frank_dijkstra bij heetmeel.comquote:Op maandag 24 juli 2006 17:36 schreef Sumera het volgende:
Inco wats je msn?
ik host wel weerquote:Op maandag 24 juli 2006 19:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Om 20:30 Di3ki3
FJD
Sickert
Jp
Frank
Inco
Hij doelde denk ik niet op de sql, maar op de TTquote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef ursel het volgende:
Redelijk, als de SQL van de laatste back-up een fout bevat in het gedeelte van de posts.. :S
Dat TK vindt ik niks maar die teamswitch welquote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Denk dat TK aan en teamswitch geen succes word.
Ooh..quote:Op maandag 24 juli 2006 21:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij doelde denk ik niet op de sql, maar op de TT
Idem ditoquote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dat TK vindt ik niks maar die teamswitch wel![]()
![]()
![]()
Idd, tk uit en teamswitch aan lijkt mij gezien de reacties het beste.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Idem dito
TK uit is/was hét grote voordeel van de server imho.... Heerlijk gunnen in een chopper, nades gooien als een malle, Arty zonder zorgen.. Het is misschien minder realistisch, maar ik vind het wel heel erg fijn spelen met TK uit!
12 uur moet volgens mij al lukkenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:41 schreef VeerMans het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie
Is in deze periode de server 'smiddags al een beetje vol?
Richten om te schieten doe ik wel, knap aardig ookquote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
TK geen probleem mee, moet je tenminste echt mikken en niet als een n00b zonder kop schieten.
Nu ik weer speel zal ik ook weer een donatie in het zakje doen..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:14 schreef escape_nl het volgende:
Ik wil de volgende leden bedanken voor hun donatie voor de volgende server periode
Mr Henkie
Punisher
Incolumis
Razorback
Postman
Voor degene die het nog niet wisten, de volgende periode staat voor de deur
Graag 15 euro overmaken op Postbank 7252041 tnv N. Cornelisse
Momenteel niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:17 schreef Sumera het volgende:
Oh ik vind FF wel leuk
Over de andere website... zit er uberhaubt wel wat in die database?
"SQL error: Table '12137forum.ibf_sessions' doesn't exist"
als je niet nog een keer 3x vol in me vlieg wel jaquote:Op maandag 24 juli 2006 21:44 schreef Sumera het volgende:
Zo het ging daarnet totaal niet mis heh
Heb ik mn plaatsje verdiend?
haha Escape vloog in oman 4 keer over me heen en op t laatst raakt die me dan eindelijk met die dikke bommen... en ik had geen TK in ik meende ook 4 potjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je niet nog een keer 3x vol in me vlieg wel ja![]()
heb je wel 3x teruggepakt in een jet terwijl ik nooit in een jet vlieg![]()
Lijkt wel alsof het bij de oude garde gisteren totaal niet ging.
* Escape miste de helft van zijn tv guides.
* ik miste alles wat bewoog
* postman blijkbaar ook
teamswitchen vind ik niet erg. het TK'en is voornamelijk vervelend dat je friendly artillery moet gaan ontwijken. voor de rest in 4 potjes 1 tk gemaakt dus dat is redelijk te doen.
Nouja, ik vlieg ook weinig (ik oefen tegenwoordig wel een beetje) maar ik had het ook meer over die 2e ronde sharqi als infantry, ik neem zelden voertuigen tenzij ik snel van a naar b wilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
* postman blijkbaar ook
teamswitchen vind ik niet erg. het TK'en is voornamelijk vervelend dat je friendly artillery moet gaan ontwijken. voor de rest in 4 potjes 1 tk gemaakt dus dat is redelijk te doen.
Zal kijken. Heb het echt superdruk op me werk vandaag maar als ik ff tijd heb zal ik je mailen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Nu ik weer speel zal ik ook weer een donatie in het zakje doen..![]()
[..]
Momenteel niet.
Frank, kan jij contact opnemen per email met me?
Diamond die 3 deaths meer had dan killsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
* postman blijkbaar ook
jawel want dat is een negatief k/d ratio en dat heb ik normaal nooit per rondequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:14 schreef staticdata het volgende:
dat is toch niet bijzonder?
Doe mij maar medic, en als het echt te druk word wil ik nog wel eens support nemenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:46 schreef egg-bird het volgende:
sharqi vind ik een mooie lvl voor anti tank of anders de elite! neem ook zelden autos of tank. dus sluit me aan bij sumera.
http://ubar.bf2s.com/badges.phpquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:26 schreef egg-bird het volgende:
ik snap er trouwens geen reet van van die medals e.d
heb nu een zon soort air defense badge. en een standaard combat badge en zon groene ribbon.
nee als ik piloot voor jou ben, ben ik het meestalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
jawel want dat is een negatief k/d ratio en dat heb ik normaal nooit per ronde![]()
aankomende zaterdag is het sf dag op de serverquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:39 schreef egg-bird het volgende:
hey thnx.... maakt t allemaal weer een stuk duidelijker
die SF badges zijn ook wel nice. toch maar een keer weer installeren/spelen.
Hehe heb ik ook vaak, maar meestal sta ik dan nog positief qua k/d ratioquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee als ik piloot voor jou ben, ben ik het meestal![]()
Moi en best veel andere Boffersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:46 schreef egg-bird het volgende:
wie hebben er allemaal SF dan?
idd. heb nog geen enkele server gezien/gespeeld die die map in zn lijst had staan. die donkere maps heb ik nog geen enkele keer gespeeld. die lijken we wel lachen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef Sumera het volgende:
Wel alle maps hoop ik heh, ik vind die duistere maps ook wel leuk maar die speelt bijna geen enkele server. Ze doen allemaal warlord
Idd, stomme map.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef Sumera het volgende:
Iron Gater vind ik maar niks hoor, ik verdwaal daar echt de hele tijd en het is allemaal hetzelfde
nou zeg dat is ook toevallig haha... maar idd dikke kut lvl.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef Sumera het volgende:
Iron Gater vind ik maar niks hoor, ik verdwaal daar echt de hele tijd en het is allemaal hetzelfde
De hele zaterdagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
aankomende zaterdag is het sf dag op de server
moet je m weer kópûhquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef Silver_Shark het volgende:
ik had SF
ik ben van BeF... dat hoort bij BoFquote:
hohoho... foxie is wel iemand van dag 1. kom je aan foxie dan kom je aan mij!quote:
Zo is het JPquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hohoho... foxie is wel iemand van dag 1. kom je aan foxie dan kom je aan mij!
en ja, het is een kutjong :p
alsof ik daar bang van wordquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hohoho... foxie is wel iemand van dag 1. kom je aan foxie dan kom je aan mij!
en ja, het is een kutjong :p
deze is de maxquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:33 schreef -chiel- het volgende:
Deze is ook leuk!
http://video.google.nl/videoplay?docid=5733044300866646599&q=BassHunter
Ik zou deze er idd inzetten, maar door het gezoek in de SQL vergeten. Zal het doen als ik thuis ben, rond 5 uur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef Timminater het volgende:
frank, zet effe een .htaccess in de root van de host, dat iedereen altijd op forum uitkomt ipv joomla.
code voor je .htaccess is dan:
Redirect /index.php http://www.bandoffokkers.nl/forum/
gewoon die code in kladblok zetten en opslaan als iets, dan uploaden naar de root van joomla en effe hernoemen naar .htaccess (niets voor de punt)
dan word iedereen vanzelf doorverwezen naar forum (die nu btw down is)
Maak je volgende keer geen Topics meer aan? Je verneukt onze Topicreeks.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik ben van BeF... dat hoort bij BoF
Maak jij het BoF forum nou maar eerst voordat je gaat zeuren over anderequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maak je volgende keer geen Topics meer aan? Je verneukt onze Topicreeks.
Dat is niet lief!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:58 schreef Razorback het volgende:
Maak jij het BoF forum nou maar eerst voordat je gaat zeuren over andere![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:03 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat is niet lief!!
maar je hebt natuurlijk wel gelijk![]()
Als jou nou ff contact opneemt ipv hier op het forum te spelen..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neem jij eens schone kleding e.d. mee als je bij JP komt slapen
Als ik het kon had ik het allang gefixt maar ik ben helaas niet zo SQL minded. Ik weet zeker dat Ursel er alles aan zou doen om het Forum te fixen
Je hebt m'n MSN tochquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Als jou nou ff contact opneemt ipv hier op het forum te spelen..![]()
Of geef me op z'n minst je msn, kan ik even de aanpak uitleggen wat ik nu nog van plan ben.![]()
Zodat jij zeker aan mijn gedragen kleding kan snuffelen, viespeukquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik het kon had ik het allang gefixt maar ik ben helaas niet zo SQL minded. Ik weet zeker dat Ursel er alles aan zou doen om het Forum te fixen
WHAHAHA MINE???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef -chiel- het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1371691628323665388&q=label%3Abattlefield+2
Voor als je nog een kwartiertje over hebt, flauwe humor!
Die is al heeeeeeeeel oud hoor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef -chiel- het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1371691628323665388&q=label%3Abattlefield+2
Voor als je nog een kwartiertje over hebt, flauwe humor!
Niet op mijn werk...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt m'n MSN toch
nocturne31 at hotmail.com
Daarom hebben ze ook deel 2 gemaakt:quote:
Ach wat is oud?!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:32 schreef BattleLies het volgende:
Die is al heeeeeeeeel oud hoor!
Site ligt plat!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:33 schreef Razorback het volgende:
Daarom hebben ze ook deel 2 gemaakt:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1356655983343962870&q=label%3Abattlefield+2
Het Grote BoF BF2 Topic, Net zo heet als in Karkandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:40 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
ga ook maar es SF halen, hoe zit je dan met je unlocks? kan je in 1x een zooi SF guns unlocken of moet je eerst weer 10 miljoen punten halen![]()
ennuh, ga morgen weer ff telebankieren, zal ik ook eens wat pleuro's voor die server overmaken. kan naar escape of niet? maar dan wil ik ook een [BoF] tag!!
..dus hoe doe je dat?
kan ik bij woonplaats Karkand invullenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het Grote BoF BF2 Topic, Net zo heet als in Karkand
Ehm.... nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:26 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zodat jij zeker aan mijn gedragen kleding kan snuffelen, viespeuk![]()
![]()
![]()
SF speel je een paar puntjes en dan mag je direct unlocken (gaat op basis van je totale aantal punten)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:40 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
ga ook maar es SF halen, hoe zit je dan met je unlocks? kan je in 1x een zooi SF guns unlocken of moet je eerst weer 10 miljoen punten halen![]()
ennuh, ga morgen weer ff telebankieren, zal ik ook eens wat pleuro's voor die server overmaken. kan naar escape of niet? maar dan wil ik ook een [BoF] tag!!
..dus hoe doe je dat?
Ja maar in de volksmond heet dat ook wel Boekelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan ik bij woonplaats Karkand invullen![]()
Ik had een 10 voor SQL, dus ik kan er desnoods naar kijken indien nodigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef Sumera het volgende:
[..]
Ik had een 10 voor SQL, dus ik kan er desnoods naar kijken indien nodig![]()
MySQL database idd..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef staticdata het volgende:
gaat hier om sql server zit iets anders in elkaar.
het is geen select, from where blablabal
Zowee! Dat gaat inderdaad lekker!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wel leuk een rondje APC'en op Karkand![]()
[afbeelding]
Nog niks ontvangen probeer eens naar lord.suman@gmail.comquote:
Gisteren was het helemaal lastig, aangezien je ook minpunten kon scorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:11 schreef ursel het volgende:
Daar moet ik 8 rondjes voor doen voor zoveel punten![]()
Hehe, moet zeggen dat ik toch 3 vlaggen heb gepakt ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:11 schreef staticdata het volgende:
ofwel ordinair apc hoeren en geen vlaggen pakken
Normaal ga ik op Karkand als infantry beter dan met de APC qua score.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Sumera het volgende:
Zoveel punten had ik gister ook op sharqi zonder tank of wat dan ook
Erger als Frank kan je het niet maken..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:18 schreef Sumera het volgende:
[..]
Nog niks ontvangen probeer eens naar lord.suman@gmail.com
En dat het niet enkel select en where is snap ik ook wel![]()
En zo lang jullie de orgineel nog hebben kan ik eens een keer niets verkloten![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:41 schreef Sumera het volgende:
bejaarden lokken?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Erger als Frank kan je het niet maken..![]()
Dan kun je door een wagentje in een gebouw worden gedrukt geloof ik. Ergens bij hotel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor mij is het al tijd..![]()
Maar wat is glich eigenlijk..![]()
![]()
Ik moet nog altijd lachen als ik denk aan zijn topic op fok over koken. Hij doet de koksopleiding en voor een project op school moest hij wat weten.. althans leek zo....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
Lol, Yow is Misterfox
yow says:
hey
escape_nl says:
hey
yow says:
ik ben Silvershark
escape_nl says:
oh ok
yow says:
mag ik die glich uitproberen op karkand van rudy mag dat niet
yow says:
1keer
escape_nl says:
nee
yow says:
dan ga ik gelijk suicide plegen
Misterfox: RUDY RUDYquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
Lol, Yow is Misterfox
yow says:
hey
escape_nl says:
hey
yow says:
ik ben Silvershark
escape_nl says:
oh ok
yow says:
mag ik die glich uitproberen op karkand van rudy mag dat niet
yow says:
1keer
escape_nl says:
nee
yow says:
dan ga ik gelijk suicide plegen
Ik moet nog steeds denken in termen van urenquote:
er staat gelukkig geen bof tag voor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat hem het toch gewoon proberen. Er staat een Ban op heb je er ook geen last meer van
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
er staat gelukkig geen bof tag voor.
maar wat betekent BEF eigenlijk
De inkoppertjes blijven stromen hier. Wie weet nou niet wat dat is? De British Expeditionary Force natuurlijk ...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
er staat gelukkig geen bof tag voor.
maar wat betekent BEF eigenlijk
Het Grote BoF BF2 Topic, Net zo heet als in Karkandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor mij is het al tijd..![]()
Maar wat is glich eigenlijk..![]()
![]()
We hebben genoeg admins, Diamond is overdag vrij geloof ik dus die kan kickenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Sumera het volgende:
Ach het stikte weer van de baserapers, mischien wat spelers 'mini admin powers' geven ofzo. Dat ze kunnen kicken en bannen voor 5 minuten als dat te maken is. ;P
Net toen ik online was:
Mijn team:
- Commander die telkens art op non-cap gooide
- 2 man in tank bij de non-cap
Tegenstanders:
- commander die art gooit op non-cap
- vliegtuigjes die leuke bommetjes droppen bij non-cap
Die ronde was niet gezond ;P
FOK!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:42 schreef egg-bird het volgende:
Wat is de pass. van Teamspeak?
Ja, het begon ook toen hij net weg wasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef escape_nl het volgende:
[..]
We hebben genoeg admins, Diamond is overdag vrij geloof ik dus die kan kicken
IP: 85.92.128.91quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef egg-bird het volgende:
Was er al bang voor. snap er geen reet van van dat TS.
Quick connect en dan? wat moet er ingevuld worden
![]()
Zonder mp3 spelerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fietsen met dit warme weerJe lijkt wel gek.
Mja nou....als je naar je MP3 Speler luisterd is het nog wel te doen
Damn. Zonder MP3 Speler moet dat echt dodelijk saai zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zonder mp3 speler![]()
Was een wat kort ritje, de route bleek toch korter als gedacht. Vooral laatste stuk over de Apeldoornse weg ging stoer, keiharde afdalingDaarna dacht ik dat ik nog wel trek had in nog een stukje tot ik opeens een heel stuk omhoog moest richting de Super de Boer, toen ging ik echt stuk
![]()
Nu even douchen en bijkomen
Cool als Inco en Di3ki3 dan ook weer meedoen zitten we al aan een man of 6quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Thuis. En DTM3 is binnen
Oh het wordt wel rijden onder invloed, aangezien de eerste hoegaarden net naar binnen is![]()
Dank je Sickertquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Sickert het volgende:
7252041 N Cornelise
rekining nummer van escape
Graag centjes overmaken!!!
ik speel nog amper en heb ook geld overgemaakt!
die ene keer dat ik dan wil spelen wil ik wel op een server met vrienden!!
doen dus! lamzakken!
Dan zullen we hem eens even kaalscheren met onze grasmaaiersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe laat beginnen we? Moet wel om 21:30 ff me hond uitlaten maar daarna ben ik er weer
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan zullen we hem eens even kaalscheren met onze grasmaaiers
Er is een fix voor .NET 1.1 even zoeken op MS site, misschien dat die helpt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef staticdata het volgende:
godverre godverre godverre
voor die admin rechten .net 1.1. gedownload krijg ik telkens als ik het spel ga spelen en ik in game ben een freeze waardoor me hele pc vastloopt!
iemand tips?
plaats?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Sickert het volgende:
7252041 N Cornelise
doen dus! lamzakken!
Escape moet even de IBAN van zijn rekening geven en die kan jij ingeven. Tenminste bij BBL kan dat waar ik een rekening heb. Mocht het niet lukken dan maak het maar naar mijn bbl rekening over dan stort ik het door aan Escape.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef ThaSaint het volgende:
noem mij een stomme belg maar hoe moet ik juist geld overstorten naar jou rekening escape, is het niet anders vanuit belgie iets met ban nr of zo.
iemand die er iets vanaf weet?
Ik wil zeker mijn deel betalen want ik zal er regelmatig op zitten spelen.
Greetz Tha$aint![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:28 schreef Timminater het volgende:
start -----> uitvoeren ----> typ cmd -----> druk op enter ------>
typ cd.. -------> typ cd.. -------> typ: geef me admin rights gvd! en druk op enter
dat ik jou dat moet uitleggen als n00b![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
format C:
en als dat niet werkt
replace user
Donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Sickert het volgende:
7252041
N Cornelise
te Boekel
doen dus! lamzakken!
Dat horen wij graag natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:50 schreef egg-bird het volgende:
ook ik heb de bijdrage zojuist over gemaakt
vermaak me echt te veel op jullie server... iedereen speelt gewoon goed en lekker.
daar zal het wel op neerkomen ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
format C:
en als dat niet werkt
replace user
quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:46 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben echt ZO onwijs toe aan een nieuwe pc! Wat een ellende als ik wil spelen zeg! Dat gestotter enz .. maar: ik krijg van mijn werk binnenkort een dual core pc met twee platte schermen van minimaal 19".![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:46 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben echt ZO onwijs toe aan een nieuwe pc! Wat een ellende als ik wil spelen zeg! Dat gestotter enz .. maar: ik krijg van mijn werk binnenkort een dual core pc met twee platte schermen van minimaal 19".![]()
Lt.IJsmuts ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 06:07 schreef escape_nl het volgende:
De volgende mensen hebben een duitje in het zakje gedaan, bedankt allen
Sickert
Eikel
BoF TheSaint
Voor buitenlandse donaties
International Bank Account Number (IBAN):
NL70PSTB0007252041
1) via het inlogscherm jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
trouwens, hoe zet je de [BoF] tag voor je naam? bij het BF2 aanlogscherm ofzo?
en bij het installeren van SF, verneukt dat je patches weer of kan je dat veilig erop gooien?
zal me ook officeel voorstellen zodra site in de lucht is, maar voor nu:
HOMO'S!!![]()
ik had eerst die 1.3 patch erop geknald en toen een keer de SF add-on maar dat ging helemaal verkeerd op de 1 of andere manier. toen eerst BF2 geinstalleerd. toen SF en toen die patch en dat lijkt tot nu toe helemaal goed te gaan..quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
trouwens, hoe zet je de [BoF] tag voor je naam? bij het BF2 aanlogscherm ofzo?
en bij het installeren van SF, verneukt dat je patches weer of kan je dat veilig erop gooien?
zal me ook officeel voorstellen zodra site in de lucht is, maar voor nu:
HOMO'S!!![]()
voelen zich nu al thuisquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef escape_nl het volgende:
ja in je inlogscherm kan je de tag zetten en bedankt voor je donatie.
Wel erg leuk dat we de laaste 2 weken meer dan 5 nieuwe leden erbij gekregen hebben en dat ze nu allemaal met HOMO beginnen.
airsoften?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:25 schreef staticdata het volgende:
@ JP misschien willen nieuwe leden ook wel airsoften? ik weet neit of je nog plekken nodig heb?
ongetwijfeld.... ik ben erg kieskeurig als ik men mede flikkers moet kiezenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:28 schreef Timminater het volgende:
[..]
voelen zich nu al thuis![]()
komt vast omdat wij zo gezellig zijn met z'n allen bij BoF![]()
graag gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef escape_nl het volgende:
ja in je inlogscherm kan je de tag zetten en bedankt voor je donatie.
nou jij krijgt een 10 voor de inburgeringstoetsquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ongetwijfeld.... ik ben erg kieskeurig als ik men mede flikkers moet kiezen![]()
Damn dat ziet er wel ZEER gaaf uit allemaal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:30 schreef Timminater het volgende:
[..]
ja, buiten BF2 een evenement, gaan met z'n allen airsoften:
www.airsoftadventure.nl
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou jij krijgt een 10 voor de inburgeringstoets
we rijden gezamelijk vanaf een plek in nederland die een beetje centraal ligtquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
Damn dat ziet er wel ZEER gaaf uit allemaal.![]()
Alleen jammer dat t in de ardennen ligt a 3.5 uur rijden voor iig mij![]()
the saint heb je dat via internet bankieren gedaan ?? zo ja gwn dat rekening nmr invoeren en gaat dat lukken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:07 schreef escape_nl het volgende:
De volgende mensen hebben een duitje in het zakje gedaan, bedankt allen
Sickert
Eikel
BoF TheSaint
Voor buitenlandse donaties
International Bank Account Number (IBAN):
NL70PSTB0007252041
idem voor mij :dquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ongetwijfeld.... ik ben erg kieskeurig als ik men mede flikkers moet kiezen![]()
dat is de Nederlandse Saintquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:40 schreef preetn_BE het volgende:
[..]
the saint heb je dat via internet bankieren gedaan ?? zo ja gwn dat rekening nmr invoeren en gaat dat lukken?
en van belgie mag je zelf de weg zoeken zeker :dquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
[..]
we rijden gezamelijk vanaf een plek in nederland die een beetje centraal ligt
ow ik wil ook wel geld overmaken maar weet niet echt hoe je internationaal overschrijftquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:45 schreef preetn_BE het volgende:
[..]
en van belgie mag je zelf de weg zoeken zeker :d
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
nou ja ligt eraan wat het makkelijkst zal zijn. we spreken af op een homo ontmoetingsplaats. (hoe kan het ook anders)
in belgie kan je zo'n geweren winnen op de kermisquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:50 schreef staticdata het volgende:
helaas zijn ze verboden in nederland
ja maar in belgie kon je ook zo een wapen kopen. pas als je er gebruik van ging maken moest je een vergunning hebben. dat is een maand geleden ook niet goed afgelopen in antwerpen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:53 schreef preetn_BE het volgende:
[..]
in belgie kan je zo'n geweren winnen op de kermis
waar ik woon zie je dat soort geweren niet meer ze deden niet genoeg schade volgens een paar die vroeger van waren. Het waren dan ook echte freaks ze hebben nu elk een eigen paintbal geweer en lopen elke dag op elkaar te schieten in een stukje bos.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar in belgie kon je ook zo een wapen kopen. pas als je er gebruik van ging maken moest je een vergunning hebben. dat is een maand geleden ook niet goed afgelopen in antwerpen.
hier in nederland zijn ze misschien wel te streng op plastic namaak wapens. veel mensen kopen die dingen in spanje en worden dan bij een douanecontrole eruit gevist. dan kunnen ze flink betalen.
Volgens mij staan we wereldwijd bekend als de grootste nichten-clan en komen deze nieuwe leden daar specifiek op af!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef escape_nl het volgende:
Wel erg leuk dat we de laaste 2 weken meer dan 5 nieuwe leden erbij gekregen hebben en dat ze nu allemaal met HOMO beginnen.
BoFFen is zoo gayquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:03 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Volgens mij staan we wereldwijd bekend als de grootste nichten-clan en komen deze nieuwe leden daar specifiek op af!![]()
Ooh.. die wil ik vanavond wel ff van je horen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:23 schreef Timminater het volgende:
heb verdomme al 8 verschillende boten anna remixes op mijn pc, hoeveel gaan er nog komen ??
en?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:37 schreef IJsmuts het volgende:
heb dat airsoft verhaal een beetje gevolgd in de topics. als de datum uit komt en er is nog plek, wil ik wel mee.
*mits ik met de G36C kan knallen![]()
*kickquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:29 schreef staticdata het volgende:
jongens spam nog eens 50 berichten hier, dan is dit topic vol, kunnen weer een normaal topic titel gebruiken
Dat kan. Gelukkig heb ik de indeling nog van http://www.dr-clan.nl/forum !quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
dan doen we dat toch
kan je niet nu al een nieuw forum neerkwakken en een backup van de ver*eukte houden, zodat mocht ie ooit gerepareerd worden dat we eventueel bepaalde topics over kunnen hevelen?
Maak er dan gelijk 1 met een bf2 themaquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal het vanmiddag aanmaken...
nee nog niet, komt wel goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:20 schreef egg-bird het volgende:
escape. heb je t geld gekregen wat ik over heb gemaakt?
die skin is echt mooi gemaakt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:10 schreef Timminater het volgende:
http://theskinnery.com/forum/index.php?act=gal&code=01&img=708
frank, is wel mooi maar ook 40 dollar
kijk maar wat je doet voor de skin, anders mag je al mijn skins wel adden
Kun je de backup die je hebt online gooien? Dan kan ik eens kijken of ik de info eruit kan rippen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vrees dat we het Forum ondanks alle pogingen van Ursel (waarvoor grote dank) toch vanaf nul opnieuw moeten starten
Dat ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef staticdata het volgende:
jij wil gewoon je status als opperposter niet kwijt
hijzelf, want hij had nieuwe forum onlinegezetquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:29 schreef -chiel- het volgende:
Wie heeft in godsnaam Frank Adminrechten gegeven?
zijn er morgen vroeg nog mensen in BoF server?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
weer een bericht
Zoek eens een skin die wat lichter is. Al die donkere kleuren zijn niet echt wat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Timminater het volgende:
[..]
hijzelf, want hij had nieuwe forum onlinegezet
http://www.nfmod.com/ ziet er niet slecht uit
Als je met vroeg bedoel in de ochtend dan denk ik het niet, als je met vroeg in de middag bedoel dan heb je kans op misschien 1 of 2 BoF-ers, bedoel je vroeg in de avond dan denk ik dat er genoeg zijn. (ik echter niet)quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
zijn er morgen vroeg nog mensen in BoF server?
ik bedoel dus eigenlijk wel in de ochtendquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je met vroeg bedoel in de ochtend dan denk ik het niet, als je met vroeg in de middag bedoel dan heb je kans op misschien 1 of 2 BoF-ers, bedoel je vroeg in de avond dan denk ik dat er genoeg zijn. (ik echter niet)
frank zei toch dat hij een backup had van topics. dus die zullen er heus nog wel zijn hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef BattleLies het volgende:
Tering! Ja ja! Doe maar luchtig over het overleden forum!![]()
Ik werk me suf aan dat jubileum-gedoe en ben nu dus alles kwijt wat we verzameld hadden (behalve de foto's).
@ Frank: je begrijpt wel dat jij dubbel zo hard mee zal moeten helpen nu om alles opnieuw te verzamelen he?! Anders komt het echt NIET af hoor!
![]()
server vuller in de ochtend is ook niet misquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik bedoel dus eigenlijk wel in de ochtend![]()
Dat hoop ik dan maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
frank zei toch dat hij een backup had van topics. dus die zullen er heus nog wel zijn hoor
anders word het 30 man tegen 1 met airsoftenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom maar op. GAYLORD will F*CK YOU ALL!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
anders word het 30 man tegen 1 met airsoften![]()
Ik ben elke morgen paraatquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
zijn er morgen vroeg nog mensen in BoF server?
Wees gerust, alleen de info weer werkend in het nieuwe forum te krijgen lukt niet. De posts zijn allemaal nog te lezen vanuit de SQL, alleen werkt het dus niet in het forum.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef BattleLies het volgende:
Ik werk me suf aan dat jubileum-gedoe en ben nu dus alles kwijt wat we verzameld hadden (behalve de foto's).
@ Frank: je begrijpt wel dat jij dubbel zo hard mee zal moeten helpen nu om alles opnieuw te verzamelen he?! Anders komt het echt NIET af hoor!
![]()
ff snelquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Wees gerust, alleen de info weer werkend in het nieuwe forum te krijgen lukt niet. De posts zijn allemaal nog te lezen vanuit de SQL, alleen werkt het dus niet in het forum.
Als je me even een mailtje stuurt met welke info echt belangrijk is, dan zal ik deze eruit vissen voor je.
Geld natuurlijk ook voor anderen. Mocht je info uit oude forum terug willen hebben, zet deze info dan naar mijn email.
Ik. Kan jij het beter?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:29 schreef -chiel- het volgende:
Wie heeft in godsnaam Frank Adminrechten gegeven?
Op het oude Forum staan nog gegevens t/m 7 Juli...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Relax, Chiel moet je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik. Kan jij het beter?
Ik probeer het ook alleen maar zo goed mogelijk te doen en ja iedereen maakt fouten. Heb het Forum niet voor jan lul gekocht voor 70 dollar.
Maar goed...chiel maakt het Forum.
je doet het goed hoor (en nee, geen hartje erachter, want dan krijg ik er weer 20 terug van jouquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik. Kan jij het beter?
Ik probeer het ook alleen maar zo goed mogelijk te doen en ja iedereen maakt fouten. Heb het Forum niet voor jan lul gekocht voor 70 dollar.
Maar goed...chiel maakt het Forum.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik de backup wil hebben, aangezien ik denk dat er nog wel wat te redden is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef BattleLies het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Relax, Chiel moet je niet serieus nemen.
dit soort dingen kunnen gebeuren met een forum. en zo als het forum weer up and running is, is iederen weer blij, en heb je het goed gedaan.
en omdat timminator het niet wil doen:![]()
![]()
Ik heb alleen wel moeite met het idee dat het er eerst wel was daarna niet meer en nu niet meer terug wil komen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Relax, Chiel moet je niet serieus nemen.
dit soort dingen kunnen gebeuren met een forum. en zo als het forum weer up and running is, is iederen weer blij, en heb je het goed gedaan.
en omdat timminator het niet wil doen:![]()
![]()
Ja ik ook.... iedereen denk ik!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel moeite met het idee dat het er eerst wel was daarna niet meer en nu niet meer terug wil komen.
Ik waardeer de inzet van Ursel en Frank en hoop ook dat jullie je blijven inzetten voor het forum, maar ik blijf het raar vinden dat het niet werkt.
Tja, je moet je ook niet ergeren aan Chiel. Je moet gewoon negeren en een beetje terug ouwehoeren. Lang leven de lol om het maar zo te zeggen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja erger me aan die gast. Loopt telkens op de man te spelen maar zelf voert ie ook niks uit....laf vind ik dat.
True maar ik negeer em al heel vaak en soms zoals nu kan ik me echt ff niet inhouden...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, je moet je ook niet ergeren aan Chiel. Je moet gewoon negeren en een beetje terug ouwehoeren. Lang leven de lol om het maar zo te zeggen.
Zoals jij meestal reageerd, stel je jezelf al snel op als easy target.
Ik kan overigens altijd wel lachen met die eikel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |