Je hebt je lesje wel geleerd, lijkt me. En het was gewoon een geintje joh.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:40 schreef Irakeez het volgende:
pest mij nou niet de hele tijd ermee!heb mn punten al kwijt en heb mn excuses aangeboden!
Nee, dan hadden ze waarschijnlijk de burgemeester al gelyncht.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer het met die lengtegraden te lezen, maar dat gaat niet lukken
Frankfurt?
Zoals Dafo al aangeeft: "Dit fotootje doolt sindsdien in mails over het internet"quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef Irakeez het volgende:
hoe kan je zoeits weten echt??
Dat denk ik er ook van, maar niet iedereen is gecharmeerd van een swastika.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat symbool is alleen misbruikt door de nazi's, is al eeuwenoud.. wat een heisa.
En als ik me niet vergis ook nog eens omgedraaid.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat symbool is alleen misbruikt door de nazi's, is al eeuwenoud.. wat een heisa.
Ow sorry, het is niet in NL, maar wel heel dicht erbij. Zo'n 5 kilometer over de grens. Ook water, trouwens.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is in Nederland toch?
Ja de Belg weet dat natuurlijk welquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat die fontein in Maasmechelen ? Was nogal wat om te doen hier in het nieuws in Belgie vandaag
Belgisch onderonsjequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat die fontein in Maasmechelen ? Was nogal wat om te doen hier in het nieuws in Belgie vandaag
Ik dacht al dat jij nog online wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En dat is nog juist ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Indurain?
Slaap lekker. Niet weer zo lang wegblijven hequote:
Ja, was laatst nog op tv..quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:55 schreef Haruhi het volgende:
Boomerang
Correct.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Melanie B, Scary Spice
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:59 schreef Neleos het volgende:
Wansmaak Woensdag
Het kan niet altijd over pauper indie bandjes gaan hequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:59 schreef Neleos het volgende:
Wansmaak Woensdag
7, en in 2006 komt een nieuwequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze er dan, niet meer dan 5 toch?
Ik reken dit meteen goed. Volgens mij heet ze Marleen, maar achternamen alleen had ik ook goed gevonden.quote:
Dat bedacht ik mij ook al ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Excuses Neleos, maar een eventueel goed antwoord van jou was te laat gekomen. Het zal niet weer gebeuren.
ik pleit voor een andere vraag?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:12 schreef k_man het volgende:
Het is ook lastig hints geven met zo'n vraag.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Neleos het volgende:
Ik heb trouwens wel iemand in mijn MSN lijst die een groot Massive Attack fan is.
Laat je flashen, zou ik willen voorstellen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Neleos het volgende:
Ik heb trouwens wel iemand in mijn MSN lijst die een groot Massive Attack fan is.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Neleos het volgende:
Robert del Naja is goed. Artiesennamen mogen ook hoor. In dit geval 3-D.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:12 schreef Soempie het volgende:
del naja?
Sorry Irakeez, maar het blijft hilarischquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Laat je flashen, zou ik willen voorstellen...
Dollen met je = houden van je..quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Irakeez het volgende:
[..]
ik pleit voor een andere vraag?![]()
edit// ik wil niet spammen omdat dit deel 60 ismaarja grappig allemaal
![]()
ja.. wat kan ik voor je doen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:15 schreef Soempie het volgende:
daddy G?
ahhjoh ik verdien hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dollen met je = houden van je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |