Ik zou zeggen laat iemand een week boodschappen doen bij de Aldi en ga met dat lijstje naar de Chinees bij je om de hoek.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef flipsen het volgende:
Voel jij eens even aan je hoofd?!? Alles duurder? Ja, als je als toerist zijnde alleen maar de geimporteerde merken wil hebben wel ja. Mafkees!
Btw, vandaag in Iguazu (don´t ask why) en het is hier sinds 1978 niet meer zo droog geweest, dus er was naast de garganta del diablo nog 1 waterval te zien en dat was het. Zeer vreemd in vergelijking met de vorige keer (4 maanden geleden)... Maarrrr, nu wel toekans van dichtbij kunnen bewonderen en me kunnen verbazen over de coati´s (soort wasbeer) die aan het bedelen waren. Vanavond fijn 17 uur bussen
Kunnen we prijzen gaan vergelijken met http://www.albert.nl/quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Best een leuke link
http://www.disco.com.ar/CapitulosPlantillas/CapituloPlantilla3.asp?IdCapituloLink=1722&IdContenidoFinal=4400&EsUnLink=N&MiBarrio=&IdLocalidad=&FlagZonas=&IdZona=0
En jij hebt een Nederlands inkomen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hier hadden we net een overstroming, dat was wel leuk
Ik kwam met 16 producten ongeveer op een verschil van 9% goedkoper voor Argentinie
Aangezien het inkomen in Argentinie maar een keer of 5 lager is dan in Nederland, is het prima gesteld met het besteedbaar inkomen in Argentinie
Nee, alleen als je Flipsen heetquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
Dus voor de gemiddelde rondreisreiziger is het allemaal niet zo goedkoop?
Gelukkig wel.quote:
Ok maar kennelijk verdien jij dus meer dan flipsen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, alleen als je Flipsen heet
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ok maar kennelijk verdien jij dus meer dan flipsen?![]()
Maar je krijgt doorbetaald van je Nederlandse werkgever?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Argentinie werk ik niet
Was jij de kluts ook al kwijt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je krijgt doorbetaald van je Nederlandse werkgever?
<zoekt een kluts>
Ik heb hem hier, wil je hem hebben?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:20 schreef Fogel het volgende:
Welk werk doe je eigenlijk?
Zelfs dát heeft DAM mij nog niet verteld.quote:
Of niet wil zodat kneusjes zoals jij kunnen blijven spuculeren. Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.
Het geeft niks dat je niet in staat bent duidelijk uit te leggen hoe je in je levensonderhoud voorziet.
Gewoon een keer doen. K_Man weet wel hoe leuk het is om met de trein naar Dusseldorf te gaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb het ook al eens gevraagd in het A naar B topic maar volgens mij was toen iedereen op vakantie.Hoe kom ik gemakkelijk, snel en goedkoop op het vliegveld van Dusseldorf (DUS)? Vanuit Groningen of Haarlem. Er gaat een trein maar daarvan zijn de kosten onbekend.
Dat vraag ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen. K_Man weet wel hoe leuk het is om met de trein naar Dusseldorf te gaan
Wanneer? / hoe laat moet je in D'dorf zijn? / Enkele reis of retour? / Op één dag of open retour?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb het ook al eens gevraagd in het A naar B topic maar volgens mij was toen iedereen op vakantie.Hoe kom ik gemakkelijk, snel en goedkoop op het vliegveld van Dusseldorf (DUS)? Vanuit Groningen of Haarlem. Er gaat een trein maar daarvan zijn de kosten onbekend.
En mot je ook nog terug?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
21 of 22 oktober. 10.55 vertrekt de vlucht naar Parijs.
Voor precies 50 euro sta je om 3.01 op 22 oktober op de D'dorfse luchthaven, kun je zo boeken op www.bahn.de. Je reist dan via Enschedequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
21 of 22 oktober. 10.55 vertrekt de vlucht naar Parijs.
Nee, ik mot (quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En mot je ook nog terug?
En je gaat helemaal daar naartoe voor een vlucht naar Parijs? Of ga je daarna weer verder?
Ik heb best door hoe het zit. Het geeft niet dat je het niet wilt toegeven hoor. Alle begrip.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of niet wil zodat kneusjes zoals jij kunnen blijven spuculeren. Dat kan ook natuurlijk
Ja maar als je je kaartjes tegelijkertijd koopt voor heen en terug is het goedkoper, vandaar dat ik het vraagquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, ik mot () niet terug. Tenminste, niet dezelfde dag. 29 oktober pas weer. Verder naar Dubai. DUS is 70 euro goedkoper dus ik ben aan het kijken of dat rendabel is.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef k_man het volgende:
Ik heb best door hoe het zit. Het geeft niet dat je het niet wilt toegeven hoor. Alle begrip.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja maar als je je kaartjes tegelijkertijd koopt voor heen en terug is het goedkoper, vandaar dat ik het vraag![]()
Ah op die manier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja maar als je je kaartjes tegelijkertijd koopt voor heen en terug is het goedkoper, vandaar dat ik het vraag![]()
Tja, wat zal ik doen, vrijdag of zaterdag een proefrit gaan maken in m'n potentiële nieuwe auto?quote:
Vet hip cruizen langs Zandfoort aan de Eem natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef k_man het volgende:
Tja, wat zal ik doen, vrijdag of zaterdag een proefrit gaan maken in m'n potentiële nieuwe auto?
Tis een cabrio, dus die moet ik wel open kunnen rijden.![]()
Druk bij de dealer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:39 schreef k_man het volgende:
Zaterdag is het beter weer, maar drukker bij de dealer, vrees ik.
Ik dacht dat jij alles met de trein deed.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik doen, vrijdag of zaterdag een proefrit gaan maken in m'n potentiële nieuwe auto?
Tis een cabrio, dus die moet ik wel open kunnen rijden.![]()
Ik weet overigens wél wat DAM voor werk doet.quote:
Nee hoor. Je weet alleen wat ie jou verteld heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik weet overigens wél wat DAM voor werk doet. [afbeelding]
En ik ben goedgelovig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee hoor. Je weet alleen wat ie jou verteld heeft.
Nou je weet in ieder geval de code voor deze smilie nog niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik ben goedgelovig. [afbeelding]
Nu wel, lekkerquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou je weet in ieder geval de code voor deze smilie nog niet.
Ze hebben inderdaad de prijzen wel erg veel verlaagd vanwege de concurrentie. Normaal was 99 euro het basistarief en kwam er 140 euro tax bij, nu kom je uit op 29 euro en 53 euro tax, precies hetzelfde als Easyjet berekent dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Met Swiss naar Basel is vaak goedkoper dan met Easyjet.
Vergeet het reclamebord er niet af te halenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef k_man het volgende:
Ik heb gebeld vandaag. Het is geen probleem om vandaag of morgen even proef te rijden.
Da's geen cabrio.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vergeet het reclamebord er niet af te halen![]()
[afbeelding]
Dazeggik: 29 en 53quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
Het kan goedkoper. Ik vloog heen en weer naar Basel voor 80 euro. Met Swiss.
Omdat jij een kutcode gebruikt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom blijft ie dan in je quote niet staan en bij mij wel?
Over die centen heb ik mij niet bekommerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
Pak jij je rekenmachine eens?
Ik was 82,57 kwijt.
Dan ben je nu zeker geen bikkel meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat jij een kutcode gebruikt.De lange is voor bikkels.
Ik denk dat ik het ga aandurven om met KLM / AirFrance te vliegen. Ik zal in dat geval wel veel overstaptijd inplannen en veel te lezen meenemenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
En bij Swiss krijg je nog wat te kanen. En chocola.
Kun je niet goedkoop met Swiss naar Zurich dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over die centen heb ik mij niet bekommerd![]()
Ze zijn inderdaad wel aantrekkelijk geprijsd, maar de vluchttijden zijn niet handig of ik moet met de trein van Zurich naar Basel (wel inbegrepen in vliegticket)
Swiss heeft lekkerder broodjes. En chocola.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga aandurven om met KLM / AirFrance te vliegen. Ik zal in dat geval wel veel overstaptijd inplannen en veel te lezen meenemen
Ja, daar stuurt Swiss me naartoe als ik op zondag naar Basel wil op een schappelijke tijd. En dan geven ze een aansluitend treinticket voor een totaal retourprijs van 120 euro. wel een goed excuus om Zurich nog even te gaan bekijkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef k_man het volgende:
Kun je niet goedkoop met Swiss naar Zurich dan?
Wat doet een trambestuurder nou in een vliegtuigquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Ik zat op weg naar Basel in hetzelfde toestel als Co Stompé.
Als dat geen reclame is...
Wheheh. Da's sneu.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zat op weg van Palma di Mallorca naar Amsterdam in het vliegtuig met Mental Theo![]()
Ik ben nu ontbikkeld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan ben je nu zeker geen bikkel meer.
En er zaten nog heel veel meer bekende Nederlanders in, maar die herkende ík niet. Zelf vonden ze wel dat ze herkend zouden moeten kunnen worden, want ze droegen angstvallig zonnebrillen en petjes en jassen met hoge kragen om niet op te vallenquote:
Nou kom maar op met dat mankementenlijstje.quote:
Hey, niet zo vloeken he.quote:
quote:
quote:Bedoelde u: ontwikkeld
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - ontbikkeld - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je bedoelde een reply op deze waarschijnlijk:
[..]
Helaas zit je er weer naastquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:57 schreef Fogel het volgende:
@Diego: Wat voor een werk je doet (of niet doet) boeit me eigenlijk bijzonder weinig, maar de manier waarop je reageert 'lok je het uit' om me verder te laten vragen. reactie op voor je edit: als ik moet gokken wat je aan belasting betaalt denk ik dat het bijzonder dicht bij de 0% zal liggen
Of je pakt gewoon de autoquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef DutchTrain het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel manieren zijn om in Straatsburg te komen...
Normaal gesproken gaat er een KLM vlucht 2x per dag
Maar niet in het weekend.
Dus dan moet je ergens overstappen.... en het leuke is, dat kan in Bordeaux, Lyon of Parijs met Air France of in Munchen of Frankfurt met Lufthansa. Met Lufthansa wordt je dan vervolgens vanaf Frankfurt met de bus gebracht.
Andere opties zijn nog vliegen met Easyjet naar Basel en dan via Mulhouse met de trein verder. En de goedkoopste optie is met Transavia naar Stansted, dan met Ryanair naar BadenBaden airport en dan met de airportbus.
Met de trein kan ook, de nachttrein naar Offenburg en dan via Kehl verder. Of via Brussel of zelfs via Parijs.
Geheel nutteloze info, maar toch leuk om te weten.
Das net het vermoeiend aan een autist, die denkt dat ie altijd gelijk heeftquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb best door hoe het zit. Het geeft niet dat je het niet wilt toegeven hoor. Alle begrip.
Whehehe. Deze is té grappig om niet ff te quoten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das net het vermoeiend aan een autist, die denkt dat ie altijd gelijk heeft
Voor mensen die geld verdienen met werken is dat een beetje zonde van de tijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je pakt gewoon de auto
Gezelligheid ten top.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:57 schreef Fogel het volgende:
Wow, actie in de tent. Zomaar een stuk of veel posts op 1 dag
Nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je nog meer smilies in de aanbieding?
Vanuit Argentinië?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil overigens wel te wedden dat ik sneller in Strasbourg ben dan DT
Quanta kost-da?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ticket geboekt naar Dubai, 21 t/m 29 oktober.![]()
444 euro. Ticket is 299 + 125 tax. Dan komt er 15 euro ticket fee overheen. Dan gaat er 10 euro korting vanaf dus 5 euro voor een eticket. En dan ook nog eens 15 euro boekingskosten.quote:
Nah, snel dan.quote:
Streept Dubai weg als mogelijke vakantiebestemming in oktober.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:49 schreef Jaguarized het volgende:
444 euro. Ticket is 299 + 125 tax. Dan komt er 15 euro ticket fee overheen. Dan gaat er 10 euro korting vanaf dus 5 euro voor een eticket. En dan ook nog eens 15 euro boekingskosten.
Te duur?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Streept Dubai weg als mogelijke vakantiebestemming in oktober.
Niet echt aantrekkelijk voor een grote zandbak. Zit ik voor 100 euro minder liever in NYC, LA of SF.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:29 schreef Jaguarized het volgende:
Te duur?
Voor 100 euro minder zit je echt niet in NYC, LA of SF hoor in de herfstvakantie. Tsja, als je alleen naar de zandbak kijkt..dan kan je ook wel zeggen dat 500 euro voor een ticket SF veel geld is om een brug te zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet echt aantrekkelijk voor een grote zandbak. Zit ik voor 100 euro minder liever in NYC, LA of SF.
Maar ik denk toch dat het Zuid-Italië wordt...
Van 21 tot 28 oktober zit je voor 278 euro incl. in NYCquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
Voor 100 euro minder zit je echt niet in NYC, LA of SF hoor in de herfstvakantie. Tsja, als je alleen naar de zandbak kijkt..dan kan je ook wel zeggen dat 500 euro voor een ticket SF veel geld is om een brug te zien.
www.vliegtarieven.nl en ik meen continental.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
Met welke airline is dat en via waar te boeken?
Lijkt me sterk dat je bij het "beroep" wat ik denk dat je hebt belasting afdraagt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Helaas zit je er weer naast
| 1 2 | Milan Malpensa Dubai 21/10 AZ 748 21:40 06:05 (22/10) Alitalia |
| 1 2 | Milan Malpensa Amsterdam 29/10 AZ 116 14:45 16:40 Alitalia |
Mensenhandel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je bij het "beroep" wat ik denk dat je hebt belasting afdraagt.
't is geen Opel, dat stond al eerder vermeld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
Opel Astra cabrio bijvoorbeeld. Of de vrouwenvariant, een Smart cabrio.
Het is inderdaad geen Jaguar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
En ga je ook nog vertellen welk merk en type? Of is het gewoon een ouwe lullen cabrio?
Mazda MX5.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't is geen Opel, dat stond al eerder vermeld.
Blijft over een FIAT, Peugeot of Honda.
Of een Donkervoort, Ferrari oid...
Reed Diego ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Trouwens wel een gaaf autootje hoor, je komt er in een middag mee naar Zwisterland én terug.
Ze willen bij de dealer zeker nog wel weten wie er wel reed?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:27 schreef k_man het volgende:
Ik heb vandaag trouwens inderdaad in een MX-5 gezeten, maar niet zelf gereden.
Je moet ook éérst een rijbewijs halen, dan pas naar een auto gaan kijken.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Douwe het volgende:
De vraag is natuurlijk, waarom trekt k_man hier zo'n hoog rookgordijn?
Dat is om m'n mysterieuze imago hoog te houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Douwe het volgende:
De vraag is natuurlijk, waarom trekt k_man hier zo'n hoog rookgordijn?
Straks ga je nog vertellen dat j 0 % belasting betaaltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:04 schreef k_man het volgende:
Dat is om m'n mysterieuze imago hoog te houden.
Ah vandaar dat je selectief ben in meetings.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is om m'n mysterieuze imago hoog te houden.
Maar Douwe, je hoeft natuurlijk niet te fokken nu als dat zoveel geld kost, zondag ben je er immers weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:23 schreef Douwe het volgende:
Gebruikskosten buiten je TeGoed
Je gebruikskosten buiten de maandelijkse abonnements kosten van je TeGoed bedragen op dit moment ¤ 91,52 . Het laatst geregistreerde verbruik is van 27 juli 2006, 17:00 uur .![]()
![]()
Dat kút bellen en SMSen in het buitenland
![]()
![]()
Of zit ik nu verkeerd?quote:
Dit kost voor 3 uur maar 200 huf, omgerekend een cent of 70 ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar Douwe, je hoeft natuurlijk niet te fokken nu als dat zoveel geld kost, zondag ben je er immers weer.![]()
Huf.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:27 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dit kost voor 3 uur maar 200 huf, omgerekend een cent of 70 ofzo
Ik drink op het moment van schrijven een Sárkány Sör, klinkt wel redelijk lokaal toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Huf.![]()
![]()
[UIO]
Maar moet je op vrijdagavond dan niet op stap gaan? Ik zou gewoon gaan stappen, wat van de stad zien, het lokale biertje proberen.
[/UIO]
En heb je ook al Gulashsoep gegetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef Douwe het volgende:
Ik drink op het moment van schrijven een Sárkány Sör, klinkt wel redelijk lokaal
=> klikquote:toch?
DT: Hoe kom ik daar? Heb geen kaart bij meedit: never mind: metrostation staat erbij
Dat zou ik nooit zeggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
Huf.![]()
![]()
[UIO]
Maar moet je op vrijdagavond dan niet op stap gaan? Ik zou gewoon gaan stappen, wat van de stad zien, het lokale biertje proberen.
[/UIO]
Dat heb je ook eens tegen mij gezegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit zeggen.![]()
Ik en bier.![]()
De rest zou ik wel zeggen. Maar dat terzijde.
Waarom luister je dan niet???quote:
Jij raadt mensen in Groningen aan om naar buiten te gaan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom luister je dan niet???
quote:For stays than at least 4 nights we offer ticket for train of going and return for Cefalù (or Segesta Tempio) with departure from the near station of Thomas Natale. For stays than at least 5 nights ticket of train gone and return for Agrigento (or Trapani).. For stays than at least 7 nights both the tickets.
Er stond trouwens wel een fonkelnieuwe Ferrari in de showroom ja. Een F 430.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't is geen Opel, dat stond al eerder vermeld.
Blijft over een FIAT, Peugeot of Honda.
Of een Donkervoort, Ferrari oid...
Je was dus bij de FIAT dealerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
Er stond trouwens wel een fonkelnieuwe Ferrari in de showroom ja. Een F 430.
In Amersfoort? Of was je even naar Hessing of Kroymans?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Er stond trouwens wel een fonkelnieuwe Ferrari in de showroom ja. Een F 430.
[afbeelding]
Dat was in Auckland.quote:
Nee, vanuit vrijwel overal in Nederlandquote:
Prima toch danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je bij het "beroep" wat ik denk dat je hebt belasting afdraagt.
Voor jou wel ja.quote:
Oh nee, je bent een medeplichtige nuquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:10 schreef flipsen het volgende:
Mooi, de HTL begint weer ergens op te lijken, met veel posts, plaatjes en uitlokkertjes, que bueno!
DAM heeft mij wel eens verteld hoe de vork in de steel zit... En hij leeft niet van pap´s centjes![]()
...
Met een speer bij de tramhalte is ook soms wel eens verstandigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:54 schreef Fogel het volgende:
Handig, zo'n fruitmand op je hoofd!
Aangezien ik nog steeds in de opstartfase zit heb ik nog geen klanten nee, ik heb nog niet eens een brochure/site. Maar, daar wordt hard aan gewerkt!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe ziet het eruit met de potentie om geld te maken? Heb je al klanten? Maar in elk geval regel je het zo dat je kan reizen op kosten van je ´bedrijf´![]()
Slimme move.
Ik wil wel een keer met je gaan shoppen in een supermarkt wat die zijn echt niet veel goekoper dan in Nederland. Argentinie is gewoon duur. Nog 2 jaar op deze manier door en er komen nauwelijks buitenlanders meer.
Flipsen verliefd![]()
Perfect voor dagelijks gebruik.quote:
Ik zal vragen of ze voor de belastingdienst aftrekbaar isquote:
Of dat ze sowieso aftrekbaar is?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze voor de belastingdienst aftrekbaar is
Heb je dat met alle Duitse steden dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
Berlijn lijkt me zo 1-2-3 geen ruk aan. Zal wel komen omdat het Duits is.
Wel een groepje met zebra voorbij zien komen, maar daarbij was Hik nietquote:Op zondag 30 juli 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Heeft Hik eigenlijk nog meegedaan met het Zomercarnaval?
Nee, hij verwacht nu een post van mij met een reactie daaropquote:Op zondag 30 juli 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Heb je dat met alle Duitse steden dan?
Dat lijkt mij vanuit esthetisch oogpunt voor vele personen een goede ontwikkeling.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:18 schreef Fogel het volgende:
Voor de Parijs-fanaten: Topless zonnen verboden in Parijs
Kenden we niet al iemand hier die daar ook plannen voor hadquote:Op zondag 30 juli 2006 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb een briljant plan en daarvoor ga ik speciaal voor Fogel aan mensensmokkel doen
Nee maar om de een of andere reden trekt het me niet. Ik heb het ook niet zo met Duits voetbal.quote:
Dat had best even in 1 post gekund. Maar zoals een van de mods eens zei:quote:
Berlijn lijkt me net wat te makkelijk, net als Londen. Zijn van die steden waar je nog wel eens goedkoop naar toe kunt.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef k_man het volgende:
Ik mis de link met Berlijn.
quote:RYAN
EHV-PISA = 41 euro
PISA - EHV = 33 euro
Flight 9924
12:20 Depart Eindhoven (EIN)
14:10 Arrive Pisa Florence (PSA)
Flight 9923
10:05 Depart Pisa Florence (PSA)
11:55 Arrive Eindhoven (EIN)
WindJet
PISA - Catania 49 euro
Catania - PISA 51 euro
Flight IV 541 from Pisa to Catania date 18/10/2006 at 14.15
Flight IV 542 from Catania to Pisa date 25/10/2006 at 11.55
trenitalia
Napoli - Catania = 37,50 7 uur
RYAN
Vlucht 9986
06:25 Vertrek Pisa Florence (PSA)
07:50 Aankomst Trapani (TPS)
21 euro
Vlucht 9987
08:15 Vertrek Trapani (TPS)
09:40 Aankomst Pisa Florence (PSA)
16 euro
Ja, maar dan moet ik eerst eens gaan bedenken of dit nou eigenlijk wel is wat ik wil. Dat duurt nog wel een paar wekenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
Als je nou gewoon de uiteindelijke rit hier neer mikt hoeft er ook niet gepuzzeld te worden.
Pff zolang nodig om een vakantie bij elkaar te zoeken?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst eens gaan bedenken of dit nou eigenlijk wel is wat ik wil. Dat duurt nog wel een paar weken
Het plannen is toch het leukstequote:Op zondag 30 juli 2006 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
Pff zolang nodig om een vakantie bij elkaar te zoeken?Vlieg dan gewoon naar Pisa. Doe van daar Siena en Florence en vlieg dan door naar Sicilië. Vervolgens terug naar Pisa en terug naar Eindhoven.
Dan ga je toch alleen naar Pisa.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het plannen is toch het leukste
Siena, Pisa en Florence heb ik allemaal al (meerdere keren) gezien. En zoals je ziet kost Pisa - Sicilië wel erg weinig prijzen zijn incl. tax) Alleen de vluchttijden zijn dus zodanig dat ik wel weer een nachtje in Pisa moet blijven.
En transavia vliegt ook wel naar Catania, maar ook op onchristelijke tijden...
Ah, je bent weer terug uit Dubrovnik via Praag en Budapest.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:53 schreef Douwe het volgende:
Ik zit ook altijd tijden lang te puzzelen om vluchten aan elkaar te plakken, hoor
Dan ga je toch alleen naar Sicilië?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik een scheve toren wil zien, fiets ik wel naar Delft
Want?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind Duitsland een cool land, wil ik best wonen
Mja, krijg je ervan als het flink veel regent... Maar ze kunnen zich ermee troosten dat de rivieren dan ook wild worden en dat het dan beter raften isquote:Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef Douwe het volgende:
Mijn ouders zijn in Noorwegen!
Wilden naar de plaats 'Lom', maar de wegen waren door een lawine afgesloten
Zo prettig mogelijk en dan een txt file met alleen maar el-cheapo airlines waar je 10 cm hebt om je benen weg te vouwen omdat ze dan plek hebben voor 1 rij extra betalenden? Mis ik iets?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook, maar de vraag is hoe ik daar zo prettig mogelijk kom
Naja, dan kunnen ze naar raftende mensen kijken.quote:
Wordt dat gefilmd?quote:
Beenruimte scheelt niets tussen low-cost en de traditionele tegenwoordig. Allemaal moeten ze zoveel mogelijk pax in hun vliegtuigen hebben. Wel probeer ik zoveel mogelijk met low cost Airbussen te vliegen ipv de nieuwe Boeings. Sommige oude Boeings zijn ook nog wel OK.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Fogel het volgende:
Zo prettig mogelijk en dan een txt file met alleen maar el-cheapo airlines waar je 10 cm hebt om je benen weg te vouwen omdat ze dan plek hebben voor 1 rij extra betalenden? Mis ik iets?
Ik vlieg morgen trouwens met Norwegian.
pax = passengers / passagiersquote:Op maandag 31 juli 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Pax = personen?
DT probeert een beetje interessant te doen met jargon. Moet je niet op ingaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Pax = personen?
Zullen we ook weer in airline- en airportcodes gaan pratenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:15 schreef k_man het volgende:
DT probeert een beetje interessant te doen met jargon. Moet je niet op ingaan.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef yvonne het volgende:
DiegoArmandoMaradona week weg.
Ik had het al door ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:15 schreef k_man het volgende:
[..]
DT probeert een beetje interessant te doen met jargon. Moet je niet op ingaan.
En het begon net gezellig te wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
Overigens;
Die quote ik even. Dus je vond het wel gezellig met DAM.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En het begon net gezellig te worden
Nou ja, voor zijn doen...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef Douwe het volgende:
Ik vond DAM best normaal reageren de afgelopen dagen
Ja daar ja. Met die niet-blonde Zweedse.quote:
En dat bier in het vliegtuigquote:Op maandag 31 juli 2006 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Douwe, vertel eens over dat avontuur in je appartement in Budapest...
Je kan je gewoon niks meer herinneren van die nacht.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:35 schreef Douwe het volgende:
En niet blonde Zweedse dames is een mens zonder hoofd, rare combinatie
Vooral als je met een Zweedse in bed beland en je weet het allemaal niet meer.quote:
Ik weet het niet, ik vind een Zweedse blondine leuker dan een brunette. Afgelopen half jaar ook een zooi Zweedse blondines tegengekomen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:39 schreef Douwe het volgende:
Zou de haarkleur daarmee te maken kunnen hebben? Iets met betovering enzo?
Kijk en vergelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef Douwe het volgende:
Je hebt lelijke blondines en mooie brunettes natuurlijk. En andersom
Dat is afhankelijk van de overige specificaties.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ja gelukkig wel ja.Maar jij prefereert dus Zweedse brunettes.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ej flipsen
Vertel es wat over Rineke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |