Go Jag, go Jag!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik bonbonnekes wil hebben ga ik wel de lokale chocoladeboer.![]()
Waarom ga jij dan naar Parijs?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik bonbonnekes wil hebben ga ik wel de lokale chocoladeboer.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
En toen dacht je: "Waarom heb ik geen vriendin?"![]()
Als ze die aangeboden hadden als zeep wel. Nu hebben we ze waarschijnlijk bij het ontbijt opgegeten met het idee dat het jam wasquote:Op maandag 24 juli 2006 13:11 schreef Fogel het volgende:
Je hebt toch wel de hotelzeepjes als souvernis meegejat he?
Omdat mijn reisgenoot graag eens daarheen wil en ook Disneyland wil zien.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan naar Parijs?
Voor de crepes met nutella? (da's op zich een aspect van de stad wat niet slecht is)
Helaas valt de crepes met nutella in de goedkopere prijscategorie bij de meeste creperies, waardoor je die niet kan bestellen als buitenlander. ja, dit heb ik dus echt meegemaakt... voor ons was deze uitverkocht, een paar minuten later komt er een Fransman en die krijgt er wel één.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef Fogel het volgende:
Waarom ga jij dan naar Parijs?
Voor de crepes met nutella? (da's op zich een aspect van de stad wat niet slecht is)
Dan moet het wel een hele mooie vrouw zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat mijn reisgenoot graag eens daarheen wil en ook Disneyland wil zien.![]()
En natuurlijk omdat het alweer 6 jaar geleden is dat ik zelf eens in Parijs was.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan moet het wel een hele mooie vrouw zijn!
quote:
Daar was dus echt niets gezelligs aan om zes uur 's ochtendsquote:Geniet 4 dagen van de wereldstad Parijs en ontdek de kunst, cultuur, romantiek en gezelligheid! Maak een prachtige boottocht over de Seine en bezoek de gezellige wijk Montmartre. De stad heeft u echter nog veel meer te bieden, zoals de Tour Montparnasse, de wijken Le Marais en Quartier Latin en natuurlijk de Eiffeltoren.
Wist niet eens dat er verschillende prijscategorien waren.... zou ook niet weten wat ik op een crepe zou willen als er geen nutella op kan/mag van de vervelende fransman in zijn creperie.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Helaas valt de crepes met nutella in de goedkopere prijscategorie bij de meeste creperies, waardoor je die niet kan bestellen als buitenlander. ja, dit heb ik dus echt meegemaakt... voor ons was deze uitverkocht, een paar minuten later komt er een Fransman en die krijgt er wel één.
Waarschijnlijk neemt de gemiddelde reisorganisatie ook geen volk mee naar Montmatre om 6 uur 's ochtends.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
Daar was dus echt niets gezelligs aan om zes uur 's ochtends
Denk je gezellig / romantisch naar de zonsopgang te gaan kijken... sta je daar uiteindelijk kou te lijden tussen was hangjongeren op een grote stinkende vuilnisbelt.
Dan krijg je dus een crepe met ham, kaas en rum of van die sinaasappellikeur met franse kaas en paddestoelen of dat soort vreemde combo's voor een 7 - 8 euro.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef Fogel het volgende:
Wist niet eens dat er verschillende prijscategorien waren.... zou ook niet weten wat ik op een crepe zou willen als er geen nutella op kan/mag van de vervelende fransman in zijn creperie.
Wat duur.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan krijg je dus een crepe met ham, kaas en rum of van die sinaasappellikeur met franse kaas en paddestoelen of dat soort vreemde combo's voor een 7 - 8 euro.
Dat is nog te overzien.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Prijzen beginnen bij 1,50 ongeveer.
Ik hoop voor je dat die mooie vrouw van jou (ook) beschikt over een riant inkomen om die dagen door te komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is nog te overzien.
Ze heeft wel een redelijk budget. Komt naar Nederland voor 6 maand.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die mooie vrouw van jou (ook) beschikt over een riant inkomen om die dagen door te komen.
Anders gewoon net als alle andere Hollanders sultana's en mueslirepen meenemen
Maar met ham en kaas zou ook nog wel te doen zijn, maar vind nutalla al wild genoegquote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan krijg je dus een crepe met ham, kaas en rum of van die sinaasappellikeur met franse kaas en paddestoelen of dat soort vreemde combo's voor een 7 - 8 euro.
Heb je haar al verteld dat Parijs niet in Nederland ligt?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze heeft wel een redelijk budget. Komt naar Nederland voor 6 maand.![]()
Ik weiger!quote:
Jaja en dat we met de Thalys gaan bla bla bla. Ze hebben in NZ nauwelijks trein.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je haar al verteld dat Parijs niet in Nederland ligt?
Maar wel een met Nutella?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef tim2308 het volgende:
Mij is nog nooit een crepe sucre van 1,50 geweigerd...
Volgens mij is alles goedkoop in Argentinie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb vandaag een wafel met dulce de leche op. Smaakte eigenlijk best ok.
En speciaal voor Jag, het koste ongeveer 52 cent
Alles is duurder behalve gas, benzine, openbaar vervoer en belastingenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij is alles goedkoop in Argentinie.![]()
En die gaat naar ... ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanavond maar eens m'n fiets nagekeken voor m'n volgend reis.
Valt tegen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alles is duurder behalve gas, benzine, openbaar vervoer en belastingen
Dat zie je bijna nooit.quote:
Hmm, de meerderheid van mijn posts in dit topic zijn van na 23.00, dus ik weet niet waar je deze uitspraak op baseert?quote:
Apart dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, de meerderheid van mijn posts in dit topic zijn van na 23.00, dus ik weet niet waar je deze uitspraak op baseert?
Nog last van je jetlag, Jag, of weet je ondertussen al wat de hoofdstad van Nederland isquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
Apart dan.
Dat was een leesfout.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nog last van je jetlag, Jag, of weet je ondertussen al wat de hoofdstad van Nederland is
Voel jij eens even aan je hoofd?!? Alles duurder? Ja, als je als toerist zijnde alleen maar de geimporteerde merken wil hebben wel ja. Mafkees!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alles is duurder behalve gas, benzine, openbaar vervoer en belastingen
Of zijn dit soort posts weer normaal bij je?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voel jij eens even aan je hoofd?!? Alles duurder? Ja, als je als toerist zijnde alleen maar de geimporteerde merken wil hebben wel ja. Mafkees!
In deze context is er niets mis meequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
Of zijn dit soort posts weer normaal bij je?![]()
Nou dan ga ik dat eens onthouden. Een tijdje terug mochten dat soort posts van je niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In deze context is er niets mis mee
Schrijf het op, houdt het bij wat de ene dag wel kan en mag en de andere dag niet. En houdt ook dan even bij wanneer welke user wat post en op welke tijdstippen hij/zij online is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:21 schreef Jaguarized het volgende:
Nou dan ga ik dat eens onthouden. Een tijdje terug mochten dat soort posts van je niet.![]()
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Schrijf het op, houdt het bij wat de ene dag wel kan en mag en de andere dag niet. En houdt ook dan even bij wanneer welke user wat post en op welke tijdstippen hij/zij online is.![]()
Je weet maar nooit wanneer je deze informatie nog eens nodig kunt hebben![]()
Pas op mensen! BigJag is watching you![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |