quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow jag wat voor dingen kan ik morgen verwachten enzo![]()
quote:
Yep hoezo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Welkom terug
Heb je dat weerstation eigenlijk nog?
Heeft iemand Wings of Fury nog voor Commodore64?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
OMG.Daar staan veel spellen die ik vroegâh ook gespeeld heb.
Die tijd heb ik niet mee gemaaktquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft iemand Wings of Fury nog voor Commodore64?![]()
Heb ik nog vanaf cassettebandjes gespeeld
Daar moet je niet overheen vliegen, daar moet je gewoon 's langskomenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
We zijn nog over Volendam gevlogen vorige week. En Marken.
Ik ben er eens geweest, lang geleden en uiteraard gerookte paling gegeten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar moet je niet overheen vliegen, daar moet je gewoon 's langskomen.
Hoewel... Ik ben vandaag op de dijk geweest, en die toeristen zijn écht irritant.
Ik zit er over te denken om mijn cassettebandjes weg te mikken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeggen dat je mij kent.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb dat gesprek duswaar kan ik mee scoren
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeggen dat je mij kent.En de groetjes doen aan Marit.
![]()
Jakkesquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben er eens geweest, lang geleden en uiteraard gerookte paling gegeten.![]()
Ik kan hem wel voor DOS vinden: http://www.the-underdogs.info/game.php?id=2272quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog site bij met weergegevens enzo?quote:
Eigenlijk helemaal niks. Ik kwam daar en het contract lag al klaar de tafel. Of ik het wilde doorlezen e.d. Ze vertelde wat over het werk, de verdiensten, wat je wel en niet moest doen, je kreeg een zooi kleding mee. Ik stond met een half uur denk ik weer buiten. Volgens mij was ik al aangenomen op het moment toen ik binnen kwam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en nu serieus wat vroegen ze jou allemaal?
Je lust geen vis?quote:
Mja ok zo zal het hier ook wel gaan want ik moet al allerlei gegevens meenemen zoals mn bankrekeningnummer etc. Ow en ze zeiden dat t best zwaar was 10kg ofzo ik zei maar met mn grote mond dat dat niet zo erg wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niks. Ik kwam daar en het contract lag al klaar de tafel. Of ik het wilde doorlezen e.d. Ze vertelde wat over het werk, de verdiensten, wat je wel en niet moest doen, je kreeg een zooi kleding mee. Ik stond met een half uur denk ik weer buiten. Volgens mij was ik al aangenomen op het moment toen ik binnen kwam.Ik was in Utrecht geweest omdat ik zei dat dat wat makkelijker was dan Hoofddorp. Ze bespreken ook je werktijden overigens. De vroegste dienst begint om 06.00 en dan pak je de 06.23 trein naar Zwolle. Ik begon overigens om 08.14 met de 08.34 trein naar Eindhoven.
conducteurquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niks. Ik kwam daar en het contract lag al klaar de tafel. Of ik het wilde doorlezen e.d. Ze vertelde wat over het werk, de verdiensten, wat je wel en niet moest doen, je kreeg een zooi kleding mee. Ik stond met een half uur denk ik weer buiten. Volgens mij was ik al aangenomen op het moment toen ik binnen kwam.Ik was in Utrecht geweest omdat ik zei dat dat wat makkelijker was dan Hoofddorp. Ze bespreken ook je werktijden overigens. De vroegste dienst begint om 06.00 en dan pak je de 06.23 trein naar Zwolle. Ik begon overigens om 08.14 met de 08.34 trein naar Eindhoven.
Ik lust kibbeling en inktvisringen, daar heb je het wel zo'n beetje mee gehadquote:
Er waren ook wel meisjes van 1.60 dus dat valt nog mee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja ok zo zal het hier ook wel gaan want ik moet al allerlei gegevens meenemen zoals mn bankrekeningnummer etc. Ow en ze zeiden dat t best zwaar was 10kg ofzo ik zei maar met mn grote mond dat dat niet zo erg wasmaar ik ben en blijf wel 1.65 cm
dat scheelt danquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er waren ook wel meisjes van 1.60 dus dat valt nog mee.![]()
Das wel jammer, ik vind vis wel lekker. Onlangs nog oesters gehad. Dát is pas lekker!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lust kibbeling en inktvisringen, daar heb je het wel zo'n beetje mee gehad.
Idd, wel even laten weten he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat scheelt danwe zullen t wel zien morgen
Veel plezier.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef classpc het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Ik moet nog een aantal dingen inpakken. Morgen naar een lanparty
Momenteel wil mijn weerstation niet connecten met de PC of laat maar zeggen, anders om....dit vind ik erg jammer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kan hem wel voor DOS vinden: http://www.the-underdogs.info/game.php?id=2272
Maar kán moeilijk te vinden zijn omdat de publisher overgenomen is en de spelletjes nooit officiëel vrijgegeven heeft
Vraag me niet hoe ik het weet
[..]
Heb je daar ook nog site bij met weergegevens enzo?
Ben wel goedquote:
23 hier momenteel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben wel goedthis trouwens heerlijk momenteel
24.5 graden
![]()
Kibbeling is lekker! Inktvisringen zijn smerigquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lust kibbeling en inktvisringen, daar heb je het wel zo'n beetje mee gehad.
Das al een positief punt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Kreeg trouwens wel een compliment over mn sollicitatiebrief![]()
Lekker joh die gefrituurde zuignapjes.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kibbeling is lekker! Inktvisringen zijn smerig
Inktvisringen zijn net elastiekjes, maar dan lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kibbeling is lekker! Inktvisringen zijn smerig
ja precies. Goor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:28 schreef es70 het volgende:
Inktvisringen zijn net elastiekjes, maar dan lekker.
Met hollandaise roombotersausquote:Kibbeling.
Niet lekker?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ging gewoon vanmiddag bijna over mijn nek van een stukje tong,
wat was die smerig zeg
En dan ben ik gemeenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefrituurde mosselen mogen ook wel trouwens
Niet lekker is veels te lief,quote:
post nog eens dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja!
maar dat is niet prive
alleen niet zo bekend
heb pas bruce de link gegeven
Dat klopt toch,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |