Tja, wat zal ik doen, vrijdag of zaterdag een proefrit gaan maken in m'n potentiële nieuwe auto?quote:
Vet hip cruizen langs Zandfoort aan de Eem natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef k_man het volgende:
Tja, wat zal ik doen, vrijdag of zaterdag een proefrit gaan maken in m'n potentiële nieuwe auto?
Tis een cabrio, dus die moet ik wel open kunnen rijden.![]()
Druk bij de dealer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:39 schreef k_man het volgende:
Zaterdag is het beter weer, maar drukker bij de dealer, vrees ik.
Ik dacht dat jij alles met de trein deed.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik doen, vrijdag of zaterdag een proefrit gaan maken in m'n potentiële nieuwe auto?
Tis een cabrio, dus die moet ik wel open kunnen rijden.![]()
Ik weet overigens wél wat DAM voor werk doet.quote:
Nee hoor. Je weet alleen wat ie jou verteld heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik weet overigens wél wat DAM voor werk doet. [afbeelding]
En ik ben goedgelovig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee hoor. Je weet alleen wat ie jou verteld heeft.
Nou je weet in ieder geval de code voor deze smilie nog niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik ben goedgelovig. [afbeelding]
Nu wel, lekkerquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou je weet in ieder geval de code voor deze smilie nog niet.
Ze hebben inderdaad de prijzen wel erg veel verlaagd vanwege de concurrentie. Normaal was 99 euro het basistarief en kwam er 140 euro tax bij, nu kom je uit op 29 euro en 53 euro tax, precies hetzelfde als Easyjet berekent dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Met Swiss naar Basel is vaak goedkoper dan met Easyjet.
Vergeet het reclamebord er niet af te halenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef k_man het volgende:
Ik heb gebeld vandaag. Het is geen probleem om vandaag of morgen even proef te rijden.
Da's geen cabrio.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vergeet het reclamebord er niet af te halen![]()
[afbeelding]
Dazeggik: 29 en 53quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
Het kan goedkoper. Ik vloog heen en weer naar Basel voor 80 euro. Met Swiss.
Omdat jij een kutcode gebruikt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom blijft ie dan in je quote niet staan en bij mij wel?
Over die centen heb ik mij niet bekommerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
Pak jij je rekenmachine eens?
Ik was 82,57 kwijt.
Dan ben je nu zeker geen bikkel meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat jij een kutcode gebruikt.De lange is voor bikkels.
Ik denk dat ik het ga aandurven om met KLM / AirFrance te vliegen. Ik zal in dat geval wel veel overstaptijd inplannen en veel te lezen meenemenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
En bij Swiss krijg je nog wat te kanen. En chocola.
Kun je niet goedkoop met Swiss naar Zurich dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over die centen heb ik mij niet bekommerd![]()
Ze zijn inderdaad wel aantrekkelijk geprijsd, maar de vluchttijden zijn niet handig of ik moet met de trein van Zurich naar Basel (wel inbegrepen in vliegticket)
Swiss heeft lekkerder broodjes. En chocola.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga aandurven om met KLM / AirFrance te vliegen. Ik zal in dat geval wel veel overstaptijd inplannen en veel te lezen meenemen
Ja, daar stuurt Swiss me naartoe als ik op zondag naar Basel wil op een schappelijke tijd. En dan geven ze een aansluitend treinticket voor een totaal retourprijs van 120 euro. wel een goed excuus om Zurich nog even te gaan bekijkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef k_man het volgende:
Kun je niet goedkoop met Swiss naar Zurich dan?
Wat doet een trambestuurder nou in een vliegtuigquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Ik zat op weg naar Basel in hetzelfde toestel als Co Stompé.
Als dat geen reclame is...
Wheheh. Da's sneu.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zat op weg van Palma di Mallorca naar Amsterdam in het vliegtuig met Mental Theo![]()
Ik ben nu ontbikkeld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan ben je nu zeker geen bikkel meer.
En er zaten nog heel veel meer bekende Nederlanders in, maar die herkende ík niet. Zelf vonden ze wel dat ze herkend zouden moeten kunnen worden, want ze droegen angstvallig zonnebrillen en petjes en jassen met hoge kragen om niet op te vallenquote:
Nou kom maar op met dat mankementenlijstje.quote:
Hey, niet zo vloeken he.quote:
quote:
quote:Bedoelde u: ontwikkeld
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - ontbikkeld - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je bedoelde een reply op deze waarschijnlijk:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |