Dit verwacht Piet Palusmaquote:We krijgen in de loop van de dag te maken met de ontwikkeling van enkele onweersbuien. Deze buien trekken geleidelijk van het zuidwesten naar het noordoosten. Bij het oplopen van de temperatuur naar tropische waarden van meer dan 30 graden, kunnen dit met name later in de middag, maar vooral ’s avonds en in de nacht naar vrijdag zeer zware exemplaren worden.
Er is met name in het zuidwesten en westen kans op wolkbreuken, waarbij er mogelijk tussen 40 en 80 mm regen gaat vallen. Daarbij zijn dus grote problemen denkbaar door wateroverlast en plaatselijk overstromingen. De zware onweersbuien kunnen ook gepaard gaan met zware windstoten en hagel.
Vrijdag zijn er in het noorden en oosten van het land ook zware onweersbuien actief, maar de problematiek wordt dan geleidelijk minder in de loop van de dag.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoooooooooooooooo dit is lacheeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dit verwacht Piet Palusma
Overstromingenhoe komt ie daar in godsnaam op
80mm oke, maar daar krijg je na lange geen overstormingen door
Hier dus ook al nietquote:
Niet SBS 6quote:
Hier ook niet maar dat is ook helemaal niet nodigquote:
zelfde verschil tochquote:
Hoezo niet nodigquote:Hier ook niet maar dat is ook helemaal niet nodig
SBS 6 maakt geen weerberichten hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zelfde verschil toch
[..]
Hoezo niet nodig
SBS6 zendt het uit, dus die zijn direct verantwoordelijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
SBS 6 maakt geen weerberichten hoordat doet Piet Palusma
dus het verschil is er wel degelijk
![]()
Dudequote:Omdat ik geen bier lust
Dan nogquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SBS6 zendt het uit, dus die zijn direct verantwoordelijk
[..]
Dude
Ik laat je toch ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan nog
Jah laat me![]()
![]()
Ik ben even boodschappen doen![]()
![]()
En wie ga je aanklagen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:04 schreef es70 het volgende:
Pat is een 'nieuwe' processor voor me aan het halen.
Niet moeilijk doen, ik ben door de hitte nog simpeler dan normaalquote:
Dus het is geen proces machine?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen, ik ben door de hitte nog simpeler dan normaal.
'T is een dingesie die mijn pjoeter sneller moet maken ofzo, schijn ik nodig te hebben. En aangezien hij ervoor naar de Beemster gaat fietsen ga ik er natuurlijk wél enthousiast over doenquote:
Want de beemster ligt aangemeerd in het IJsselmeerquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:20 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een dingesie die mijn pjoeter sneller moet maken ofzo, schijn ik nodig te hebben. En aangezien hij ervoor naar de Beemster gaat fietsen ga ik er natuurlijk wél enthousiast over doen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want de beemster ligt aangemeerd in het IJsselmeer
Toen ik vanmiddag op de dijk was nog nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want de beemster ligt aangemeerd in het IJsselmeer
De beemster is geen boot ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag op de dijk was nog niet. Fietstochtje van 3 kwartier heen en weer 3 kwartier terug voor 'm (de enthousiasteling
).
je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De beemster is geen boot ?
3 kwartier, eitje toch bij die 76 graden die het nu buiten is
Middenbeemsterquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De beemster is geen boot ?
3 kwartier, eitje toch bij die 76 graden die het nu buiten is
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
En overstromende rioolputten zijn ook overstromingen, en minstens zo irritant
Hoezo overdrijvenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijfdie overdrijven ook vaak zo erg
Tot zover de VVV Noord-Hollandquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Middenbeemster
Gemeente Beemster ligt in het groene, agrarische hart van Noord-Holland, vlakbij Amsterdam, Purmerend, Alkmaar en Hoorn.
Er wonen zo'n 8.550 mensen op een oppervlak van 7.200 ha. In 1999 benoemde Unesco Beemster tot Werelderfgoed. Het gebied dankt deze status aan de bijzondere 17-eeuwse droogmakerij die vrijwel geheel in tact is gebleven.
Waar zat het mankement?quote:
Videokaart niet helemaal lekker meer. Draait alleen nog met standaard windows of oude drivers (stuurprogramma's).quote:
Hmm maar wordt ie dan niet warmer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Videokaart niet helemaal lekker meer. Draait alleen nog met standaard windows of oude drivers (stuurprogramma's).
Kan natuurlijk niet als je naar een lanparty gaat want dan kun je niet eens een beetje de nieuwste spelletjes spelen.
Maar een nieuwe gekocht. De nieuwe heeft ook geen ventilator waardoor de computer nu super stil is![]()
Nieuwe technologie waardoor ze dit model (niet super nieuw meer) tegenwoordig zonder ventilator kunnen maken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm maar wordt ie dan niet warmer?Ik heb een 32mb videokaart er in hangen, die voldoet nog prima.
![]()
ja!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij hebt toegang tot bepaalde gegevens
Hmm ok dat scheelt weer geluid idd. Hier draaien 2 computers, een airco en een switch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef classpc het volgende:
[..]
Nieuwe technologie waardoor ze dit model (niet super nieuw meer) tegenwoordig zonder ventilator kunnen maken.
Misschien dat ie een beetje warmer wordt maar dat kan ik niet zeggen. Maar vanwege nieuwe technologie en mooie luchtstroom in mijn kast is het prima te doen.
Halloquote:
Misschien een kleine troost, hier staan 565 legale spelletjes die je er vast nog wel op kunt spelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:46 schreef Jaguarized het volgende:
@classpc, nee maar dat zal de pc ook niet kunnen trekken.
OMG.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien een kleine troost, hier staan 565 legale spelletjes die je er vast nog wel op kunt spelen.
In de huiskamer? Of een grotere gelegenheid?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:50 schreef Frutsel het volgende:
LAN Party...
kleintje dan weer in september
Welkom terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |