Cool als Inco en Di3ki3 dan ook weer meedoen zitten we al aan een man of 6quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Thuis. En DTM3 is binnen
Oh het wordt wel rijden onder invloed, aangezien de eerste hoegaarden net naar binnen is![]()
Dank je Sickertquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Sickert het volgende:
7252041 N Cornelise
rekining nummer van escape
Graag centjes overmaken!!!
ik speel nog amper en heb ook geld overgemaakt!
die ene keer dat ik dan wil spelen wil ik wel op een server met vrienden!!
doen dus! lamzakken!
Dan zullen we hem eens even kaalscheren met onze grasmaaiersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe laat beginnen we? Moet wel om 21:30 ff me hond uitlaten maar daarna ben ik er weer
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan zullen we hem eens even kaalscheren met onze grasmaaiers
Er is een fix voor .NET 1.1 even zoeken op MS site, misschien dat die helpt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef staticdata het volgende:
godverre godverre godverre
voor die admin rechten .net 1.1. gedownload krijg ik telkens als ik het spel ga spelen en ik in game ben een freeze waardoor me hele pc vastloopt!
iemand tips?
plaats?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Sickert het volgende:
7252041 N Cornelise
rekining nummer van escape
Graag centjes overmaken!!!
ik speel nog amper en heb ook geld overgemaakt!
die ene keer dat ik dan wil spelen wil ik wel op een server met vrienden!!
doen dus! lamzakken!
Escape moet even de IBAN van zijn rekening geven en die kan jij ingeven. Tenminste bij BBL kan dat waar ik een rekening heb. Mocht het niet lukken dan maak het maar naar mijn bbl rekening over dan stort ik het door aan Escape.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef ThaSaint het volgende:
noem mij een stomme belg maar hoe moet ik juist geld overstorten naar jou rekening escape, is het niet anders vanuit belgie iets met ban nr of zo.
iemand die er iets vanaf weet?
Ik wil zeker mijn deel betalen want ik zal er regelmatig op zitten spelen.
Greetz Tha$aint![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:28 schreef Timminater het volgende:
start -----> uitvoeren ----> typ cmd -----> druk op enter ------>
typ cd.. -------> typ cd.. -------> typ: geef me admin rights gvd! en druk op enter
dat ik jou dat moet uitleggen als n00b![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
format C:
en als dat niet werkt
replace user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |