Perfect voor dagelijks gebruik.quote:
Ik zal vragen of ze voor de belastingdienst aftrekbaar isquote:
Of dat ze sowieso aftrekbaar is?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze voor de belastingdienst aftrekbaar is
Heb je dat met alle Duitse steden dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
Berlijn lijkt me zo 1-2-3 geen ruk aan. Zal wel komen omdat het Duits is.
Wel een groepje met zebra voorbij zien komen, maar daarbij was Hik nietquote:Op zondag 30 juli 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Heeft Hik eigenlijk nog meegedaan met het Zomercarnaval?
Nee, hij verwacht nu een post van mij met een reactie daaropquote:Op zondag 30 juli 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Heb je dat met alle Duitse steden dan?
Dat lijkt mij vanuit esthetisch oogpunt voor vele personen een goede ontwikkeling.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:18 schreef Fogel het volgende:
Voor de Parijs-fanaten: Topless zonnen verboden in Parijs
Kenden we niet al iemand hier die daar ook plannen voor hadquote:Op zondag 30 juli 2006 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb een briljant plan en daarvoor ga ik speciaal voor Fogel aan mensensmokkel doen
Nee maar om de een of andere reden trekt het me niet. Ik heb het ook niet zo met Duits voetbal.quote:
Dat had best even in 1 post gekund. Maar zoals een van de mods eens zei:quote:
Berlijn lijkt me net wat te makkelijk, net als Londen. Zijn van die steden waar je nog wel eens goedkoop naar toe kunt.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef k_man het volgende:
Ik mis de link met Berlijn.
quote:RYAN
EHV-PISA = 41 euro
PISA - EHV = 33 euro
Flight 9924
12:20 Depart Eindhoven (EIN)
14:10 Arrive Pisa Florence (PSA)
Flight 9923
10:05 Depart Pisa Florence (PSA)
11:55 Arrive Eindhoven (EIN)
WindJet
PISA - Catania 49 euro
Catania - PISA 51 euro
Flight IV 541 from Pisa to Catania date 18/10/2006 at 14.15
Flight IV 542 from Catania to Pisa date 25/10/2006 at 11.55
trenitalia
Napoli - Catania = 37,50 7 uur
RYAN
Vlucht 9986
06:25 Vertrek Pisa Florence (PSA)
07:50 Aankomst Trapani (TPS)
21 euro
Vlucht 9987
08:15 Vertrek Trapani (TPS)
09:40 Aankomst Pisa Florence (PSA)
16 euro
Ja, maar dan moet ik eerst eens gaan bedenken of dit nou eigenlijk wel is wat ik wil. Dat duurt nog wel een paar wekenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
Als je nou gewoon de uiteindelijke rit hier neer mikt hoeft er ook niet gepuzzeld te worden.
Pff zolang nodig om een vakantie bij elkaar te zoeken?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst eens gaan bedenken of dit nou eigenlijk wel is wat ik wil. Dat duurt nog wel een paar weken
Het plannen is toch het leukstequote:Op zondag 30 juli 2006 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
Pff zolang nodig om een vakantie bij elkaar te zoeken?Vlieg dan gewoon naar Pisa. Doe van daar Siena en Florence en vlieg dan door naar Sicilië. Vervolgens terug naar Pisa en terug naar Eindhoven.
Dan ga je toch alleen naar Pisa.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het plannen is toch het leukste
Siena, Pisa en Florence heb ik allemaal al (meerdere keren) gezien. En zoals je ziet kost Pisa - Sicilië wel erg weinig prijzen zijn incl. tax) Alleen de vluchttijden zijn dus zodanig dat ik wel weer een nachtje in Pisa moet blijven.
En transavia vliegt ook wel naar Catania, maar ook op onchristelijke tijden...
Ah, je bent weer terug uit Dubrovnik via Praag en Budapest.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:53 schreef Douwe het volgende:
Ik zit ook altijd tijden lang te puzzelen om vluchten aan elkaar te plakken, hoor
Dan ga je toch alleen naar Sicilië?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik een scheve toren wil zien, fiets ik wel naar Delft
Want?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind Duitsland een cool land, wil ik best wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |