Helaas zit je er weer naastquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:57 schreef Fogel het volgende:
@Diego: Wat voor een werk je doet (of niet doet) boeit me eigenlijk bijzonder weinig, maar de manier waarop je reageert 'lok je het uit' om me verder te laten vragen. reactie op voor je edit: als ik moet gokken wat je aan belasting betaalt denk ik dat het bijzonder dicht bij de 0% zal liggen
Of je pakt gewoon de autoquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef DutchTrain het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel manieren zijn om in Straatsburg te komen...
Normaal gesproken gaat er een KLM vlucht 2x per dag
Maar niet in het weekend.
Dus dan moet je ergens overstappen.... en het leuke is, dat kan in Bordeaux, Lyon of Parijs met Air France of in Munchen of Frankfurt met Lufthansa. Met Lufthansa wordt je dan vervolgens vanaf Frankfurt met de bus gebracht.
Andere opties zijn nog vliegen met Easyjet naar Basel en dan via Mulhouse met de trein verder. En de goedkoopste optie is met Transavia naar Stansted, dan met Ryanair naar BadenBaden airport en dan met de airportbus.
Met de trein kan ook, de nachttrein naar Offenburg en dan via Kehl verder. Of via Brussel of zelfs via Parijs.
Geheel nutteloze info, maar toch leuk om te weten.
Das net het vermoeiend aan een autist, die denkt dat ie altijd gelijk heeftquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb best door hoe het zit. Het geeft niet dat je het niet wilt toegeven hoor. Alle begrip.
Whehehe. Deze is té grappig om niet ff te quoten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das net het vermoeiend aan een autist, die denkt dat ie altijd gelijk heeft
Voor mensen die geld verdienen met werken is dat een beetje zonde van de tijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je pakt gewoon de auto
Gezelligheid ten top.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:57 schreef Fogel het volgende:
Wow, actie in de tent. Zomaar een stuk of veel posts op 1 dag
Nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je nog meer smilies in de aanbieding?
Vanuit Argentinië?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil overigens wel te wedden dat ik sneller in Strasbourg ben dan DT
Quanta kost-da?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ticket geboekt naar Dubai, 21 t/m 29 oktober.![]()
444 euro. Ticket is 299 + 125 tax. Dan komt er 15 euro ticket fee overheen. Dan gaat er 10 euro korting vanaf dus 5 euro voor een eticket. En dan ook nog eens 15 euro boekingskosten.quote:
Nah, snel dan.quote:
Streept Dubai weg als mogelijke vakantiebestemming in oktober.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:49 schreef Jaguarized het volgende:
444 euro. Ticket is 299 + 125 tax. Dan komt er 15 euro ticket fee overheen. Dan gaat er 10 euro korting vanaf dus 5 euro voor een eticket. En dan ook nog eens 15 euro boekingskosten.
Te duur?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Streept Dubai weg als mogelijke vakantiebestemming in oktober.
Niet echt aantrekkelijk voor een grote zandbak. Zit ik voor 100 euro minder liever in NYC, LA of SF.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:29 schreef Jaguarized het volgende:
Te duur?
Voor 100 euro minder zit je echt niet in NYC, LA of SF hoor in de herfstvakantie. Tsja, als je alleen naar de zandbak kijkt..dan kan je ook wel zeggen dat 500 euro voor een ticket SF veel geld is om een brug te zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet echt aantrekkelijk voor een grote zandbak. Zit ik voor 100 euro minder liever in NYC, LA of SF.
Maar ik denk toch dat het Zuid-Italië wordt...
Van 21 tot 28 oktober zit je voor 278 euro incl. in NYCquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
Voor 100 euro minder zit je echt niet in NYC, LA of SF hoor in de herfstvakantie. Tsja, als je alleen naar de zandbak kijkt..dan kan je ook wel zeggen dat 500 euro voor een ticket SF veel geld is om een brug te zien.
www.vliegtarieven.nl en ik meen continental.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
Met welke airline is dat en via waar te boeken?
Lijkt me sterk dat je bij het "beroep" wat ik denk dat je hebt belasting afdraagt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Helaas zit je er weer naast
| 1 2 | Milan Malpensa Dubai 21/10 AZ 748 21:40 06:05 (22/10) Alitalia |
| 1 2 | Milan Malpensa Amsterdam 29/10 AZ 116 14:45 16:40 Alitalia |
Mensenhandel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je bij het "beroep" wat ik denk dat je hebt belasting afdraagt.
't is geen Opel, dat stond al eerder vermeld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
Opel Astra cabrio bijvoorbeeld. Of de vrouwenvariant, een Smart cabrio.
Het is inderdaad geen Jaguar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
En ga je ook nog vertellen welk merk en type? Of is het gewoon een ouwe lullen cabrio?
Mazda MX5.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't is geen Opel, dat stond al eerder vermeld.
Blijft over een FIAT, Peugeot of Honda.
Of een Donkervoort, Ferrari oid...
Reed Diego ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Trouwens wel een gaaf autootje hoor, je komt er in een middag mee naar Zwisterland én terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |