veel water drinken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet er wat tegen hoofdpijn als paracetamol niet werkt?
een rubberen hamerquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
ik had al gereplyed op jequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je nieuwe avator..(ik had het al in je FB geschreven...)
Nog meer waterquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
veel water drinken?
of ibroprufen ofzo?
weet je t zeker?quote:
Dan neem ik wel een echte hamerquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
een rubberen hamer...
![]()
Ik gebruik aleve maar meer dan 1.... (en in ergere gevallen imigranspuiten tegen migraine..)
*aai over je bol dan? en nee ik zal niet knuffelen... ga naar huis, ergens rustig liggen..quote:
Dat zou idd teveel worden ja,quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*aai over je bol dan? en nee ik zal niet knuffelen... ga naar huis, ergens rustig liggen..![]()
Lelijk wel zeg maar heel ergquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
Omg, de "Maserati Enzo".
[afbeelding]
Ik vind hem retevet.quote:
Ik geloof zomaar dat dat ding uit iemand zijn reet komt iddquote:
Hoeduur kost een Nieuw-Zeeuwse dollart?quote:
Advil Liquid caps 400quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
2$ = 1euroquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeduur kost een Nieuw-Zeeuwse dollart?
Nou dan is die benzine toch gewoon lekker betaalbaar?quote:
ik zag het ook staan.. ff bijlezen straks.. wil wel een beetje up to date blijven nu..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef Frutsel het volgende:
Speedy!!! Het lijkt erop dat we vanaf de eerste week augustus de orkanen gaan krijgen!
T is een 'student' hequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is die benzine toch gewoon lekker betaalbaar?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik zag het ook staan.. ff bijlezen straks.. wil wel een beetje up to date blijven nu..
heeejquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:23 schreef RB-tje het volgende:
Goedemiddag wat is het warm
niet meegaan hé? vind ik vééél te gevaarlijk...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn neef was gister bij me en die vertelde dat ie half augustus drie weken naar mexico ging...
Orkaantje meepikken![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
niet meegaan hé? vind ik vééél te gevaarlijk...
Waren er nog wel wuppies?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
"Staat u met drie in de rij? Dan openen wij er een kassa bij!"
Ik heb dus net een neukend KWARTIER met nog 12 anderen in een rij gestaan, maar niks geen kassa erbij dus he. En dan ligt het zootje weer stil omdat er een streepjescode onbekend is in Het Systeem, dan is er weer een of ander stuk uitschot wat niet genoeg geld bij zich heeft, en NET als je dan aan de beurt bent gaat er zo'n dildo achter kassa 2 zittenIk SCHIJT op die vuile gore schrale SCHIJThonden van die KUT albert heijn hier
![]()
Ook al nietquote:
ik maak alsvast een nieuwsbericht voor op de FPquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al niet
ik loop nog ff terug om die ballentent nou helemaal in de neukende FIK te steken
doe niet zo eng..RAREquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar huis,
misschien tot laters en zo niet dan tot nooit
*proest... hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dus net een neukend KWARTIER met nog 12 anderen in een rij gestaan,
Wat zijn die andere 3..?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ga niet mee... heb dan nog geen vakantieGa liever met jou naar de Falls
![]()
Das nog één ding op de lijst van vier waar ik ooit heen wil![]()
in een rij staan met 12 anderen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*proest... hoe moet ik me dat voorstellen?![]()
Maar is idd vervelend!
neehee.. een neukend kwartier...quote:
Niagara Falls dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat zijn die andere 3..?
4 op een rij.... zijn jullie aan het slapen...![]()
je ging zeker boodschappen doen in hun kostbare 'pauze tijd'quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ohooo nou ja, het lijkt een beetje op "fifteen fucking minutes"
48 eurocent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeduur kost een Nieuw-Zeeuwse dollart?
Voor NZ is dat behoorlijk duur, normaal is de benzine 1,50 dollar ofzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is die benzine toch gewoon lekker betaalbaar?
Gaat het goed met je ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar huis,
misschien tot laters en zo niet dan tot nooit
is dat dan per liter of per galleon?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor NZ is dat behoorlijk duur, normaal is de benzine 1,50 dollar ofzo.![]()
Troost je.. hoe lang of kort de rij ook is.. ik sta zowieso altijd verkeerd... dusssss met mij moet je géén boodschappen gaan doen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ohooo nou ja, het lijkt een beetje op "fifteen fucking minutes"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |