Ik zou zeggen laat iemand een week boodschappen doen bij de Aldi en ga met dat lijstje naar de Chinees bij je om de hoek.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef flipsen het volgende:
Voel jij eens even aan je hoofd?!? Alles duurder? Ja, als je als toerist zijnde alleen maar de geimporteerde merken wil hebben wel ja. Mafkees!
Btw, vandaag in Iguazu (don´t ask why) en het is hier sinds 1978 niet meer zo droog geweest, dus er was naast de garganta del diablo nog 1 waterval te zien en dat was het. Zeer vreemd in vergelijking met de vorige keer (4 maanden geleden)... Maarrrr, nu wel toekans van dichtbij kunnen bewonderen en me kunnen verbazen over de coati´s (soort wasbeer) die aan het bedelen waren. Vanavond fijn 17 uur bussen
Kunnen we prijzen gaan vergelijken met http://www.albert.nl/quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Best een leuke link
http://www.disco.com.ar/CapitulosPlantillas/CapituloPlantilla3.asp?IdCapituloLink=1722&IdContenidoFinal=4400&EsUnLink=N&MiBarrio=&IdLocalidad=&FlagZonas=&IdZona=0
En jij hebt een Nederlands inkomen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hier hadden we net een overstroming, dat was wel leuk
Ik kwam met 16 producten ongeveer op een verschil van 9% goedkoper voor Argentinie
Aangezien het inkomen in Argentinie maar een keer of 5 lager is dan in Nederland, is het prima gesteld met het besteedbaar inkomen in Argentinie
Nee, alleen als je Flipsen heetquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
Dus voor de gemiddelde rondreisreiziger is het allemaal niet zo goedkoop?
Gelukkig wel.quote:
Ok maar kennelijk verdien jij dus meer dan flipsen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, alleen als je Flipsen heet
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ok maar kennelijk verdien jij dus meer dan flipsen?![]()
Maar je krijgt doorbetaald van je Nederlandse werkgever?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Argentinie werk ik niet
Was jij de kluts ook al kwijt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je krijgt doorbetaald van je Nederlandse werkgever?
<zoekt een kluts>
Ik heb hem hier, wil je hem hebben?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:20 schreef Fogel het volgende:
Welk werk doe je eigenlijk?
Zelfs dát heeft DAM mij nog niet verteld.quote:
Of niet wil zodat kneusjes zoals jij kunnen blijven spuculeren. Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.
Het geeft niks dat je niet in staat bent duidelijk uit te leggen hoe je in je levensonderhoud voorziet.
Gewoon een keer doen. K_Man weet wel hoe leuk het is om met de trein naar Dusseldorf te gaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb het ook al eens gevraagd in het A naar B topic maar volgens mij was toen iedereen op vakantie.Hoe kom ik gemakkelijk, snel en goedkoop op het vliegveld van Dusseldorf (DUS)? Vanuit Groningen of Haarlem. Er gaat een trein maar daarvan zijn de kosten onbekend.
Dat vraag ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen. K_Man weet wel hoe leuk het is om met de trein naar Dusseldorf te gaan
Wanneer? / hoe laat moet je in D'dorf zijn? / Enkele reis of retour? / Op één dag of open retour?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb het ook al eens gevraagd in het A naar B topic maar volgens mij was toen iedereen op vakantie.Hoe kom ik gemakkelijk, snel en goedkoop op het vliegveld van Dusseldorf (DUS)? Vanuit Groningen of Haarlem. Er gaat een trein maar daarvan zijn de kosten onbekend.
En mot je ook nog terug?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
21 of 22 oktober. 10.55 vertrekt de vlucht naar Parijs.
Voor precies 50 euro sta je om 3.01 op 22 oktober op de D'dorfse luchthaven, kun je zo boeken op www.bahn.de. Je reist dan via Enschedequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
21 of 22 oktober. 10.55 vertrekt de vlucht naar Parijs.
Nee, ik mot (quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En mot je ook nog terug?
En je gaat helemaal daar naartoe voor een vlucht naar Parijs? Of ga je daarna weer verder?
Ik heb best door hoe het zit. Het geeft niet dat je het niet wilt toegeven hoor. Alle begrip.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of niet wil zodat kneusjes zoals jij kunnen blijven spuculeren. Dat kan ook natuurlijk
Ja maar als je je kaartjes tegelijkertijd koopt voor heen en terug is het goedkoper, vandaar dat ik het vraagquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, ik mot () niet terug. Tenminste, niet dezelfde dag. 29 oktober pas weer. Verder naar Dubai. DUS is 70 euro goedkoper dus ik ben aan het kijken of dat rendabel is.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef k_man het volgende:
Ik heb best door hoe het zit. Het geeft niet dat je het niet wilt toegeven hoor. Alle begrip.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja maar als je je kaartjes tegelijkertijd koopt voor heen en terug is het goedkoper, vandaar dat ik het vraag![]()
Ah op die manier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja maar als je je kaartjes tegelijkertijd koopt voor heen en terug is het goedkoper, vandaar dat ik het vraag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |