De bavianenkoning is een van mijn favoriete jeugdboeken.quote:
Die hebben aardig wat invloedquote:Iran heeft het boek De Da Vinci Code van Dan Brown verboden. Met dit verbod willigt de Iraanse regering een verzoek in van drie Iraanse christelijke geestelijken.
Goed voorstel, alleen zou ik ''boeken'' door ''lezers'' vervangen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:14 schreef MrX1982 het volgende:
Iran verbiedt Da Vinci Code
[..]
Die hebben aardig wat invloed.
Tijd om Iran preventief aan te vallen en boeken van de Da Vinci Code uit vliegtuigen te gooien.
In een topic waar het over Israel en Libanon gaat. En dan wilt ie beweren dat hij geen neurose heeft?quote:[quote]Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef Glasnosteraar het volgende:
toch wel een terechte vraag: Waar is Allah?
We seek him here, we seek him there
Those Frenchies muslims seek him everywhere!
Is he in heaven? Or is he in hell?
That demmed Elusive Pimpernel Allah
![]()
gebaseerd op:
Ik stel niet voor om ze in de Perzische Golf te werpen. Boven het Iraans Plateau mag ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
Boeken voor lezers vervangen. Argentijnse praktijken.
Och, boeken voor lezers vervangen vind ik wel een aardige service.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
Boeken voor lezers vervangen. Argentijnse praktijken.
Het eerste wat je doet is toch zorgen dat je heel opvallend in het cafe zit terwijl wat vrienden van de sportschool/ dienst/ de bouwvak ff je pandje leegvegen van dat tuig..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, krakers zijn kneuzen.
En nog parasiterende ook.
Ik ken ook zeer veel krakers die niks niet afbreken. Sterker nog, zo zijn alle krakers.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:41 schreef sigme het volgende:
Ik ken anders krakers die huizen opknappen met eigen geld & tijd en niks niet afbreken.
Ik mis een 'dus'.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ken ook zeer veel krakers die niks niet afbreken. Sterker nog, zo zijn alle krakers.
De reacties zijn ook kneuzerig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, krakers zijn kneuzen.
En nog parasiterende ook.
Dit bedoel ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het eerste wat je doet is toch zorgen dat je heel opvallend in het cafe zit terwijl wat vrienden van de sportschool/ dienst/ de bouwvak ff je pandje leegvegen van dat tuig..
De praktijk is dat met dat kraken sommige mensen een heel leven gratis wonen en dat die gasten je woning slopen want ze betalen toch geen borg enzo. Wie gaat dat betalen?
Dubbele ontkenning.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ken ook zeer veel krakers die niks niet afbreken. Sterker nog, zo zijn alle krakers.
Haar op haar tanden?quote:
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Hmm deel 993.....krijgen we ook een vermelding op de FP als we de 1000 halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |