abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40220656
Ach, dingen als ''Alexander de Grote zou door een hemeling verwerkt zijn'' en ''ook bij de dood van Caesar werd de zon verduisterd'' neem ik nu eenmaal niet zo zwaar op als het gaat om het vaststellen van de historiciteit van Jezus. Ook het idee dat het Christendom zo veel verwantschappen vertoont met andere ''Oosterse culten'' vind ik niet zo sterk - het wordt ook verworpen in de literatuur die ik voor zulke colleges opkreeg.
Ik ben minstens net zo geinteresseerd in ontologische bezwaren tegen religie als historische bezwaren.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40220724
Ken jij trouwens de Histoire critique du Vieux Testament? Van 1680.
En het Camissardgeschrift Le théâtre sacré des Cévennes, van begin achttiende eeuw?
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:31:30 #153
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40220793
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Apropos het volgende:
Alexander de Grote ?
ik zag laatst zelfs een vergelijking met een Mexicaanse God Quexalcote.

He was:
* born of a spotless virgin
* retired to the wilderness and fasted for forty days
* was worshipped as a God
* crucified between two thieves
* was buried and descended into Hell
* rose the third day

http://exchristian.net/ex(...)d-on-pagan-roots.php

geen idee wat ik hier nu van moet denken, als het klopt is het spectaculair. Dat roept vragen op over eventuele verbindingen met Eurazië en de Amerika's.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40221064
Quetzalcoatl gekruisigd?
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:49:22 #155
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40221422
mmm, volgende keer verder, heb een probleempje met m'n computer en/of verbinding, en ik ben het nu zat dat gehannes ik ga naar bed.

This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:50:57 #156
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40221480
Blackhawk down
quote:
110 Teletekst wo 26 jul
Helikopter Afghanistan neergestort

` Een helikopter met daarin onder
anderen twee Nederlandse militairen is
neergestort in Afghanistan.Over het lot
van de inzittenden is nog niets bekend,
meldt het ministerie van Defensie.

De civiele helikopter was ingehuurd
door een beveiligingsbedrijf dat in het
land actief is.Het toestel was op weg
van Kabul naar het Provinciaal
Reconstructie Team in Khost.Een team
van reddingswerkers heeft tot laat in
de avond (lokale tijd) geprobeerd het
neergestorte toestel te lokaliseren.

Aan boord waren onder anderen een
luitenant-kolonel van de luchtmacht en
een sergeant van de landmacht.
Nouja niet echt een blackhawk maar het klinkt zo ... duimen voor de inzittenden dan maar, doch weinig hoop.

Edit: Update.

Een luitenant kolonel. Hopen dat de talibani die neit te pakken krijgen want dan hebben ze een hoge gijzelaar.

[ Bericht 16% gewijzigd door Napalm op 27-07-2006 00:08:18 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:38:19 #157
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40222939
Met lichamen kun je altijd nog hele vervelende video's maken. Ik hoop maar dat de Nederlanders als eerste bij het wrak zijn.
  donderdag 27 juli 2006 @ 01:57:34 #158
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40225183
die docu over koeien in India is wel hilarisch trouwens, maar dat terzijde, het is op belgie twee
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40227653
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Titor#Summary
quote:
By 2006 a high strain of marijuana will be unleashed upon earth by alien lifeforms from the galaxy of Zentonania in the delta region 14 of the southern outer hybrid galaxy (2000,000,000,0000 Lightyears from our current solar system)
http://forum.fok.nl/topic/890043

.

[ Bericht 10% gewijzigd door pberends op 27-07-2006 07:37:11 ]
pi_40227659
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:50 schreef Napalm het volgende:
Blackhawk down
[..]

Nouja niet echt een blackhawk maar het klinkt zo ... duimen voor de inzittenden dan maar, doch weinig hoop.

[afbeelding]

Edit: Update.

Een luitenant kolonel. Hopen dat de talibani die neit te pakken krijgen want dan hebben ze een hoge gijzelaar.
Helicopter neergestort . In Amerika lachen ze erom.
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:13:48 #161
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_40229844
Goedemorgen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:17:11 #162
Stranger than fiction
pi_40229955
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Kennen jullie de nieuwste zomerhit al.

http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php
Dit is een grap hoop ik.
pi_40233626
quote:
Belgische aanklacht oorlogsmisdaden tegen Israël

ANP

BRUSSEL - Tegen Israël wordt donderdag in België een aanklacht ingediend wegens oorlogsmisdaden tijdens de recente militaire operatie in Libanon. Indieners zijn een Belgisch-Libanees echtpaar dat met hun drie kinderen in Libanon op vakantie was toen de bombardementen begonnen, aldus de krant Le Soir donderdag.

In België kunnen dergelijke klachten worden ingediend in het kader van de wet op de universele bevoegdheid van de Belgische rechtbanken. De aanklacht richt zich tegen de Israëlische premier Olmert, minister Peretz van Defensie en de chef defensiestaf van het Israëlische leger, Halutz.

Het Belgisch-Libanese echtpaar moest met hun kinderen van zestien, veertien en elf Beiroet ontvluchten toen de Israëlische bombardementen begonnen. Ze zijn getraumatiseerd en in shock, aldus Le Soir. Hun appartement in Beiroet is vernietigd.

Sinds 1993 kent de Belgische wet het begrip ‘universele bevoegdheid’ voor de Belgische rechters. Sinds 1999 geldt daarnaast de genocidewet, die het mogelijk maakt om buitenlanders in België te vervolgen voor misdaden tegen de menselijkheid.

In 2003 leidde dat tot een nieuwe wijziging nadat België internationaal zwaar onder druk was komen te staan door aanklachten tegen de Israëlische premier Sharon (voor het bloedbad in Shabra en Shatila in 1982) en aanklachten tegen de Amerikaanse president Bush. De Belgische regering besloot toen de wet in te perken met het criterium dat er een link moest zijn met België.
bron Volkskrant
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40233671
Goedemorgen, kaboutertjes van me.
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:30:07 #165
Stranger than fiction
pi_40234044
Goedemiddag heer Mon.
pi_40234082
Ik heb net maar weer even de relevante contacten gezocht. Trots dat ik ben. Het is jammer dat het zulk rotweer is. Het is ook nooit goed!
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:43:48 #167
Stranger than fiction
pi_40234449
Man sloopt huis vanwege krakers

Hylarische reacties hier. Wat een kneuzen zijn het toch.
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
wtf, het is zijn huis. Komen er een paar van die schooiersin je huis wonen en dan mag je ze er niet uit rammen. Wat een klote land is het hier toch
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:37 schreef KOD het volgende:
Echt weer typisch Nederland met al zijn belachelijk kleine kutregeltjes die totaal geen toegevoegde waarde zijn voor onze samenleving.

Nr1: zou kraken eens voor altijd verboden bij de wet moeten worden en criminelen zoveel mogelijk hun rechten ingenomen worden
Nr2: als EIGENAAR van een pand/product etc zou je meer recht hierover moeten krijgen, ipv de gemeente zich overal en nergens mee bemoeit. Zonde van al het geld en energie.
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:39 schreef WaSTeiL het volgende:
Groot gelijk. Kut krakers. Net alsof er nu nog woningnood is. Moeten ze ook maar gewoon gaan werken en niet voor een of andere dierenorganisatie kosteloos aan de slag gaan.
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:42 schreef aaipod het volgende:
Zijn huis. Zijn beslissing. Zoek maar een baan en koop een huis stelletje profiteurs. Ik zoek ook een huis maar ga niet iemand anders zijn huis stelen. Dieven zijn het. Probeer het eens in marokko of sudan en kijk hoe lang je handen nog aan je polsen vastzitten schooiers.
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:42 schreef wolfmannetje het volgende:
En terecht
werken voor je centen
Moeten we allemaal!
geen geld..geen onderdak
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is echt zwaar belachelijk dat er zoiets als legaal kraken bestaat. Wat een achterlijk land is Nederland toch op sommige punten.
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:45 schreef wolfmannetje het volgende:

[..]

van iedere kraker heb je last
klaplopers zijn het
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:46 schreef KOD het volgende:

[..]

Neehoor, als er in die 2 jaar tijd niemand in je huis meer komt, mag het dus wel gekraakt worden. En ook krakers maken misbruik van de wetten door gewoon in te breken

Maar als ik als normale burger ergens inbreek zit ik gelijk in de bak. Nederland is een land dat opkomt voor criminelen en terroristen.
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 @ 11:49 schreef KOD het volgende:

[..]

Onzin, als de mensen zouden werken hebben ze ook geld voor een woning. Daarnaast leveren de lege panden niet de woningen op die jij beweert.

Verder nog is Nederland gewoon te vol en blijft dit probleem constant bestaan en zal komende jaren erger worden omdat bepaalde soort mensen die perse van al die linkse partijen Nederland in moesten komen, flink aan het fokken zijn geslagen.... binnen een paar jaar zitten we alweer op 20 miljoen inwoners, dus die paar lege pandjes helpen totaal niets.

Wat men moet doen is gewoon de helft Nederland uitschoppen waardoor er goedkopere woningen voor de Nederlanders komt.
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:44:19 #168
Stranger than fiction
pi_40234468
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Monidique het volgende:
Ik heb net maar weer even de relevante contacten gezocht. Trots dat ik ben. Het is jammer dat het zulk rotweer is. Het is ook nooit goed!
Wat ben je van plan met je relevante contacten?
pi_40234498
De bekende relevante zaken.
pi_40234509
Moet je werken slet?
pi_40234617
Eigenlijk wel ja .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40234646
Ik moet zo ook werken en morgen tussen negen en vijf wordt mijn laptop opgehaald.
pi_40234648
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef sigme het volgende:
Eigenlijk wel ja .
pi_40235891
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Man sloopt huis vanwege krakers

Hylarische reacties hier. Wat een kneuzen zijn het toch.
Nee, krakers zijn kneuzen.
En nog parasiterende ook.
pi_40236136
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nee, krakers zijn kneuzen.
En nog parasiterende ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: