ik zag laatst zelfs een vergelijking met een Mexicaanse God Quexalcote.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Apropos het volgende:
Alexander de Grote ?
Nouja niet echt een blackhawk maar het klinkt zo ... duimen voor de inzittenden dan maar, doch weinig hoop.quote:110 Teletekst wo 26 jul
Helikopter Afghanistan neergestort
` Een helikopter met daarin onder
anderen twee Nederlandse militairen is
neergestort in Afghanistan.Over het lot
van de inzittenden is nog niets bekend,
meldt het ministerie van Defensie.
De civiele helikopter was ingehuurd
door een beveiligingsbedrijf dat in het
land actief is.Het toestel was op weg
van Kabul naar het Provinciaal
Reconstructie Team in Khost.Een team
van reddingswerkers heeft tot laat in
de avond (lokale tijd) geprobeerd het
neergestorte toestel te lokaliseren.
Aan boord waren onder anderen een
luitenant-kolonel van de luchtmacht en
een sergeant van de landmacht.
http://forum.fok.nl/topic/890043quote:By 2006 a high strain of marijuana will be unleashed upon earth by alien lifeforms from the galaxy of Zentonania in the delta region 14 of the southern outer hybrid galaxy (2000,000,000,0000 Lightyears from our current solar system)
Helicopter neergestortquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:50 schreef Napalm het volgende:
Blackhawk down
[..]
Nouja niet echt een blackhawk maar het klinkt zo ... duimen voor de inzittenden dan maar, doch weinig hoop.
[afbeelding]
Edit: Update.
Een luitenant kolonel. Hopen dat de talibani die neit te pakken krijgen want dan hebben ze een hoge gijzelaar.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Kennen jullie de nieuwste zomerhit al.
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php
bron Volkskrantquote:Belgische aanklacht oorlogsmisdaden tegen Israël
ANP
BRUSSEL - Tegen Israël wordt donderdag in België een aanklacht ingediend wegens oorlogsmisdaden tijdens de recente militaire operatie in Libanon. Indieners zijn een Belgisch-Libanees echtpaar dat met hun drie kinderen in Libanon op vakantie was toen de bombardementen begonnen, aldus de krant Le Soir donderdag.
In België kunnen dergelijke klachten worden ingediend in het kader van de wet op de universele bevoegdheid van de Belgische rechtbanken. De aanklacht richt zich tegen de Israëlische premier Olmert, minister Peretz van Defensie en de chef defensiestaf van het Israëlische leger, Halutz.
Het Belgisch-Libanese echtpaar moest met hun kinderen van zestien, veertien en elf Beiroet ontvluchten toen de Israëlische bombardementen begonnen. Ze zijn getraumatiseerd en in shock, aldus Le Soir. Hun appartement in Beiroet is vernietigd.
Sinds 1993 kent de Belgische wet het begrip ‘universele bevoegdheid’ voor de Belgische rechters. Sinds 1999 geldt daarnaast de genocidewet, die het mogelijk maakt om buitenlanders in België te vervolgen voor misdaden tegen de menselijkheid.
In 2003 leidde dat tot een nieuwe wijziging nadat België internationaal zwaar onder druk was komen te staan door aanklachten tegen de Israëlische premier Sharon (voor het bloedbad in Shabra en Shatila in 1982) en aanklachten tegen de Amerikaanse president Bush. De Belgische regering besloot toen de wet in te perken met het criterium dat er een link moest zijn met België.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
wtf, het is zijn huis. Komen er een paar van die schooiersin je huis wonen en dan mag je ze er niet uit rammen. Wat een klote land is het hier toch![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:37 schreef KOD het volgende:
Echt weer typisch Nederland met al zijn belachelijk kleine kutregeltjes die totaal geen toegevoegde waarde zijn voor onze samenleving.
Nr1: zou kraken eens voor altijd verboden bij de wet moeten worden en criminelen zoveel mogelijk hun rechten ingenomen worden
Nr2: als EIGENAAR van een pand/product etc zou je meer recht hierover moeten krijgen, ipv de gemeente zich overal en nergens mee bemoeit. Zonde van al het geld en energie.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:39 schreef WaSTeiL het volgende:
Groot gelijk. Kut krakers. Net alsof er nu nog woningnood is. Moeten ze ook maar gewoon gaan werken en niet voor een of andere dierenorganisatie kosteloos aan de slag gaan.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:42 schreef aaipod het volgende:
Zijn huis. Zijn beslissing. Zoek maar een baan en koop een huis stelletje profiteurs. Ik zoek ook een huis maar ga niet iemand anders zijn huis stelen. Dieven zijn het. Probeer het eens in marokko of sudan en kijk hoe lang je handen nog aan je polsen vastzitten schooiers.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:42 schreef wolfmannetje het volgende:
En terecht
werken voor je centen
Moeten we allemaal!
geen geld..geen onderdak
quote:Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is echt zwaar belachelijk dat er zoiets als legaal kraken bestaat. Wat een achterlijk land is Nederland toch op sommige punten.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:45 schreef wolfmannetje het volgende:
[..]
van iedere kraker heb je last
klaplopers zijn het
quote:Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:46 schreef KOD het volgende:
[..]
Neehoor, als er in die 2 jaar tijd niemand in je huis meer komt, mag het dus wel gekraakt worden. En ook krakers maken misbruik van de wetten door gewoon in te breken![]()
Maar als ik als normale burger ergens inbreek zit ik gelijk in de bak. Nederland is een land dat opkomt voor criminelen en terroristen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:49 schreef KOD het volgende:
[..]
Onzin, als de mensen zouden werken hebben ze ook geld voor een woning. Daarnaast leveren de lege panden niet de woningen op die jij beweert.
Verder nog is Nederland gewoon te vol en blijft dit probleem constant bestaan en zal komende jaren erger worden omdat bepaalde soort mensen die perse van al die linkse partijen Nederland in moesten komen, flink aan het fokken zijn geslagen.... binnen een paar jaar zitten we alweer op 20 miljoen inwoners, dus die paar lege pandjes helpen totaal niets.
Wat men moet doen is gewoon de helft Nederland uitschoppen waardoor er goedkopere woningen voor de Nederlanders komt.
Wat ben je van plan met je relevante contacten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Monidique het volgende:
Ik heb net maar weer even de relevante contacten gezocht. Trots dat ik ben. Het is jammer dat het zulk rotweer is. Het is ook nooit goed!
Nee, krakers zijn kneuzen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Man sloopt huis vanwege krakers
Hylarische reacties hier. Wat een kneuzen zijn het toch.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, krakers zijn kneuzen.
En nog parasiterende ook.
De bavianenkoning is een van mijn favoriete jeugdboeken.quote:
Die hebben aardig wat invloedquote:Iran heeft het boek De Da Vinci Code van Dan Brown verboden. Met dit verbod willigt de Iraanse regering een verzoek in van drie Iraanse christelijke geestelijken.
Goed voorstel, alleen zou ik ''boeken'' door ''lezers'' vervangen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:14 schreef MrX1982 het volgende:
Iran verbiedt Da Vinci Code
[..]
Die hebben aardig wat invloed.
Tijd om Iran preventief aan te vallen en boeken van de Da Vinci Code uit vliegtuigen te gooien.
In een topic waar het over Israel en Libanon gaat. En dan wilt ie beweren dat hij geen neurose heeft?quote:[quote]Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef Glasnosteraar het volgende:
toch wel een terechte vraag: Waar is Allah?
We seek him here, we seek him there
Those Frenchies muslims seek him everywhere!
Is he in heaven? Or is he in hell?
That demmed Elusive Pimpernel Allah
![]()
gebaseerd op:
Ik stel niet voor om ze in de Perzische Golf te werpen. Boven het Iraans Plateau mag ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
Boeken voor lezers vervangen. Argentijnse praktijken.
Och, boeken voor lezers vervangen vind ik wel een aardige service.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
Boeken voor lezers vervangen. Argentijnse praktijken.
Het eerste wat je doet is toch zorgen dat je heel opvallend in het cafe zit terwijl wat vrienden van de sportschool/ dienst/ de bouwvak ff je pandje leegvegen van dat tuig..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik ken ook zeer veel krakers die niks niet afbreken. Sterker nog, zo zijn alle krakers.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:41 schreef sigme het volgende:
Ik ken anders krakers die huizen opknappen met eigen geld & tijd en niks niet afbreken.
Ik mis een 'dus'.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ken ook zeer veel krakers die niks niet afbreken. Sterker nog, zo zijn alle krakers.
De reacties zijn ook kneuzerig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het eerste wat je doet is toch zorgen dat je heel opvallend in het cafe zit terwijl wat vrienden van de sportschool/ dienst/ de bouwvak ff je pandje leegvegen van dat tuig..
De praktijk is dat met dat kraken sommige mensen een heel leven gratis wonen en dat die gasten je woning slopen want ze betalen toch geen borg enzo. Wie gaat dat betalen?
Dubbele ontkenning.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ken ook zeer veel krakers die niks niet afbreken. Sterker nog, zo zijn alle krakers.
Haar op haar tanden?quote:
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Hmm deel 993.....krijgen we ook een vermelding op de FP als we de 1000 halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |