Ze willen bij de dealer zeker nog wel weten wie er wel reed?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:27 schreef k_man het volgende:
Ik heb vandaag trouwens inderdaad in een MX-5 gezeten, maar niet zelf gereden.
Je moet ook éérst een rijbewijs halen, dan pas naar een auto gaan kijken.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Douwe het volgende:
De vraag is natuurlijk, waarom trekt k_man hier zo'n hoog rookgordijn?
Dat is om m'n mysterieuze imago hoog te houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Douwe het volgende:
De vraag is natuurlijk, waarom trekt k_man hier zo'n hoog rookgordijn?
Straks ga je nog vertellen dat j 0 % belasting betaaltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:04 schreef k_man het volgende:
Dat is om m'n mysterieuze imago hoog te houden.
Ah vandaar dat je selectief ben in meetings.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is om m'n mysterieuze imago hoog te houden.
Maar Douwe, je hoeft natuurlijk niet te fokken nu als dat zoveel geld kost, zondag ben je er immers weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:23 schreef Douwe het volgende:
Gebruikskosten buiten je TeGoed
Je gebruikskosten buiten de maandelijkse abonnements kosten van je TeGoed bedragen op dit moment ¤ 91,52 . Het laatst geregistreerde verbruik is van 27 juli 2006, 17:00 uur .![]()
![]()
Dat kút bellen en SMSen in het buitenland
![]()
![]()
Of zit ik nu verkeerd?quote:
Dit kost voor 3 uur maar 200 huf, omgerekend een cent of 70 ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar Douwe, je hoeft natuurlijk niet te fokken nu als dat zoveel geld kost, zondag ben je er immers weer.![]()
Huf.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:27 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dit kost voor 3 uur maar 200 huf, omgerekend een cent of 70 ofzo
Ik drink op het moment van schrijven een Sárkány Sör, klinkt wel redelijk lokaal toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Huf.![]()
![]()
[UIO]
Maar moet je op vrijdagavond dan niet op stap gaan? Ik zou gewoon gaan stappen, wat van de stad zien, het lokale biertje proberen.
[/UIO]
En heb je ook al Gulashsoep gegetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef Douwe het volgende:
Ik drink op het moment van schrijven een Sárkány Sör, klinkt wel redelijk lokaal
=> klikquote:toch?
DT: Hoe kom ik daar? Heb geen kaart bij meedit: never mind: metrostation staat erbij
Dat zou ik nooit zeggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
Huf.![]()
![]()
[UIO]
Maar moet je op vrijdagavond dan niet op stap gaan? Ik zou gewoon gaan stappen, wat van de stad zien, het lokale biertje proberen.
[/UIO]
Dat heb je ook eens tegen mij gezegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit zeggen.![]()
Ik en bier.![]()
De rest zou ik wel zeggen. Maar dat terzijde.
Waarom luister je dan niet???quote:
Jij raadt mensen in Groningen aan om naar buiten te gaan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom luister je dan niet???
quote:For stays than at least 4 nights we offer ticket for train of going and return for Cefalù (or Segesta Tempio) with departure from the near station of Thomas Natale. For stays than at least 5 nights ticket of train gone and return for Agrigento (or Trapani).. For stays than at least 7 nights both the tickets.
Er stond trouwens wel een fonkelnieuwe Ferrari in de showroom ja. Een F 430.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't is geen Opel, dat stond al eerder vermeld.
Blijft over een FIAT, Peugeot of Honda.
Of een Donkervoort, Ferrari oid...
Je was dus bij de FIAT dealerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
Er stond trouwens wel een fonkelnieuwe Ferrari in de showroom ja. Een F 430.
In Amersfoort? Of was je even naar Hessing of Kroymans?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Er stond trouwens wel een fonkelnieuwe Ferrari in de showroom ja. Een F 430.
[afbeelding]
Dat was in Auckland.quote:
Nee, vanuit vrijwel overal in Nederlandquote:
Prima toch danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je bij het "beroep" wat ik denk dat je hebt belasting afdraagt.
Voor jou wel ja.quote:
Oh nee, je bent een medeplichtige nuquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:10 schreef flipsen het volgende:
Mooi, de HTL begint weer ergens op te lijken, met veel posts, plaatjes en uitlokkertjes, que bueno!
DAM heeft mij wel eens verteld hoe de vork in de steel zit... En hij leeft niet van pap´s centjes![]()
...
Met een speer bij de tramhalte is ook soms wel eens verstandigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:54 schreef Fogel het volgende:
Handig, zo'n fruitmand op je hoofd!
Aangezien ik nog steeds in de opstartfase zit heb ik nog geen klanten nee, ik heb nog niet eens een brochure/site. Maar, daar wordt hard aan gewerkt!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe ziet het eruit met de potentie om geld te maken? Heb je al klanten? Maar in elk geval regel je het zo dat je kan reizen op kosten van je ´bedrijf´![]()
Slimme move.
Ik wil wel een keer met je gaan shoppen in een supermarkt wat die zijn echt niet veel goekoper dan in Nederland. Argentinie is gewoon duur. Nog 2 jaar op deze manier door en er komen nauwelijks buitenlanders meer.
Flipsen verliefd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |