Diamond die 3 deaths meer had dan killsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je niet nog een keer 3x vol in me vlieg wel ja![]()
heb je wel 3x teruggepakt in een jet terwijl ik nooit in een jet vlieg![]()
Lijkt wel alsof het bij de oude garde gisteren totaal niet ging.
* Escape miste de helft van zijn tv guides.
* ik miste alles wat bewoog
* postman blijkbaar ook
jawel want dat is een negatief k/d ratio en dat heb ik normaal nooit per rondequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:14 schreef staticdata het volgende:
dat is toch niet bijzonder?
Doe mij maar medic, en als het echt te druk word wil ik nog wel eens support nemenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:46 schreef egg-bird het volgende:
sharqi vind ik een mooie lvl voor anti tank of anders de elite! neem ook zelden autos of tank. dus sluit me aan bij sumera.
http://ubar.bf2s.com/badges.phpquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:26 schreef egg-bird het volgende:
ik snap er trouwens geen reet van van die medals e.d
heb nu een zon soort air defense badge. en een standaard combat badge en zon groene ribbon.
nee als ik piloot voor jou ben, ben ik het meestalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
jawel want dat is een negatief k/d ratio en dat heb ik normaal nooit per ronde![]()
aankomende zaterdag is het sf dag op de serverquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:39 schreef egg-bird het volgende:
hey thnx.... maakt t allemaal weer een stuk duidelijker
die SF badges zijn ook wel nice. toch maar een keer weer installeren/spelen.
Hehe heb ik ook vaak, maar meestal sta ik dan nog positief qua k/d ratioquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee als ik piloot voor jou ben, ben ik het meestal![]()
Moi en best veel andere Boffersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:46 schreef egg-bird het volgende:
wie hebben er allemaal SF dan?
idd. heb nog geen enkele server gezien/gespeeld die die map in zn lijst had staan. die donkere maps heb ik nog geen enkele keer gespeeld. die lijken we wel lachen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef Sumera het volgende:
Wel alle maps hoop ik heh, ik vind die duistere maps ook wel leuk maar die speelt bijna geen enkele server. Ze doen allemaal warlord
Idd, stomme map.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef Sumera het volgende:
Iron Gater vind ik maar niks hoor, ik verdwaal daar echt de hele tijd en het is allemaal hetzelfde
nou zeg dat is ook toevallig haha... maar idd dikke kut lvl.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef Sumera het volgende:
Iron Gater vind ik maar niks hoor, ik verdwaal daar echt de hele tijd en het is allemaal hetzelfde
De hele zaterdagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
aankomende zaterdag is het sf dag op de server
moet je m weer kópûhquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef Silver_Shark het volgende:
ik had SF
ik ben van BeF... dat hoort bij BoFquote:
hohoho... foxie is wel iemand van dag 1. kom je aan foxie dan kom je aan mij!quote:
Zo is het JPquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hohoho... foxie is wel iemand van dag 1. kom je aan foxie dan kom je aan mij!
en ja, het is een kutjong :p
alsof ik daar bang van wordquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hohoho... foxie is wel iemand van dag 1. kom je aan foxie dan kom je aan mij!
en ja, het is een kutjong :p
deze is de maxquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:33 schreef -chiel- het volgende:
Deze is ook leuk!
http://video.google.nl/videoplay?docid=5733044300866646599&q=BassHunter
Ik zou deze er idd inzetten, maar door het gezoek in de SQL vergeten. Zal het doen als ik thuis ben, rond 5 uur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef Timminater het volgende:
frank, zet effe een .htaccess in de root van de host, dat iedereen altijd op forum uitkomt ipv joomla.
code voor je .htaccess is dan:
Redirect /index.php http://www.bandoffokkers.nl/forum/
gewoon die code in kladblok zetten en opslaan als iets, dan uploaden naar de root van joomla en effe hernoemen naar .htaccess (niets voor de punt)
dan word iedereen vanzelf doorverwezen naar forum (die nu btw down is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |