel , ga je er speciaal voor op stap.. ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het buitenland schiet ik ookgraag stationsnaambordjes ja
Ik ga er niet speciaal voor op stap nee, maar als ik bijvoorbeeld met vrienden een weekendje in Frankrijk of zo zit, dan kijk ik wel of ik even gauw een stukje mee kan pikken jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben je dan ook al echt ver geweest.?.. ik bedoel , ga je er speciaal voor op stap.. ?
In het buitenland krijg je dat niet mee he.quote:
Leuk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er niet speciaal voor op stap nee, maar als ik bijvoorbeeld met vrienden een weekendje in Frankrijk of zo zit, dan kijk ik wel of ik even gauw een stukje mee kan pikken ja
Mijn verste is denk ik Roma Ostiense
de enige die ik uit Italië heb
Of anders Krosno, in zuid-oost Polen, tegen de grens met Oekraine aan. Dat is ook een takke eind wegquote:
Nee ik wil het wel allemaal zelf doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Leuk..ook om daar naar te zoeken cq uit te kjken in elke nieuwe plaats waar je komt...hoe kom je dr op..
Wil je het telkens zelf doen?.. of laat je anderen.. op plaatsen waar je nog niet bent geweest ook voor je "werken"![]()
Haha lol... Maastricht zit erbij..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:ja da's idd ver weg
daar ben ik bijvoorbeeld ook nog nooit geweest
Wel o.a. hier:
[afbeelding]
Ik zal ook even 1 opzoeken.quote:
in het zuiden hoef ik alleen het lijntje Maastricht - Kerkrade nog maar, dan ben ik daar klaar. Nou ja, met NL danquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Haha lol... Maastricht zit erbij..![]()
Ik had idd al een vermoeden dat je dat zelf wou doen.. dat snap ik..![]()
In Bad Bentheim ben ik ook al eens geweest...
Das allemaal sneeuw.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat nou sneeuw op die foto van jou Jag?
Hoi Fruts
Posten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb er ook nog een paar van de Sydney - Canberra lijn.
Ja coolquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:21 schreef Jaguarized het volgende:
Nog meer sneeuw zien Fles?
Onderweg naar Mt Cook, met de meest rare wolken die ik ooit gezien heb.quote:
oi, dat zijn lenswolken, die kondigen lawinegevaar aanquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Onderweg naar Mt Cook, met de meest rare wolken die ik ooit gezien heb.
[afbeelding]
Er waren wel veel hoge bergen daar waaronder Mt Cook, lands hoogste berg met 3754 meter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oi, dat zijn lenswolken, die kondigen lawinegevaar aan
hoi Qquote:
in de jaren '80 was dat ding nog 3760 m, er is daar een tijdje geleden een gigantische puinlawine naar beneden gegaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er waren wel veel hoge bergen daar waaronder Mt Cook, lands hoogste berg met 3754 meter.![]()
zulke rare wolken heb ik ook nog nooit gezien.. prachtig hoor..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Onderweg naar Mt Cook, met de meest rare wolken die ik ooit gezien heb.
[afbeelding]
oh! wat goed van jou..ik heb ff erop gegoogled..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oi, dat zijn lenswolken, die kondigen lawinegevaar aan
In 1991 meende ik. Bij het Visitors Center hadden ze foto's van voor en na. Echt apart als je ziet hoeveel er verloren is gegaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de jaren '80 was dat ding nog 3760 m, er is daar een tijdje geleden een gigantische puinlawine naar beneden gegaan
Die onderste is heel mooiquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
Onderweg naar Mt Cook National Park.
[afbeelding]
Twizel.
[afbeelding]
Lindis Pass op iets meer dan 900 meter.
[afbeelding]
Lake Pukaki.
[afbeelding]
Het fijne weet ik er ook niet van hoor, maar als je die wolken ziet betekent dat dat de omstandigheden voor het optreden van lawines gunstiger worden zeg maar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
oh! wat goed van jou..ik heb ff erop gegoogled..![]()
Bron.quote:The summit, which has in fact three peaks, is 3,764 metres above sea level towering over its neighbours. It was once 10 metres higher, but in December 1991, an avalanche containing 10 million cubic metres of snow, ice and rock tumbled off the eastern face of the summit.
Nee niet eens, hij is overigens ook vanuit de bus gemaakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iddhad je ook een polafilter Jag?
$1,98 per liter?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
De duurste locatie in NZ om benzine te kopen. En het was écht duur.
[afbeelding]
Dus dat zou dan 10 meter geweest moeten zijn?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
zo is dat gegaan vlgs mijmet die puinlawine dus.
hoi hoiquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen Fruts![]()
Jemig ben ik ff afgeleid staan hier alles prachtige foto's..ff opnieuw kijken..
en mn koffie is koud geworden..![]()
Nee, ik teken het een beetje overdrevenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus dat zou dan 10 meter geweest moeten zijn?
10 meter van de top.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus dat zou dan 10 meter geweest moeten zijn?
je nieuwe avator..quote:
veel water drinken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet er wat tegen hoofdpijn als paracetamol niet werkt?
een rubberen hamerquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
ik had al gereplyed op jequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je nieuwe avator..(ik had het al in je FB geschreven...)
Nog meer waterquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
veel water drinken?
of ibroprufen ofzo?
weet je t zeker?quote:
Dan neem ik wel een echte hamerquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
een rubberen hamer...
![]()
Ik gebruik aleve maar meer dan 1.... (en in ergere gevallen imigranspuiten tegen migraine..)
*aai over je bol dan? en nee ik zal niet knuffelen... ga naar huis, ergens rustig liggen..quote:
Dat zou idd teveel worden ja,quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*aai over je bol dan? en nee ik zal niet knuffelen... ga naar huis, ergens rustig liggen..![]()
Lelijk wel zeg maar heel ergquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
Omg, de "Maserati Enzo".
[afbeelding]
Ik vind hem retevet.quote:
Ik geloof zomaar dat dat ding uit iemand zijn reet komt iddquote:
Hoeduur kost een Nieuw-Zeeuwse dollart?quote:
Advil Liquid caps 400quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
2$ = 1euroquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeduur kost een Nieuw-Zeeuwse dollart?
Nou dan is die benzine toch gewoon lekker betaalbaar?quote:
ik zag het ook staan.. ff bijlezen straks.. wil wel een beetje up to date blijven nu..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef Frutsel het volgende:
Speedy!!! Het lijkt erop dat we vanaf de eerste week augustus de orkanen gaan krijgen!
T is een 'student' hequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is die benzine toch gewoon lekker betaalbaar?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik zag het ook staan.. ff bijlezen straks.. wil wel een beetje up to date blijven nu..
heeejquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:23 schreef RB-tje het volgende:
Goedemiddag wat is het warm
niet meegaan hé? vind ik vééél te gevaarlijk...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn neef was gister bij me en die vertelde dat ie half augustus drie weken naar mexico ging...
Orkaantje meepikken![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
niet meegaan hé? vind ik vééél te gevaarlijk...
Waren er nog wel wuppies?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
"Staat u met drie in de rij? Dan openen wij er een kassa bij!"
Ik heb dus net een neukend KWARTIER met nog 12 anderen in een rij gestaan, maar niks geen kassa erbij dus he. En dan ligt het zootje weer stil omdat er een streepjescode onbekend is in Het Systeem, dan is er weer een of ander stuk uitschot wat niet genoeg geld bij zich heeft, en NET als je dan aan de beurt bent gaat er zo'n dildo achter kassa 2 zittenIk SCHIJT op die vuile gore schrale SCHIJThonden van die KUT albert heijn hier
![]()
Ook al nietquote:
ik maak alsvast een nieuwsbericht voor op de FPquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al niet
ik loop nog ff terug om die ballentent nou helemaal in de neukende FIK te steken
doe niet zo eng..RAREquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar huis,
misschien tot laters en zo niet dan tot nooit
*proest... hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dus net een neukend KWARTIER met nog 12 anderen in een rij gestaan,
Wat zijn die andere 3..?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ga niet mee... heb dan nog geen vakantieGa liever met jou naar de Falls
![]()
Das nog één ding op de lijst van vier waar ik ooit heen wil![]()
in een rij staan met 12 anderen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*proest... hoe moet ik me dat voorstellen?![]()
Maar is idd vervelend!
neehee.. een neukend kwartier...quote:
Niagara Falls dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat zijn die andere 3..?
4 op een rij.... zijn jullie aan het slapen...![]()
je ging zeker boodschappen doen in hun kostbare 'pauze tijd'quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ohooo nou ja, het lijkt een beetje op "fifteen fucking minutes"
48 eurocent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeduur kost een Nieuw-Zeeuwse dollart?
Voor NZ is dat behoorlijk duur, normaal is de benzine 1,50 dollar ofzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is die benzine toch gewoon lekker betaalbaar?
Gaat het goed met je ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar huis,
misschien tot laters en zo niet dan tot nooit
is dat dan per liter of per galleon?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor NZ is dat behoorlijk duur, normaal is de benzine 1,50 dollar ofzo.![]()
Troost je.. hoe lang of kort de rij ook is.. ik sta zowieso altijd verkeerd... dusssss met mij moet je géén boodschappen gaan doen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ohooo nou ja, het lijkt een beetje op "fifteen fucking minutes"
Liter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is dat dan per liter of per galleon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |