quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef staticdata het volgende:
Admins
Escape_NL
Diamond
Inco (maar die kan niet kicken of wat dan ook
rudcarell
jpjedi
en we hebben geen clanleader, alhoewel. escape is de grote smurf.
1 keer in de 2 maanden ofzo een no rules server (wel ff uit danquote:Op maandag 24 juli 2006 15:24 schreef staticdata het volgende:
zullen we een keer een bof server avond houden. NO rules, everything allowed, kijken hoe dat uitpakt
Klopt, je moet trouwens ook downloadprogramma's uitzetten... die verneuken je ping ook namelijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:30 schreef staticdata het volgende:
dat heet Lag, waarschijnlijk geheugen problematiek
Ja TS is overdag eigenlijk wel leeg. In het begin van de avond begint het te komen en zo rond tienen dan is het wel over aangezien er dan altijd een eikel online komtquote:Op maandag 24 juli 2006 15:25 schreef Sumera het volgende:
Gezellig hoor
[15:17:49] Timminater joined channel
[15:17:51] Timminater quit
[15:24:46] Guest1 joined channel
[15:24:52] Guest1 quit
Da's wel raar eigenlijk, dat zou betekenen dat de teams niet helemaal gelijk zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 15:33 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Klopt, je moet trouwens ook downloadprogramma's uitzetten... die verneuken je ping ook namelijk.
Ow ja, 64= kut. 32 is veel leuker, 64 is echt alleen maar als een dwaas in het rond schieten en hopen dat je zoveel mogelijk kan doden voordat jij doodgaat want je hebt dan altijd wel 4/5 vijanden om je heen.
zijn er nog van die vage toelatings eisen om een boffer te zijn?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Da's wel raar eigenlijk, dat zou betekenen dat de teams niet helemaal gelijk zijn![]()
Overigens ben ik ook geen fan van 64slots, maar goed we krijgen steeds meer spelers van het weekend waren we geloof ik al met meer dan 10 BoF-ers tegelijk online.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja TS is overdag eigenlijk wel leeg. In het begin van de avond begint het te komen en zo rond tienen dan is het wel over aangezien er dan altijd een eikel online komt![]()
Maar 64 mensen op een 64 server valt dat toch wel weer mee?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:33 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Klopt, je moet trouwens ook downloadprogramma's uitzetten... die verneuken je ping ook namelijk.
Ow ja, 64= kut. 32 is veel leuker, 64 is echt alleen maar als een dwaas in het rond schieten en hopen dat je zoveel mogelijk kan doden voordat jij doodgaat want je hebt dan altijd wel 4/5 vijanden om je heen.
Vanavond kom ik online. Kunnen we samen spelen. Pakken we ook een apart TS kanaalquote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan gaan wij volgende keer samen tegen de andere boffers. grote kans dat wij winnen![]()
- je moet homo zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef egg-bird het volgende:
[..]
zijn er nog van die vage toelatings eisen om een boffer te zijn?
Nee niet weggaanquote:
-home?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
- je moet homo zijn.
- je moet minimaal 1 zus hebben van rond de 25.
- wordt je lid dan sta je in de eerste maand je geld af aan de BOF clan
- voordat we gaan gamen, doen we eerst met z'n allen over teamspeak, het "onze vader"
en laten we het over de rest maar niet hebben, want dat wordt erg![]()
haha is prima maar waar kan ik me registreren voor member dan? aangezien de site zelf down is dus dat wordt dan lastigquote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lijkt me duidelijk egg-bird dat er niet veel eisen zijn verder.
We stellen het overigens wel op prijs als mensen leuk mee doen.
Je hoeft niet direct iedereen voor homo uit te maken, maar af en toe een beetje hier of op ons eigen forum posten, daar moet je je dan tegen de tijd dat die weer draait ook even registreren.
Nu ga ik weer aan de slag, al dit geouwehoer betekend dat ik weer wat langer op mijn werk moet blijven, dus later thuis ben en dus later online met BF2
daar moet geen probleem liggen maar woon zeg maar net samen met men vriendin dus alle kleine beetje geld die we binnen krijgen helpen zeg maar...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef staticdata het volgende:
gewoon fun daar gaat het om, that's it. en als het kan 1x per 3 maanden 15 euro t.b.v. de server beschikbaar hebben.
nu wel weer dus pas maar op!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef staticdata het volgende:
Admins
Escape_NL
Diamond
Inco (maar die kan niet kicken of wat dan ook
rudcarell
en we hebben geen clanleader, alhoewel. escape is de grote smurf.
Vraag maar even aan Frankquote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef ursel het volgende:
Mocht overigens iemand anders nog een beetje kaas gegeten hebben over sql servers, ik kan voor mijn eigen server wel wat hulp gebruiken..![]()
Gewoon een [BoF]-tag voor je naam zetten, BF2 opstarten en de BoF-server joinen en je bent klaarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:48 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha is prima maar waar kan ik me registreren voor member dan? aangezien de site zelf down is dus dat wordt dan lastig![]()
Ow ja.. dat natuurlijk ookquote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef staticdata het volgende:
en Teamspeak!
Ik heb wel verstand van MS SQL SERVER.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef ursel het volgende:
Mocht overigens iemand anders nog een beetje kaas gegeten hebben over sql servers, ik kan voor mijn eigen server wel wat hulp gebruiken..![]()
Nee, helaas, Heb linux goeroe nodig met verstand van Mysql en PHP5.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb wel verstand van MS SQL SERVER.
Hij wil zijn eigen zus niet n00b. Hij wil andermans zus van 17 voor zichzelfquote:
je kent hem toch? Tim verongelukt op een meisje...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij wil zijn eigen zus niet n00b. Hij wil andermans zus van 17 voor zichzelf![]()
Je hebt wel gelijk maar op bv. Oman kan je als MEC in dat ding gaan zitten maar er zijn USA piloten die over het hotel heen aan komen vliegen en die de AA al uitschakelen (en evt. chopper en jets)voordat je een lock hebt (als je ze al aan zag komen).quote:Op maandag 24 juli 2006 18:07 schreef jpjedi het volgende:
Nog even over het regels verhaal.
mijn gedachtegang:
vliegtuigen en (in mindere mate) heli`s zijn er voor gemaakt om achter de linies te opereren. Zij bestrijken grote gebieden in korte tijd en zijn eenvoudig te weren. Je hebt tijd genoeg om weg te komen en er is altijd nog de SAM. vecht als een man om die basis af te komen. In praktijk zie ik gewoon vaak dat er 6 mensen liggen te wachten op de heli of de jet en die krijgen dan inderdaad in het open veld een bom op hun hoofd maar gaan daarna snel weer terug liggen als ze spawnen want anders gaat de ander eraan. Men verrekt het voor elkaar om in de SAM te gaan zitten.
Verder valt heel het spel dood wanneer alle bases bezet zijn behalve de uncap. Je mag gaan wachten tot men van de basis komt. Ik vraag me af wat het verschil is met de basis gewoon aanvallen.
Maar goed..net als postman schik ik mij in de algemeen geaccepteerde regels.![]()
PoE2 zit in een RC stage Beta (sssttt)quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat was het toch makkelijk geweest als EA iets beter z'n best had gedaan
amenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat was het toch makkelijk geweest als EA iets beter z'n best had gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |