quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn, dan heeft hij er twee. Hij hangt 'm dan maar in zijn officiele gleuf... Oh... Dat ben ik zeker technisch gesproken ook
.
als ie leeg is mag je 'm toch wel vullen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over 'een slokje water' en niet over 'op de koffie gaan'. Bovendien zou het aanbod mensen al sieren (ik heb zelf een fles water mee nl.).
Oh ja, moet mijn rubberen bootje even klaarleggen alvastquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik zie hem al met zijn stengel in zo'n groene PTTbox aan de straat
Kapseist aka Poseidon hoop ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, moet mijn rubberen bootje even klaarleggen alvast
Ik heb zelfs dat nog niet aangeboden gekregenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ie leeg is mag je 'm toch wel vullen?
Piet Paulusma heeft ut over overstromingen die kneus... ja ja.. de caravans zwemmen in de maas en de dijken houden ut weer es nie?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
een flink pak regen zou bestokee zijn ja. Als het nou eens de komende 8 uur lekker een millimeter of 20 per uur zou regenen..
Dan zou er best een hoop mis gaan op zichMaar we hebben wel weer wat water
Loopt op een ijsblokje ala Titanic wellichtquote:
mjah, jammer dat je nie in mijn wijk looptquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs dat nog niet aangeboden gekregen.
Omhoogkomende riooldeksels vind jij geen overstromingen of zo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Piet Paulusma heeft ut over overstromingen die kneus... ja ja.. de caravans zwemmen in de maas en de dijken houden ut weer es nie?![]()
Paulusma heeft duidelijk last van de warmte...
Hij kan beter die naast de voordeur nemen (van de binnenkant af), die heeft haren en het scheelt binnen poetswerkquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik zie hem al met zijn stengel in zo'n groene PTTbox aan de straat
Toch dapper als je zo ver met je rubberboot richting New York komtquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Loopt op een ijsblokje ala Titanic wellicht.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, jammer dat je nie in mijn wijk loopt![]()
ik zou dat wel doen! je kreeg ook een dubbel-likkerijsje
Das niet erg, dan kan ik met mijn onderzeeer verderquote:
Bij een overstroming spoelt alles weg, vast wel ergens een vrieskist die openbreekt en zijn lading ijsblokjes verliestquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch dapper als je zo ver met je rubberboot richting New York komt
Nee...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omhoogkomende riooldeksels vind jij geen overstromingen of zo?
Hmm. je weet hoe de Kursk geeindigd is hequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet erg, dan kan ik met mijn onderzeeer verder
Nou, ik kan me voorstellen dat voor zo'n harde brievenbus wel prettig zouden kunnen zijn (en daar hadden we het dus over Flesquote:
Rubberonderzeeerquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet erg, dan kan ik met mijn onderzeeer verder
Dat waren russen jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm. je weet hoe de Kursk geeindigd is he![]()
Hee, dat biertje mag dan een beetje verkeerd gevallen zijn, maar je kunt me natuurlijk niet alles wijsmaken... Da' kan dus gewoon nietquote:
Zo'n soort extreme tarzan met 3 Business class stoelen en een home cinema setje aan boordquote:
Kapitein Nemo hequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, dat biertje mag dan een beetje verkeerd gevallen zijn, maar je kunt me natuurlijk niet alles wijsmaken... Da' kan dus gewoon niet. Hij had het eerst over een rubberbootje en hij is natuurlijk Inspector Gadget of Macgyver niet
.
slijmbalquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, jammer dat je nie in mijn wijk loopt![]()
ik zou dat wel doen! je kreeg ook een dubbel-likkerijsje
Jij welquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
slijmbal
jij hebt vast je postbode nog niet uitgenodigd
trustequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga iig slapen mn bed in
Eens kijken of daar nog wat spannends te beleven is
Veel plezierquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga iig slapen mn bed in
Eens kijken of daar nog wat spannends te beleven is
Hmm... MacGyver speelt ook in StarGate... misschien kunnen ze hem ook in StarGate Atlantis met rubberonderzeeers aan de slag laten gaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, dat biertje mag dan een beetje verkeerd gevallen zijn, maar je kunt me natuurlijk niet alles wijsmaken... Da' kan dus gewoon niet. Hij had het eerst over een rubberbootje en hij is natuurlijk Inspector Gadget of Macgyver niet
.
Wat ga je kijken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga nog ff film kijken en dan slapen
morgen wellicht de stats rond de lunch op t werk
quote:
Ah zo,quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Marc.. ik ben vroeg inderdaad.. ik moet wat dingen opruimen voordat ik wil gaan relaxen.. dus ik moet verhaaltjes uploaden, wat files downloaden waaraan ik wil werken en zo..
Smorgensquote:
Was moeilijk te vinden zekerquote:
Spannend wel zo te horenquote:
Hoiquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:15 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
En ik ga ff koffie halen..een dubbele..
naar iets speciaals?quote:
ff Fok!ken dan maar...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
korte hoi
de persoon waar ik een afspraak mee had, vroeg een half uurtje uitstel
hoi marc..quote:
Ah.. nou das mooi! Good Luck!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Naar Hoofddorp een (sollicitatie)gesprek
Utrecht Hoofddorp zal ik de stoptrein pakken? of een intercity en het laatste stukje stoptrein?quote:
dan hebben wij minstens recht op een LANGE hoiquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
korte hoi
de persoon waar ik een afspraak mee had, vroeg een half uurtje uitstel
IC naar schiphol en dan de stoptrein is ongeveer drieduizend keer zo snel als de "directe" stoptrein (die omrijdt via Hilversum en tachtig duizend miljoen miljard ontelbaar keer stopt)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht Hoofddorp zal ik de stoptrein pakken? of een intercity en het laatste stukje stoptrein?
dan nemen we diequote:Op donderdag 27 juli 2006 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IC naar schiphol en dan de stoptrein is ongeveer drieduizend keer zo snel als de "directe" stoptrein (die omrijdt via Hilversum en tachtig duizend miljoen miljard ontelbaar keer stopt)
of een lange doei?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan hebben wij minstens recht op een LANGE hoi
dat verhaal krijg jij straks misschien nog eens te horen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
hij staat nu in de deuropening te kletsen met een andere collega
vakantie-gezever
Kan ookquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoi marc..![]()
Koffie klaar..lekker dat doet goed!
Vandaag heb ik een bordje met "Handle with Care "omhangen...![]()
Duivendrecht spoor 4.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht Hoofddorp zal ik de stoptrein pakken? of een intercity en het laatste stukje stoptrein?
Interesseer jij je ook voor treinen-gedoe in het buitenland? naamplaatsen en zo verzamel je?quote:
In het buitenland schiet ik ookgraag stationsnaambordjes jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Interesseer jij je ook voor treinen-gedoe in het buitenland? naamplaatsen en zo verzamel je?
ja dat klopt..quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was toch ook al heel voorzichtig
Oh die is al klaar?quote:
*geeft knuffelquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja dat klopt..![]()
Maar vandaag heb ik het moeilijk.. niet verder vragen.!
Bovendien heb ik brak geslapen..mn haren doen me pijn op mn kop.. en ik ben huilerig.. godverdegodver.. (en als ik vloek.. dan wil dat al héul veul zeggen..)
Ben je dan ook al echt ver geweest.?.. ik bedoel , ga je er speciaal voor op stap.. ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het buitenland schiet ik ookgraag stationsnaambordjes ja
Ik ga er niet speciaal voor op stap nee, maar als ik bijvoorbeeld met vrienden een weekendje in Frankrijk of zo zit, dan kijk ik wel of ik even gauw een stukje mee kan pikken jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben je dan ook al echt ver geweest.?.. ik bedoel , ga je er speciaal voor op stap.. ?
In het buitenland krijg je dat niet mee he.quote:
Leuk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er niet speciaal voor op stap nee, maar als ik bijvoorbeeld met vrienden een weekendje in Frankrijk of zo zit, dan kijk ik wel of ik even gauw een stukje mee kan pikken ja
Mijn verste is denk ik Roma Ostiense
de enige die ik uit Italië heb
Of anders Krosno, in zuid-oost Polen, tegen de grens met Oekraine aan. Dat is ook een takke eind wegquote:
Nee ik wil het wel allemaal zelf doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Leuk..ook om daar naar te zoeken cq uit te kjken in elke nieuwe plaats waar je komt...hoe kom je dr op..
Wil je het telkens zelf doen?.. of laat je anderen.. op plaatsen waar je nog niet bent geweest ook voor je "werken"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |