Nu is het leuk in de Locutorio, krijg het warm van m´n buurmeisje! En zij heeft het geloof ik ook warm, heeft verdomd weinig aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gister was het leuk in het park![]()
Erg bijzonder en indrukwekkend. Duurde de hele dag. De gids 's ochtends was slecht, gaf veel te weinig commentaar. 's Middags was het beter doordat we een andere gids kregen.quote:
Aeroparque, wachten op m´n vertraagde vlucht (16:00 ipv 14:35, valt mee) naar Iguazu...quote:
Naar de watervallen?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Aeroparque, wachten op m´n vertraagde vlucht (16:00 ipv 14:35, valt mee) naar Iguazu...
Het was mooi weer jag. Alleen idioten zitten dan achter een computer.quote:
Klopt.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was mooi weer jag. Alleen idioten zitten dan achter een computer.
Nee eigenlijk niet. Ik had verwacht lang te gaan slapen maar de eerste nacht was een uurtje of 8 en vannacht weer. Dat valt me toch mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:17 schreef Fogel het volgende:
Jag, beetje last van jetlag?
Wat zijn zo de gemiddelde temperaturen voor Trondheim in de zomer? Graad of 20?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:16 schreef Fogel het volgende:
Dinsdag was het hier 12 graden overdag en 's nachts maar liefst 4. In Røros (uurtje of 2 rijden van Trondheim) was het zelfs minus 1.6!
Nu is het een graad of 22, en vannacht wordt het 13. Heerlijk!
ik haat warmte
Kan je skieën? Zijn er ook gewone "skivelden" in de buurt?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:23 schreef Fogel het volgende:
Geen idee wat de gemiddelde temperatuur is hier in de zomer maar het zal inderdaad rond de 20 graden liggen. Voor de winter: aangezien ik 2km van een skispringschans af woon op ongeveer dezelfde hoogte en aan dezelfde kant van de heuvel ga ik er vanuit dat het niet al te warm gaat worden en dat ik mijn auto uit moet gaan graven voordat ik naar het werk kan.
Mooi dat je niet zo'n last hebt van het tijdsverschil!
Ik heb alleen maar Canonquote:
Terug uitquote:Op zondag 23 juli 2006 16:01 schreef Jaguarized het volgende:
Waar is iedereen?
Eenschquote:
Ik wist dat het nog te vroeg was voor je Oslo bezoek.quote:
Enquote:
Afgezien van een enkele beroving en oplichting, wat fysiek en verbaal geweld, een inbraak, een voedselvergiftiging, een waardeloze DJ, verschrikkelijk eten, onvriendelijk mensen, een slecht hotel en het warme weer was er niets om over te klagen.quote:
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Afgezien van een enkele beroving en oplichting, wat fysiek en verbaal geweld, een inbraak, een voedselvergiftiging, een waardeloze DJ, verschrikkelijk eten, onvriendelijk mensen, een slecht hotel en het warme weer was er niets om over te klagen.
Ik ben gisteren ook weggegaan met de woorden dat ik oprecht hoop nooit meer een voet in dezestad te zetten.
Wat een![]()
![]()
zo, dat lucht op. foto's van Val d'Europe en Quai Branly volgen later
Gelukkig waren we met een grote groep waarvan ik er vele al enkele jaren niet meer gezien had, dus met elkaar hebben we er nog wel wat leuks van gemaakt.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
Klinkt gezellig.
Weer een ervaring rijker moet je maar denken.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gelukkig waren we met een grote groep waarvan ik er vele al enkele jaren niet meer gezien had, dus met elkaar hebben we er nog wel wat leuks van gemaakt.
Maar de openlucht bios, de picknicks in de parken en de spelletjes op het strand hadden we natuurlijk in elke andere stad kunnen doen. Jammergenoeg zaten we nu in Parijs...
En ik was er nog wel heengegaan met het idee om weer eens onbevangen naar deze stad te kijken om te zien wat mensen er nou zo leuk aan kunnen vindenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef Jaguarized het volgende:
Weer een ervaring rijker moet je maar denken.
Hád ik dat maar. Dan had ik tenminste iets gehad dat een 24-uurs receptie had en centraal gelegen was. Nu was het allemaal geregeld door het Parijze gedeelte van de organisatie.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:09 schreef k_man het volgende:
Je had zeker weer een hotel van een paar tientjes geboekt?![]()
En toen dacht je: "Waarom heb ik geen vriendin?"quote:Op maandag 24 juli 2006 13:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar de problemen begonnen al in de Thalys, waar mensen al ruzie zochten over gereserveerde plaatsen en de jong verliefde stelletjes al hun eerste relatiedip opliepen.
Leuke zeepjes hebben ze meestal alleen in de wat betere hotels.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:11 schreef Fogel het volgende:
Je hebt toch wel de hotelzeepjes als souvernis meegejat he?
Als ik bonbonnekes wil hebben ga ik wel de lokale chocoladeboer.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zou niet verder dan Brussel gaan wil je de wereldvrede bewaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |