ik bedoel dus eigenlijk wel in de ochtendquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je met vroeg bedoel in de ochtend dan denk ik het niet, als je met vroeg in de middag bedoel dan heb je kans op misschien 1 of 2 BoF-ers, bedoel je vroeg in de avond dan denk ik dat er genoeg zijn. (ik echter niet)
frank zei toch dat hij een backup had van topics. dus die zullen er heus nog wel zijn hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef BattleLies het volgende:
Tering! Ja ja! Doe maar luchtig over het overleden forum!![]()
Ik werk me suf aan dat jubileum-gedoe en ben nu dus alles kwijt wat we verzameld hadden (behalve de foto's).
@ Frank: je begrijpt wel dat jij dubbel zo hard mee zal moeten helpen nu om alles opnieuw te verzamelen he?! Anders komt het echt NIET af hoor!
![]()
server vuller in de ochtend is ook niet misquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik bedoel dus eigenlijk wel in de ochtend![]()
Dat hoop ik dan maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
frank zei toch dat hij een backup had van topics. dus die zullen er heus nog wel zijn hoor
anders word het 30 man tegen 1 met airsoftenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom maar op. GAYLORD will F*CK YOU ALL!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
anders word het 30 man tegen 1 met airsoften![]()
Ik ben elke morgen paraatquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
zijn er morgen vroeg nog mensen in BoF server?
Wees gerust, alleen de info weer werkend in het nieuwe forum te krijgen lukt niet. De posts zijn allemaal nog te lezen vanuit de SQL, alleen werkt het dus niet in het forum.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef BattleLies het volgende:
Ik werk me suf aan dat jubileum-gedoe en ben nu dus alles kwijt wat we verzameld hadden (behalve de foto's).
@ Frank: je begrijpt wel dat jij dubbel zo hard mee zal moeten helpen nu om alles opnieuw te verzamelen he?! Anders komt het echt NIET af hoor!
![]()
ff snelquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Wees gerust, alleen de info weer werkend in het nieuwe forum te krijgen lukt niet. De posts zijn allemaal nog te lezen vanuit de SQL, alleen werkt het dus niet in het forum.
Als je me even een mailtje stuurt met welke info echt belangrijk is, dan zal ik deze eruit vissen voor je.
Geld natuurlijk ook voor anderen. Mocht je info uit oude forum terug willen hebben, zet deze info dan naar mijn email.
Ik. Kan jij het beter?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:29 schreef -chiel- het volgende:
Wie heeft in godsnaam Frank Adminrechten gegeven?
Op het oude Forum staan nog gegevens t/m 7 Juli...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Relax, Chiel moet je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik. Kan jij het beter?
Ik probeer het ook alleen maar zo goed mogelijk te doen en ja iedereen maakt fouten. Heb het Forum niet voor jan lul gekocht voor 70 dollar.
Maar goed...chiel maakt het Forum.
je doet het goed hoor (en nee, geen hartje erachter, want dan krijg ik er weer 20 terug van jouquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik. Kan jij het beter?
Ik probeer het ook alleen maar zo goed mogelijk te doen en ja iedereen maakt fouten. Heb het Forum niet voor jan lul gekocht voor 70 dollar.
Maar goed...chiel maakt het Forum.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik de backup wil hebben, aangezien ik denk dat er nog wel wat te redden is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef BattleLies het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Relax, Chiel moet je niet serieus nemen.
dit soort dingen kunnen gebeuren met een forum. en zo als het forum weer up and running is, is iederen weer blij, en heb je het goed gedaan.
en omdat timminator het niet wil doen:![]()
![]()
Ik heb alleen wel moeite met het idee dat het er eerst wel was daarna niet meer en nu niet meer terug wil komen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Relax, Chiel moet je niet serieus nemen.
dit soort dingen kunnen gebeuren met een forum. en zo als het forum weer up and running is, is iederen weer blij, en heb je het goed gedaan.
en omdat timminator het niet wil doen:![]()
![]()
Ja ik ook.... iedereen denk ik!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel moeite met het idee dat het er eerst wel was daarna niet meer en nu niet meer terug wil komen.
Ik waardeer de inzet van Ursel en Frank en hoop ook dat jullie je blijven inzetten voor het forum, maar ik blijf het raar vinden dat het niet werkt.
Tja, je moet je ook niet ergeren aan Chiel. Je moet gewoon negeren en een beetje terug ouwehoeren. Lang leven de lol om het maar zo te zeggen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja erger me aan die gast. Loopt telkens op de man te spelen maar zelf voert ie ook niks uit....laf vind ik dat.
True maar ik negeer em al heel vaak en soms zoals nu kan ik me echt ff niet inhouden...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, je moet je ook niet ergeren aan Chiel. Je moet gewoon negeren en een beetje terug ouwehoeren. Lang leven de lol om het maar zo te zeggen.
Zoals jij meestal reageerd, stel je jezelf al snel op als easy target.
Ik kan overigens altijd wel lachen met die eikel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |