Ah zo,quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Marc.. ik ben vroeg inderdaad.. ik moet wat dingen opruimen voordat ik wil gaan relaxen.. dus ik moet verhaaltjes uploaden, wat files downloaden waaraan ik wil werken en zo..
Smorgensquote:
Was moeilijk te vinden zekerquote:
Spannend wel zo te horenquote:
Hoiquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:15 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
En ik ga ff koffie halen..een dubbele..
naar iets speciaals?quote:
ff Fok!ken dan maar...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
korte hoi
de persoon waar ik een afspraak mee had, vroeg een half uurtje uitstel
hoi marc..quote:
Ah.. nou das mooi! Good Luck!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Naar Hoofddorp een (sollicitatie)gesprek
Utrecht Hoofddorp zal ik de stoptrein pakken? of een intercity en het laatste stukje stoptrein?quote:
dan hebben wij minstens recht op een LANGE hoiquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
korte hoi
de persoon waar ik een afspraak mee had, vroeg een half uurtje uitstel
IC naar schiphol en dan de stoptrein is ongeveer drieduizend keer zo snel als de "directe" stoptrein (die omrijdt via Hilversum en tachtig duizend miljoen miljard ontelbaar keer stopt)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht Hoofddorp zal ik de stoptrein pakken? of een intercity en het laatste stukje stoptrein?
dan nemen we diequote:Op donderdag 27 juli 2006 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IC naar schiphol en dan de stoptrein is ongeveer drieduizend keer zo snel als de "directe" stoptrein (die omrijdt via Hilversum en tachtig duizend miljoen miljard ontelbaar keer stopt)
of een lange doei?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan hebben wij minstens recht op een LANGE hoi
dat verhaal krijg jij straks misschien nog eens te horen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
hij staat nu in de deuropening te kletsen met een andere collega
vakantie-gezever
Kan ookquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoi marc..![]()
Koffie klaar..lekker dat doet goed!
Vandaag heb ik een bordje met "Handle with Care "omhangen...![]()
Duivendrecht spoor 4.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht Hoofddorp zal ik de stoptrein pakken? of een intercity en het laatste stukje stoptrein?
Interesseer jij je ook voor treinen-gedoe in het buitenland? naamplaatsen en zo verzamel je?quote:
In het buitenland schiet ik ookgraag stationsnaambordjes jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Interesseer jij je ook voor treinen-gedoe in het buitenland? naamplaatsen en zo verzamel je?
ja dat klopt..quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was toch ook al heel voorzichtig
Oh die is al klaar?quote:
*geeft knuffelquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja dat klopt..![]()
Maar vandaag heb ik het moeilijk.. niet verder vragen.!
Bovendien heb ik brak geslapen..mn haren doen me pijn op mn kop.. en ik ben huilerig.. godverdegodver.. (en als ik vloek.. dan wil dat al héul veul zeggen..)
Ben je dan ook al echt ver geweest.?.. ik bedoel , ga je er speciaal voor op stap.. ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het buitenland schiet ik ookgraag stationsnaambordjes ja
Ik ga er niet speciaal voor op stap nee, maar als ik bijvoorbeeld met vrienden een weekendje in Frankrijk of zo zit, dan kijk ik wel of ik even gauw een stukje mee kan pikken jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben je dan ook al echt ver geweest.?.. ik bedoel , ga je er speciaal voor op stap.. ?
In het buitenland krijg je dat niet mee he.quote:
Leuk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er niet speciaal voor op stap nee, maar als ik bijvoorbeeld met vrienden een weekendje in Frankrijk of zo zit, dan kijk ik wel of ik even gauw een stukje mee kan pikken ja
Mijn verste is denk ik Roma Ostiense
de enige die ik uit Italië heb
Of anders Krosno, in zuid-oost Polen, tegen de grens met Oekraine aan. Dat is ook een takke eind wegquote:
Nee ik wil het wel allemaal zelf doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Leuk..ook om daar naar te zoeken cq uit te kjken in elke nieuwe plaats waar je komt...hoe kom je dr op..
Wil je het telkens zelf doen?.. of laat je anderen.. op plaatsen waar je nog niet bent geweest ook voor je "werken"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |