Haha lol... Maastricht zit erbij..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:ja da's idd ver weg
daar ben ik bijvoorbeeld ook nog nooit geweest
Wel o.a. hier:
[afbeelding]
Ik zal ook even 1 opzoeken.quote:
in het zuiden hoef ik alleen het lijntje Maastricht - Kerkrade nog maar, dan ben ik daar klaar. Nou ja, met NL danquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Haha lol... Maastricht zit erbij..![]()
Ik had idd al een vermoeden dat je dat zelf wou doen.. dat snap ik..![]()
In Bad Bentheim ben ik ook al eens geweest...
Das allemaal sneeuw.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat nou sneeuw op die foto van jou Jag?
Hoi Fruts
Posten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb er ook nog een paar van de Sydney - Canberra lijn.
Ja coolquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:21 schreef Jaguarized het volgende:
Nog meer sneeuw zien Fles?
Onderweg naar Mt Cook, met de meest rare wolken die ik ooit gezien heb.quote:
oi, dat zijn lenswolken, die kondigen lawinegevaar aanquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Onderweg naar Mt Cook, met de meest rare wolken die ik ooit gezien heb.
[afbeelding]
Er waren wel veel hoge bergen daar waaronder Mt Cook, lands hoogste berg met 3754 meter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oi, dat zijn lenswolken, die kondigen lawinegevaar aan
hoi Qquote:
in de jaren '80 was dat ding nog 3760 m, er is daar een tijdje geleden een gigantische puinlawine naar beneden gegaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er waren wel veel hoge bergen daar waaronder Mt Cook, lands hoogste berg met 3754 meter.![]()
zulke rare wolken heb ik ook nog nooit gezien.. prachtig hoor..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Onderweg naar Mt Cook, met de meest rare wolken die ik ooit gezien heb.
[afbeelding]
oh! wat goed van jou..ik heb ff erop gegoogled..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oi, dat zijn lenswolken, die kondigen lawinegevaar aan
In 1991 meende ik. Bij het Visitors Center hadden ze foto's van voor en na. Echt apart als je ziet hoeveel er verloren is gegaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de jaren '80 was dat ding nog 3760 m, er is daar een tijdje geleden een gigantische puinlawine naar beneden gegaan
Die onderste is heel mooiquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
Onderweg naar Mt Cook National Park.
[afbeelding]
Twizel.
[afbeelding]
Lindis Pass op iets meer dan 900 meter.
[afbeelding]
Lake Pukaki.
[afbeelding]
Het fijne weet ik er ook niet van hoor, maar als je die wolken ziet betekent dat dat de omstandigheden voor het optreden van lawines gunstiger worden zeg maar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
oh! wat goed van jou..ik heb ff erop gegoogled..![]()
Bron.quote:The summit, which has in fact three peaks, is 3,764 metres above sea level towering over its neighbours. It was once 10 metres higher, but in December 1991, an avalanche containing 10 million cubic metres of snow, ice and rock tumbled off the eastern face of the summit.
Nee niet eens, hij is overigens ook vanuit de bus gemaakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iddhad je ook een polafilter Jag?
$1,98 per liter?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
De duurste locatie in NZ om benzine te kopen. En het was écht duur.
[afbeelding]
Dus dat zou dan 10 meter geweest moeten zijn?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
zo is dat gegaan vlgs mijmet die puinlawine dus.
hoi hoiquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen Fruts![]()
Jemig ben ik ff afgeleid staan hier alles prachtige foto's..ff opnieuw kijken..
en mn koffie is koud geworden..![]()
Nee, ik teken het een beetje overdrevenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus dat zou dan 10 meter geweest moeten zijn?
10 meter van de top.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus dat zou dan 10 meter geweest moeten zijn?
je nieuwe avator..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |