Lang niet gezien! hoe was het in Parijs?quote:
Shhh, not so loudquote:
Nee, da's te ver terug in de tijd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
Napoleon?
Een beetje saaiquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lang niet gezien! hoe was het in Parijs?![]()
Hoeveel is die onderste waard?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is de geldelijke waarde van het geheel...?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nembrio, mooie meister.. welkom terug.
Vierkante stuivertjes hadden we al niet meer toen Den Uyl aan de macht was...quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Den Uyl?
Preciesquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:24 schreef Jayhawk het volgende:
Seyss-Inquart?
Jawel hoorquote:
Of dat jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
5 cent, 1 cent en een halve halve cent..
Hier, knul, leer je geschiedenisquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Die bovenste is inderdaad te klein voor een halve.
Wie die gozer is trouwens... Joost mag t weten
Euh je nieren kunnen het niet verwerken dus tiefen ze het er meteen weer uit?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:28 schreef Jayhawk het volgende:
Biologievraagje:
Leg uit waarom je zoveel moet pissen van alcohol, er is een woord wat ik per se wil horen/zien.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Euh je nieren kunnen het niet verwerken dus tiefen ze het er meteen weer uit?
Laat ik het even normaal verwoorden. Door de methanol wordt de functie van je nieren uitschakelt en gaat het rechtstreeks naar je blaas
Eh, je nieren zuiveren normaal al het vocht wat binnen komt, maar door de methanol wordt deze functie uitgeschakeld.. Preciezer kan ik t niet uitleggenquote:
ja maar ik weet niet hoe het gedoe heet dus..quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:37 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk dat Irakeez er in ieder geval heel dichtbij zit
Ik dacht wel dat je het had opgezocht, en ik google je mooie text en wat vind ik?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:35 schreef Irakeez het volgende:
Een bepaald hormoon zorgt ervoor dat in je nieren je plas wordt gemaakt. Als je lichaam bijvoorbeeld vocht nodig heeft, zorgt hetzelfde hormoon ervoor dat er even minder plas aan wordt gemaakt en je dus niet hoeft te plassen, zodat er meer vocht in je lichaam blijft. Je lichaam droogt niet uit. Alcohol in je bloed zet dat hormoon stop, waardoor je meer moet plassen..
bio
afkorting mag ook en synoniem mag ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:37 schreef Jayhawk het volgende:
ik wil graag de naam van het hormoon horen en wat het doet in de nieren, het laatste is vanzelfsprekend
jaja en wat doet tquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:38 schreef Asmodian het volgende:
In dat geval: Antidiuretisch?
Ik vond het ook verdacht. Mooi dat je het hebt gecheckt Haruhi...quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:38 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je het had opgezocht, en ik google je mooie text en wat vind ik?
http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/infoblok.jsp?infoblok=578726
Juist, doe jij maar niet meer mee dus.
Gefeliciteerd met je nieuwe Top-5 plek trouwens, Soempie!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:37 schreef Soempie het volgende:
melatonine? net als bij suikerziekte?
Sorrie bedoel incontinentie.
Ik kan wat dat betreft alles, maar wil even het verdict horen van meerderen voordat ik iets doe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:40 schreef Haruhi het volgende:
Kan iemand de punten van Irakeez uit de OP halen en erin zetten dat hij een google'r is?
Mja beetje raar. Eerst geeft hij een antwoord dat er compleet naast zit, en dan komt hij zomaar met een heel verhaal nadat Jay had gezegd dat dat nieren ermee te maken hadden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goed speurwerk, Overmars.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:38 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je het had opgezocht, en ik google je mooie text en wat vind ik?
Jongens, niet te streng.. en geen schandpaal-idee.. iedereen maakt fouten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik kan wat dat betreft alles, maar wil even het verdict horen van meerderen voordat ik iets doe.
Ik zou zeggen; dat is hetzelfde als opzoeken.. Als ik dit zou gelovenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Irakeez het volgende:
[..]
ik had het van een vriend op msn gekregen.. die flashte mij dus
![]()
mijn excuses, ik doe niet meer mee dan maarsrry
Ook dat vind ik opzoeken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Irakeez het volgende:
ik had het van een vriend op msn gekregen.. die flashte mij dus
![]()
mijn excuses, ik doe niet meer mee dan maarsrry
Dankjewel, maar ik lig er vast zo weer uit hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:40 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe Top-5 plek trouwens, Soempie!![]()
En vooral nu even niet; we zitten in een topic wat alle beschikbare berichtjes nodig heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongens, niet te streng.. en geen schandpaal-idee.. iedereen maakt fouten.
ja sorry zat net met een gozer op msn die bio heeft gedaan enzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Mja beetje raar. Eerst geeft hij een antwoord dat er compleet naast zit, en dan komt hij zomaar met een heel verhaal nadat Jay had gezegd dat dat nieren ermee te maken hadden.
Oeh, door de mandquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:38 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dank je voor de punten, Jayhawk. Ik kan het echter niet laten dat de wansmaak nu overheerst bij mij. Ik ben een groot voorstander van zachtheid en het begrip voordeel-van-de-twijfel, maar zo'n duidelijke Google-actie kunnen wij niet tolereren. Ik sluit mij bij Wyccie en Haruhi aan: wat mij betreft vervallen alle punten van Irakeezquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:40 schreef Jayhawk het volgende:
de aanmaak van antidiuretisch hormoon wordt door alcohol tegenwerkt en hierdoor neemt de productie van urine toe. Hierdoor heb je ook vaak koppijn de volgende dag door uitdroging
Asmodian +2
fairquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:43 schreef Haruhi het volgende:
Ik zeg, punten verwijderen en laat hem verder maar gewoon mee doen, als hij nog een keer betrapt wordt is het moven. Doe verder maar een vraag nu Asmo
Ik had al zo'n vermoeden dat jij 'm zou kunnen wetenquote:
jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat dat enorme reuzenrad?
Yay!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Soempie het volgende:
Ja daff 135 meter hoog. En een soort skiliftcabines.
En Julia Barfield is goed! Jij weet ook echt vanalles
D'r man heet David Marks
Asmodian +2
Edit: Daf, dat heb ik dus ook. Ik heb veel om over te SC'en, maar wil het topic niet vol-lullenquote:'The time has come,' the Walrus said,
'To talk of many things:
Of shoes - and ships - and sealing-wax -
Of cabbages - and kings -
And why the sea is boiling hot -
And whether pigs have wings.
Het is uit Through The Looking-Glass and What Alice Found There, maar ik zoek het specifieke naam van dit 'lied', en de schrijver dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:01 schreef Soempie het volgende:
? is het uit alice in wonderland?
The Walrus and thequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:02 schreef Soempie het volgende:
the walrus?
Sorry Soempie, maar Stanley heeft het juistquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Walrus en de Timmerman heet dit volgens mij..
carpenTer dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:04 schreef Soempie het volgende:
carpender
Hard maar rechtvaardig hequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het moet niet veel gekker worden..
Shhh... Had het al veranderdquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:11 schreef Asmodian het volgende:
Die heb ik dankzij jou nog een tijdje geleden opgezocht
Eentje heet Stanley Climbfall, eentje heet Lifehouse... Op de derde kan ik niet komen
Joost weet hetquote:
Dat levert u twee punten op.quote:
Ja :quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stel je een nieuwe vraag, Joost?
NAtuurlijk, dom.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Neutraal Moresnet
Daar heb ik van gehoord jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Neutraal Moresnet
En de volgende keer je vraag even bold maken.
Verrassend snel correctquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Neutraal Moresnet
shit ik had net een leuke vraag bedacht in jouw naamquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Verrassend snel correct![]()
Neutraal Moresnet was inderdaad een ministaatje dat op het huidige 'drielandenpunt' lag en daar ontstaan was omdat er een winstgevende zinkmijn was die Belgie en Nederland elkaar niet gunden.
quote:
Neutraal Moresnetquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar is ook een topic over op Fok. Even zoeken.
omg! Ik heb pas Ed Wood gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Bela lugosi
Sjit. Da's snel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Bela lugosi
Oh op die manierquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:27 schreef Asmodian het volgende:
Nee, maar op die vraag van Dolle_Hond dachten we dat het Bela Lugosi was
Ja precies, en de naam van de Italiaan ben ik al weer vergetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:27 schreef Asmodian het volgende:
Nee, maar op die vraag van Dolle_Hond dachten we dat het Bela Lugosi was
Likewisequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja precies, en de naam van de Italiaan ben ik al weer vergeten![]()
Ohja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef Asmodian het volgende:
Edward G. Robinson
een Roemeen trouwens
Ik heb de link gefixed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:31 schreef Neleos het volgende:
En Wyccie, je fragmentje is nog niet helemaal luisterbaar.
Ik ben nog aan 't downloadenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Word up - Cameo
Da's helemaal goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Word up - Cameo
Paintballenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef Asmodian het volgende:
Maar lieve mensjes, ik moet nu dan toch echt gaan pitten, dus ik wens jullie allen een goede nachtrust toe en zie jullie vast gauw. Veel plezier met de rest van dit dubbele punten topic
Stanley en ik zijn trouwens in een redelijk gevorderd stadium voor de planning van de 100e Topic Quiz-Meet, waarover ik iedereen zsm zal informeren. Als iemand hier ideeen heeft erover, stuur ze alsjeblieft door naar asmodian1@gmail.com - het is toch iets voor ons allen (dus niet alleen de top-10) dus ik waardeer ieder's inbreng
Goed, tot gauw - welterusten!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf je niet welterusten wensen. Over een half uur ben je toch weer online.quote:
Ik word oudquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ach, de een heeft vrienden die 'm flashen.. de ander heeft een snelle computer.. ieder z'n voordeeltjes..
Oud-Irakees gebruik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik word oud
Vrienden die je flashen?
Ja, vind ik ook en audio-fragment-vraagjes zijn verder wel leuk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ach, de een heeft vrienden die 'm flashen.. de ander heeft een snelle computer.. ieder z'n voordeeltjes..
pest mij nou niet de hele tijd ermee!quote:
Vrienden onder elkaar toch..quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:40 schreef Irakeez het volgende:
[..]
pest mij nou niet de hele tijd ermee!heb mn punten al kwijt en heb mn excuses aangeboden!
Je hebt je lesje wel geleerd, lijkt me. En het was gewoon een geintje joh.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:40 schreef Irakeez het volgende:
pest mij nou niet de hele tijd ermee!heb mn punten al kwijt en heb mn excuses aangeboden!
Nee, dan hadden ze waarschijnlijk de burgemeester al gelyncht.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer het met die lengtegraden te lezen, maar dat gaat niet lukken
Frankfurt?
Zoals Dafo al aangeeft: "Dit fotootje doolt sindsdien in mails over het internet"quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef Irakeez het volgende:
hoe kan je zoeits weten echt??
Dat denk ik er ook van, maar niet iedereen is gecharmeerd van een swastika.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat symbool is alleen misbruikt door de nazi's, is al eeuwenoud.. wat een heisa.
En als ik me niet vergis ook nog eens omgedraaid.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat symbool is alleen misbruikt door de nazi's, is al eeuwenoud.. wat een heisa.
Ow sorry, het is niet in NL, maar wel heel dicht erbij. Zo'n 5 kilometer over de grens. Ook water, trouwens.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is in Nederland toch?
Ja de Belg weet dat natuurlijk welquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat die fontein in Maasmechelen ? Was nogal wat om te doen hier in het nieuws in Belgie vandaag
Belgisch onderonsjequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat die fontein in Maasmechelen ? Was nogal wat om te doen hier in het nieuws in Belgie vandaag
Ik dacht al dat jij nog online wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En dat is nog juist ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Indurain?
Slaap lekker. Niet weer zo lang wegblijven hequote:
Ja, was laatst nog op tv..quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:55 schreef Haruhi het volgende:
Boomerang
Correct.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Melanie B, Scary Spice
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:59 schreef Neleos het volgende:
Wansmaak Woensdag
Het kan niet altijd over pauper indie bandjes gaan hequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:59 schreef Neleos het volgende:
Wansmaak Woensdag
7, en in 2006 komt een nieuwequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze er dan, niet meer dan 5 toch?
Ik reken dit meteen goed. Volgens mij heet ze Marleen, maar achternamen alleen had ik ook goed gevonden.quote:
Dat bedacht ik mij ook al ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Excuses Neleos, maar een eventueel goed antwoord van jou was te laat gekomen. Het zal niet weer gebeuren.
ik pleit voor een andere vraag?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:12 schreef k_man het volgende:
Het is ook lastig hints geven met zo'n vraag.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Neleos het volgende:
Ik heb trouwens wel iemand in mijn MSN lijst die een groot Massive Attack fan is.
Laat je flashen, zou ik willen voorstellen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Neleos het volgende:
Ik heb trouwens wel iemand in mijn MSN lijst die een groot Massive Attack fan is.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Neleos het volgende:
Robert del Naja is goed. Artiesennamen mogen ook hoor. In dit geval 3-D.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:12 schreef Soempie het volgende:
del naja?
Sorry Irakeez, maar het blijft hilarischquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Laat je flashen, zou ik willen voorstellen...
Dollen met je = houden van je..quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Irakeez het volgende:
[..]
ik pleit voor een andere vraag?![]()
edit// ik wil niet spammen omdat dit deel 60 ismaarja grappig allemaal
![]()
ja.. wat kan ik voor je doen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:15 schreef Soempie het volgende:
daddy G?
ahhjoh ik verdien hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dollen met je = houden van je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |