abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40239719
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Hmm deel 993.....krijgen we ook een vermelding op de FP als we de 1000 halen?
Welke slowchats hebben de 1000 eigenlijk al?
pi_40239732
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dat hoop ik wel
Ik niet, dan komen de FPérs hier als vliegen op stront!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2006 15:28:44 ]
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:30:19 #203
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40239804
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dit bedoel ik.
Het is wel een pratisch verstandige handeling.

De meeste posts die jij quote zijn ook gewoon te onderbouwen. Kut-krakers.

Weinig landen waar krakers zoveel rechten hebben als hier in NL. Is de rest van de wereld dan gek of zijn wij het?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40239975
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dubbele ontkenning.
Niks niet is een staande uitdrukking in mijn omgeving.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40239980
Frappelsien
quote:
Signature: Er is maar één land: De aarde. Er is maar één volk: De mensheid. Er is maar één religie: De liefde.
.
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:35:32 #206
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40240000
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In een topic waar het over Israel en Libanon gaat. En dan wilt ie beweren dat hij geen neurose heeft?
speciaal voor jou!

Zawahri wil Spanje

This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:36:30 #207
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_40240038
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:30 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het is wel een pratisch verstandige handeling.

De meeste posts die jij quote zijn ook gewoon te onderbouwen. Kut-krakers.

Weinig landen waar krakers zoveel rechten hebben als hier in NL. Is de rest van de wereld dan gek of zijn wij het?
Nee man geweld is sneu.

Ik zie weinig onderbouwde quotes... Het zijn vooral de onderbuik gevoelens die hier spreken.

Het fenomeen kraken is een uitstekend middel om de boel leefbaar te houden. Het dwingt de eigenaar iets met het gebouw te doen. De wetgeving komt ook uit de tijd dat er veel leegstand was door speculatie.

Ik (en nu komt er een mening) vind dat speculatie met gebouwen sociaal onacceptabel is.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_40240111
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:30 schreef Napalm het volgende:

Er zijn weinig landen zo druk bevolkt als de onze, en zo (over)gereguleerd.

De kraakwetgeving (zoals die was) was een uitvloeisel van het verbod op leegstand. De overheid faalde bij het afdwingen van dat verbod, en dat maakte uiteindelijk de kraak legaal.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40240143
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

speciaal voor jou!

Zawahri wil Spanje

Glasnost, je bent soms echt een sukkel, om het even netjes te zeggen. Heb je niets beters te doen dan dit? Waarom verziekte je die thread trouwens? Je hebt nog 0 keer inhoudelijk weten te reageren Sowieso kan je niet lezen, hij zegt from spain, vanaf spanje.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2006 15:39:46 ]
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:42:15 #210
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40240242
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Nee man geweld is sneu.

Ik zie weinig onderbouwde quotes... Het zijn vooral de onderbuik gevoelens die hier spreken.
kan daarom nog wel juist zijn.
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Het fenomeen kraken is een uitstekend middel om de boel leefbaar te houden. Het dwingt de eigenaar iets met het gebouw te doen. De wetgeving komt ook uit de tijd dat er veel leegstand was door speculatie.
Ik (en nu komt er een mening) vind dat speculatie met gebouwen sociaal onacceptabel is.
Met gebouwen onacceptabel. Oh, met eten wel acceptabel? En met electriciteit? En drinkwater? De riolering?
De belastingen dwingen een eigenaar al van alles te doen. Een leegstand pand brengt niets op maar kost wel geld. En wie zegt dat het hier om een grote speculant gaat? De wet maaakt die uitzondering niet, zou dat dan wel moeten?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:49:01 #211
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40240471
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:39 schreef Mutant01 het volgende:

Sowieso kan je niet lezen, hij zegt from spain, vanaf spanje.
Inclusief Spanje dus?

van·af (vz.)
1 bij de aanduiding van de plaats vanwaar een handeling uitgaat of begint => vanop
2 te beginnen met, met ingang van => per
3 als inleiding van een volgorde, reeks enz.
pi_40240523
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef Napalm het volgende:

[..]

kan daarom nog wel juist zijn.
[..]

Met gebouwen onacceptabel. Oh, met eten wel acceptabel? En met electriciteit? En drinkwater? De riolering?
Daarom is er over de basisbehoeften (eten, water) óók wetgeving die in het uiterste geval leveranciers kan dwingen dit beschikbaar te stellen .

Het zijn eisen vanuit de maatschappij, het verbod op leegstand was rechtstreeks gekoppeld aan de woningnood.

Wat mij betreft mag de legaliteit van kraken worden opgeheven, en mag eventueel nog resterende wetten tegen leegstand ook worden geschrapt. Graag in dan ook andere achterhaalde en doorgeschoten woningbouwwetgeving afschaffen.
pi_40240534
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:49 schreef Napalm het volgende:

[..]

Inclusief Spanje dus?

van·af (vz.)
1 bij de aanduiding van de plaats vanwaar een handeling uitgaat of begint => vanop
Vanaf, is in ABN vanaf, en niet inclusief. net als TOT Iraq, Iraq niet meegerekend betekend. (Sowieso slaat de titel nergens op aangezien nergens staat dat Zawahri Spanje zou willen hebben).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2006 15:53:01 ]
pi_40240736
Is 'vanaf' in een bepaling van tijd niet inclusief het eerstgenoemde en in bepaling van plaats vanaf de rand (grens)van het eerstgenoemde?
pi_40240808
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef sigme het volgende:
Is 'vanaf' in een bepaling van tijd niet inclusief het eerstgenoemde en in bepaling van plaats vanaf de rand (grens)van het eerstgenoemde?
oei.... het is even goed lezen...maar je bent wel duidelijk
pi_40240814
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:52 schreef Napalm het volgende:
pi_40240866
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef sigme het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af.

''Vanaf Newton doet iedereen het zo.''

''Vanaf Omsk zag ik alleen nog maar wolven.''

''Vanaf nu is het gedaan met die herrie.''
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:06:03 #218
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40241051
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef sigme het volgende:

[..]

tsja, zo`n zwaar getrouwde vrouw die moet je beschermen tegen roddels.

En tegen teveel eigendunk..
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:08:52 #219
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40241169
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:49 schreef Napalm het volgende:

[..]

Inclusief Spanje dus?

van·af (vz.)
Is gebaseerd op vandale.nl.
te beginennmet Spanje laat mij weinig twijfel over. Dus Sigme ik beantwoord je vraag bevestigend.
pi_40241230
http://uncyclopedia.org/wiki/Hitler

quote:
Watermelons

Long has it been known that Hitler is a watermelon afficionado, most recently he even admitted it on his 1998 appearance on David Lettermen saying "Oh Gott ja Ich liebe ze Wassermelons". His parents believe that his ability to take 3/4 of a watermelon in one bite was the reason for his success in the 1940's. Hitler was unavailable for comment due to his recent vacation in Hell. It is rumored that during the short visit, he shared a nice game of golf with Ghandi. [edit]
.
pi_40241258
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:06 schreef Napalm het volgende:

[..]

tsja, zo`n zwaar getrouwde vrouw die moet je beschermen tegen roddels.

En tegen teveel eigendunk..
U is een man naar mijn hart.

Waar ben ik ergens getrouwd geraakt? Dat doet men in mijn familie niet hoor, trouwen. Dan nog eerder een oranje hemd aan..

Ik weet dat jij en alle anderen nauwelijks zonder mij kunnen, maar ik ga er nu toch vandoor.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:14:28 #222
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40241409
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef sigme het volgende:

[..]

U is een man naar mijn hart.
vele vrouwen hebben dat probleem. Staat vandaag wel in mijn profiel dat ik een vrouw ben maar elke gek zo zn gebrek..
quote:

Waar ben ik ergens getrouwd geraakt? Dat doet men in mijn familie niet hoor, trouwen. Dan nog eerder een oranje hemd aan..

Ik weet dat jij en alle anderen nauwelijks zonder mij kunnen, maar ik ga er nu toch vandoor.
Zucht, weer zo`n BOM-feministe
pi_40241710
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef Napalm het volgende:

[..]

vele vrouwen hebben dat probleem. Staat vandaag wel in mijn profiel dat ik een vrouw ben maar elke gek zo zn gebrek..
Heb je vandaag dan ook een bijpassend jurkje aan ?
quote:
[..]

Zucht, weer zo`n BOM-feministe
He, ik ben geen M!

Maar afgezien van mijn recalcitrante zusje is er in geen 60 jaar getrouwd in mijn directe familiekring. Opa en oma van moederszijde waren de laatsten, in 1946 dacht ik, en die zijn in '59 ofzo gescheiden.

En nou ben ik echt weg.
pi_40241793
quote:

[..]

Ik weet dat jij en alle anderen nauwelijks zonder mij kunnen
Er hangt nu een vreemd, lacherig sfeertje.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:29:09 #225
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40242028
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je vandaag dan ook een bijpassend jurkje aan ?
Ik ben net toegetreden tot de orde der naaktfoksters
quote:
He, ik ben geen M!
ongeluk zit in een klein hoekje.
quote:
Maar afgezien van mijn recalcitrante zusje is er in geen 60 jaar getrouwd in mijn directe familiekring. Opa en oma van moederszijde waren de laatsten, in 1946 dacht ik, en die zijn in '59 ofzo gescheiden.
IS dit een eufemisme voor het feit dat je moeder niet wist wie de vader was?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')