Donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Sickert het volgende:
7252041
N Cornelise
te Boekel
rekining nummer van escape
Graag centjes overmaken!!!
ik speel nog amper en heb ook geld overgemaakt!
die ene keer dat ik dan wil spelen wil ik wel op een server met vrienden!!
doen dus! lamzakken!
Dat horen wij graag natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:50 schreef egg-bird het volgende:
ook ik heb de bijdrage zojuist over gemaakt
vermaak me echt te veel op jullie server... iedereen speelt gewoon goed en lekker.
daar zal het wel op neerkomen ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
format C:
en als dat niet werkt
replace user
quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:46 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben echt ZO onwijs toe aan een nieuwe pc! Wat een ellende als ik wil spelen zeg! Dat gestotter enz .. maar: ik krijg van mijn werk binnenkort een dual core pc met twee platte schermen van minimaal 19".![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:46 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben echt ZO onwijs toe aan een nieuwe pc! Wat een ellende als ik wil spelen zeg! Dat gestotter enz .. maar: ik krijg van mijn werk binnenkort een dual core pc met twee platte schermen van minimaal 19".![]()
Lt.IJsmuts ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 06:07 schreef escape_nl het volgende:
De volgende mensen hebben een duitje in het zakje gedaan, bedankt allen
Sickert
Eikel
BoF TheSaint
Voor buitenlandse donaties
International Bank Account Number (IBAN):
NL70PSTB0007252041
1) via het inlogscherm jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
trouwens, hoe zet je de [BoF] tag voor je naam? bij het BF2 aanlogscherm ofzo?
en bij het installeren van SF, verneukt dat je patches weer of kan je dat veilig erop gooien?
zal me ook officeel voorstellen zodra site in de lucht is, maar voor nu:
HOMO'S!!![]()
ik had eerst die 1.3 patch erop geknald en toen een keer de SF add-on maar dat ging helemaal verkeerd op de 1 of andere manier. toen eerst BF2 geinstalleerd. toen SF en toen die patch en dat lijkt tot nu toe helemaal goed te gaan..quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
trouwens, hoe zet je de [BoF] tag voor je naam? bij het BF2 aanlogscherm ofzo?
en bij het installeren van SF, verneukt dat je patches weer of kan je dat veilig erop gooien?
zal me ook officeel voorstellen zodra site in de lucht is, maar voor nu:
HOMO'S!!![]()
voelen zich nu al thuisquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef escape_nl het volgende:
ja in je inlogscherm kan je de tag zetten en bedankt voor je donatie.
Wel erg leuk dat we de laaste 2 weken meer dan 5 nieuwe leden erbij gekregen hebben en dat ze nu allemaal met HOMO beginnen.
airsoften?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:25 schreef staticdata het volgende:
@ JP misschien willen nieuwe leden ook wel airsoften? ik weet neit of je nog plekken nodig heb?
ongetwijfeld.... ik ben erg kieskeurig als ik men mede flikkers moet kiezenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:28 schreef Timminater het volgende:
[..]
voelen zich nu al thuis![]()
komt vast omdat wij zo gezellig zijn met z'n allen bij BoF![]()
graag gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef escape_nl het volgende:
ja in je inlogscherm kan je de tag zetten en bedankt voor je donatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |