Maar wel een met Nutella?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef tim2308 het volgende:
Mij is nog nooit een crepe sucre van 1,50 geweigerd...
Volgens mij is alles goedkoop in Argentinie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb vandaag een wafel met dulce de leche op. Smaakte eigenlijk best ok.
En speciaal voor Jag, het koste ongeveer 52 cent
Alles is duurder behalve gas, benzine, openbaar vervoer en belastingenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij is alles goedkoop in Argentinie.![]()
En die gaat naar ... ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanavond maar eens m'n fiets nagekeken voor m'n volgend reis.
Valt tegen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alles is duurder behalve gas, benzine, openbaar vervoer en belastingen
Dat zie je bijna nooit.quote:
Hmm, de meerderheid van mijn posts in dit topic zijn van na 23.00, dus ik weet niet waar je deze uitspraak op baseert?quote:
Apart dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, de meerderheid van mijn posts in dit topic zijn van na 23.00, dus ik weet niet waar je deze uitspraak op baseert?
Nog last van je jetlag, Jag, of weet je ondertussen al wat de hoofdstad van Nederland isquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
Apart dan.
Dat was een leesfout.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nog last van je jetlag, Jag, of weet je ondertussen al wat de hoofdstad van Nederland is
Voel jij eens even aan je hoofd?!? Alles duurder? Ja, als je als toerist zijnde alleen maar de geimporteerde merken wil hebben wel ja. Mafkees!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alles is duurder behalve gas, benzine, openbaar vervoer en belastingen
Of zijn dit soort posts weer normaal bij je?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voel jij eens even aan je hoofd?!? Alles duurder? Ja, als je als toerist zijnde alleen maar de geimporteerde merken wil hebben wel ja. Mafkees!
In deze context is er niets mis meequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
Of zijn dit soort posts weer normaal bij je?![]()
Nou dan ga ik dat eens onthouden. Een tijdje terug mochten dat soort posts van je niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In deze context is er niets mis mee
Schrijf het op, houdt het bij wat de ene dag wel kan en mag en de andere dag niet. En houdt ook dan even bij wanneer welke user wat post en op welke tijdstippen hij/zij online is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:21 schreef Jaguarized het volgende:
Nou dan ga ik dat eens onthouden. Een tijdje terug mochten dat soort posts van je niet.![]()
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Schrijf het op, houdt het bij wat de ene dag wel kan en mag en de andere dag niet. En houdt ook dan even bij wanneer welke user wat post en op welke tijdstippen hij/zij online is.![]()
Je weet maar nooit wanneer je deze informatie nog eens nodig kunt hebben![]()
Pas op mensen! BigJag is watching you![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |