Waarom is dat handiger op de fiets?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen maar je grote tenen los te schroevenIs ook handiger op de fiets en zo
Jammerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha, nee, ging over een kleine LAN Party, kreeg ineens visite, dus had nie tijd om het gesprek af te maken![]()
wel meer dan van andere vloeistoffen dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet meer dan van andere vloeistoffen, maar als je eenmaal gaat dan blijf je lopen
Wist ik, ik lees terugquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha, nee, ging over een kleine LAN Party, kreeg ineens visite, dus had nie tijd om het gesprek af te maken![]()
Maar omdat ik het uitstel dus niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel meer dan van andere vloeistoffen dusHoewel je het tot op zekere hoogte wel kunt trainen
neequote:Op woensdag 26 juli 2006 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat leuks verder?
welquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
doe niet zo geleerd fles
Das idd niet leuk neequote:
quote:
Doe je wel zo'n rood-met-bruine wollen trui aan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Mocht er toevallig eerdaags een bericht staan dat een Volendamse postbezorgster een klant heeft vermoord die de onschuldige opmerking 'lekker weertje hč postbode' of 'Zo, zo.... Bruin worden en er nog geld voor krijgen ook' maakte (vanonder zijn parasolletje met een koel drankje binnen handbereik), dan kun je er met een gerust hart vanuit gaan dat ik dat geweest ben.
doe ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Mocht er toevallig eerdaags een bericht staan dat een Volendamse postbezorgster een klant heeft vermoord die de onschuldige opmerking 'lekker weertje hč postbode' of 'Zo, zo.... Bruin worden en er nog geld voor krijgen ook' maakte (vanonder zijn parasolletje met een koel drankje binnen handbereik), dan kun je er met een gerust hart vanuit gaan dat ik dat geweest ben.
Mjah, als je een orgie wilt, moeten we effe wat mensen verzamelen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Wist ik, ik lees terug. Maar ik vond 'm te leuk om te laten lopen
.
Rood met kakkie ofzo. Die doe ik dus mooi niet aan, zelfs de polo's nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je wel zo'n rood-met-bruine wollen trui aan?![]()
Of was je nou meer van het oranje-wit?
jij noemt het klanten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Mocht er toevallig eerdaags een bericht staan dat een Volendamse postbezorgster een klant heeft vermoord .....
Hebben ze geen badpakken in huisstijl? Of bikinisetjes?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Rood met kakkie ofzo. Die doe ik dus mooi niet aan, zelfs de polo's niet. Veul te warm
.
Zo worden ze genoemd, weet jij een betere termquote:
gleufhoudersquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo worden ze genoemd, weet jij een betere term.
Da's weer een beetje teveel van het goeiequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze geen badpakken in huisstijl? Of bikinisetjes?
"Oeh postbode, heeft u ook iets voor mijn brievenbusje? Dan heb ik iets voor die van u"
nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo worden ze genoemd, weet jij een betere term.
Verwarrendquote:
Ik weet wel zeker dat Pat zich ook weleens met jouw gleuf bezighoudtquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Verwarrend. In ons geval is Pat nl. de huurder van het huis, de officiele gleufhouder dus... Toch weet ik zeker dat ik ook een officiele gleufhouder ben
.
maar daar gaan geen poststukken in, neem ik aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Verwarrend. In ons geval is Pat nl. de huurder van het huis, de officiele gleufhouder dus... Toch weet ik zeker dat ik ook een officiele gleufhouder ben
.
Het zijn klanten van de TPG, en ik ben vertegenwoordiger van de TPG... Ofzo... Wellicht... Misschienquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet.
Maar tenzij ze jou betalen voor goederen/diensten zijn het eigenlijk niet jouw klanten
ze houden vast beiden die gleuf wel een vastquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Pat zich ook weleens met jouw gleuf bezighoudt
Najaaaa zeg wat een PRAAT weer![]()
idd, ze moeten blij zijn dat ze post krijgen, hoe ze ook hetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zijn klanten van de TPG, en ik ben vertegenwoordiger van de TPG... Ofzo... Wellicht... Misschien.
Ach, weet ik veel... Veel te warm voor moeilijk gedoe.
Dat zou niet eerlijk zijn, dan heeft hij er tweequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Pat zich ook weleens met jouw gleuf bezighoudt
Najaaaa zeg wat een PRAAT weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |