Mja, krijg je ervan als het flink veel regent... Maar ze kunnen zich ermee troosten dat de rivieren dan ook wild worden en dat het dan beter raften isquote:Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef Douwe het volgende:
Mijn ouders zijn in Noorwegen!
Wilden naar de plaats 'Lom', maar de wegen waren door een lawine afgesloten
Zo prettig mogelijk en dan een txt file met alleen maar el-cheapo airlines waar je 10 cm hebt om je benen weg te vouwen omdat ze dan plek hebben voor 1 rij extra betalenden? Mis ik iets?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook, maar de vraag is hoe ik daar zo prettig mogelijk kom
Naja, dan kunnen ze naar raftende mensen kijken.quote:
Wordt dat gefilmd?quote:
Beenruimte scheelt niets tussen low-cost en de traditionele tegenwoordig. Allemaal moeten ze zoveel mogelijk pax in hun vliegtuigen hebben. Wel probeer ik zoveel mogelijk met low cost Airbussen te vliegen ipv de nieuwe Boeings. Sommige oude Boeings zijn ook nog wel OK.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Fogel het volgende:
Zo prettig mogelijk en dan een txt file met alleen maar el-cheapo airlines waar je 10 cm hebt om je benen weg te vouwen omdat ze dan plek hebben voor 1 rij extra betalenden? Mis ik iets?
Ik vlieg morgen trouwens met Norwegian.
pax = passengers / passagiersquote:Op maandag 31 juli 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Pax = personen?
DT probeert een beetje interessant te doen met jargon. Moet je niet op ingaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Pax = personen?
Zullen we ook weer in airline- en airportcodes gaan pratenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:15 schreef k_man het volgende:
DT probeert een beetje interessant te doen met jargon. Moet je niet op ingaan.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef yvonne het volgende:
DiegoArmandoMaradona week weg.
Ik had het al door ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:15 schreef k_man het volgende:
[..]
DT probeert een beetje interessant te doen met jargon. Moet je niet op ingaan.
En het begon net gezellig te wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
Overigens;
Die quote ik even. Dus je vond het wel gezellig met DAM.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En het begon net gezellig te worden
Nou ja, voor zijn doen...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef Douwe het volgende:
Ik vond DAM best normaal reageren de afgelopen dagen
Ja daar ja. Met die niet-blonde Zweedse.quote:
En dat bier in het vliegtuigquote:Op maandag 31 juli 2006 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Douwe, vertel eens over dat avontuur in je appartement in Budapest...
Je kan je gewoon niks meer herinneren van die nacht.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:35 schreef Douwe het volgende:
En niet blonde Zweedse dames is een mens zonder hoofd, rare combinatie
Vooral als je met een Zweedse in bed beland en je weet het allemaal niet meer.quote:
Ik weet het niet, ik vind een Zweedse blondine leuker dan een brunette. Afgelopen half jaar ook een zooi Zweedse blondines tegengekomen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:39 schreef Douwe het volgende:
Zou de haarkleur daarmee te maken kunnen hebben? Iets met betovering enzo?
Kijk en vergelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef Douwe het volgende:
Je hebt lelijke blondines en mooie brunettes natuurlijk. En andersom
Dat is afhankelijk van de overige specificaties.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ja gelukkig wel ja.Maar jij prefereert dus Zweedse brunettes.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ej flipsen
Vertel es wat over Rineke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |