Ik moet nog altijd lachen als ik denk aan zijn topic op fok over koken. Hij doet de koksopleiding en voor een project op school moest hij wat weten.. althans leek zo....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
Lol, Yow is Misterfox
yow says:
hey
escape_nl says:
hey
yow says:
ik ben Silvershark
escape_nl says:
oh ok
yow says:
mag ik die glich uitproberen op karkand van rudy mag dat niet
yow says:
1keer
escape_nl says:
nee
yow says:
dan ga ik gelijk suicide plegen
Misterfox: RUDY RUDYquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
Lol, Yow is Misterfox
yow says:
hey
escape_nl says:
hey
yow says:
ik ben Silvershark
escape_nl says:
oh ok
yow says:
mag ik die glich uitproberen op karkand van rudy mag dat niet
yow says:
1keer
escape_nl says:
nee
yow says:
dan ga ik gelijk suicide plegen
Ik moet nog steeds denken in termen van urenquote:
er staat gelukkig geen bof tag voor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat hem het toch gewoon proberen. Er staat een Ban op heb je er ook geen last meer van
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
er staat gelukkig geen bof tag voor.
maar wat betekent BEF eigenlijk
De inkoppertjes blijven stromen hier. Wie weet nou niet wat dat is? De British Expeditionary Force natuurlijk ...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
er staat gelukkig geen bof tag voor.
maar wat betekent BEF eigenlijk
Het Grote BoF BF2 Topic, Net zo heet als in Karkandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor mij is het al tijd..![]()
Maar wat is glich eigenlijk..![]()
![]()
We hebben genoeg admins, Diamond is overdag vrij geloof ik dus die kan kickenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Sumera het volgende:
Ach het stikte weer van de baserapers, mischien wat spelers 'mini admin powers' geven ofzo. Dat ze kunnen kicken en bannen voor 5 minuten als dat te maken is. ;P
Net toen ik online was:
Mijn team:
- Commander die telkens art op non-cap gooide
- 2 man in tank bij de non-cap
Tegenstanders:
- commander die art gooit op non-cap
- vliegtuigjes die leuke bommetjes droppen bij non-cap
Die ronde was niet gezond ;P
FOK!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:42 schreef egg-bird het volgende:
Wat is de pass. van Teamspeak?
Ja, het begon ook toen hij net weg wasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef escape_nl het volgende:
[..]
We hebben genoeg admins, Diamond is overdag vrij geloof ik dus die kan kicken
IP: 85.92.128.91quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef egg-bird het volgende:
Was er al bang voor. snap er geen reet van van dat TS.
Quick connect en dan? wat moet er ingevuld worden
![]()
Zonder mp3 spelerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fietsen met dit warme weerJe lijkt wel gek.
Mja nou....als je naar je MP3 Speler luisterd is het nog wel te doen
Damn. Zonder MP3 Speler moet dat echt dodelijk saai zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zonder mp3 speler![]()
Was een wat kort ritje, de route bleek toch korter als gedacht. Vooral laatste stuk over de Apeldoornse weg ging stoer, keiharde afdalingDaarna dacht ik dat ik nog wel trek had in nog een stukje tot ik opeens een heel stuk omhoog moest richting de Super de Boer, toen ging ik echt stuk
![]()
Nu even douchen en bijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |